Beter dan de Kaspische Toornslang die ik eens in de tuin had (en één van de honden gebeten heeftquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier zaten ze met z'n allen bij elkaar. papa mama en de kinderen. alle 16 in een bak van 2x1x1,5 dus dan ging dat wat lastiger.
En ik haalde eens in de 2 weken dus had het niet altijd in huis. die waren nog geen dag in huis en daarna was het wel weer op.
oh nou die slang is al eng die spinnen die jij hebt . jij weet wel hoe je mensen op afstand houd lolquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:20 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hahaha, nee dat zou eerder andersom gaan ben ik bang.
Ik heb echt geen flauw idee wat ik nu ga horen hahaha ,maar ff luisteren 1-2-3-4 goquote:
ja het is een verbastering van dude. stomme tering hippiesquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:20 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja creatief te noemen op zijn minst. Haha unieke naam wel
De persoon zelf is er nietquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:21 schreef shiitake het volgende:
[..]
Precies. Het was een grapje. Zo zou ik het ook zien. Maar anderen bepalen of dat wel of niet kan. Dat kan de persoon zelf toch ook wel aangeven? Maar het ligt er hier ook aan wie het grapje maakt of het wel of niet kan. Dat is mijn ervaring.
Die is zo een beetje giftig toch enzoquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Beter dan de Kaspische Toornslang die ik eens in de tuin had (en één van de honden gebeten heeft)
De meeste mensen vinden ze achter glas nog wel heel interessant hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh nou die slang is al eng die spinnen die jij hebt . jij weet wel hoe je mensen op afstand houd lol
Oh! Dan ben ik een legendarische DTS’erquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een ware DTS'er doet aan zelfbebolking
Mensen achter glas. Met van die rode lichtjes ...quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden ze achter glas nog wel heel interessant hoor.
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:22 schreef mario390 het volgende:
wat is dat vor en scheiß? vollhorst du![]()
https://forum.fok.nl/topic/2572391/1/25#p195363680
nou zelfs dan denk ik dat ik ga zweten van angst.. doe jij ze op je hand?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden ze achter glas nog wel heel interessant hoor.
Ja dat is wel zo idd.. dat is wel fijn!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:18 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja maar daar moet je ook de ruimte voor hebben. Vrienden van me fokken grootschalig dus die brengen altijd voer, ook voor de fretten.
Ruhig aberquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:22 schreef mario390 het volgende:
wat is dat vor en scheiß? vollhorst du![]()
https://forum.fok.nl/topic/2572391/1/25#p195363680
Hippie oudersquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja het is een verbastering van dude. stomme tering hippies
Weet je toch ❤️quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh! Dan ben ik een legendarische DTS’er
Zo verzamelt hij zijn vriendjes om hem te beschermen en puntjes te gunnenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahh maar dan ga ik toch liever voor hem zijn
Dit is leuk voor Mario om te lezen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of heeft een aandoening waar hij niets aan kan doen maar goed ga daar niet over uitwijden
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal dude worden wss hahaha Naja iig ben je denk aardig uniek met die naam in alle namen register. Dat is ook wel weer leuk.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |