Op de verjaardag van mijn dochterquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:34 schreef Peejtur het volgende:
Nummer 4. Volgende week vrijdag gewoon uitgerekend....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt allemaal, ik vond het echt super om jullie verhalen en ervaringen te lezen, en om de mijne te delen.
En nog ééntje dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Seven. op 29-09-2020 21:27:59 ]Resistance is futile.
Gedeeld 15e zelfs eigenlijk!quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:45 schreef Holy_Goat het volgende:
#16 lijkt ver weg. Maar tering...het gaat hard
quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:22 schreef Seven. het volgende:
Welkom Philomijn en Takkie!
Ik meld me af in dit topic met een beetje weemoedig gevoel. Elliot is nu 4 dagen oud en het is een prachtig kind. Al 2 enorme kutnachten achter de rug met hem maar hij lacht ons al toe na een goede voedingssessie en dan is alles OK. Borstvoeding begint goed op gang te komen. Onze kraamverzorgster is echt fantastisch, ze sleept me door de borstvoeding en weet me heel goed te motiveren zonder ooit als een bemoeial over te komen. Onze pubers zijn net zo verliefd als wij. De eerste kraamtranen zijn een feit trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt allemaal, ik vond het echt super om jullie verhalen en ervaringen te lezen, en om de mijne te delen.
En nog ééntje dan:Vergeet niet dat je de komende maanden nog flink beïnvloedt wordt door je hormonen, die verdwijnen niet zomaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan me voorstellen dat je helemaal van de leg bent als dingen niet zo gaan als je hoopt/verwacht. Maar dat koppie maakt dan toch weer alles goed hè
Ik snap je teleurstelling heel goed, ik zal ook een tijdje in het ziekenhuis moeten blijven (in ieder geval 12 uur). Ik had graag mijn ouders ontvangen in het ziekenhuis zodat ze hun eerste/enige kleinkind meteen konden ontmoeten maar helaas mag dit niet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:36 schreef CaVaBien het volgende:
Klopt SQ, ik dacht even aan mijn eigen situatie inderdaad. Ik moest namelijk 4 dagen in het ziekenhuis verblijven bij mijn bevalling en bij een volgende keer zal ik direct medisch zijn en zal ik waarschijnlijk ook een paar dagen verblijven. Ik was even vergeten dat de meeste dames weer gauw thuis zijn
Aah sunshine, zo leuk! Gefeliciteerd nog met jullie zoontjeDat denk ik ookquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:42 schreef Peejtur het volgende:
Denk dat @:Smart_ass nu aan het bevallen is of al aan het babyknuffelenHet klonk ook al behoorlijk serieus met die voorweeën!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik vind het bij de tweede moeilijker en makkelijker tegelijk.quote:Op dinsdag 29 september 2020 23:10 schreef Wolken het volgende:
Ik weet nog wel dat ik voor Bikkel dacht dat het allemaal wel zou loslopen en toen gigantisch op mijn bek ben gegaan en mij afvroeg waarom ik aan een kind was begonnen. En nu denk ik weer dat het met baby 2 wel zal loslopen dus waarschijnlijk ga ik gewoon weer op mijn bek straks. Al heb ik nu wel al dingen anders geregeld om de valkuilen van de vorige keer wat minder te hebben. Maar dan zal er ongetwijfeld weer wat anders zijn.
Ik moest iig heel hard huilen toen de kraamhulp weg ging, toen moest ik het alleen gaan doen
Als ik van iemand geloof dat ze het aankan dan ben jij het wel. Ik vind het zo heerlijk te horen hoe nuchter jij in alles staat, gun je echt een heerlijke babytijd.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:42 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik vind het bij de tweede moeilijker en makkelijker tegelijk.
Moeilijker omdat het toch echt veel harder werken is met 2 kinderen en er veel minder rust en romantiek bij komt kijken. Makkelijker omdat ik veel minder onzekerheden had van mezelf en meer vertrouwen in veel dingen.
Het is in elk geval heel anders allemaal!
quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:22 schreef Seven. het volgende:
Welkom Philomijn en Takkie!
Ik meld me af in dit topic met een beetje weemoedig gevoel. Elliot is nu 4 dagen oud en het is een prachtig kind. Al 2 enorme kutnachten achter de rug met hem maar hij lacht ons al toe na een goede voedingssessie en dan is alles OK. Borstvoeding begint goed op gang te komen. Onze kraamverzorgster is echt fantastisch, ze sleept me door de borstvoeding en weet me heel goed te motiveren zonder ooit als een bemoeial over te komen. Onze pubers zijn net zo verliefd als wij. De eerste kraamtranen zijn een feit trouwens.
En nog ééntje dan:Wat een mooie update (afgezien van de spoiler dan). Geniet ervan met jullie gezin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
Dat denk ik ook. Ze wilden het gesprek “eerlijk” voeren, maar goed ik heb gewoon belang bij goede, empathische zorg. Niet bij een wedstrijd over centen.quote:Op woensdag 30 september 2020 08:23 schreef Sway- het volgende:
Vind het ook nogal debiel dat ze jou daarmee lastig vallen, en uiteindelijk ook de verkeerde manier want je bent nu weg ipv overgehaald.
Denk dat je een goede keuze hebt gemaakt en lekker aan jezelf denken, dat is het belangrijkste.
quote:Op woensdag 30 september 2020 08:09 schreef monsterd. het volgende:
En ik heb ook een update te melden. Gisteren besloten te switchen van verloskundige. Rest in spoiler, want lang verhaal..Juist goed dat je dit van je afschrijft! Je hebt 100% de juiste keus gemaakt. En mocht je overgestapt zijn naar Dd in A'doorn: ik vind ze fantastisch, niets dan lof. Een zwangerschap is niet iets dat je over wil laten aan iemand die jou lastig valt met het commercieel belang. Je wil mensen om je heen die jou een goed gevoel geven, en daar kies je voor. Niet voor één of andere lokale muts die het sowieso al niet op kan brengen om met je mee te leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go monsterd.!Resistance is futile.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 september 2020 16:04 schreef VKV het volgende:
Zal ik het lijstje voor mei 2021 eens opstarten?
Vandaag hebben we de eerste echo gehad met een knipper! Groei en voorlopige uitgerekende datum precies zoals ik zelf had berekend. Deze is gezet op 7 mei 2021.
Wel leuk om weer een 7 in de datum te hebben, ons zoontje J. is van 7 september 2018! Dat was toen precies op de uitgerekende datum.
Hij is nog jong maar vindt het maar wat interessant dat er een baby in m'n buik zit en denkt nu dat hij via m'n navel met de baby kan praten.
Ja graag! Dan ben ik niet meer de laatste op de lijstquote:Op woensdag 30 september 2020 16:04 schreef VKV het volgende:
Vandaag hebben we de eerste echo gehad met een knipper! Groei en voorlopige uitgerekende datum precies zoals ik zelf had berekend. Deze is gezet op 7 mei 2021.
Wel leuk om weer een 7 in de datum te hebben, ons zoontje J. is van 7 september 2018! Dat was toen precies op de uitgerekende datum.
Hij is nog jong maar vindt het maar wat interessant dat er een baby in m'n buik zit en denkt nu dat hij via m'n navel met de baby kan praten.
Oh bah. Dat zijn toch stomme dingen. Het zou verboden moeten worden, bloed als het gewoon goed zitquote:Op woensdag 30 september 2020 16:17 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Gefeliciteerd @:VKV !
Jeetje Monsterd, wat een bizar verhaal. Boven alles helemaal eens dat je een klik moet hebben met je zorgverlener, maar dat ze het (meerdere malen!!) over commerciële belangen hebben... Is inderdaad niet aan jou als cliënt.
Hier een beetje bruin bloedverlies en krampen. Morgen ben ik 10 weken. Rationeel weet ik dat ik me geen zorgen moet maken, maar het zit me niet helemaal lekker. Even afwachten maar.
Gefeliciteerd! En gezellige praatjes hahaha.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:04 schreef VKV het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 september 2020 16:04 schreef VKV het volgende:
En ik heb ook een update te melden. Gisteren besloten te switchen van verloskundige. Rest in spoiler, want lang verhaal..Pdffffffffft Jezus. Ga failliet, hoop ik dan ergens heel zwartgalligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevolgen:de werknaam voor de baby is nu Constantijn.
ik weet niet of ik een jongensbaby nu nog wel Stan of Stijn kan noemen.
dit was de eerste keer dat de baby in mijn droom een duidelijk geslacht had en nu denk ik dus dat ik een jongetje krijg. Bij T. droomde ik ook alleen maar over jongetjes, ook voordat we het geslacht wisten.
Dit heb ik ook sinds kort, is idd een rare kietel haha. Zeker als ik op de grond zit en voorover buig of zo (tijdens het opruimen). Geinig al die dingen die je voor het eerst meemaaktquote:Op woensdag 30 september 2020 22:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Gefeliciteerd VKV!![]()
Laatste paar dagen ligt meneer soms op een bepaalde manier in mijn buik, dat wanneer hij schopt of kopt, hij precies mijn baarmoeder mond raakt. Doet geen pijn, maar geeft echt zo'n rare "kietel" van binnen![]()
En ik heb ook een update te melden. Gisteren besloten te switchen van verloskundige. Rest in spoiler, want lang verhaal..Beetje wat een verhaal, goeie keuze om te switchen! Het is belangrijk dat jij je goed voelt bij je praktijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend Maria! Is het tot nu toe niet gelukt om een echo via de buik te maken? Bij mij was denk ik de termijnecho ook de eerste uitwendigequote:Op woensdag 30 september 2020 08:52 schreef Maria2.0 het volgende:
Lijkt me de goede keuze monsterd! Wat een rare praktijk, daar voel je je dan ook niet prettig bij.
@:Seven wat een héérlijke foto! Ik krijg er rammelende stokken van![]()
@:Wolken daar ben ik bij mijn man bang voor, die denkt ook dat het allemaal wel zal loslopen. Hij onderschat het volgens mij enorm. Then again, ik ben nogal een zwartkijker dus ik zie het misschien allemaal wel weer te zwaar in. Ik denk dat we gewoon beide geen flauw idee hebben van wat ons te wachten staat en ik hoop dat we het goed gaan doen![]()
Morgen de termijnecho en ik kijk de uren echt vooruit. Ik ben zó enorm benieuwd hoe onze baby erbij ligt! (ik wil elke keer 'knul' zeggen omdat ik er dus echt heel erg van overtuigd ben, maar straks is mijn voorgevoel stuk en moet ik enorm omschakelen). Ik hoop dat het nu weer goed lukt via de buik want ik wil zo graag een zijaanzicht na 2 keer een vooraanzicht
Weer vers bloed erbij! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 september 2020 16:04 schreef VKV het volgende:
Bloedverlies is nooit leukquote:Op woensdag 30 september 2020 16:17 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Gefeliciteerd @:VKV !
Jeetje Monsterd, wat een bizar verhaal. Boven alles helemaal eens dat je een klik moet hebben met je zorgverlener, maar dat ze het (meerdere malen!!) over commerciële belangen hebben... Is inderdaad niet aan jou als cliënt.
Hier een beetje bruin bloedverlies en krampen. Morgen ben ik 10 weken. Rationeel weet ik dat ik me geen zorgen moet maken, maar het zit me niet helemaal lekker. Even afwachten maar.Mag je niet langskomen voor een extra echo? Gewoon om vragen hoor, doen ze echt niet moeilijk over!
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:55 schreef Gogo83 het volgende:
Gefeliciteerd @:VKV!
Voor wie houdt van rare en bizarre zwangerschapsdromen:Oh heerlijk dit soort dromenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevolgen:de werknaam voor de baby is nu Constantijn.
dit was de eerste keer dat de baby in mijn droom een duidelijk geslacht had en nu denk ik dus dat ik een jongetje krijg. Bij T. droomde ik ook alleen maar over jongetjes, ook voordat we het geslacht wisten.
Ik zal mijn volgend bizarre droom ook eens uitschrijven. De laatste 2 nachten zat ik in een soort “loop” waarbij ik de hele tijd over wasbare luiers nadacht en daar weer wakker van werd. Dat krijg je als je voor het slapen daarover gaat lezen
Dat lijkt me een raar gevoel!quote:Op woensdag 30 september 2020 22:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Gefeliciteerd VKV!![]()
Laatste paar dagen ligt meneer soms op een bepaalde manier in mijn buik, dat wanneer hij schopt of kopt, hij precies mijn baarmoeder mond raakt. Doet geen pijn, maar geeft echt zo'n rare "kietel" van binnen![]()
Vannacht schrok ik wakker van een raar gevoel in mijn onderbuik, het voelde “rond”. Ik kan het niet goed uitleggenMisschien was het een harde buik
Ik heb nu elke nacht een weeïg gevoel, hopelijk is dat stiekem al wat voorwerk
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Even een update vanaf hier: vandaag om 12:45u is Yara geboren. Ze is prachtig en heeft heel veel haarquote:Op dinsdag 29 september 2020 22:42 schreef Peejtur het volgende:
Denk dat @:Smart_ass nu aan het bevallen is of al aan het babyknuffelen
Oeh heftig. Gaat het wel een beetje met je? Hoe ging dat proces van 'ik ga zelf bevallen' naar 'het wordt een keizersnede'? En hoe beleefde je partner dit? Ik weet wel dat het een van de meest uitgevoerde operaties is maar lijkt me toch nogal engquote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Even een update vanaf hier: vandaag om 12:45u is Yara geboren. Ze is prachtig en heeft heel veel haar.
Bevalling is helaas niet gegaan zoals gehoopt. Na ruim 24u weeën kwam de ontsluiting niet verder dan 6 cm, en aangezien mijn vliezen uiteindelijk bijna 30u ervoor waren gebroken en ik verhoging had, is er besloten een keizersnede te doen. Dit viel me uiteindelijk gelukkig mee en ik moet zeggen dat alle verloskundigen, verpleegkundigen en de gynaecoloog echt heel lief waren. Ik ben vooral blij dat Yara er gezond en wel is uitgekomen.
Nog niet alles bijgelezen maar in ieder geval welkom alle nieuwe zwangeren!
Gefeliciteerd, klinkt als ondanks de keizersnede als een lange bevalling. Leuke naam! Veel geluk saampjes en goed herstelquote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Even een update vanaf hier: vandaag om 12:45u is Yara geboren. Ze is prachtig en heeft heel veel haar.
Bevalling is helaas niet gegaan zoals gehoopt. Na ruim 24u weeën kwam de ontsluiting niet verder dan 6 cm, en aangezien mijn vliezen uiteindelijk bijna 30u ervoor waren gebroken en ik verhoging had, is er besloten een keizersnede te doen. Dit viel me uiteindelijk gelukkig mee en ik moet zeggen dat alle verloskundigen, verpleegkundigen en de gynaecoloog echt heel lief waren. Ik ben vooral blij dat Yara er gezond en wel is uitgekomen.
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:55 schreef Gogo83 het volgende:
Gefeliciteerd @:VKV!
Voor wie houdt van rare en bizarre zwangerschapsdromen:Ik droom ook van die vage realistische dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevolgen:de werknaam voor de baby is nu Constantijn.
. Ben benieuwd of je gevoel klopt
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
Gefeliciteerd Smart_ass! Wat heerlijk dat ze er eindelijk isquote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer hetzelfde gehad ( ingeleid met weeën opwekkers en na 22 uur een spoed ks ) maar ik vond het een bevrijding toen de beslissing eenmaal gemaakt was want ik was zo uitgeput dat ik niet veel langer meer door kon gaan. Vriendlief was wel echt onder de indruk en heeft ook meegekeken met de gynaecoloog. Vooral de scheurtechniek vond hij heel heftig.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 06:21 schreef Holy_Goat het volgende:
Oeh heftig. Gaat het wel een beetje met je? Hoe ging dat proces van 'ik ga zelf bevallen' naar 'het wordt een keizersnede'? En hoe beleefde je partner dit? Ik weet wel dat het een van de meest uitgevoerde operaties is maar lijkt me toch nogal eng
Jemig! Wat opluchting moet dat geweest zijn zeg. Ik had dat ook bij Noor en toen werd ik wel daarna ingeleid. Was toen 40+2. Misschien gaan ze dat ook bij jou doen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:05 schreef SQ het volgende:
Groetjes vanaf de ctg in het ziekenhuis trouwens. Na al anderhalve dag significant minder beweging te voelen, voelde ik vanmorgen helemaal niets meer en kreeg ik ook geen hartslag gevonden met mijn doppler. Jankend naar de verloskundige gesjeesd met pyjamakinderen achterin. Maar hij doet het nog. Maar gvd wat een stress.
Pohhh SQ, wat een nachtmerrie! Fijn dat hij OK is, maar ben jij ook OK?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:05 schreef SQ het volgende:
Groetjes vanaf de ctg in het ziekenhuis trouwens. Na al anderhalve dag significant minder beweging te voelen, voelde ik vanmorgen helemaal niets meer en kreeg ik ook geen hartslag gevonden met mijn doppler. Jankend naar de verloskundige gesjeesd met pyjamakinderen achterin. Maar hij doet het nog. Maar gvd wat een stress.
Gefeliciteerd! Leuke naamquote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bah dat lijkt me eng. Hebben ze een verklaring waarom dat zo was?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:05 schreef SQ het volgende:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:11 schreef SQ het volgende:
Nou ik weet nog niet of alles goed is. Heb anderhalf uur aan ctg gelegen maar nog steeds te weinig beweging, dus moet nog eens anderhalf uur.
Gelukkig was ik net vannacht een keer vergeten mijn telefoon in de lader te douwen dus heb ook nog maar 8% batterij. Ik ga dus maar even offline in de verte liggen staren
Zul je nét zienquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:11 schreef SQ het volgende:
Nou ik weet nog niet of alles goed is. Heb anderhalf uur aan ctg gelegen maar nog steeds te weinig beweging, dus moet nog eens anderhalf uur.
Gelukkig was ik net vannacht een keer vergeten mijn telefoon in de lader te douwen dus heb ook nog maar 8% batterij. Ik ga dus maar even offline in de verte liggen staren
Haha ja, mijn man is terug naar huis gereden met de kinderenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:45 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Gefeliciteerd SmartAss met de geboorte van je dochter!Lekker genieten nu, ik wens je veel sterkte met het herstel na je ks!
SQ, wat een mega schrik. Zijn de andere kinderen opgehaald, je had ze achterin de auto meegenomen toch? Ik hoop dat je snel uitsluitsel krijgt over wat te doen.
Zeker weten! We zijn helemaal verliefd!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Smart_ass! Wat heerlijk dat ze er eindelijk is. En ik vind het fijn om te lezen dat je positief terugkijkt op je bevalling, ondanks dat het niet helemaal werd wat je er van hoopte. Beetje bijkomen en dan begint je nieuwe leven als moeder
.
En let me guess.. ook jij hebt het allermooiste en allerliefste kindje gebaard, of niet?
Hier inderdaad prima verzekerd dus persoonlijk gelukkig geen last van. Anders was ze mooi in Nederland geboren.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:29 schreef Viv het volgende:
@:Smart_ass gefeliciteerd!!Jammer dat het anders gelopen is, wel fijn dat er een verklaring gevonden is.
