Ze zeggen het. Echt heel wijs zal ik nooit worden ben ik bang. Maar leren van fouten gebeurt hier wel en ben wel echt een stuk wijzer dan toenquote:Op woensdag 30 september 2020 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Door schade en schande wordt men wijs.
Ja van fouten leren hequote:Op woensdag 30 september 2020 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Door schade en schande wordt men wijs.
Zelfs in jaren is er een gatquote:Op woensdag 30 september 2020 20:46 schreef kree het volgende:
[..]
Nou tip is niet per maand opschrijven werkervaring maar in jaren. Ik kom ermee weg nl En ok soms vragen. Maar boeie ik weet wel wat ik kan. En for sure kan zo aan het werk mits rijbewijs terug. Naja dat is probleem hier nu.
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Meestal was er niet veel tegen te doen en werd ik juist agressiever en bozer. Totdat ik van school getrapt werd omdat ik niet meer te handhaven was
Heb zoveel mensen gestalkt, gaat echt fout danquote:Op woensdag 30 september 2020 20:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja bij Insta of FBZal wat worden dan
Owh uj heb zeker gaten in CV Maar is nooit echt een probleem geweest eigenlijk..?quote:
Mijn ouders waren op school altijd hele nette mensenquote:Op woensdag 30 september 2020 20:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Soms echt blij dat ik een advocaat als ma had die dat soort dingen altijd echt tot de top aan doe ging escaleren
Mooiquote:
Hoe minder uv straling, hoe beter voor je huid, dus alleen maar goedquote:Op woensdag 30 september 2020 20:49 schreef possetje het volgende:
brrrrrr heb door omstandigheden geen daglicht gezien vandaag
voel me echt soort van nosferatu
Hahahahaquote:Op woensdag 30 september 2020 20:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heb zoveel mensen gestalkt, gaat echt fout dan
Dan ben ik blij dat ik tot MBO4 diploma gekomen ben. zocht ook niets voor school te doen, werd gepest op basis en middelbare.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:36 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik heb m'n VMBO Diploma en dat was het wel. Ook nooit verdere ambitie gehad om een opleiding of studie te volgen, vond het wel prima.
Wacht ff, van school omdat ze dachten dat je homo was?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:50 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mijn ouders waren op school altijd hele nette mensenThuis was't vaak drama
Maar goed, mijn laatste schooljaren met echte pesterijen en getreiter liggen alweer 17 jaar achter mij, gelukkig.
In 2005 nog naar een schooltje gestuurd waarbij ze dachten dat ik homo was omdat ik Joling & Gordon keek én serieus eigenlijk elke pauze wel naar Queen luisterdeDat kon echt niet dus dat was een kortstondige relatie van eh... 2 maanden.
Daarna in Weesp op een arbeidstrainingscentrum gezeten, duurde totaal 3-4 maanden dat gehele traject, toen thuisgezeten tot ik meen 2008 en toen naar een school gegaan die ik heb afgerond, diploma heb gehaald en echt de tijd van mijn leven heb gehad. Top mensen, fantastische leraren/leraressen, en echt mensen die tijd voor je namen.
Het is dat ik er geen behoefte meer aan heb, anders zat ik er nu weer
Ja, werd van school geschopt omdat ze dat dachtenquote:Op woensdag 30 september 2020 20:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wacht ff, van school omdat ze dachten dat je homo was?
Nooit zin gehad trouwens om weer terug te gaan?
wiequote:
samen slapen?quote:
kon je niet gewoon zeggen dat als ze dat denken dat je wel eens het tegendeel zou bewijzen en ze een hoer voor je moesten regelenquote:Op woensdag 30 september 2020 20:53 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja, werd van school geschopt omdat ze dat dachten
Eerlijk gezegd nietHet leven loopt zoals't loopt en hoewel ik dingen echt anders had moeten aanpakken heb ik niet de behoefte om weer naar school te gaan om te studeren of een opleiding te volgen
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:55 schreef dud0r het volgende:
kon je niet gewoon zeggen dat als ze dat denken dat je wel eens het tegendeel zou bewijzen en ze een hoer voor je moesten regelen
of een lekkere lerares ofzoquote:Op woensdag 30 september 2020 20:56 schreef DeBraad het volgende:
[..]Had ik ze mooi op hun plek kunnen zetten ja
Woon je in de bible belt dan?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:53 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja, werd van school geschopt omdat ze dat dachten
quote:
Christelijk lyceum?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:59 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee maar was een vet conservatief schooltje in Zeist
oke naja mijn bloed gaat een beetje koken van dat soort actiesquote:Op woensdag 30 september 2020 20:59 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee maar was een vet conservatief schooltje in Zeist
De dondersteen.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
wie
[..]
samen slapen?
[..]
kon je niet gewoon zeggen dat als ze dat denken dat je wel eens het tegendeel zou bewijzen en ze een hoer voor je moesten regelen
Wat een mooi liedjequote:
Snap ik wel. Staan bij mijn HQ nu verkeersregelaars de hele dag buiten. Volgens mij zou jij je stierlijk gaan vervelen.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:01 schreef kree het volgende:
Ik wilde wel verkeersregelaar worden. Aangeboden en gesoproken maarja oik zodra ik rijbewijs weer heb ben ik pleite natuurlijk want dat is minimum loon. Dus daarom afgewezen. Ok wil was er wel. Iig van mij. Maar afgewezen omdat te veel diplomas enzo.
Beetje muziek in het ene oor, peuk in de andere en auto's laten botsenquote:Op woensdag 30 september 2020 21:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Snap ik wel. Staan bij mijn HQ nu verkeersregelaars de hele dag buiten. Volgens mij zou jij je stierlijk gaan vervelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |