abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 september 2020 @ 18:59:58 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_195330119
Uitgerekende data:

5 oktober: Kleurdoos (jongen)
5 oktober: ***SQ en bleiblei***
9 oktober: Peejtur (meisje)
27 oktober: MaJo (jongen)

4 november: PKM (meisje)
14 november: 1inamelon (meisje)
20 november: D.U.M.A.N. (meisje)
26 november: Wolken (jongen)
29 november: Donna (meisje)

1 december: Gaddle
26 december: Sway- (jongen)

2021

3 januari: Gogo83
24 januari: Bienelientjee (jongen)
24 januari: Holy_Goat (jongen)
27 januari: Nanuke

2 februari: Framblij89 (jongen)

Maart: monsterd. (jongen)
15 maart: Aure (jongen)
26 maart: kwakz0r
30 maart: Tink89
30 maart: Philomijn

21 april: Maria2.0

7 mei: VKV

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 05-10-2020 12:12:21 ]
disclaimer
pi_195330195
Welkom Philomijn en Takkie!

@D-E: ik duim voor je, het hoeft niks te betekenen, maar die onzekerheid is killing!

Ik had vandaag weer centering pregnancy en ik ben toch zo blij met mijn praktijk, waar je gewoon aangemoedigd wordt om kritisch te zijn, vragen te stellen, naar alternatieven te kijken... O+
pi_195330576
Nummer 4. Volgende week vrijdag gewoon uitgerekend....
pi_195330784
#16 lijkt ver weg. Maar tering...het gaat hard
  dinsdag 29 september 2020 @ 21:13:42 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_195332499
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 19:34 schreef Peejtur het volgende:
Nummer 4. Volgende week vrijdag gewoon uitgerekend....
Op de verjaardag van mijn dochter *O*

Ze gaan mij maandag iig even bepotelen om te zien of ze al iets los kunnen woelen :+
Als dat niet lukt gaan we de maandag er op weer verder :P
disclaimer
pi_195332646

Ik meld me af in dit topic met een beetje weemoedig gevoel. Elliot is nu 4 dagen oud en het is een prachtig kind. Al 2 enorme kutnachten achter de rug met hem maar hij lacht ons al toe na een goede voedingssessie en dan is alles OK. Borstvoeding begint goed op gang te komen. Onze kraamverzorgster is echt fantastisch, ze sleept me door de borstvoeding en weet me heel goed te motiveren zonder ooit als een bemoeial over te komen. Onze pubers zijn net zo verliefd als wij. De eerste kraamtranen zijn een feit trouwens :') .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt allemaal, ik vond het echt super om jullie verhalen en ervaringen te lezen, en om de mijne te delen.

En nog ééntje dan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Seven. op 29-09-2020 21:27:59 ]
Resistance is futile.
  dinsdag 29 september 2020 @ 21:29:32 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_195332794
Wat een heerlijk plaatje, Seven.!
En je weet het he, vanaf nu is alles anders, ook jij ;) :* maar ook een stuk interessanter en mooier! Geniet van het avontuur!
disclaimer
pi_195332847
Elliot kijkt je net zo verliefd aan als dat jij klinkt O+
Kraamtranen mogen en na slecht slapen zitten die hoog. Fijn dat na een uurtje slapen het weer goed gaat!
pi_195332937
@douche-eendje; die onzekerheid is zo naar! Hopelijk is het bloeden al minder/gestopt. Ik duim voor je!

21 oktober staat de eerste controle + echo gepland. Nog maar 3 weken! Wel even bedenken wat we dan met onze dochter doen. Ze mag niet mee. Dus ik gok dat we het mijn schoonouders voor die tijd al vertellen.
  dinsdag 29 september 2020 @ 21:38:46 #10
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_195332972
Welkom alle nieuwelingen! *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 19:45 schreef Holy_Goat het volgende:
#16 lijkt ver weg. Maar tering...het gaat hard
Gedeeld 15e zelfs eigenlijk! :D :o Wordt voor ons een wedstrijdje. Beide zelfde dag? Eerder? Later?
pi_195333045
@Seven wat een leuk ventje O+ Ik moet achteraf wel lachen waar ik allemaal om gejankt heb na de bevalling :P Het toppunt was wel een te kleine bh gok ik. Ik had enorme stuwing en geen goeie bh die paste. Mijn zus wilde wel een grotere maat bh kopen, maar bij thuiskomst was ook die te klein. Echt, tranen met tuiten :@

En SQ, dat alles veranderd is een ding wat zeker is. Ik denk dat ik nu, anderhalve maand later, eindelijk soort van gewend ben om weer een baby in huis te hebben. De eerste periode dat je echt je baby moet leren kennen vond ik best lastig. Maar nu dat wel achter de rug is wordt het steeds leuker O+
pi_195334111
Klopt SQ, ik dacht even aan mijn eigen situatie inderdaad. Ik moest namelijk 4 dagen in het ziekenhuis verblijven bij mijn bevalling en bij een volgende keer zal ik direct medisch zijn en zal ik waarschijnlijk ook een paar dagen verblijven. Ik was even vergeten dat de meeste dames weer gauw thuis zijn :P

Aah sunshine, zo leuk! Gefeliciteerd nog met jullie zoontje O+
pi_195334225
Denk dat @Smart_ass nu aan het bevallen is of al aan het babyknuffelen :Y
pi_195334815
Ik weet nog wel dat ik voor Bikkel dacht dat het allemaal wel zou loslopen en toen gigantisch op mijn bek ben gegaan en mij afvroeg waarom ik aan een kind was begonnen. En nu denk ik weer dat het met baby 2 wel zal loslopen dus waarschijnlijk ga ik gewoon weer op mijn bek straks. Al heb ik nu wel al dingen anders geregeld om de valkuilen van de vorige keer wat minder te hebben. Maar dan zal er ongetwijfeld weer wat anders zijn.

Ik moest iig heel hard huilen toen de kraamhulp weg ging, toen moest ik het alleen gaan doen :D
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Moderator dinsdag 29 september 2020 @ 23:16:14 #15
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195334895
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:22 schreef Seven. het volgende:

Ik meld me af in dit topic met een beetje weemoedig gevoel. Elliot is nu 4 dagen oud en het is een prachtig kind. Al 2 enorme kutnachten achter de rug met hem maar hij lacht ons al toe na een goede voedingssessie en dan is alles OK. Borstvoeding begint goed op gang te komen. Onze kraamverzorgster is echt fantastisch, ze sleept me door de borstvoeding en weet me heel goed te motiveren zonder ooit als een bemoeial over te komen. Onze pubers zijn net zo verliefd als wij. De eerste kraamtranen zijn een feit trouwens :') .

SPOILER
Bedankt allemaal, ik vond het echt super om jullie verhalen en ervaringen te lezen, en om de mijne te delen.

En nog ééntje dan:

SPOILER
Vergeet niet dat je de komende maanden nog flink beïnvloedt wordt door je hormonen, die verdwijnen niet zomaar :* Ik kan me voorstellen dat je helemaal van de leg bent als dingen niet zo gaan als je hoopt/verwacht. Maar dat koppie maakt dan toch weer alles goed hè O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 22:36 schreef CaVaBien het volgende:
Klopt SQ, ik dacht even aan mijn eigen situatie inderdaad. Ik moest namelijk 4 dagen in het ziekenhuis verblijven bij mijn bevalling en bij een volgende keer zal ik direct medisch zijn en zal ik waarschijnlijk ook een paar dagen verblijven. Ik was even vergeten dat de meeste dames weer gauw thuis zijn :P

Aah sunshine, zo leuk! Gefeliciteerd nog met jullie zoontje O+
Ik snap je teleurstelling heel goed, ik zal ook een tijdje in het ziekenhuis moeten blijven (in ieder geval 12 uur). Ik had graag mijn ouders ontvangen in het ziekenhuis zodat ze hun eerste/enige kleinkind meteen konden ontmoeten maar helaas mag dit niet.
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 22:42 schreef Peejtur het volgende:
Denk dat @:Smart_ass nu aan het bevallen is of al aan het babyknuffelen :Y
Dat denk ik ook :Y Het klonk ook al behoorlijk serieus met die voorweeën!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_195337401
Hier ook een nachtje ziekenhuis, maar ik vind dat echt helemaal niet erg. Hebben we vorige keer ook zonder bezoek gedaan. Heerlijk. Familie had daar wel wat moeite mee :P
  woensdag 30 september 2020 @ 07:42:14 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_195337579
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:10 schreef Wolken het volgende:
Ik weet nog wel dat ik voor Bikkel dacht dat het allemaal wel zou loslopen en toen gigantisch op mijn bek ben gegaan en mij afvroeg waarom ik aan een kind was begonnen. En nu denk ik weer dat het met baby 2 wel zal loslopen dus waarschijnlijk ga ik gewoon weer op mijn bek straks. Al heb ik nu wel al dingen anders geregeld om de valkuilen van de vorige keer wat minder te hebben. Maar dan zal er ongetwijfeld weer wat anders zijn.

Ik moest iig heel hard huilen toen de kraamhulp weg ging, toen moest ik het alleen gaan doen :D
Ik vind het bij de tweede moeilijker en makkelijker tegelijk.
Moeilijker omdat het toch echt veel harder werken is met 2 kinderen en er veel minder rust en romantiek bij komt kijken. Makkelijker omdat ik veel minder onzekerheden had van mezelf en meer vertrouwen in veel dingen.
Het is in elk geval heel anders allemaal!
disclaimer
  woensdag 30 september 2020 @ 07:51:36 #18
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_195337637
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 07:42 schreef SQ het volgende:

[..]

Ik vind het bij de tweede moeilijker en makkelijker tegelijk.
Moeilijker omdat het toch echt veel harder werken is met 2 kinderen en er veel minder rust en romantiek bij komt kijken. Makkelijker omdat ik veel minder onzekerheden had van mezelf en meer vertrouwen in veel dingen.
Het is in elk geval heel anders allemaal!
Als ik van iemand geloof dat ze het aankan dan ben jij het wel. Ik vind het zo heerlijk te horen hoe nuchter jij in alles staat, gun je echt een heerlijke babytijd.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  woensdag 30 september 2020 @ 07:52:47 #19
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_195337653
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:22 schreef Seven. het volgende:

SPOILER

En nog ééntje dan:

SPOILER
Wat een mooie update (afgezien van de spoiler dan). Geniet ervan met jullie gezin!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  woensdag 30 september 2020 @ 08:09:41 #20
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_195337792
En ik heb ook een update te melden. Gisteren besloten te switchen van verloskundige. Rest in spoiler, want lang verhaal..
SPOILER
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  woensdag 30 september 2020 @ 08:23:34 #21
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195337922
Vind het ook nogal debiel dat ze jou daarmee lastig vallen, en uiteindelijk ook de verkeerde manier want je bent nu weg ipv overgehaald.
Denk dat je een goede keuze hebt gemaakt en lekker aan jezelf denken, dat is het belangrijkste.
  woensdag 30 september 2020 @ 08:28:13 #22
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_195337973
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 08:23 schreef Sway- het volgende:
Vind het ook nogal debiel dat ze jou daarmee lastig vallen, en uiteindelijk ook de verkeerde manier want je bent nu weg ipv overgehaald.
Denk dat je een goede keuze hebt gemaakt en lekker aan jezelf denken, dat is het belangrijkste.
Dat denk ik ook. Ze wilden het gesprek “eerlijk” voeren, maar goed ik heb gewoon belang bij goede, empathische zorg. Niet bij een wedstrijd over centen.

Het heeft mij wel nieuwsgierig gemaakt naar de kosten van een medische echo, echt geen idee wat het zou moeten kosten :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_195337985
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 08:09 schreef monsterd. het volgende:
En ik heb ook een update te melden. Gisteren besloten te switchen van verloskundige. Rest in spoiler, want lang verhaal..
SPOILER
Juist goed dat je dit van je afschrijft! Je hebt 100% de juiste keus gemaakt. En mocht je overgestapt zijn naar Dd in A'doorn: ik vind ze fantastisch, niets dan lof. Een zwangerschap is niet iets dat je over wil laten aan iemand die jou lastig valt met het commercieel belang. Je wil mensen om je heen die jou een goed gevoel geven, en daar kies je voor. Niet voor één of andere lokale muts die het sowieso al niet op kan brengen om met je mee te leven.

Go monsterd.!
Resistance is futile.
pi_195338083
Goede keuze monsterd! Wat een idioten bij die eerste praktijk 8)7

Seven, lekker ventje heb je daar O+
  woensdag 30 september 2020 @ 08:52:39 #25
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_195338226
Lijkt me de goede keuze monsterd! Wat een rare praktijk, daar voel je je dan ook niet prettig bij.

@Seven wat een héérlijke foto! Ik krijg er rammelende stokken van O+

@Wolken daar ben ik bij mijn man bang voor, die denkt ook dat het allemaal wel zal loslopen. Hij onderschat het volgens mij enorm. Then again, ik ben nogal een zwartkijker dus ik zie het misschien allemaal wel weer te zwaar in. Ik denk dat we gewoon beide geen flauw idee hebben van wat ons te wachten staat en ik hoop dat we het goed gaan doen :P

Morgen de termijnecho en ik kijk de uren echt vooruit. Ik ben zó enorm benieuwd hoe onze baby erbij ligt! (ik wil elke keer 'knul' zeggen omdat ik er dus echt heel erg van overtuigd ben, maar straks is mijn voorgevoel stuk en moet ik enorm omschakelen :') ). Ik hoop dat het nu weer goed lukt via de buik want ik wil zo graag een zijaanzicht na 2 keer een vooraanzicht :P
L'Enfer, c'est les autres.
  woensdag 30 september 2020 @ 09:10:33 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_195338436
Goed dat je je eigen gevoel volgt monsterd :*
disclaimer
pi_195339248
Jeetje monsterd, wat een verhaal. Snap heel goed dat je bent overgestapt. Echt de juiste keuze hoor! Je moet je prettig voelen bij een verloskundige en zeker niet opgelaten of niet gehoord. Het gaat wel om de gezondheid van jou en je kindje!
  woensdag 30 september 2020 @ 10:29:31 #28
319308 Tink89
To live is to dance
pi_195339620
Monsterd, goede beslissing!

En ltc, nog even een reactie op je post in het vorige deel: primperan en zofran gebruik ik al maanden. Maar txs voor de tip! Meedenken is altijd fijn.

Ik lig nog in bed met dank aan m'n man voor ontbijt. Wat belachelijk decadent, dus ga nu opstaan en iets nuttigs doen. Iets kleins dan, 1 wasje ofzo. En een film kijken. Dat lukt weer zonder spugen O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_195345817
Gadver Mosterd! Heel goed dat je nu overgestapt bent, anders had je waarschijnlijk bij iedere afspraak een naar gevoel gehouden. Een goede connectie met verloskundige / gynaecoloog is wel belangrijk. Ik zag dat ik over 2 weken was ingepland bij een gynaecoloog waar ik gewoon niks mee kan en heb ook de afspraak verzet naar een paar dagen later bij de gynaecoloog van mijn keuze. Toen ik het er met de verloskundige over had zei die ook dat de gynaecoloog de naam eer aan deed dus ik ben niet de enige die er zo over denkt :D ( de naam is in de strekking van kou, sneeuw ed ) .
pi_195345875
Zal ik het lijstje voor mei 2021 eens opstarten? :D

Vandaag hebben we de eerste echo gehad met een knipper! Groei en voorlopige uitgerekende datum precies zoals ik zelf had berekend. Deze is gezet op 7 mei 2021.

Wel leuk om weer een 7 in de datum te hebben, ons zoontje J. is van 7 september 2018! Dat was toen precies op de uitgerekende datum.

Hij is nog jong maar vindt het maar wat interessant dat er een baby in m'n buik zit en denkt nu dat hij via m'n navel met de baby kan praten. _O-
pi_195346035
Gefeliciteerd @VKV !! O+
pi_195346138
Gefeliciteerd @VKV !

Jeetje Monsterd, wat een bizar verhaal. Boven alles helemaal eens dat je een klik moet hebben met je zorgverlener, maar dat ze het (meerdere malen!!) over commerciële belangen hebben... Is inderdaad niet aan jou als cliënt.

Hier een beetje bruin bloedverlies en krampen. Morgen ben ik 10 weken. Rationeel weet ik dat ik me geen zorgen moet maken, maar het zit me niet helemaal lekker. Even afwachten maar.
  woensdag 30 september 2020 @ 16:19:33 #33
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195346183
quote:
10s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:04 schreef VKV het volgende:

Vandaag hebben we de eerste echo gehad met een knipper! Groei en voorlopige uitgerekende datum precies zoals ik zelf had berekend. Deze is gezet op 7 mei 2021.

Wel leuk om weer een 7 in de datum te hebben, ons zoontje J. is van 7 september 2018! Dat was toen precies op de uitgerekende datum.

Hij is nog jong maar vindt het maar wat interessant dat er een baby in m'n buik zit en denkt nu dat hij via m'n navel met de baby kan praten. _O-
Gefeliciteerd! *O*
pi_195346220
Gefeliciteerd @VKV!

@KapiteinCupcake; die onzekerheid is zo vervelend! Hopelijk is het snel weer over!
  woensdag 30 september 2020 @ 16:27:44 #35
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_195346362
quote:

Ja graag! Dan ben ik niet meer de laatste op de lijst :P

Gefeliciteerd, wat fijn, een knipper!
  woensdag 30 september 2020 @ 16:28:45 #36
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_195346388
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:17 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Gefeliciteerd @:VKV !

Jeetje Monsterd, wat een bizar verhaal. Boven alles helemaal eens dat je een klik moet hebben met je zorgverlener, maar dat ze het (meerdere malen!!) over commerciële belangen hebben... Is inderdaad niet aan jou als cliënt.

Hier een beetje bruin bloedverlies en krampen. Morgen ben ik 10 weken. Rationeel weet ik dat ik me geen zorgen moet maken, maar het zit me niet helemaal lekker. Even afwachten maar.
Oh bah. Dat zijn toch stomme dingen. Het zou verboden moeten worden, bloed als het gewoon goed zit }:|
Want het is vast gewoon allemaal in orde en wat oud gepruttel.
pi_195346563
Wat goed dat je hebt gekozen voor een andere vk, monsterd! Raar, hoe sommige dingen verlopen.

:* voor iedereen met bloed/bruinverlies. Weet dat het niks hoeft te betekenen. Bij U. heb ik ook een week lang helderrood bloedverlies gehad, en best veel ook.

Gefeliciteerd, @VKV! Welkom. :)
Protège moi de mes désirs.
  woensdag 30 september 2020 @ 17:17:53 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_195347264
Gefeliciteerd VKV! O+

En een :* voor cupcake, ik hoop dat het vals alarm is!
disclaimer
  woensdag 30 september 2020 @ 17:29:45 #39
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_195347472
quote:

Gefeliciteerd! En gezellige praatjes hahaha.

En dank voor jullie reacties allemaal O+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_195350978
quote:

Gefeliciteerd!
pi_195351041
quote:
SPOILER
Pdffffffffft Jezus. Ga failliet, hoop ik dan ergens heel zwartgallig
pi_195351672
Gefeliciteerd @VKV!

Voor wie houdt van rare en bizarre zwangerschapsdromen:
SPOILER
Gevolgen:
:+ de werknaam voor de baby is nu Constantijn.
:+ ik weet niet of ik een jongensbaby nu nog wel Stan of Stijn kan noemen.
:+ dit was de eerste keer dat de baby in mijn droom een duidelijk geslacht had en nu denk ik dus dat ik een jongetje krijg. Bij T. droomde ik ook alleen maar over jongetjes, ook voordat we het geslacht wisten.
pi_195352080
Gefeliciteerd VKV!

Gogo _O- dat slapend bevallen lijkt mij ook wel wat :P :+
  woensdag 30 september 2020 @ 22:04:49 #44
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_195353092
Gefeliciteerd VKV! *O*

Laatste paar dagen ligt meneer soms op een bepaalde manier in mijn buik, dat wanneer hij schopt of kopt, hij precies mijn baarmoeder mond raakt. Doet geen pijn, maar geeft echt zo'n rare "kietel" van binnen :D _O-
  woensdag 30 september 2020 @ 22:16:34 #45
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195353408
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 22:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Gefeliciteerd VKV! *O*

Laatste paar dagen ligt meneer soms op een bepaalde manier in mijn buik, dat wanneer hij schopt of kopt, hij precies mijn baarmoeder mond raakt. Doet geen pijn, maar geeft echt zo'n rare "kietel" van binnen :D _O-
Dit heb ik ook sinds kort, is idd een rare kietel haha. Zeker als ik op de grond zit en voorover buig of zo (tijdens het opruimen). Geinig al die dingen die je voor het eerst meemaakt O+ Ik dan.
  Moderator woensdag 30 september 2020 @ 23:00:04 #46
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195354463
quote:
SPOILER
Beetje wat een verhaal, goeie keuze om te switchen! Het is belangrijk dat jij je goed voelt bij je praktijk.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 08:52 schreef Maria2.0 het volgende:
Lijkt me de goede keuze monsterd! Wat een rare praktijk, daar voel je je dan ook niet prettig bij.

@:Seven wat een héérlijke foto! Ik krijg er rammelende stokken van O+

@:Wolken daar ben ik bij mijn man bang voor, die denkt ook dat het allemaal wel zal loslopen. Hij onderschat het volgens mij enorm. Then again, ik ben nogal een zwartkijker dus ik zie het misschien allemaal wel weer te zwaar in. Ik denk dat we gewoon beide geen flauw idee hebben van wat ons te wachten staat en ik hoop dat we het goed gaan doen :P

Morgen de termijnecho en ik kijk de uren echt vooruit. Ik ben zó enorm benieuwd hoe onze baby erbij ligt! (ik wil elke keer 'knul' zeggen omdat ik er dus echt heel erg van overtuigd ben, maar straks is mijn voorgevoel stuk en moet ik enorm omschakelen :') ). Ik hoop dat het nu weer goed lukt via de buik want ik wil zo graag een zijaanzicht na 2 keer een vooraanzicht :P
Spannend Maria! Is het tot nu toe niet gelukt om een echo via de buik te maken? Bij mij was denk ik de termijnecho ook de eerste uitwendige :)
quote:

Weer vers bloed erbij! Gefeliciteerd *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:17 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Gefeliciteerd @:VKV !

Bloedverlies is nooit leuk -O- Mag je niet langskomen voor een extra echo? Gewoon om vragen hoor, doen ze echt niet moeilijk over!
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 20:55 schreef Gogo83 het volgende:
Gefeliciteerd @:VKV!

SPOILER
Gevolgen:
:+ dit was de eerste keer dat de baby in mijn droom een duidelijk geslacht had en nu denk ik dus dat ik een jongetje krijg. Bij T. droomde ik ook alleen maar over jongetjes, ook voordat we het geslacht wisten.
Oh heerlijk dit soort dromen _O_ Ik zal mijn volgend bizarre droom ook eens uitschrijven. De laatste 2 nachten zat ik in een soort “loop” waarbij ik de hele tijd over wasbare luiers nadacht en daar weer wakker van werd. Dat krijg je als je voor het slapen daarover gaat lezen _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 22:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Gefeliciteerd VKV! *O*

Dat lijkt me een raar gevoel!

Vannacht schrok ik wakker van een raar gevoel in mijn onderbuik, het voelde “rond”. Ik kan het niet goed uitleggen :') Misschien was het een harde buik :?

Ik heb nu elke nacht een weeïg gevoel, hopelijk is dat stiekem al wat voorwerk :s)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_195358096
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 22:42 schreef Peejtur het volgende:
Denk dat @:Smart_ass nu aan het bevallen is of al aan het babyknuffelen :Y
Even een update vanaf hier: vandaag om 12:45u is Yara geboren. Ze is prachtig en heeft heel veel haar O+.

Bevalling is helaas niet gegaan zoals gehoopt. Na ruim 24u weeën kwam de ontsluiting niet verder dan 6 cm, en aangezien mijn vliezen uiteindelijk bijna 30u ervoor waren gebroken en ik verhoging had, is er besloten een keizersnede te doen. Dit viel me uiteindelijk gelukkig mee en ik moet zeggen dat alle verloskundigen, verpleegkundigen en de gynaecoloog echt heel lief waren. Ik ben vooral blij dat Yara er gezond en wel is uitgekomen.

Nog niet alles bijgelezen maar in ieder geval welkom alle nieuwe zwangeren!
pi_195358184
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 05:54 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Even een update vanaf hier: vandaag om 12:45u is Yara geboren. Ze is prachtig en heeft heel veel haar O+.

Bevalling is helaas niet gegaan zoals gehoopt. Na ruim 24u weeën kwam de ontsluiting niet verder dan 6 cm, en aangezien mijn vliezen uiteindelijk bijna 30u ervoor waren gebroken en ik verhoging had, is er besloten een keizersnede te doen. Dit viel me uiteindelijk gelukkig mee en ik moet zeggen dat alle verloskundigen, verpleegkundigen en de gynaecoloog echt heel lief waren. Ik ben vooral blij dat Yara er gezond en wel is uitgekomen.

Oeh heftig. Gaat het wel een beetje met je? Hoe ging dat proces van 'ik ga zelf bevallen' naar 'het wordt een keizersnede'? En hoe beleefde je partner dit? Ik weet wel dat het een van de meest uitgevoerde operaties is maar lijkt me toch nogal eng
  donderdag 1 oktober 2020 @ 06:30:16 #49
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_195358224
quote:

[..]

Gefeliciteerd, klinkt als ondanks de keizersnede als een lange bevalling. Leuke naam! Veel geluk saampjes en goed herstel :*
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  donderdag 1 oktober 2020 @ 06:31:18 #50
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_195358232
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 20:55 schreef Gogo83 het volgende:
Gefeliciteerd @:VKV!

SPOILER
Gevolgen:
Ik droom ook van die vage realistische dingen :P. Ben benieuwd of je gevoel klopt :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_195358243
@Holy_Goat Het gaat verder prima met me, alleen de wond doet pijn en dat zal natuurlijk ook nog wel even zo zijn. Ik blijf sowieso nog minimaal 2/3 dagen in het ziekenhuis ook.

Toen mijn vliezen braken en ik een paar uur later in het ziekenhuis was zat ik op 2 cm. Aantal uur erna 3 en weer een aantal uur erna op 6. Toen ben ik echt heel lang op 6 blijven steken. Hebben eerst wee-opwekkers geprobeerd om te kijken of dat iets deed, helaas niets. Toen wee-opwekkers gestopt om te kijken of mijn eigen lichaam het weer op zou pakken, ook niet. Ergens hier kwam toen al wel het idee dat het misschien een keizersnede zou worden. Toen weer aan de wee-opwekkers (hogere dosis), ook niets. En toen waren we uiteindelijk heel veel uren verder met geen resultaat dus besloten een keizersnede te doen.

Vriend vond het wel eng, voornamelijk ook omdat infectiegevaar een paar keer ter sprake is gekomen omdat mijn vliezen ondertussen al zo lang geleden gebroken waren. Yara lijkt goed en gezond maar we moeten alsnog een bloedtest afwachten om er helemaal zeker van te zijn.

Overigens gaf de gynaecoloog na de keizersnede ook aan dat haar hoofd in een rare positie lag en de navelstreng om haar nek. Ze is trouwens goed chunky ook, 3969 gram.

[ Bericht 6% gewijzigd door Smart_ass op 01-10-2020 06:51:36 ]
pi_195358496
Gefeliciteerd met Yara!
Zo te lezen heb je hard moet werken voor je meisje. Hopelijk zijn de bloed uitslagen goed en kunnen jullie in het ziekenhuis goed uitrusten. :*
  donderdag 1 oktober 2020 @ 07:39:03 #53
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195358571
quote:

[..]

Gefeliciteerd Smart_ass! Wat heerlijk dat ze er eindelijk is O+ . En ik vind het fijn om te lezen dat je positief terugkijkt op je bevalling, ondanks dat het niet helemaal werd wat je er van hoopte. Beetje bijkomen en dan begint je nieuwe leven als moeder O+ .

En let me guess.. ook jij hebt het allermooiste en allerliefste kindje gebaard, of niet? :7
Resistance is futile.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 07:39:15 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_195358572
Van harte gefeliciteerd smartass! O+ Wat jammer dat het niet zo makkelijk ging allemaal, maar heel fijn dat jullie er allemaal gezond uit zijn gekomen. Hopelijk herstel je snel! :*
disclaimer
pi_195358584
Van harte Smart Ass! O+
pi_195358679
Gefeliciteerd Smart Ass O+
  donderdag 1 oktober 2020 @ 08:05:05 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_195358788
Groetjes vanaf de ctg in het ziekenhuis trouwens. Na al anderhalve dag significant minder beweging te voelen, voelde ik vanmorgen helemaal niets meer en kreeg ik ook geen hartslag gevonden met mijn doppler. Jankend naar de verloskundige gesjeesd met pyjamakinderen achterin. Maar hij doet het nog. Maar gvd wat een stress.
disclaimer
  Manager PR/Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 08:29:34 #58
269689 crew  Viv
pi_195358995
@Smart_ass gefeliciteerd!! O+ Jammer dat het anders gelopen is, wel fijn dat er een verklaring gevonden is. :) Ga je met zo'n lange bevalling die eindigde in een keizersnede persoonlijk failliet daar in de VS, of ben je goed verzekerd? :+

@SQ Oh wat een stress, het zal je maar gebeuren zeg :'( gelukkig doet hij/zij (of weet je nu meer? ;) ) het nog! :*
pi_195359000
Gefeliciteerd @Smart_ass! O+
Hoop dat je positief terug kan kijken op de bevalling. Nu vooral genieten van Yara. :*

@SQ Zo eng idd, dat niks voelen. Fijn dat alles in orde is!
Je baby is gewoon al aan het oefenen op doorslapen. :9
pi_195359101
Gefeliciteerd Smart_ass!

quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 06:21 schreef Holy_Goat het volgende:

Oeh heftig. Gaat het wel een beetje met je? Hoe ging dat proces van 'ik ga zelf bevallen' naar 'het wordt een keizersnede'? En hoe beleefde je partner dit? Ik weet wel dat het een van de meest uitgevoerde operaties is maar lijkt me toch nogal eng
Ik heb ongeveer hetzelfde gehad ( ingeleid met weeën opwekkers en na 22 uur een spoed ks ) maar ik vond het een bevrijding toen de beslissing eenmaal gemaakt was want ik was zo uitgeput dat ik niet veel langer meer door kon gaan. Vriendlief was wel echt onder de indruk en heeft ook meegekeken met de gynaecoloog. Vooral de scheurtechniek vond hij heel heftig.

Schrikken SQ! Hopelijk is het stilte voor de storm en bereid hij / zij zich voor op een snel naderende bevalling. Al lijkt mij het voorbereiden op doorslapen ook wel een hele fijne optie ;) .
pi_195359123
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 08:05 schreef SQ het volgende:
Groetjes vanaf de ctg in het ziekenhuis trouwens. Na al anderhalve dag significant minder beweging te voelen, voelde ik vanmorgen helemaal niets meer en kreeg ik ook geen hartslag gevonden met mijn doppler. Jankend naar de verloskundige gesjeesd met pyjamakinderen achterin. Maar hij doet het nog. Maar gvd wat een stress.
Jemig! Wat opluchting moet dat geweest zijn zeg. Ik had dat ook bij Noor en toen werd ik wel daarna ingeleid. Was toen 40+2. Misschien gaan ze dat ook bij jou doen?
  donderdag 1 oktober 2020 @ 08:47:44 #62
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195359176
quote:
Pohhh SQ, wat een nachtmerrie! Fijn dat hij OK is, maar ben jij ook OK?
Resistance is futile.
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 08:51:23 #63
447051 crew  Peejtur
pi_195359202
Dat is idd stressgevend. Blij dat het toch goed is!
pi_195359209
Gefeliciteerd Smart_Ass met Yara O+ *O*

Jezus SQ dat is echt even schrikken, fijn dat hij oke is :*
pi_195359403
Gefeliciteerd Smart Ass!

En wat een stress SQ!
  donderdag 1 oktober 2020 @ 09:08:29 #66
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195359405
quote:

[..]

Gefeliciteerd! Leuke naam O+
  donderdag 1 oktober 2020 @ 09:09:25 #67
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195359417
quote:
Bah dat lijkt me eng. Hebben ze een verklaring waarom dat zo was?
pi_195360295
Gefeliciteerd smart!!!

En poeh wat eng sq! Gelukkig alles goed.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 10:11:12 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_195360428
Nou ik weet nog niet of alles goed is. Heb anderhalf uur aan ctg gelegen maar nog steeds te weinig beweging, dus moet nog eens anderhalf uur.

Gelukkig was ik net vannacht een keer vergeten mijn telefoon in de lader te douwen dus heb ook nog maar 8% batterij. Ik ga dus maar even offline in de verte liggen staren :')
disclaimer
  donderdag 1 oktober 2020 @ 10:13:07 #70
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_195360459
Sterkte!!!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_195360668
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 10:11 schreef SQ het volgende:
Nou ik weet nog niet of alles goed is. Heb anderhalf uur aan ctg gelegen maar nog steeds te weinig beweging, dus moet nog eens anderhalf uur.

Gelukkig was ik net vannacht een keer vergeten mijn telefoon in de lader te douwen dus heb ook nog maar 8% batterij. Ik ga dus maar even offline in de verte liggen staren :')
:*
  donderdag 1 oktober 2020 @ 10:25:54 #72
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_195360711
Gatverdamme SQ, wat een stress zo. Ik hoop dat hij het straks gewoon prima blijkt te doen en dat jij het een beetje trekt :*
pi_195360790
@SQ; deze baby bezorgt je nu al grijze haren, eerst steeds in stuit liggen en nu deze stress erbij. Sterkte!
  Manager PR/Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 10:37:55 #74
269689 crew  Viv
pi_195360910
@SQ Je bent in ieder geval in goede handen daar. Goed dat je meteen actie ondernomen hebt. Sterkte! :*
pi_195361079
Ach wat een stress @SQ :* Sterkte, en we duimen dat alles meevalt!
pi_195361790
Smart ass, gefeliciteerd en ik duim voor een goed en snel herstel :*

Ahw SQ, wat megakut zeg. Hopelijk gaat het gewoon goed :*
  donderdag 1 oktober 2020 @ 11:45:13 #77
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195362028
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 10:11 schreef SQ het volgende:

Zul je nét zien :+ . Ik ga voor jullie duimen hoor, en ik hoop dat bleiblei gauw een kabel komt brengen.
Resistance is futile.
pi_195362031
Gefeliciteerd SmartAss met de geboorte van je dochter! O+ Lekker genieten nu, ik wens je veel sterkte met het herstel na je ks!

SQ, wat een mega schrik. Zijn de andere kinderen opgehaald, je had ze achterin de auto meegenomen toch? Ik hoop dat je snel uitsluitsel krijgt over wat te doen. :*
pi_195362100
Pff shit SQ, wat spannend. :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 1 oktober 2020 @ 11:49:16 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_195362131
Aw lieverds O+
Ik ben wer thuis hoor, na 3 uur CTG was de gynaecoloog gelukkig tevreden.
Wel voel ik nog steeds weinig, dus mag laagdrempelig bellen.
Ik hoop nu maar gewoon dat het allemaal snel begint :')

Kunnen we nu weer verder jompelen voor Smart_ass *O*
disclaimer
  donderdag 1 oktober 2020 @ 11:50:44 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_195362160
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:45 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Gefeliciteerd SmartAss met de geboorte van je dochter! O+ Lekker genieten nu, ik wens je veel sterkte met het herstel na je ks!

SQ, wat een mega schrik. Zijn de andere kinderen opgehaald, je had ze achterin de auto meegenomen toch? Ik hoop dat je snel uitsluitsel krijgt over wat te doen. :*
Haha ja, mijn man is terug naar huis gereden met de kinderen ;) no sweat.
Mijn oudste was wel onder de indruk trouwens, die heeft vanavond wat extra knuffels nodig denk ik.
disclaimer
pi_195362281
quote:
17s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 07:39 schreef Seven. het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Smart_ass! Wat heerlijk dat ze er eindelijk is O+ . En ik vind het fijn om te lezen dat je positief terugkijkt op je bevalling, ondanks dat het niet helemaal werd wat je er van hoopte. Beetje bijkomen en dan begint je nieuwe leven als moeder O+ .

En let me guess.. ook jij hebt het allermooiste en allerliefste kindje gebaard, of niet? :7
Zeker weten! We zijn helemaal verliefd! O+

quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 08:29 schreef Viv het volgende:
@:Smart_ass gefeliciteerd!! O+ Jammer dat het anders gelopen is, wel fijn dat er een verklaring gevonden is. :) Ga je met zo'n lange bevalling die eindigde in een keizersnede persoonlijk failliet daar in de VS, of ben je goed verzekerd? :+

@:SQ Oh wat een stress, het zal je maar gebeuren zeg :'( gelukkig doet hij/zij (of weet je nu meer? ;) ) het nog! :*
Hier inderdaad prima verzekerd dus persoonlijk gelukkig geen last van. Anders was ze mooi in Nederland geboren.

Verder iedereen bedankt voor de felicitaties!

@SQ Jeetje wat schrikken zo aan het einde van je zwangerschap nog. Ik hoop echt dat je snel goed nieuws krijgt.
pi_195362311
Oke gelukkig ben je weer thuis. Hopelijk dient hij (of zij) zich snel aan zodat je niet lang meer in onzekerheid zit.
pi_195362343
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:50 schreef SQ het volgende:

[..]

Haha ja, mijn man is terug naar huis gereden met de kinderen ;) no sweat.
Mijn oudste was wel onder de indruk trouwens, die heeft vanavond wat extra knuffels nodig denk ik.
Fijn dat je thuis bent, ik hoop dat de bevalling inderdaad snel begint! Pannenkoeken, tonic en pittig eten al in huis? :Y)

Achos, lekker knuffelen als hij vanavond weer thuis is!
pi_195363543
Gefeliciteerd SmartAss! En SQ, wat een ellende. Ik hoop dat alles toch oké is en je kleintje gewoon even keihard aan het relaxen is en er niks ernstigs aan de hand is. Dikke knuffel!
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 13:03:02 #86
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195363738
Jaaaaa Smart_ass daar is ze dan! O+ *O* O+ Wel naar dat het zo’n pittige bevalling is geweest maar het klinkt alsof je het al wel een plekje kunt geven :) Hoe doet Yara het? En hoe voel jij je?

Jeetje SQ wat een schrik! Hopelijk dient hij zich nu gewoon snel aan :* En les geleerd, altijd je mobiel opladen ;)

Ik heb meer dan het klokje rond geslapen :o
pi_195365455
Hé jeetje sq, dat blijft wat spannend. En hier precies zo, toen de vliezen waren gebroken was mijn mobiel super leeg. Wat een pech. }:|
pi_195366722
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 13:03 schreef MaJo het volgende:
Jaaaaa Smart_ass daar is ze dan! O+ *O* O+ Wel naar dat het zo’n pittige bevalling is geweest maar het klinkt alsof je het al wel een plekje kunt geven :) Hoe doet Yara het? En hoe voel jij je?

Jeetje SQ wat een schrik! Hopelijk dient hij zich nu gewoon snel aan :* En les geleerd, altijd je mobiel opladen ;)

Ik heb meer dan het klokje rond geslapen :o
Ohh heerlijk is dat dat je zo lekker nog slaapt! Het was inderdaad een pittige bevalling maar ik heb er vrede mee. Herstel gaat ook heel vlot eigenlijk tot nu toe. Yara doet t heel goed, rustige baby die veel rondkijkt en vrij content is tot nu toe!
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 16:48:11 #89
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195367715
quote:
17s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 15:59 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ohh heerlijk is dat dat je zo lekker nog slaapt! Het was inderdaad een pittige bevalling maar ik heb er vrede mee. Herstel gaat ook heel vlot eigenlijk tot nu toe. Yara doet t heel goed, rustige baby die veel rondkijkt en vrij content is tot nu toe!
Ja ik slaap echt weer fantastisch door de medicatie! Wel vaak eruit om te plassen maar val dan weer als een blok in slaap :D

Wat fijn dat je er vrede mee hebt en dat Yara het goed doet! Ga je nog een foto posten? Mag ook per pm! Ik ben zo nieuwsgierig O+
pi_195367799
Ik heb zo het idee dat SQ aan het bevallen is. Door alle stress haar vliezen gebroken.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 16:59:34 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_195367933
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 16:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb zo het idee dat SQ aan het bevallen is. Door alle stress haar vliezen gebroken.
Bwehehe, nou niet al na 2 uur niks posten allemaal dingen gaan bedenken he _O-
Ik probeer wel te bevallen van een baksteen, maar ik denk dat ik weer aan de kiwi's moet :P
disclaimer
pi_195368440
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 16:59 schreef SQ het volgende:

[..]

Ik probeer wel te bevallen van een baksteen, maar ik denk dat ik weer aan de kiwi's moet :P
:D Dat mis ik trouwens echt niet van de zwangerschap: die vreselijk kolosale drollen :r :{w
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 17:50:43 #93
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195368826
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 16:59 schreef SQ het volgende:

[..]

Lijnzaadolie al geprobeerd? Ik had gisteren voor het eerst in tijden ook weer een zware bevalling, dat was alweer even geleden -O-

quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 17:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

:D Dat mis ik trouwens echt niet van de zwangerschap: die vreselijk kolosale drollen :r :{w
Kolossaal? Bij mij voelen ze kolossaal maar blijken het konijnenkeutels te zijn _O-
pi_195369112
Iemand hier ervaring met harde (ietwat pijnlijke) buiken rond de 22 weken? Ik heb best veel stress op werk, moet veel doen in een korte tijd. En ‘s avonds thuis in rust is m’n buik eigenlijk nog steeds een voetbal. Met de oudste had ik helemaal geen last van harde buiken ook al werkte ik toen in de horeca en stond ik hele dagen.. dus heb er geen ervaring mee :/. Werk pas 3 weken bij m’n nieuwe baan dus wil ook niet als een ‘aansteller’ over komen en om nu al om minder werk te gaan vragen zit me ook niet lekker.

Ik sluit me trouwens aan bij majo betreft kolossale drollen _O- duurt een uur met persen maar er komt echt amper wat uit
pi_195370061
Ik heb ook keutels die aanvoelen als flinke bolussen. Behoorlijk teleurstellend iedere keer. :')
pi_195370704
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 16:48 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja ik slaap echt weer fantastisch door de medicatie! Wel vaak eruit om te plassen maar val dan weer als een blok in slaap :D

Wat fijn dat je er vrede mee hebt en dat Yara het goed doet! Ga je nog een foto posten? Mag ook per pm! Ik ben zo nieuwsgierig O+
Heerlijk is dat!

SPOILER
Eentje met en eentje zonder haar O+.
  Manager PR/Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 19:31:06 #97
269689 crew  Viv
pi_195370868
Ahh met een Nijntje/Miffy muts! O+ Wordt ze tweetalig opgevoed?
pi_195370915
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 19:23 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Heerlijk is dat!

SPOILER
Eentje met en eentje zonder haar O+.
Wat een dotje Smart_ass, gefeliciteerd!

Die speen zie je in de VS vaak en in NL bijna helemaal niet ... toen mijn dochter nog een baby was, was het toevallig de enige die ze accepteerde (met zo'n knuffelschaap eraan vast) O+
pi_195370929
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 19:31 schreef Viv het volgende:
Ahh met een Nijntje/Miffy muts! O+ Wordt ze tweetalig opgevoed?
Heb redelijk wat Nijntje dingen gekregen van familie haha O+. En jazeker, de kleine meid gaat zeker ABN speken straks, daar zorg ik wel voor :P.
pi_195370942
Ohhh wat een dotje O+ Wat ligt ze er tevreden bij. 🥰
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')