Ga je met zo'n lange bevalling die eindigde in een keizersnede persoonlijk failliet daar in de VS, of ben je goed verzekerd?
@:SQ Oh wat een stress, het zal je maar gebeuren zeggelukkig doet hij/zij (of weet je nu meer?
) het nog!
Fijn dat je thuis bent, ik hoop dat de bevalling inderdaad snel begint! Pannenkoeken, tonic en pittig eten al in huis?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:50 schreef SQ het volgende:
[..]
Haha ja, mijn man is terug naar huis gereden met de kinderenno sweat.
Mijn oudste was wel onder de indruk trouwens, die heeft vanavond wat extra knuffels nodig denk ik.
Ohh heerlijk is dat dat je zo lekker nog slaapt! Het was inderdaad een pittige bevalling maar ik heb er vrede mee. Herstel gaat ook heel vlot eigenlijk tot nu toe. Yara doet t heel goed, rustige baby die veel rondkijkt en vrij content is tot nu toe!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:03 schreef MaJo het volgende:
Jaaaaa Smart_ass daar is ze dan!![]()
![]()
Wel naar dat het zo’n pittige bevalling is geweest maar het klinkt alsof je het al wel een plekje kunt geven
Hoe doet Yara het? En hoe voel jij je?
Jeetje SQ wat een schrik! Hopelijk dient hij zich nu gewoon snel aanEn les geleerd, altijd je mobiel opladen
Ik heb meer dan het klokje rond geslapen
Ja ik slaap echt weer fantastisch door de medicatie! Wel vaak eruit om te plassen maar val dan weer als een blok in slaapquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ohh heerlijk is dat dat je zo lekker nog slaapt! Het was inderdaad een pittige bevalling maar ik heb er vrede mee. Herstel gaat ook heel vlot eigenlijk tot nu toe. Yara doet t heel goed, rustige baby die veel rondkijkt en vrij content is tot nu toe!
Bwehehe, nou niet al na 2 uur niks posten allemaal dingen gaan bedenken hequote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb zo het idee dat SQ aan het bevallen is. Door alle stress haar vliezen gebroken.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:59 schreef SQ het volgende:
[..]
Bwehehe, nou niet al na 2 uur niks posten allemaal dingen gaan bedenken he
Ik probeer wel te bevallen van een baksteen, maar ik denk dat ik weer aan de kiwi's moet
Lijnzaadolie al geprobeerd? Ik had gisteren voor het eerst in tijden ook weer een zware bevalling, dat was alweer even geledenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:59 schreef SQ het volgende:
[..]
Bwehehe, nou niet al na 2 uur niks posten allemaal dingen gaan bedenken he
Ik probeer wel te bevallen van een baksteen, maar ik denk dat ik weer aan de kiwi's moet
Kolossaal? Bij mij voelen ze kolossaal maar blijken het konijnenkeutels te zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Dat mis ik trouwens echt niet van de zwangerschap: die vreselijk kolosale drollen
![]()
![]()
Heerlijk is dat!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik slaap echt weer fantastisch door de medicatie! Wel vaak eruit om te plassen maar val dan weer als een blok in slaap
Wat fijn dat je er vrede mee hebt en dat Yara het goed doet! Ga je nog een foto posten? Mag ook per pm! Ik ben zo nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eentje met en eentje zonder haar.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heerlijk is dat!Wat een dotje Smart_ass, gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eentje met en eentje zonder haar.
Die speen zie je in de VS vaak en in NL bijna helemaal niet ... toen mijn dochter nog een baby was, was het toevallig de enige die ze accepteerde (met zo'n knuffelschaap eraan vast)![]()
Heb redelijk wat Nijntje dingen gekregen van familie hahaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:31 schreef Viv het volgende:
Ahh met een Nijntje/Miffy muts!Wordt ze tweetalig opgevoed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |