Want? Nu is het geen totale chaos?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik dat zooitje zie denk ik dat we heel blij met hem moeten zijn
Ik neem sowieso nooit de lift (claustrofobie).quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie neemt nog de lift, dat doe je toch alleen als je niet kan lopen
Ja en in het buitenland gaat het dus niet beter of slechter dan hier. Wat precies een argument tegen verplichtstelling is.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
In 't buitenland zitten ze zich al maanden af te vragen waar Nederland toch mee bezig is door ze níet verplicht te stellen, idd.
Precies. Ik snap het gejank over die mondkapjes niet. Het werd hoog tijd!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
In 't buitenland zitten ze zich al maanden af te vragen waar Nederland toch mee bezig is door ze níet verplicht te stellen, idd.
Ik weet niet of daar aanzienlijk meer winst te behalen valt, want het mondkapje werkt preventief tegen verspreiding en je kunt pas testen als men al enige dagen besmettelijk is. Maar dat er nog meer dingen gedaan kunnen worden is natuurlijk geen argument om een concreet punt niet te doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:51 schreef Elan het volgende:
Indien daar al sprake van zou zijn zijn er nog wel wat dingen waar aanzienlijk meer winst valt te halen. Sneltesten beschikbaar maken, verplichte quarantaine, een functionerend BCO, voldoende testcapaciteit.... Om maar wat 'details' te noemen....
Ik zou nu ook echt niet op zo een knopje van de lift gaan drukken.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik neem sowieso nooit de lift (claustrofobie).
Zo moest ik een paar weken terug ergens op de 11e verdieping van een flat zijn![]()
Dat zijn veel trappen
Alleen de deelstaat Noordrein-Westfalen heeft al 6000 IC-bedden beschikbaar, terwijl heel Nederland het met minder dan 1200 moet doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Indien daar al sprake van zou zijn zijn er nog wel wat dingen waar aanzienlijk meer winst valt te halen. Sneltesten beschikbaar maken, verplichte quarantaine, een functionerend BCO, voldoende testcapaciteit.... Om maar wat 'details' te noemen....
ja wat zitten zij zich dat af te vragenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
Het is toch verboden om te dicht bij andere mensen te komen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:52 schreef mazaru het volgende:
[..]Daar moet je toch niet aan denken? Moet je straks nog naar mensen toelopen om wat af te spreken!
Hoezo wordt het hoog tijd om een maatregel in te voeren die niet voor significante verschillen gaat zorgen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies. Ik snap het gejank over die mondkapjes niet. Het werd hoog tijd!
De tweede golf is niet amper onderweg, hij is in full swing. We zijn verder als toen vorige keer de volledige lockdown werd afgekondigd.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat zou wel hilarisch zijn aangezien het de regering is geweest die van de zomer het overleg met het OMT heeft opgeschort en de tweede golf nog amper onderweg is en prima gekeerd kan worden.
Las het ja, wtf zou dat gen zijn? Je ziet wel veel van die typische mannen met baartjes die heel erg ziek worden.quote:
je zal toch eens wat over hebben voor anderen ....quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De positieve effecten van zo'n muilkorf staan niet in verhouding tot het ongemak en discomfort.
jij kan niet praten met mensen op 1,5 m afstand?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:55 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Het is toch verboden om te dicht bij andere mensen te komen?
Die kinderen zijn tenminste al goed opgevoed, alles met je smartphone
Wat betreft het aantal IC opnames zitten we toch nog niet in de tweede golf?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:56 schreef speknek het volgende:
[..]
De tweede golf is niet amper onderweg, hij is in full swing. We zijn verder als toen vorige keer de volledige lockdown werd afgekondigd.
Eat shit, one million flies can't be wrong.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik laat mij niet muilkorven omdat iemand anders vadsig is, rookt, en sporten kut vindt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:56 schreef Predator40 het volgende:
[..]
je zal toch eens wat over hebben voor anderen ....
"Typische mannen met baartjes"..quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Las het ja, wtf zou dat gen zijn? Je ziet wel veel van die typische mannen met baartjes die heel erg ziek worden.
RIP Sinterklaasquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Las het ja, wtf zou dat gen zijn? Je ziet wel veel van die typische mannen met baartjes die heel erg ziek worden.
Hoe kom je hier nou weer bij?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:55 schreef VoMy het volgende:
Hoezo wordt het hoog tijd om een maatregel in te voeren die niet voor significante verschillen gaat zorgen?
Zelfs al maakt het maar een klein verschil dan is het nog de moeite waard.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hoezo wordt het hoog tijd om een maatregel in te voeren die niet voor significante verschillen gaat zorgen?
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik laat mij niet muilkorven omdat iemand anders vadsig is, rookt, en sporten kut vindt.
Ok beetje debiel uitgedrukt maar ik bedoelde dit verhaal dat in april al bekend was....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |