Van je andere scholen?quote:
Mijn probleem is dat ik echt een onwijze kloteleerling was die nooit oplette, altijd herrie schopte en ruzie maaktequote:Op woensdag 30 september 2020 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben aardig ver gekomen. Maar het zegt totaal niet alles dat weet ik iig wel. Je bent niet gelijk pro als werknemer alleen door diplomas
een oude gardequote:Op woensdag 30 september 2020 20:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Moest googlen wat een bejaarde klopper was
Ik ken er nog een aantal. Sommigen nog opgezocht op Facebook, met 2 nog bevriend van vroegerquote:Op woensdag 30 september 2020 20:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ken nog iedereens naam van mn basisschool
Heel af en toe van middelbare school nog, en van hoge school wel wat vaker nogquote:Op woensdag 30 september 2020 20:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Van je andere scholen?
Van de middelbare en hoge school spreek ik er wel iets meer. Denk dat iedereen dat wel heeft
Ahh. Ik heb de kleuterschool ook nog meegemaakt.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, je had de kleuter en de lagere school. Die zijn in 1986 samen gegaan in het basis onderwijs.
Was altijd ruzie aan't maken, altijd schelden en ellendequote:
Nou geloof me je bent iig niet de enige erin als ik alleen al mezelf noem. Lol Maar het is nog gelukt tot P hbo. En heel veel boel gesaboteerd voor een voldoende. Hahahaquote:Op woensdag 30 september 2020 20:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik echt een onwijze kloteleerling was die nooit oplette, altijd herrie schopte en ruzie maakteSpijt van nu anno 2020, want ik heb heeeeeel veel ontwikkeling gemist daardoor.
Ik snap jequote:
Ik heb m'n VMBO Diploma en dat was het wel. Ook nooit verdere ambitie gehad om een opleiding of studie te volgen, vond het wel prima.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
Nou geloof me je bent iig niet de enige erin als ik alleen al mezelf noem. Lol Maar het is nog gelukt tot P hbo. En heel veel boel gesaboteerd voor een voldoende. Hahaha
Ahhh, gelukkig niet meegemaakt.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:34 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik ken er nog een aantal. Sommigen nog opgezocht op Facebook, met 2 nog bevriend van vroeger![]()
Op Facebook dan
In de MSN tijd echt 20-30 man van scholen in mijn vriendenlijst gehad. Toen ging MSN samen met Skype en was het huilen
Hyvesquote:Op woensdag 30 september 2020 20:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ahhh, gelukkig niet meegemaakt.iedereen stond gewoon op de tel.
En Hyves. Och, wat was dat leuk
Debielen sc geworden ditquote:
Was jij dan de opstandige met ouders die je aan je oren trekten of een opstandige waarvan de ouders naar school toe gingen om de docent uit te leggen dat je braaf bent?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:35 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Was altijd ruzie aan't maken, altijd schelden en ellendeOpstandig tegen leraren/leraressen. Was echt een klein klootzakje.
Cola fles naar de leraar gegooid, horloge van een invalskracht kapot gemaakt, gespuugd naar leraren, dat soort dingen. Oh man, 1998-2003, topjaren hoor, nee echt.
Daar zit wel verschil tussen. Kleuterschool was de leeftijd 4-6. Lagere school was 6-12.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ahh. Ik heb de kleuterschool ook nog meegemaakt.maar dan niet in NL.
Wist niet dat dat hier lagere school heette
De eerste vooralquote:Op woensdag 30 september 2020 20:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Was jij dan de opstandige met ouders die je aan je oren trekten of een opstandige waarvan de ouders naar school toe gingen om de docent uit te leggen dat je braaf bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |