Hihiquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:18 schreef dud0r het volgende:
het is tering druk hier en dan alsnog een zelfbolk man3
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:18 schreef dud0r het volgende:
Dudor dan neem ik aan? Die hoor je niet vaak?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heet ook zo. ik had hele moderne ouders
Ja maar daar moet je ook de ruimte voor hebben. Vrienden van me fokken grootschalig dus die brengen altijd voer, ook voor de fretten.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gewoon zelf voermuizen fokken, is super simpel en scheelt geld.. en je kunt de muizen die je over hebt verkopen
quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:18 schreef kree het volgende:
[..]
Dudor dan neem ik aan? Die hoor je niet vaak?
ja inderdaad, ik heb zelf de nul er in gezetquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:18 schreef kree het volgende:
[..]
Dudor dan neem ik aan? Die hoor je niet vaak?
Ahh maar dan ga ik toch liever voor hem zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Mario is 100% echt, heeft het IQ overeenkomstig met de lengte van de gemiddelde userpenis en heeft een bijzonder kort lontje alhoewel hij wel vindt dat hijzelf alles en iedereen voor alles en nogwat mag uitmaken.
Een soort deputy doofy in online formaat dus.
Bij voorkeur daar geen grappen over maken dus.
ik las verkeerd oelala dacht je geeft je slang frettenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:18 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja maar daar moet je ook de ruimte voor hebben. Vrienden van me fokken grootschalig dus die brengen altijd voer, ook voor de fretten.
topperquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahh maar dan ga ik toch liever voor hem zijn
kan prima als de slang groot genoeg isquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik las verkeerd oelala dacht je geeft je slang fretten![]()
![]()
Snel antwoord gevenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahh maar dan ga ik toch liever voor hem zijn
Hahaha, nee dat zou eerder andersom gaan ben ik bang.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
![]()
Fretten horen alleen op een gitaarquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
![]()
Nouja creatief te noemen op zijn minst. Haha unieke naam welquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja inderdaad, ik heb zelf de nul er in gezet
Een ware DTS'er doet aan zelfbebolkingquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:18 schreef dud0r het volgende:
Precies. Het was een grapje. Zo zou ik het ook zien. Maar anderen bepalen of dat wel of niet kan. Dat kan de persoon zelf toch ook wel aangeven? Maar het ligt er hier ook aan wie het grapje maakt of het wel of niet kan. Dat is mijn ervaring.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:11 schreef yvonne het volgende:
Topic is verwijderd en iedereen kan weer kalmeren.
Als een geintje niet meer kan.
Als mensen getreiterd worden.
Als mensen hier wegblijven.
Dan moet dáár iets aan gedaan worden.
Internetpesten is zooooooooooooooooooooooo 14/18
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |