abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 september 2020 @ 09:10:33 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_195338436
Goed dat je je eigen gevoel volgt monsterd :*
disclaimer
pi_195339248
Jeetje monsterd, wat een verhaal. Snap heel goed dat je bent overgestapt. Echt de juiste keuze hoor! Je moet je prettig voelen bij een verloskundige en zeker niet opgelaten of niet gehoord. Het gaat wel om de gezondheid van jou en je kindje!
  woensdag 30 september 2020 @ 10:29:31 #28
319308 Tink89
To live is to dance
pi_195339620
Monsterd, goede beslissing!

En ltc, nog even een reactie op je post in het vorige deel: primperan en zofran gebruik ik al maanden. Maar txs voor de tip! Meedenken is altijd fijn.

Ik lig nog in bed met dank aan m'n man voor ontbijt. Wat belachelijk decadent, dus ga nu opstaan en iets nuttigs doen. Iets kleins dan, 1 wasje ofzo. En een film kijken. Dat lukt weer zonder spugen O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_195345817
Gadver Mosterd! Heel goed dat je nu overgestapt bent, anders had je waarschijnlijk bij iedere afspraak een naar gevoel gehouden. Een goede connectie met verloskundige / gynaecoloog is wel belangrijk. Ik zag dat ik over 2 weken was ingepland bij een gynaecoloog waar ik gewoon niks mee kan en heb ook de afspraak verzet naar een paar dagen later bij de gynaecoloog van mijn keuze. Toen ik het er met de verloskundige over had zei die ook dat de gynaecoloog de naam eer aan deed dus ik ben niet de enige die er zo over denkt :D ( de naam is in de strekking van kou, sneeuw ed ) .
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_195345875
Zal ik het lijstje voor mei 2021 eens opstarten? :D

Vandaag hebben we de eerste echo gehad met een knipper! Groei en voorlopige uitgerekende datum precies zoals ik zelf had berekend. Deze is gezet op 7 mei 2021.

Wel leuk om weer een 7 in de datum te hebben, ons zoontje J. is van 7 september 2018! Dat was toen precies op de uitgerekende datum.

Hij is nog jong maar vindt het maar wat interessant dat er een baby in m'n buik zit en denkt nu dat hij via m'n navel met de baby kan praten. _O-
pi_195346035
Gefeliciteerd @VKV !! O+
pi_195346138
Gefeliciteerd @VKV !

Jeetje Monsterd, wat een bizar verhaal. Boven alles helemaal eens dat je een klik moet hebben met je zorgverlener, maar dat ze het (meerdere malen!!) over commerciële belangen hebben... Is inderdaad niet aan jou als cliënt.

Hier een beetje bruin bloedverlies en krampen. Morgen ben ik 10 weken. Rationeel weet ik dat ik me geen zorgen moet maken, maar het zit me niet helemaal lekker. Even afwachten maar.
  woensdag 30 september 2020 @ 16:19:33 #33
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195346183
quote:
10s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:04 schreef VKV het volgende:

Vandaag hebben we de eerste echo gehad met een knipper! Groei en voorlopige uitgerekende datum precies zoals ik zelf had berekend. Deze is gezet op 7 mei 2021.

Wel leuk om weer een 7 in de datum te hebben, ons zoontje J. is van 7 september 2018! Dat was toen precies op de uitgerekende datum.

Hij is nog jong maar vindt het maar wat interessant dat er een baby in m'n buik zit en denkt nu dat hij via m'n navel met de baby kan praten. _O-
Gefeliciteerd! *O*
pi_195346220
Gefeliciteerd @VKV!

@KapiteinCupcake; die onzekerheid is zo vervelend! Hopelijk is het snel weer over!
  woensdag 30 september 2020 @ 16:27:44 #35
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_195346362
quote:

Ja graag! Dan ben ik niet meer de laatste op de lijst :P

Gefeliciteerd, wat fijn, een knipper!
L'Enfer, c'est les autres.
  woensdag 30 september 2020 @ 16:28:45 #36
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_195346388
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:17 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Gefeliciteerd @:VKV !

Jeetje Monsterd, wat een bizar verhaal. Boven alles helemaal eens dat je een klik moet hebben met je zorgverlener, maar dat ze het (meerdere malen!!) over commerciële belangen hebben... Is inderdaad niet aan jou als cliënt.

Hier een beetje bruin bloedverlies en krampen. Morgen ben ik 10 weken. Rationeel weet ik dat ik me geen zorgen moet maken, maar het zit me niet helemaal lekker. Even afwachten maar.
Oh bah. Dat zijn toch stomme dingen. Het zou verboden moeten worden, bloed als het gewoon goed zit }:|
Want het is vast gewoon allemaal in orde en wat oud gepruttel.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_195346563
Wat goed dat je hebt gekozen voor een andere vk, monsterd! Raar, hoe sommige dingen verlopen.

:* voor iedereen met bloed/bruinverlies. Weet dat het niks hoeft te betekenen. Bij U. heb ik ook een week lang helderrood bloedverlies gehad, en best veel ook.

Gefeliciteerd, @VKV! Welkom. :)
Protège moi de mes désirs.
  woensdag 30 september 2020 @ 17:17:53 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_195347264
Gefeliciteerd VKV! O+

En een :* voor cupcake, ik hoop dat het vals alarm is!
disclaimer
  woensdag 30 september 2020 @ 17:29:45 #39
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_195347472
quote:

Gefeliciteerd! En gezellige praatjes hahaha.

En dank voor jullie reacties allemaal O+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_195350978
quote:

Gefeliciteerd!
pi_195351041
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 08:09 schreef monsterd. het volgende:
En ik heb ook een update te melden. Gisteren besloten te switchen van verloskundige. Rest in spoiler, want lang verhaal..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pdffffffffft Jezus. Ga failliet, hoop ik dan ergens heel zwartgallig
pi_195351672
Gefeliciteerd @VKV!

Voor wie houdt van rare en bizarre zwangerschapsdromen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gevolgen:
:+ de werknaam voor de baby is nu Constantijn.
:+ ik weet niet of ik een jongensbaby nu nog wel Stan of Stijn kan noemen.
:+ dit was de eerste keer dat de baby in mijn droom een duidelijk geslacht had en nu denk ik dus dat ik een jongetje krijg. Bij T. droomde ik ook alleen maar over jongetjes, ook voordat we het geslacht wisten.
pi_195352080
Gefeliciteerd VKV!

Gogo _O- dat slapend bevallen lijkt mij ook wel wat :P :+
  woensdag 30 september 2020 @ 22:04:49 #44
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_195353092
Gefeliciteerd VKV! *O*

Laatste paar dagen ligt meneer soms op een bepaalde manier in mijn buik, dat wanneer hij schopt of kopt, hij precies mijn baarmoeder mond raakt. Doet geen pijn, maar geeft echt zo'n rare "kietel" van binnen :D _O-
  woensdag 30 september 2020 @ 22:16:34 #45
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195353408
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 22:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Gefeliciteerd VKV! *O*

Laatste paar dagen ligt meneer soms op een bepaalde manier in mijn buik, dat wanneer hij schopt of kopt, hij precies mijn baarmoeder mond raakt. Doet geen pijn, maar geeft echt zo'n rare "kietel" van binnen :D _O-
Dit heb ik ook sinds kort, is idd een rare kietel haha. Zeker als ik op de grond zit en voorover buig of zo (tijdens het opruimen). Geinig al die dingen die je voor het eerst meemaakt O+ Ik dan.
  Moderator woensdag 30 september 2020 @ 23:00:04 #46
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195354463
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 08:09 schreef monsterd. het volgende:
En ik heb ook een update te melden. Gisteren besloten te switchen van verloskundige. Rest in spoiler, want lang verhaal..
SPOILER
Beetje wat een verhaal, goeie keuze om te switchen! Het is belangrijk dat jij je goed voelt bij je praktijk.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 08:52 schreef Maria2.0 het volgende:
Lijkt me de goede keuze monsterd! Wat een rare praktijk, daar voel je je dan ook niet prettig bij.

@:Seven wat een héérlijke foto! Ik krijg er rammelende stokken van O+

@:Wolken daar ben ik bij mijn man bang voor, die denkt ook dat het allemaal wel zal loslopen. Hij onderschat het volgens mij enorm. Then again, ik ben nogal een zwartkijker dus ik zie het misschien allemaal wel weer te zwaar in. Ik denk dat we gewoon beide geen flauw idee hebben van wat ons te wachten staat en ik hoop dat we het goed gaan doen :P

Morgen de termijnecho en ik kijk de uren echt vooruit. Ik ben zó enorm benieuwd hoe onze baby erbij ligt! (ik wil elke keer 'knul' zeggen omdat ik er dus echt heel erg van overtuigd ben, maar straks is mijn voorgevoel stuk en moet ik enorm omschakelen :') ). Ik hoop dat het nu weer goed lukt via de buik want ik wil zo graag een zijaanzicht na 2 keer een vooraanzicht :P
Spannend Maria! Is het tot nu toe niet gelukt om een echo via de buik te maken? Bij mij was denk ik de termijnecho ook de eerste uitwendige :)
quote:

Weer vers bloed erbij! Gefeliciteerd *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:17 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Gefeliciteerd @:VKV !

Bloedverlies is nooit leuk -O- Mag je niet langskomen voor een extra echo? Gewoon om vragen hoor, doen ze echt niet moeilijk over!
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 20:55 schreef Gogo83 het volgende:
Gefeliciteerd @:VKV!

SPOILER
Gevolgen:
:+ dit was de eerste keer dat de baby in mijn droom een duidelijk geslacht had en nu denk ik dus dat ik een jongetje krijg. Bij T. droomde ik ook alleen maar over jongetjes, ook voordat we het geslacht wisten.
Oh heerlijk dit soort dromen _O_ Ik zal mijn volgend bizarre droom ook eens uitschrijven. De laatste 2 nachten zat ik in een soort “loop” waarbij ik de hele tijd over wasbare luiers nadacht en daar weer wakker van werd. Dat krijg je als je voor het slapen daarover gaat lezen _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 22:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Gefeliciteerd VKV! *O*

Dat lijkt me een raar gevoel!

Vannacht schrok ik wakker van een raar gevoel in mijn onderbuik, het voelde “rond”. Ik kan het niet goed uitleggen :') Misschien was het een harde buik :?

Ik heb nu elke nacht een weeïg gevoel, hopelijk is dat stiekem al wat voorwerk :s)
5 - 28 februari Thailand O+
pi_195358096
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 22:42 schreef Peejtur het volgende:
Denk dat @:Smart_ass nu aan het bevallen is of al aan het babyknuffelen :Y
Even een update vanaf hier: vandaag om 12:45u is Yara geboren. Ze is prachtig en heeft heel veel haar O+.

Bevalling is helaas niet gegaan zoals gehoopt. Na ruim 24u weeën kwam de ontsluiting niet verder dan 6 cm, en aangezien mijn vliezen uiteindelijk bijna 30u ervoor waren gebroken en ik verhoging had, is er besloten een keizersnede te doen. Dit viel me uiteindelijk gelukkig mee en ik moet zeggen dat alle verloskundigen, verpleegkundigen en de gynaecoloog echt heel lief waren. Ik ben vooral blij dat Yara er gezond en wel is uitgekomen.

Nog niet alles bijgelezen maar in ieder geval welkom alle nieuwe zwangeren!
pi_195358184
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 05:54 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Even een update vanaf hier: vandaag om 12:45u is Yara geboren. Ze is prachtig en heeft heel veel haar O+.

Bevalling is helaas niet gegaan zoals gehoopt. Na ruim 24u weeën kwam de ontsluiting niet verder dan 6 cm, en aangezien mijn vliezen uiteindelijk bijna 30u ervoor waren gebroken en ik verhoging had, is er besloten een keizersnede te doen. Dit viel me uiteindelijk gelukkig mee en ik moet zeggen dat alle verloskundigen, verpleegkundigen en de gynaecoloog echt heel lief waren. Ik ben vooral blij dat Yara er gezond en wel is uitgekomen.

Oeh heftig. Gaat het wel een beetje met je? Hoe ging dat proces van 'ik ga zelf bevallen' naar 'het wordt een keizersnede'? En hoe beleefde je partner dit? Ik weet wel dat het een van de meest uitgevoerde operaties is maar lijkt me toch nogal eng
  donderdag 1 oktober 2020 @ 06:30:16 #49
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_195358224
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 05:54 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, klinkt als ondanks de keizersnede als een lange bevalling. Leuke naam! Veel geluk saampjes en goed herstel :*
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  donderdag 1 oktober 2020 @ 06:31:18 #50
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_195358232
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 20:55 schreef Gogo83 het volgende:
Gefeliciteerd @:VKV!

SPOILER
Gevolgen:
Ik droom ook van die vage realistische dingen :P. Ben benieuwd of je gevoel klopt :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')