Van je andere scholen?quote:
Mijn probleem is dat ik echt een onwijze kloteleerling was die nooit oplette, altijd herrie schopte en ruzie maaktequote:Op woensdag 30 september 2020 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben aardig ver gekomen. Maar het zegt totaal niet alles dat weet ik iig wel. Je bent niet gelijk pro als werknemer alleen door diplomas
een oude gardequote:Op woensdag 30 september 2020 20:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Moest googlen wat een bejaarde klopper was
Ik ken er nog een aantal. Sommigen nog opgezocht op Facebook, met 2 nog bevriend van vroegerquote:Op woensdag 30 september 2020 20:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ken nog iedereens naam van mn basisschool
Heel af en toe van middelbare school nog, en van hoge school wel wat vaker nogquote:Op woensdag 30 september 2020 20:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Van je andere scholen?
Van de middelbare en hoge school spreek ik er wel iets meer. Denk dat iedereen dat wel heeft
Ahh. Ik heb de kleuterschool ook nog meegemaakt.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, je had de kleuter en de lagere school. Die zijn in 1986 samen gegaan in het basis onderwijs.
Was altijd ruzie aan't maken, altijd schelden en ellendequote:
Nou geloof me je bent iig niet de enige erin als ik alleen al mezelf noem. Lol Maar het is nog gelukt tot P hbo. En heel veel boel gesaboteerd voor een voldoende. Hahahaquote:Op woensdag 30 september 2020 20:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik echt een onwijze kloteleerling was die nooit oplette, altijd herrie schopte en ruzie maakteSpijt van nu anno 2020, want ik heb heeeeeel veel ontwikkeling gemist daardoor.
Ik snap jequote:
Ik heb m'n VMBO Diploma en dat was het wel. Ook nooit verdere ambitie gehad om een opleiding of studie te volgen, vond het wel prima.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
Nou geloof me je bent iig niet de enige erin als ik alleen al mezelf noem. Lol Maar het is nog gelukt tot P hbo. En heel veel boel gesaboteerd voor een voldoende. Hahaha
Ahhh, gelukkig niet meegemaakt.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:34 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik ken er nog een aantal. Sommigen nog opgezocht op Facebook, met 2 nog bevriend van vroeger![]()
Op Facebook dan
In de MSN tijd echt 20-30 man van scholen in mijn vriendenlijst gehad. Toen ging MSN samen met Skype en was het huilen
Hyvesquote:Op woensdag 30 september 2020 20:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ahhh, gelukkig niet meegemaakt.iedereen stond gewoon op de tel.
En Hyves. Och, wat was dat leuk
Debielen sc geworden ditquote:
Was jij dan de opstandige met ouders die je aan je oren trekten of een opstandige waarvan de ouders naar school toe gingen om de docent uit te leggen dat je braaf bent?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:35 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Was altijd ruzie aan't maken, altijd schelden en ellendeOpstandig tegen leraren/leraressen. Was echt een klein klootzakje.
Cola fles naar de leraar gegooid, horloge van een invalskracht kapot gemaakt, gespuugd naar leraren, dat soort dingen. Oh man, 1998-2003, topjaren hoor, nee echt.
Daar zit wel verschil tussen. Kleuterschool was de leeftijd 4-6. Lagere school was 6-12.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ahh. Ik heb de kleuterschool ook nog meegemaakt.maar dan niet in NL.
Wist niet dat dat hier lagere school heette
De eerste vooralquote:Op woensdag 30 september 2020 20:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Was jij dan de opstandige met ouders die je aan je oren trekten of een opstandige waarvan de ouders naar school toe gingen om de docent uit te leggen dat je braaf bent?
Nou niet eens zo slecht toch? Is wel vak dioploma.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:36 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik heb m'n VMBO Diploma en dat was het wel. Ook nooit verdere ambitie gehad om een opleiding of studie te volgen, vond het wel prima.
Man man man, elke week een andere lay-outquote:Op woensdag 30 september 2020 20:38 schreef DeBraad het volgende:
[..]
HyvesZoveel herinneringen, allemaal weg
Oh ja, wel redelijk oke hoor. Maar had het beter moeten aanpakken. Maar is allemaal achteraf gelul natuurlijkquote:Op woensdag 30 september 2020 20:39 schreef kree het volgende:
[..]
Nou niet eens zo slecht toch? Is wel vak dioploma.
Maar echt toen ik op het mbo zat. Ja allemaal nieuw met computers. Ok moest je toetsen erop maken in lokaal met leraar. Wat heel snel uitgevonden was. Dat je kon zeggen ik ben klaar en lokaal verlaten en dan ff in het leerlingen centrum waar je ook computers had gewoon opnieuw in kon loggen en ff je resultaten verbeteren met gewoon boek erbij. Hahahaha Lol
Braddie Mikey Kree Possetje met elkaar in gesprek daar kan je psychologische studie boeken mee vullen met die materie.quote:
ja over gisteren?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:34 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik ken er nog een aantal. Sommigen nog opgezocht op Facebook, met 2 nog bevriend van vroeger![]()
Op Facebook dan
In de MSN tijd echt 20-30 man van scholen in mijn vriendenlijst gehad. Toen ging MSN samen met Skype en was het huilen
Ja echt. Hoezo gaf je geen respect !? Dacht dat wij NTB warenquote:Op woensdag 30 september 2020 20:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Man man man, elke week een andere lay-out
En wat een aso dat je was als je geen respectje terug gaf
Zeg, je kan je ook aanstellen hequote:Op woensdag 30 september 2020 20:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Braddie Mikey Kree Possetje met elkaar in gesprek daar kan je psychologische studie boeken mee vullen met die materie.
Ahh., Dus meerdere jaren...quote:Op woensdag 30 september 2020 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zit wel verschil tussen. Kleuterschool was de leeftijd 4-6. Lagere school was 6-12.
Fouten maakt iedereenl ik ook. En soms denk ik hmmmms dat was niet slim. Maar hele cv is nog best ok enzo. Zoveel dat ik dus niet de simpele baantjes krijg zelfs omdat te hoog opgeleid.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:40 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh ja, wel redelijk oke hoor. Maar had het beter moeten aanpakken. Maar is allemaal achteraf gelul natuurlijk
Mijn cv is een drama, maar het is wat het is op't moment. Fouten maken is menselijk maar dat maakt het niet meteen fijnquote:Op woensdag 30 september 2020 20:42 schreef kree het volgende:
[..]
Fouten maakt iedereenl ik ook. En soms denk ik hmmmms dat was niet slim. Maar hele cv is nog best ok enzo. Zoveel dat ik dus niet de simpele baantjes krijg zelfs omdat te hoog opgeleid.
quote:
Hahahah, echt hoor.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:40 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja echt. Hoezo gaf je geen respect !? Dacht dat wij NTB waren
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Braddie Mikey Kree Possetje met elkaar in gesprek daar kan je psychologische studie boeken mee vullen met die materie.
Door schade en schande wordt men wijs.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:42 schreef kree het volgende:
[..]
Fouten maakt iedereenl ik ook. En soms denk ik hmmmms dat was niet slim. Maar hele cv is nog best ok enzo. Zoveel dat ik dus niet de simpele baantjes krijg zelfs omdat te hoog opgeleid.
Gold heb ik nooit gehadquote:Op woensdag 30 september 2020 20:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hahahah, echt hoor.
En wat stoer dat je was als je Gold had
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:39 schreef DeBraad het volgende:
[..]
De eerste vooral![]()
Het is wel eens voorgekomen dat mijn ouders naar school gingen omdat andere leerlingen iets van mij kapot maakte en ik daardoor boos werd en IK in de problemen kwam/straf kreeg en zij niet
Hey GOA 😘quote:
quote:
Kon je zien wie allemaal op je profiel keek enzoquote:Op woensdag 30 september 2020 20:44 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Gold heb ik nooit gehadWas dat zo speciaal?
Meestal was er niet veel tegen te doen en werd ik juist agressiever en bozer. Totdat ik van school getrapt werd omdat ik niet meer te handhaven wasquote:Op woensdag 30 september 2020 20:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoe is dat afgelopen dan? Zou ik niet pikken
Ja bij Insta of FBquote:Op woensdag 30 september 2020 20:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kon je zien wie allemaal op je profiel keek enzomoeten ze nu doen bij Insta ofzo. De hel gaat losbreken
Nou tip is niet per maand opschrijven werkervaring maar in jaren. Ik kom ermee weg nl En ok soms vragen. Maar boeie ik weet wel wat ik kan. En for sure kan zo aan het werk mits rijbewijs terug. Naja dat is probleem hier nu.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:43 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mijn cv is een drama, maar het is wat het is op't moment. Fouten maken is menselijk maar dat maakt het niet meteen fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |