Ja, werd van school geschopt omdat ze dat dachtenquote:Op woensdag 30 september 2020 20:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wacht ff, van school omdat ze dachten dat je homo was?
Nooit zin gehad trouwens om weer terug te gaan?
wiequote:
samen slapen?quote:
kon je niet gewoon zeggen dat als ze dat denken dat je wel eens het tegendeel zou bewijzen en ze een hoer voor je moesten regelenquote:Op woensdag 30 september 2020 20:53 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja, werd van school geschopt omdat ze dat dachten
Eerlijk gezegd nietHet leven loopt zoals't loopt en hoewel ik dingen echt anders had moeten aanpakken heb ik niet de behoefte om weer naar school te gaan om te studeren of een opleiding te volgen
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:55 schreef dud0r het volgende:
kon je niet gewoon zeggen dat als ze dat denken dat je wel eens het tegendeel zou bewijzen en ze een hoer voor je moesten regelen
of een lekkere lerares ofzoquote:Op woensdag 30 september 2020 20:56 schreef DeBraad het volgende:
[..]Had ik ze mooi op hun plek kunnen zetten ja
Woon je in de bible belt dan?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:53 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja, werd van school geschopt omdat ze dat dachten
quote:
Christelijk lyceum?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:59 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee maar was een vet conservatief schooltje in Zeist
oke naja mijn bloed gaat een beetje koken van dat soort actiesquote:Op woensdag 30 september 2020 20:59 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee maar was een vet conservatief schooltje in Zeist
De dondersteen.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
wie
[..]
samen slapen?
[..]
kon je niet gewoon zeggen dat als ze dat denken dat je wel eens het tegendeel zou bewijzen en ze een hoer voor je moesten regelen
Wat een mooi liedjequote:
Snap ik wel. Staan bij mijn HQ nu verkeersregelaars de hele dag buiten. Volgens mij zou jij je stierlijk gaan vervelen.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:01 schreef kree het volgende:
Ik wilde wel verkeersregelaar worden. Aangeboden en gesoproken maarja oik zodra ik rijbewijs weer heb ben ik pleite natuurlijk want dat is minimum loon. Dus daarom afgewezen. Ok wil was er wel. Iig van mij. Maar afgewezen omdat te veel diplomas enzo.
Beetje muziek in het ene oor, peuk in de andere en auto's laten botsenquote:Op woensdag 30 september 2020 21:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Snap ik wel. Staan bij mijn HQ nu verkeersregelaars de hele dag buiten. Volgens mij zou jij je stierlijk gaan vervelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |