Gefeliciteerd Smart_ass! Wat heerlijk dat ze er eindelijk isquote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Even een update vanaf hier: vandaag om 12:45u is Yara geboren. Ze is prachtig en heeft heel veel haar.
Bevalling is helaas niet gegaan zoals gehoopt. Na ruim 24u weeën kwam de ontsluiting niet verder dan 6 cm, en aangezien mijn vliezen uiteindelijk bijna 30u ervoor waren gebroken en ik verhoging had, is er besloten een keizersnede te doen. Dit viel me uiteindelijk gelukkig mee en ik moet zeggen dat alle verloskundigen, verpleegkundigen en de gynaecoloog echt heel lief waren. Ik ben vooral blij dat Yara er gezond en wel is uitgekomen.
Nog niet alles bijgelezen maar in ieder geval welkom alle nieuwe zwangeren!
Ik heb ongeveer hetzelfde gehad ( ingeleid met weeën opwekkers en na 22 uur een spoed ks ) maar ik vond het een bevrijding toen de beslissing eenmaal gemaakt was want ik was zo uitgeput dat ik niet veel langer meer door kon gaan. Vriendlief was wel echt onder de indruk en heeft ook meegekeken met de gynaecoloog. Vooral de scheurtechniek vond hij heel heftig.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 06:21 schreef Holy_Goat het volgende:
Oeh heftig. Gaat het wel een beetje met je? Hoe ging dat proces van 'ik ga zelf bevallen' naar 'het wordt een keizersnede'? En hoe beleefde je partner dit? Ik weet wel dat het een van de meest uitgevoerde operaties is maar lijkt me toch nogal eng
Jemig! Wat opluchting moet dat geweest zijn zeg. Ik had dat ook bij Noor en toen werd ik wel daarna ingeleid. Was toen 40+2. Misschien gaan ze dat ook bij jou doen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:05 schreef SQ het volgende:
Groetjes vanaf de ctg in het ziekenhuis trouwens. Na al anderhalve dag significant minder beweging te voelen, voelde ik vanmorgen helemaal niets meer en kreeg ik ook geen hartslag gevonden met mijn doppler. Jankend naar de verloskundige gesjeesd met pyjamakinderen achterin. Maar hij doet het nog. Maar gvd wat een stress.
Pohhh SQ, wat een nachtmerrie! Fijn dat hij OK is, maar ben jij ook OK?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:05 schreef SQ het volgende:
Groetjes vanaf de ctg in het ziekenhuis trouwens. Na al anderhalve dag significant minder beweging te voelen, voelde ik vanmorgen helemaal niets meer en kreeg ik ook geen hartslag gevonden met mijn doppler. Jankend naar de verloskundige gesjeesd met pyjamakinderen achterin. Maar hij doet het nog. Maar gvd wat een stress.
Gefeliciteerd! Leuke naamquote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Even een update vanaf hier: vandaag om 12:45u is Yara geboren. Ze is prachtig en heeft heel veel haar.
Bevalling is helaas niet gegaan zoals gehoopt. Na ruim 24u weeën kwam de ontsluiting niet verder dan 6 cm, en aangezien mijn vliezen uiteindelijk bijna 30u ervoor waren gebroken en ik verhoging had, is er besloten een keizersnede te doen. Dit viel me uiteindelijk gelukkig mee en ik moet zeggen dat alle verloskundigen, verpleegkundigen en de gynaecoloog echt heel lief waren. Ik ben vooral blij dat Yara er gezond en wel is uitgekomen.
Nog niet alles bijgelezen maar in ieder geval welkom alle nieuwe zwangeren!
Bah dat lijkt me eng. Hebben ze een verklaring waarom dat zo was?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:05 schreef SQ het volgende:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:11 schreef SQ het volgende:
Nou ik weet nog niet of alles goed is. Heb anderhalf uur aan ctg gelegen maar nog steeds te weinig beweging, dus moet nog eens anderhalf uur.
Gelukkig was ik net vannacht een keer vergeten mijn telefoon in de lader te douwen dus heb ook nog maar 8% batterij. Ik ga dus maar even offline in de verte liggen staren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |