abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 30 september 2020 @ 10:35:33 #1
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_195339707
quote:
De gemeente Den Haag gaat geen subsidie meer geven aan evenementen waar Zwarte Piet bij aanwezig is. "Den Haag zegt Zwarte Piet gedag", twitterde raadslid Mikal Tseggai (PvdA) dinsdagavond.

De beslissing werd genomen na een motie die Tseggai samen met de Haagse Stadspartij, NIDA, SP en GroenLinks indiende, een jaar geleden.

Bij de landelijke intocht van vorig jaar werd besloten alleen nog roetveegpieten te gebruiken. Ook op het Sinterklaasjournaal hebben de pieten vegen.

Het Haagse college heeft eerder aangegeven de lijn die de NTR (de publieke omroep) trekt, te volgen in het al dan niet gebruiken van roetveegpieten.

Gouden oorringen
Het college laat weten dat hun standpunt steeds is geweest dat in Den Haag de lijn van de landelijke intocht wordt gevolgd. Die koers wordt vastgehouden: de Pieten hebben roet op hun gezicht omdat ze door de schoorsteen gaan.

"De handschoenen en maillots van de Pieten zijn niet zwart, maar afgestemd op de kleurstelling van het Pietenpak. Het haarwerk is niet uniform maar divers, het varieert van lang, krullend, steil tot kort. De Pieten dragen geen gouden oorringen."

Het college zegt te zien hoe het maatschappelijke debat de afgelopen maanden in een stroomversnelling kwam. Dat, gecombineerd met het feit dat de intocht dit jaar door de coronamaatregelen niet door gaat, zorgen ervoor dat het college zich naar eigen zeggen gesterkt voelt in haar mening "dat in de toekomst met publiek geld gefinancierde viering volledig in lijn met de landelijke intocht, en dus zonder Zwarte Piet, kan worden gevierd."

De komende maanden wordt er in kleine comités nagedacht over een nieuwe vorm van het vieren van Sinterklaas in Den Haag.
https://www.nu.nl/den-haa(...)met-zwarte-piet.html
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  woensdag 30 september 2020 @ 10:43:24 #2
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195339807
TT is kut! Verder goed nieuws natuurlijk.

Beter trekken we die pleister er nu af. Over 10 jaar hoor je niemand er meer over. 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_195339975
Ik denk dat piet of geen piet de schade nu al gedaan is. Het is tribalistisch en onzin om een bevolkingsgroep er in zijn algeheel op aan te kijken, maar ik merk dat de afkeer aan negers enorm is gegroeid. Zonde, want het ging best goed.
  woensdag 30 september 2020 @ 10:56:49 #4
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195340005
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:54 schreef Solstice1 het volgende:
Ik denk dat piet of geen piet de schade nu al gedaan is. Het is tribalistisch en onzin om een bevolkingsgroep er in zijn algeheel op aan te kijken, maar ik merk dat de afkeer aan negers enorm is gegroeid. Zonde, want het ging best goed.
Da's ook wel een mooie ja.
Zwarte Piet is niet racistisch! Wij zijn niet racistisch! Maar zoals jij je nu gedraagd hè, daar worden wij niet racistische mensen wel een beetje racistisch van. :') _O-
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 30 september 2020 @ 10:59:05 #5
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_195340040
Er is een beeld gecreëerd van werkende zwarte mensen. Dat lijkt me niet reëel. Niet meer dan normaal dat Sinterklaas weer een feest wordt met alleen blanke mensen.
Bedankt Hans.
pi_195340054
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:54 schreef Solstice1 het volgende:
Ik denk dat piet of geen piet de schade nu al gedaan is. Het is tribalistisch en onzin om een bevolkingsgroep er in zijn algeheel op aan te kijken, maar ik merk dat de afkeer aan negers enorm is gegroeid. Zonde, want het ging best goed.
Niet zozeer alleen betreffende Zwarte Piet. De discussie is redelijk omgebogen van een specifiek punt binnen één feest tot onderdeel van een groter cultuurdebat/grotere cultuurstrijd. Daarin zijn toch twee 'overkoepelende partijen' welke ook elkaar actief doen polariseren. Echter, politiek rechts is toch steeds groter geworden de afgelopen verkiezingen en ik heb niet het idee dat dit aankomende maart anders zal zijn. Dat zal, ongetwijfeld, additioneel olie op het vuur gooien natuurlijk. Zeker bij de extreemlinkse hoeken.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_195340065
quote:
6s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:56 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Da's ook wel een mooie ja.
Zwarte Piet is niet racistisch! Wij zijn niet racistisch! Maar zoals jij je nu gedraagd hè, daar worden wij niet racistische mensen wel een beetje racistisch van. :') _O-
Ach ik heb totaal geen moeite om een hekel te hebben aan een groep mensen die zich onderscheiden door onafgebroken gezeik en gewentel in een verzonnen slachtofferrol.

Bij mij maakt de kleur of het ras echt niet uit, maar als je als groep meent tradities te moeten veranderen van een andere groep dan ben je wel een beetje een raar clubje natuurlijk. Zeker als je zelf helemaal niet wil meedoen aan die traditie en jezelf continu probeert te onderscheiden van die groep en er geen onderdeel van uit wil maken.

Dan discrimineer je jezelf in feite he.
pi_195340080
gestoord.

van de gemeente dus..
pi_195340111
Ik heb eigenlijk best problemen met Keti Koti of heet dat feest, ik bedoel, mijn voorouders zijn zo veel rijkdom verloren en dat voel ik nog

erg hoor

ik denk dat we wat moeten doen aan dat verderfelijk feest

Niet dat ik eraan mee wil doen hoor, maar ja, dingen verpesten voor anderen is hardstikke leuk.
pi_195340303
Goede ontwikkeling. Moge meer gemeentes volgen :)
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  Moderator woensdag 30 september 2020 @ 11:22:46 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195340432
ik kan er niet echt mee zitten

voor het gewoon lekker weer thuis zonder commerciele bullshit, demonstraties en waardeloze tv series

dan kan Piet gewoon zwart blijven ^O^
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195340584
Het gaat dus exact zoals ik wederom voorspelde.

Alles wat op een neger lijkt word weggevaagd uit de maatschappij, alles wat positief is tenminste, en gaat vervangen worden door op blanken lijkende (in dit geval pieten) mensen met wat roetvegen.

Want oh oh, misschien geef je anders aanstoot aan iemands gevoelens die meent gediscrimineerd te worden of meer van zulk soort onzin.

Resultaat is dus alles maar blank maken uit angst voor dat stempeltje.. dat lijkt mij het tegenovergestelde van wat je wil bereiken.

Hoe staan negers nog positief in beeld eigenlijk in Nederland?

En begrijp me niet verkeerd, ik associeer zwarte piet niet met negers.. negers doen dat.
Dus wat hou je daarna over?
pi_195340605
quote:
De komende maanden wordt er in kleine comités nagedacht over een nieuwe vorm van het vieren van Sinterklaas in Den Haag.
Gewoon schijt hebben aan de lokale autochtone bevolking, even een subsidiepotje van ¤ 40000,00 opentrekken voor bevriende 'kunstenaars' en dan met net zo'n debiele grijsblikkerige avantgardistische technopiet op de proppen komen als in Eindhoven. :')

Lachen man.

Zottekoppen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_195340610
Wij vieren thuis geen Sinterklaas meer maar Katoenfeest. Dan is de rol van iedereen gewoon helder.
  woensdag 30 september 2020 @ 11:32:33 #15
22565 asco
Los in deze tent
pi_195340629
Ik had al een hekel aan links-extremisten en nu spuug ik op ze.

Verder niets veranderd want in het geciviliseerde deel van NL doen we gewoon normaal met pieten die zwart zijn. 👍
  woensdag 30 september 2020 @ 11:42:36 #16
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195340866
quote:
10s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:00 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Ach ik heb totaal geen moeite om een hekel te hebben aan een groep mensen die zich onderscheiden door onafgebroken gezeik en gewentel in een verzonnen slachtofferrol.
Probleem is alleen dat er zo weinig rekening wordt gehouden met wie er wel/ niet in die groep zeurende mensen zit. Da's zegmaar het hele 'racisme' probleem. ;)
quote:
Bij mij maakt de kleur of het ras echt niet uit, maar als je als groep meent tradities te moeten veranderen van een andere groep dan ben je wel een beetje een raar clubje natuurlijk. Zeker als je zelf helemaal niet wil meedoen aan die traditie en jezelf continu probeert te onderscheiden van die groep en er geen onderdeel van uit wil maken.

Dan discrimineer je jezelf in feite he.
Henkie hierboven heeft het over een groeiende afkeer richting negers. :') Da's wel degelijk racisme. En onterecht.

Een groeiende afkeer jegens Akwasi is prima.
Een groeiende afkeer jegens negers is dat niet.

's what I'm saying.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 30 september 2020 @ 12:10:17 #17
186611 Haags
pi_195341505
Ach dit jaar is er toch geen intocht.
Zonder wrijving geen glans
pi_195342475
quote:
6s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:42 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Probleem is alleen dat er zo weinig rekening wordt gehouden met wie er wel/ niet in die groep zeurende mensen zit. Da's zegmaar het hele 'racisme' probleem. ;)
[..]

Henkie hierboven heeft het over een groeiende afkeer richting negers. :') Da's wel degelijk racisme. En onterecht.

Een groeiende afkeer jegens Akwasi is prima.
Een groeiende afkeer jegens negers is dat niet.

's what I'm saying.
Dat ontken ik ook nergens, en als je het mij heel eerlijk vraagt is het grootste deel van de herrieschoppers gewoon blank, net als die Antifa gekkies.

Ik denk daarbij wel dat iedereen in feite een racist is in die zin dat je bepaalde groepen eigenschappen toedicht. Duitsers hebben geen humor, aziaten kunnen goed rekenen en negers hebben een grote piemol.

Behalve dan die ene duitser die ik ken, want daar kan je mee lachen, en die ene aziaat van de kantine kan gewoon echt niet rekenen... en M'Bembe viel best mee, ik liep de volgende dag alweer als een kievit

;)
  woensdag 30 september 2020 @ 13:04:54 #19
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195342504
Gouden oorringen.. alsof slaven daar geld voor hadden.:D
  woensdag 30 september 2020 @ 13:05:03 #20
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195342507
quote:
10s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:02 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Dat ontken ik ook nergens, en als je het mij heel eerlijk vraagt is het grootste deel van de herrieschoppers gewoon blank, net als die Antifa gekkies.

Ik denk daarbij wel dat iedereen in feite een racist is in die zin dat je bepaalde groepen eigenschappen toedicht. Duitsers hebben geen humor, aziaten kunnen goed rekenen en negers hebben een grote piemol.

Behalve dan die ene duitser die ik ken, want daar kan je mee lachen, en die ene aziaat van de kantine kan gewoon echt niet rekenen... en M'Bembe viel best mee, ik liep de volgende dag alweer als een kievit

;)
_O- ^O^
Ik vind de herrie over het algemeen ook wel meevallen. Hoewel één tweet van Sylvana inderdaad genoeg is voor 7 pagina's blanke herrie ... ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_195342542
quote:
De gemeente Den Haag gaat geen subsidie meer geven ....
Ah, goed dat rechts hierover luidkeels gaat protesteren... een gemeente die geen subsidie meer gaat geven, wat een schande!

Dat moeten we niet willen! Als we dat toestaan, zal je zien dat straks ook gewoon uitkeringen verlaagd worden of de Overheid misschien zelfs minder regulatie gaat opstellen!!!!1
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_195342821
quote:
6s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:05 schreef SicSicSics het volgende:
Hoewel één tweet van Sylvana inderdaad genoeg is voor 7 pagina's blanke herrie ...
Je kan je afvragen of het uitsluitend "blanke" herrie is (wat op zich al een rcistische stellingname is), want ik ken genoeg donkere mensen die helemaal klaar zijn met een Sylvana en een Akwasi en consorten die zich ongevraagd hebben opgeworpen als hun woordvoerder. Genoeg donkere mensen die helemaal geen behoefte hebben aan de polarisering, of die nu van links of van rechts komt.
pi_195343208
Neem die tweet van Sylvana over Roti, ik geloof echt niet dat een gemiddelde Surinamer hier ook maar een seconde wakker van ligt. Lijkt me niet aannemelijk gezien de volksaard

;) maken ze zich hier wel druk om!!!! gvd

grapje :o
  woensdag 30 september 2020 @ 13:51:27 #24
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_195343294
quote:
Het college laat weten dat hun standpunt steeds is geweest dat in Den Haag de lijn van de landelijke intocht wordt gevolgd. Die koers wordt vastgehouden: de Pieten hebben roet op hun gezicht omdat ze door de schoorsteen gaan.

"De handschoenen en maillots van de Pieten zijn niet zwart, maar afgestemd op de kleurstelling van het Pietenpak. Het haarwerk is niet uniform maar divers, het varieert van lang, krullend, steil tot kort. De Pieten dragen geen gouden oorringen."
Lijkt mij gewoon een prima oplossing eigenlijk.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_195351492
Dag zwarte pietje, daaag, daaag, daaag daaag, tot nooit niet! 8}
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195352463
Waar gaat het mis als je in je identiteitdzucht zo aan een zwartgeschminkte knecht met lippenstift hangt?
-
pi_195353011
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:22 schreef sp3c het volgende:
ik kan er niet echt mee zitten

voor het gewoon lekker weer thuis zonder commerciele bullshit, demonstraties en waardeloze tv series

dan kan Piet gewoon zwart blijven ^O^
Dit dus. Subsidie(s) afschaffen, geld besparen, belasting(en) verlagen en iedereen kan Sinterklaas vieren zoals hij of zij het wil.

Wat mij betreft wordt die landelijke intocht op tv ook afgeschaft; wat geeft de NOS het recht om te dicteren hoe zwarte piet er in heel Nederland uit hoort te zien?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_195353057
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 21:36 schreef Haushofer het volgende:
Waar gaat het mis als je in je identiteitdzucht zo aan een zwartgeschminkte knecht met lippenstift hangt?
Aan het feit dat instellingen en overheden niet om weten te gaan met activisten.
pi_195353114
quote:
2s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Lijkt mij gewoon een prima oplossing eigenlijk.
Wat loop je nou genuanceerd te doen dan? :(

Je bent óf voor óf tegen. Laten we het wel overzichtelijk houden ja!
  donderdag 1 oktober 2020 @ 04:32:09 #30
19194 Oversight
◢◤
pi_195357662
_O- ... jullie zijn amateurs....

*O* Eerst subsidie aanvragen voor een Pietenfeest met alle keuren die er zijn....

8} ... en dan de normale zwarte laten komen, omdat dat alle kleuren zijn die er voor Pieten zijn.

oO/ Opgelost.
◢◤
  donderdag 1 oktober 2020 @ 04:36:14 #31
19194 Oversight
◢◤
pi_195357682
_O- ... en als iemand commentaar heeft gelijk AANHOUDEN voor discriminatie.
◢◤
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 05:44:09 #32
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195358054
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 22:01 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Dit dus. Subsidie(s) afschaffen, geld besparen, belasting(en) verlagen en iedereen kan Sinterklaas vieren zoals hij of zij het wil.

Wat mij betreft wordt die landelijke intocht op tv ook afgeschaft; wat geeft de NOS het recht om te dicteren hoe zwarte piet er in heel Nederland uit hoort te zien?
precies, gewoon stoppen met al die onzin, klaar mee

ik ben nog nooit bij een landelijke of regionale of whatever intocht geweest ... Sint en Piet kwam gewoon bij je thuis, dat waren dan je pa en je buren die om beurten de klos waren, die gingen dan overal 5 of 10 minuten langs om met snoep te gooien en iedereen vond het supergezellig

kost weinig, klein beetje geld voor een zak vol snoep en wat simpele cadeautjes en een uurtje tijd om alle gezinnen af te gaan

niks mis mee hoor, laat de NOS lekker het NWS doen enzo en gebruik al die subsidies maar voor een nieuw vliegkampschip ofzo w/

iedereen tevreden ... behalve de anti Pieten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 07:57:58 #33
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195358748
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 05:48 schreef Scorpie het volgende:
Ja inderdaad zeg, de witmens moet gewoon zijn smerige bek houden als anderen hem racistisch noemen en hem verteld dat zijn tradities teringracistisch zijn, smerige kutracisten dat het er zijn. Oh je durft er iets van te zeggen ? Zie je nou wel vieze smerige racistische witmens, je bent een racist.
Wat is jouw probleem?..
De witmens is/ hoeft helemaal niets. Evenals de negers. Dat onze tradities als racistisch kunnen overkomen, moge duidelijk zijn. Dat heeft verder niets te maken met hoe positief wij er ook tegenover staan. :)
Als je daarna zegt dat je alle negers een stukje kutter vindt omdat er een paar zijn die je voor racist uitmaken, terwijl je absoluut geen racist bent ... dan vind ik dat wel een klein beetje om te huilen/ lachen ja. :')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_195358803
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 22:01 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Dit dus. Subsidie(s) afschaffen, geld besparen, belasting(en) verlagen en iedereen kan Sinterklaas vieren zoals hij of zij het wil.

Wat mij betreft wordt die landelijke intocht op tv ook afgeschaft; wat geeft de NOS het recht om te dicteren hoe zwarte piet er in heel Nederland uit hoort te zien?
Maar dat gaat dus niet gebeuren. Wil je een intocht of ander Sinterklaasfeestje vieren dan is er nog steeds subsidie voor. En je kan niet meer kiezen hoe jij dat feestje invult, want zodra er iemand zwart geschminkt word kan je fluiten naar die subsidie.

En de potjes voor zulk soort evenementen zullen vast niet kleiner worden. Je zal makkelijker en meer subsidie gaan krijgen als jouw feestje de juiste kleur pieten hebben.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_195359105
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 08:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Maar dat gaat dus niet gebeuren. Wil je een intocht of ander Sinterklaasfeestje vieren dan is er nog steeds subsidie voor. En je kan niet meer kiezen hoe jij dat feestje invult, want zodra er iemand zwart geschminkt word kan je fluiten naar die subsidie.

En de potjes voor zulk soort evenementen zullen vast niet kleiner worden. Je zal makkelijker en meer subsidie gaan krijgen als jouw feestje de juiste kleur pieten hebben.
Daarom dienen die subsidies dan ook afgeschaft te worden in ruil voor belastingverlaging. Dat geldt overigens ook voor al die gesubsidieerde clubjes waar de Akwasi's en Afriyie's hun inkomen mee vergaren. Het is helemaal geen overheidstaak om volksfeestjes, racistische antivolksfeestjesclubjes en uit de staatsruif vretende "woordkunstenaars" te subsidiëren...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_195359149
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 08:40 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Daarom dienen die subsidies dan ook afgeschaft te worden in ruil voor belastingverlaging. Dat geldt overigens ook voor al die gesubsidieerde clubjes waar de Akwasi's en Afriyie's hun inkomen mee vergaren. Het is helemaal geen overheidstaak om volksfeestjes, racistische antivolksfeestjesclubjes en uit de staatsruif vretende "woordkunstenaars" te subsidiëren...
Daar kan ik me grotendeels wel in vinden, maar dat gaat de politiek nooit toestaan. Het is juist een politiek correcte keuze om alleen subsidie te weigeren aan mensen die een zwarte piet willen gebruiken en tegelijkertijd faciliteert diezelfde gemeente de clubjes van Akwasi en de Airfryer op alle mogelijke manieren.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_195359234
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:31 schreef Cracka-ass het volgende:
Wij vieren thuis geen Sinterklaas meer maar Katoenfeest. Dan is de rol van iedereen gewoon helder.
Netjes.
pi_195359337
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 08:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Daar kan ik me grotendeels wel in vinden, maar dat gaat de politiek nooit toestaan. Het is juist een politiek correcte keuze om alleen subsidie te weigeren aan mensen die een zwarte piet willen gebruiken en tegelijkertijd faciliteert diezelfde gemeente de clubjes van Akwasi en de Airfryer op alle mogelijke manieren.
Voor de politiek zijn middels belastinggeld gefinancierde subsidies gewoon één van de instrumenten om invloed op het besteedbare inkomen en welvaart van de burgerbevolking te hebben. In veel gevallen een soort propaganda, maar dan venijniger en niet meteen als propaganda herkenbaar omdat het om allerlei belangenclubjes gaat ipv de overheid zelf.

Zo'n Akwasi, Afriyie, Simons enz. zijn natuurlijk de ideale middelen om de volkswoede te laten kanaliseren, vandaar ook dat ze gesubsidieerd en door de overheid ondersteund worden. De volkswoede richt zich op de voor het overheidskarretje gespannen anti-blanke racisten, vervolgens stookt de overheid de woede nog wat meer op door subsidies voor zaken, die blanken leuk vinden, in te trekken en uiteindelijk heeft niemand meer aandacht voor het stelselmatige afbreken van burger- en arbeidsrechten, torenhoge belastingdruk, woonnood enz.

De enigen die daar wel bij varen zijn de overheid zelf en de useful idiots die voor het overheidskarretje gespannen worden.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 09:05:34 #39
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195359362
Laat dit toch een keer lopen zeg. ZP is een verloren zaak. Daarvoor kun je een bedankbriefje sturen naar Wilders, Wagensveld en Kusters en hun achterbannen.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 09:17:47 #40
8369 speknek
Another day another slay
pi_195359539
Bijzonder dat dit nog zulke reacties krijgt in 2020.

Verzameltopic van bijzondere mensen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 09:18:55 #41
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195359556
Het is gewoon iets dat je zult moeten accepteren. Het is einde zwarte piet.
En zo erg is dat nou ook weer niet. Dit is slechts bijzaak.
Praat over de hel en je komt er.
pi_195359593
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 09:05 schreef Hexagon het volgende:
Laat dit toch een keer lopen zeg. ZP is een verloren zaak. Daarvoor kun je een bedankbriefje sturen naar Wilders, Wagensveld en Kusters en hun achterbannen.
Gewoon ophouden met het vanuit de overheid middels subsidies bepalen hoe Nederlanders een volksfeestje dienen te vieren. Schaf zowel de subsidies, als de landelijke intocht op tv af en iedere Nederlander kan zijn eigen invulling aan het sinterklaasfeest geven.

Waarom zou een sinterklaascommité of winkeliersvereniging in een Limburgs dorpje zich iets aan moeten trekken van het racistische gedram van wat nakomelingen van Ghanese slavenhandelaren in Amsterdam?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 09:28:19 #43
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_195359702
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 08:40 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Daarom dienen die subsidies dan ook afgeschaft te worden in ruil voor belastingverlaging. Dat geldt overigens ook voor al die gesubsidieerde clubjes waar de Akwasi's en Afriyie's hun inkomen mee vergaren. Het is helemaal geen overheidstaak om volksfeestjes, racistische antivolksfeestjesclubjes en uit de staatsruif vretende "woordkunstenaars" te subsidiëren...
Eens.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 09:28:41 #44
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195359704
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 09:21 schreef DDDDDaaf het volgende:
Gewoon ophouden met het vanuit de overheid middels subsidies bepalen hoe Nederlanders een volksfeestje dienen te vieren. Schaf zowel de subsidies, als de landelijke intocht op tv af en iedere Nederlander kan zijn eigen invulling aan het sinterklaasfeest geven.

Waarom zou een sinterklaascommité of winkeliersvereniging in een Limburgs dorpje zich iets aan moeten trekken van het racistische gedram van wat nakomelingen van Ghanese slavenhandelaren in Amsterdam?
Volgens mij overzie je de impact van jouw voorstel niet helemaal. _O- :D
En aan subsidies zitten regesls, dat is een beetje ... het kenmerk en doel van een subsidie beleid. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 09:29:30 #45
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195359720
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 09:21 schreef DDDDDaaf het volgende:

Waarom zou een sinterklaascommité of winkeliersvereniging in een Limburgs dorpje zich iets aan moeten trekken van het racistische gedram van wat nakomelingen van Ghanese slavenhandelaren in Amsterdam?
Dat hoeven ze ook helemaal niet. Probleem opgelost.
pi_195359929
quote:
6s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 09:28 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Volgens mij overzie je de impact van jouw voorstel niet helemaal. _O- :D
En aan subsidies zitten regesls, dat is een beetje ... het kenmerk en doel van een subsidie beleid. ;)
En dat slaat dus nergens op; de overheid hoeft helemaal niet voor de bevolking te bepalen hoe die Sinterklaas zou moeten vieren, laat staan dat ze daar aktief belastinggeld aan zou moeten spenderen.

Net zoals er ook geen belastinggeld naar racistenclubjes hoeft te gaan die dat sinterklaasfeest maar stom vinden omdat dat overwegend door blanke Nederlanders gevierd wordt.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_195360052
quote:
6s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:42 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Probleem is alleen dat er zo weinig rekening wordt gehouden met wie er wel/ niet in die groep zeurende mensen zit. Da's zegmaar het hele 'racisme' probleem. ;)
[..]

Henkie hierboven heeft het over een groeiende afkeer richting negers. :') Da's wel degelijk racisme. En onterecht.

Een groeiende afkeer jegens Akwasi is prima.
Een groeiende afkeer jegens negers is dat niet.

's what I'm saying.
Waar gebruik FdL het woord negers?
pi_195360186
quote:
14s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:43 schreef SicSicSics het volgende:
TT is kut! Verder goed nieuws natuurlijk.

Beter trekken we die pleister er nu af. Over 10 jaar hoor je niemand er meer over. 8-)
In de randstad zal je ze idd niet meer zien.
Het ligt aan de instanties zelf
  donderdag 1 oktober 2020 @ 10:39:42 #49
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195360927
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 09:49 schreef Xqtress het volgende:
Waar gebruik FdL het woord negers?
FdL deed dat niet. :*
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 10:54 schreef Solstice1 het volgende:
Ik denk dat piet of geen piet de schade nu al gedaan is. Het is tribalistisch en onzin om een bevolkingsgroep er in zijn algeheel op aan te kijken, maar ik merk dat de afkeer aan negers enorm is gegroeid. Zonde, want het ging best goed.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 10:41:31 #50
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195360959
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 09:42 schreef DDDDDaaf het volgende:
En dat slaat dus nergens op; de overheid hoeft helemaal niet voor de bevolking te bepalen hoe die Sinterklaas zou moeten vieren, laat staan dat ze daar aktief belastinggeld aan zou moeten spenderen.
Dat is een politieke keuze. ^O^
Dat mag je vinden, maar het huidige beleid is hier natuurlijk wel op gestoeld. Als je in aanmerking wil komen voor subsidie, dan moet je aan regels voldoen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')