Maar zo heeft iedereen ook wel iets toch? En je ontkomt er toch niet aan want je leest toch de posts van diegene.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of heeft een aandoening waar hij niets aan kan doen maar goed ga daar niet over uitwijden
Beter dan jaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:12 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is ook beetje user name verzinnen he en niet alle kunnen dan weer. Nou ok deze van mij kwam als eerste in mij op/ En heet gewoon emiel. Maar ok voor fok kree en op youtube e-m Heb nog een andere trouwens met hele naam. Maar staat niet echt wat op. Dacht slimmer om dat zo te doen.
Een aandoening is geen excuus voor onbeholpen gedrag, het eerste wat je leert op de zorgboerderijquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of heeft een aandoening waar hij niets aan kan doen maar goed ga daar niet over uitwijden
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Mario is 100% echt, heeft het IQ overeenkomstig met de lengte van de gemiddelde userpenis en heeft een bijzonder kort lontje alhoewel hij wel vindt dat hijzelf alles en iedereen voor alles en nogwat mag uitmaken.
Een soort deputy doofy in online formaat dus.
Bij voorkeur daar geen grappen over maken dus.
eensquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang je de borstkast nog ziet bewegen is het prima.
Ja klopt. Hier eet alles gewoon dood en er zitten maar 2 slangen bij elkaar in maar die hebben een giga bak dus die eten allebei aan een andere kant can het terrarium.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb de mijne altijd levend gevoerd. Nooit een probleem mee gehad. Wel geprobeerd om ze dood te geven maar daar moest ze niks van hebben, dus daarna maar levend en voor de rest heb ik het toen niet eens geprobeerd. Gewoon levend. Enige nadeel daarvan was dat je eerst de rest er allemaal uit moest halen voordat je ging voeren en dan wisselen
@Justin_Case deze is voor jou hoor, jij hebt hem geloktquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen probleem, @:dud0r en ik zullen zo dadelijk een nieuwe voor je openen en de schuld op ons nemen.
Ik heet zoquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:15 schreef kree het volgende:
Dan is een leuke vraag. Hoe komt iedereen anders op zijn username zoals gemaakt hier?
Ja voor jou iig wel maar wist ik al natuurlijk. Maar ben wel benieuwd naar de rest.quote:
thnx askimquote:
Hier zaten ze met z'n allen bij elkaar. papa mama en de kinderen. alle 16 in een bak van 2x1x1,5 dus dan ging dat wat lastiger.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:14 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja klopt. Hier eet alles gewoon dood en er zitten maar 2 slangen bij elkaar in maar die hebben een giga bak dus die eten allebei aan een andere kant can het terrarium.
Diepvries is ook gewoon makkelijker voor me dan alles levend in huis te moeten hebben.
Die van moi komt van een platenlabel.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:15 schreef kree het volgende:
Dan is een leuke vraag. Hoe komt iedereen anders op zijn username zoals gemaakt hier?
ik heet ook zo. ik had hele moderne oudersquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:16 schreef kree het volgende:
[..]
Ja voor jou iig wel maar wist ik al natuurlijk. Maar ben wel benieuwd naar de rest.
jipperdepipquote:
Gewoon zelf voermuizen fokken, is super simpel en scheelt geld.. en je kunt de muizen die je over hebt verkopenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:14 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja klopt. Hier eet alles gewoon dood en er zitten maar 2 slangen bij elkaar in maar die hebben een giga bak dus die eten allebei aan een andere kant can het terrarium.
Diepvries is ook gewoon makkelijker voor me dan alles levend in huis te moeten hebben.
Jipske.quote:
Hmmm link?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van moi komt van een platenlabel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |