Nou het leek mij opzich best leuk? Had gedaan wil was er. Weer ff wat anders. Maarja het idee dat ik natuurlijk oprot zodra ik wel weer goed betaald werk kan vinden was beetje de nogo voor hun. Maar had jhet gedaan wel als hun zouden willen. Leek me best leuk ook wel.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Snap ik wel. Staan bij mijn HQ nu verkeersregelaars de hele dag buiten. Volgens mij zou jij je stierlijk gaan vervelen.
De hele dag buiten op een punt staan en verkeersdeelnemers een andere kant op sturen dan ze willen. En onderwijl voor rotte vis uitgemaakt worden.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beetje muziek in het ene oor, peuk in de andere en auto's laten botsen
quote:Op woensdag 30 september 2020 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik trek er vast eentje open op de kampioen van dit seizoen. @:FreshFruit
Morgen komen Bolke&Bolke (![]()
) met een bolkrijm
Daar hoef je niet naar te luisteren, dan stuur je ze gewoon expres de andere kant opquote:Op woensdag 30 september 2020 21:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De hele dag buiten op een punt staan en verkeersdeelnemers een andere kant op sturen dan ze willen. En onderwijl voor rotte vis uitgemaakt worden.
quote:
Volgende keer niet meer vertellen dan.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het leek mij opzich best leuk? Had gedaan wil was er. Weer ff wat anders. Maarja het idee dat ik natuurlijk oprot zodra ik wel weer goed betaald werk kan vinden was beetje de nogo voor hun. Maar had jhet gedaan wel als hun zouden willen. Leek me best leuk ook wel.
niet gekliktquote:
Hij mag blij zijn in deze tijd blij zijn als je werk kan vinden, maar goed mijn mening.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Volgende keer niet meer vertellen dan.
quote:
oh dat valt dan wel meequote:Op woensdag 30 september 2020 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Woei, ik heb een potente pint open getrokken zie ik. 10,5% Gelukkig is het maar een halve liter
Ja beetje lastig als ze je cv willen hebben. Letterlijk btw van hun. "Normaal krijg ik mensen zonder diploma" Boeie maakt mij het nou uit het leek mij wel geinig om is te doen. Totdat ik natturrlijk 5x meer kan verdienen.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Volgende keer niet meer vertellen dan.
Klopt ook wel.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn in deze tijd blij zijn als je werk kan vinden, maar goed mijn mening.
Vertel mij wat.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Hij mag blij zijn in deze tijd blij zijn als je werk kan vinden, maar goed mijn mening.
Ma, als ze je overgekwalificeerd vinden word het lastig helaas.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ja beetje lastig als ze je cv willen hebben. Letterlijk btw van hun. "Normaal krijg ik mensen zonder diploma" Boeie maakt mij het nou uit het leek mij wel geinig om is te doen. Totdat ik natturrlijk 5x meer kan verdienen.
Er is altijd werk te vinden maar als je gewend bent een bepaald bedrag te verdienen ga je niet ineens werk verrichten waar je een derde verdient dan dat je eerst deed natuurlijk.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Dan krijg je ook nog het gelul over je heen dat als je wil dan is er wel werk te vinden.
Die spoeling wordt rap dunner inderdaad.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Dan krijg je ook nog het gelul over je heen dat als je wil dan is er wel werk te vinden.
Wat een mooi liedjequote:
Ik heb morgen weer een gesprek maar dat is een bedrijf waar ik 4 uur aan reistijd aan kwijt ben.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Hoop dat je snel iets vind SBE.
Damn nou zit ik de hele avond met dat nummer in mijn kop en ik had niet eens geklikt.quote:
dat is wel pleuris veelquote:Op woensdag 30 september 2020 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb morgen weer een gesprek maar dat is een bedrijf waar ik 4 uur aan reistijd aan kwijt ben.
Enkele reis of totaal?quote:Op woensdag 30 september 2020 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb morgen weer een gesprek maar dat is een bedrijf waar ik 4 uur aan reistijd aan kwijt ben.
Geniet er vanquote:Op woensdag 30 september 2020 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Woei, ik heb een potente pint open getrokken zie ik. 10,5% Gelukkig is het maar een halve liter
Nou dat was dat iig wel. Maarja anders had ik mijn CV moeten faken enzo en alles eruit halen. Dan wel aangenomen wss. Maar ok dat is wel heel erg liegen en dat is altijd een slecht plan.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ma, als ze je overgekwalificeerd vinden word het lastig helaas.
Komt goed, tis een smakelijke.quote:
welke is het?quote:Op woensdag 30 september 2020 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komt goed, tis een smakelijke.
Ja dat is een pil die je even moet slikken. Maar daar gaan we het maar even niet over hebben.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat was dat iig wel. Maarja anders had ik mijn CV moeten faken enzo en alles eruit halen. Dan wel aangenomen wss. Maar ok dat is wel heel erg liegen en dat is altijd een slecht plan.
Ok door corona licht alles stil nu zelfs werkcoach gedoe. En bindt t wel best ook..... dan trek ik maar ff uitkering. Ik krijg elke week dingen van vacature site waar ik zo op pas en for shure ook nog voor aangenomen ga worden. Maarja rijbewijs nodig Dat is wel nu een fucked up problem
ah die. Zegt me niksquote:Op woensdag 30 september 2020 21:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een "Nuclear Nugget" van het fameuze "Lickinghole Creek".
@:hemarookworst
En sterke honing-IPA. Uit de VS blijkbaar. @devzeroquote:
Goodnanggod!quote:
Doe nou niet....quote:Op woensdag 30 september 2020 21:19 schreef kree het volgende:
Die klootzak die zo nodig de politie belde om mij een lesje te leren heeft iig niet begrepen hoeveel inpact het heeft een jaar lang. Ok thjanks voor je belastingeld asshole Lol Hij dokt het nu zelf. Hahaha
Gewoon heel de nacht opblijven toch.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:19 schreef dud0r het volgende:
Ik hoop zo dat als ik morgenochtend kijk dat @:limoentjuh al in het topic zit.
Ik mis haar zo
Denk dat het hem weinig kan schelen dat je nu een uitkering hebtquote:Op woensdag 30 september 2020 21:19 schreef kree het volgende:
Die klootzak die zo nodig de politie belde om mij een lesje te leren heeft iig niet begrepen hoeveel inpact het heeft een jaar lang. Ok thjanks voor je belastingeld asshole Lol Hij dokt het nu zelf. Hahaha
Neuh, morgen gewoon werken, kind naar school brengen dat soort dingenquote:Op woensdag 30 september 2020 21:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon heel de nacht opblijven toch.
Dat dus.quote:
B&B zijn druk bezig met een overwinningsgedicht, morgen komen ze weer langs. Ik zit momenteel een goede pint te klappen. Om locktober te vierenquote:Op woensdag 30 september 2020 21:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Grrrrrrrrrrr! How is het met de Bolkes? En met jou?
Ha! Proost!quote:Op woensdag 30 september 2020 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
B&B zijn druk bezig met een overwinningsgedicht, morgen komen ze weer langs. Ik zit momenteel een goede pint te klappen. Om locktober te vieren
Gewoon thuis werken, kind zelf naar school laten lopen en bolken man!quote:Op woensdag 30 september 2020 21:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Neuh, morgen gewoon werken, kind naar school brengen dat soort dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |