dat is wel pleuris veelquote:Op woensdag 30 september 2020 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb morgen weer een gesprek maar dat is een bedrijf waar ik 4 uur aan reistijd aan kwijt ben.
Enkele reis of totaal?quote:Op woensdag 30 september 2020 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb morgen weer een gesprek maar dat is een bedrijf waar ik 4 uur aan reistijd aan kwijt ben.
Geniet er vanquote:Op woensdag 30 september 2020 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Woei, ik heb een potente pint open getrokken zie ik. 10,5% Gelukkig is het maar een halve liter
Nou dat was dat iig wel. Maarja anders had ik mijn CV moeten faken enzo en alles eruit halen. Dan wel aangenomen wss. Maar ok dat is wel heel erg liegen en dat is altijd een slecht plan.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ma, als ze je overgekwalificeerd vinden word het lastig helaas.
Komt goed, tis een smakelijke.quote:
welke is het?quote:Op woensdag 30 september 2020 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komt goed, tis een smakelijke.
Ja dat is een pil die je even moet slikken. Maar daar gaan we het maar even niet over hebben.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat was dat iig wel. Maarja anders had ik mijn CV moeten faken enzo en alles eruit halen. Dan wel aangenomen wss. Maar ok dat is wel heel erg liegen en dat is altijd een slecht plan.
Ok door corona licht alles stil nu zelfs werkcoach gedoe. En bindt t wel best ook..... dan trek ik maar ff uitkering. Ik krijg elke week dingen van vacature site waar ik zo op pas en for shure ook nog voor aangenomen ga worden. Maarja rijbewijs nodig Dat is wel nu een fucked up problem
ah die. Zegt me niksquote:Op woensdag 30 september 2020 21:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een "Nuclear Nugget" van het fameuze "Lickinghole Creek".
@:hemarookworst
En sterke honing-IPA. Uit de VS blijkbaar. @devzeroquote:
Goodnanggod!quote:
Doe nou niet....quote:Op woensdag 30 september 2020 21:19 schreef kree het volgende:
Die klootzak die zo nodig de politie belde om mij een lesje te leren heeft iig niet begrepen hoeveel inpact het heeft een jaar lang. Ok thjanks voor je belastingeld asshole Lol Hij dokt het nu zelf. Hahaha
Gewoon heel de nacht opblijven toch.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:19 schreef dud0r het volgende:
Ik hoop zo dat als ik morgenochtend kijk dat @:limoentjuh al in het topic zit.
Ik mis haar zo
Denk dat het hem weinig kan schelen dat je nu een uitkering hebtquote:Op woensdag 30 september 2020 21:19 schreef kree het volgende:
Die klootzak die zo nodig de politie belde om mij een lesje te leren heeft iig niet begrepen hoeveel inpact het heeft een jaar lang. Ok thjanks voor je belastingeld asshole Lol Hij dokt het nu zelf. Hahaha
Neuh, morgen gewoon werken, kind naar school brengen dat soort dingenquote:Op woensdag 30 september 2020 21:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon heel de nacht opblijven toch.
Dat dus.quote:
B&B zijn druk bezig met een overwinningsgedicht, morgen komen ze weer langs. Ik zit momenteel een goede pint te klappen. Om locktober te vierenquote:Op woensdag 30 september 2020 21:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Grrrrrrrrrrr! How is het met de Bolkes? En met jou?
Ha! Proost!quote:Op woensdag 30 september 2020 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
B&B zijn druk bezig met een overwinningsgedicht, morgen komen ze weer langs. Ik zit momenteel een goede pint te klappen. Om locktober te vieren
Gewoon thuis werken, kind zelf naar school laten lopen en bolken man!quote:Op woensdag 30 september 2020 21:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Neuh, morgen gewoon werken, kind naar school brengen dat soort dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |