abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195344266
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 14:23 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Welnee, dat je automatisch de kleding goed trekt is juist een normale reactie. Klinkt mss vreemd maar dat is echt zo.
:')
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_195344403
Dat het geen normale reactie is snap ik ook wel zeg Beetje goedkoop om dat belachelijk te maken in zo,n zaak bedoel wat is de gedachte hier achter om dit zo op te nemen in je verklaring
  woensdag 30 september 2020 @ 15:01:05 #203
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_195344508
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 08:50 schreef JohnDDD het volgende:
Ander mogelijk scenario:
Het aantal mogelijke scenario’s is oneindig groot. Daarom is de waarde van een mogelijk scenario doorgaans 1 gedeeld door oneindig veel.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_195344554
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 15:01 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Het aantal mogelijke scenario’s is oneindig groot. Daarom is de waarde van een mogelijk scenario doorgaans 1 gedeeld door oneindig veel.
Klopt. Maar in mijn scenario zijn wel diverse punten uit het onderzoek meegenomen plus deels verklaringen van Jos B. zelf

Toch zou het raar zijn als die Joos erbij betrokken is en hij daarover niets zegt
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  woensdag 30 september 2020 @ 15:36:10 #205
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_195345262
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 15:03 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Klopt. Maar in mijn scenario zijn wel diverse punten uit het onderzoek meegenomen plus deels verklaringen van Jos B. zelf

Toch zou het raar zijn als die Joos erbij betrokken is en hij daarover niets zegt
Waarom zouden die Joos en Jos iets samen bekokstoofd hebben? Volgens mij is er geen bewijs dat de twee elkaar zouden kennen en Joos zat in een heel ander age-bracket. Bovendien vraag ik me af hoevaak 80-jarigen levensdelicten plegen, en dan ook nog met een seksueel component.

[ Bericht 1% gewijzigd door -XOR- op 30-09-2020 15:54:35 ]
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_195345530
Ander scenario: ik denk dat twee mensen die hier de wildste scenario’s posten het hebben gedaan en het nu op Brech proberen te pinnen.

Kan he.

Mensen mensen wat een niveau. Godzijdank leven we in een rechtstaat.
pi_195345619
@ Gorraay: uh, nee, dat is hoe je frequentistische kansen met een onderliggende continue kansverdeling zou kunnen motiveren. Maar dat slaat hier als een tang op een varken; hiervoor gebruiken we Bayesiaanse inferentie.
pi_195345866
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 13:57 schreef capricia het volgende:
Ben wel benieuwd naar de tijdslijn tussen de vermissing en de geschatte tijd van overlijden.
Hij moet nog zo'n 12 tot 24 uur geleefd hebben.
Klopt deze aanname @:ootjekatootje?
ja dat denken ze inderdaad.
pi_195345900
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 15:36 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Waarom zouden die Joos en Jos iets samen bekokstoofd hebben? Volgens mij is er geen bewijs dat de twee elkaar zouden kennen en Joos zat in een heel ander age-bracket. Bovendien vraag ik me af hoevaak 80-jarigen levensdelicten plegen, en dan ook nog met een seksueel component.
Die kerel speelde elk jaar Sinterklaas, en hoezo hadden zij niet voorkeur voor dezelfde doelgroep?

Ken jij die foto’s van zolder van Joos niet?
  woensdag 30 september 2020 @ 16:07:50 #210
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_195345953
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die kerel speelde elk jaar Sinterklaas, en hoezo hadden zij niet voorkeur voor dezelfde doelgroep?

Ken jij die foto’s van zolder van Joos niet?
Geen idee, maar waar zou Brech, (toentertijd een midden-dertiger) en Joos (een hoogbejaarde) elkaar van kunnen kennen?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_195346127
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:07 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Geen idee, maar waar zou Brech, (toentertijd een midden-dertiger) en Joos (een hoogbejaarde) elkaar van kunnen kennen?
Internationale en regionale scouting.
  woensdag 30 september 2020 @ 16:30:38 #212
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195346413
Jos Brech heeft geen verklaring voor de DNA en speeksel sporen in de onderbroek van Nicky

https://www.limburger.nl/(...)-op-nicky-verstappen

quote:
Bij het onderzoek werden 18 sporen op de onderbroek gevonden, één op de pyjama en één op het lichaam van de jongen.
Verder werden er ook drie haren gevonden waarvan het dna overeenkomt met dat van Brech.

Omdat Brech niet mee was op kamp of de jongen zelfs maar kende, moeten die sporen wel verklaard worden, betoogde de officier.
Een verklaring daarover heeft Brech niet gegeven
.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_195346875
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 14:19 schreef Woonbootjes het volgende:
Wat ik mij afvraag waarom zou je iemand zijn kleren en lichaam gaan fatsoeneren zo van dan lig je er nog netjes bij ?je verdient het wel om netjes te liggen hier?Of kon hij het niet laten om een dode Nicky te betasten en liefdevol blaadjes te verwijderen
Dit heeft hij denk ik tijdens de schouw bedacht allemaal
Een kind ligt half op zijn buik op de grond.
Een man ziet het kind liggen en draait het om om te zien wat er aan de hand is, of het nog leeft en legt het op zijn rug, na het omdraaien zit er aarde en blaadjes op de joggingbroek.

Het is niet zo dat hij iemand zag liggen en dacht kom die ga ik er eens even netjes bijleggen, hij zag een kind, schoot over het hek en draaide het om.

Tijdens het denken wat nu klopte hij de blaadjes van de jogging fatsoeneerde de kleding indien deze niet fatsoenlijk zat. IMO
pi_195346902
Niet teruggelezen hier maar viel het jullie ook op dat die verklaring van Jos hartstikke nep en geacteerd klonk? En dat geveinsde verdriet was ook nep.
pi_195346912
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:30 schreef michaelmoore het volgende:
Jos Brech heeft geen verklaring voor de DNA en speeksel sporen in de onderbroek van Nicky

https://www.limburger.nl/(...)-op-nicky-verstappen
[..]

.
Artikel van 12 augustus 2018 :')
  woensdag 30 september 2020 @ 16:56:20 #216
323876 michaelmoore
pi_195346940
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:54 schreef Za het volgende:

[..]

Artikel van 12 augustus 2018 :')
mededeling op RTL nieuws van NU
kon er geen ander artikel bij vinden

quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:56 schreef Patroon het volgende:

[..]

Hij zag een kind ja, 30m verderop in het hoge gras liggen. uhuh :')
nee achter het hoge gras tussen de dennenbomen

Iemand vind een dood kind en gaat dan de blaadjes eraf vegen , Ja Ja tuurlijk dat doet iedereen

quote:
[b]Tijdens het denken wat nu[/b] klopte hij de blaadjes van de jogging fatsoeneerde de kleding indien deze niet fatsoenlijk zat. IMO
8)7 8)7 8)7 :W
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_195346949
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:52 schreef Za het volgende:

[..]

Een man ziet het kind liggen en draait het om om te zien wat er aan de hand is, of het nog leeft en legt het op zijn rug, na het omdraaien zit er aarde en blaadjes op de joggingbroek.

Het is niet zo dat hij iemand zag liggen en dacht kom die ga ik er eens even netjes bijleggen, hij zag een kind, schoot over het hek en draaide het om.

Tijdens het denken wat nu klopte hij de blaadjes van de jogging fatsoeneerde de kleding indien deze niet fatsoenlijk zat. IMO
Hij zag een kind ja, 30m verderop in het hoge gras liggen. uhuh :')
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_195347111
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:52 schreef Za het volgende:

[..]

Dat hij dat dacht en gedaan heeft geloof ik niet echt van Jos meer dat hij aan Nicky heeft gezeten en zijn kleren verkeerd heeft aan gedaan
pi_195347251
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:06 schreef Woonbootjes het volgende:

[..]

Dat hij dat dacht en gedaan heeft geloof ik niet echt van Jos meer dat hij aan Nicky heeft gezeten en zijn kleren verkeerd heeft aan gedaan
En hoe heeft hij Nicky daar gekregen? Nicky heeft nog een tijdje geleefd, waar zijn ze geweest.

Leuk dat je roept hij heeft het gedaan, maar hoe dan? Ff naar huis op de fiets 54 minuten verderop?
pi_195347274
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En hoe heeft hij Nicky daar gekregen? Nicky heeft nog een tijdje geleefd, waar zijn ze geweest.

Leuk dat je roept hij heeft het gedaan, maar hoe dan? Ff naar huis op de fiets 54 minuten verderop?
Ik hoop dat dit nog aan de orde komt. In de rechtzaak. Want ik wil graag een tijdslijn zien. Waar was Nicky al die tijd? Met wie? Hoe?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 30 september 2020 @ 17:21:42 #221
323876 michaelmoore
pi_195347332
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:06 schreef Woonbootjes het volgende:

[..]

Iemand met een pedoverleden vind een dood kind onder dennenbomen op 30 meter afstand van de plek waar hij toevallig moest plassen, en gaat vervolgens aan dat dode kind zitten friemelen aan de onderbroek en spuugt daar even in

Zo zal het gegaan zijn
pi_195347345
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:21 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Iemand met een pedoverleden vind een dood kind onder dennenbomen op 30 meter afstand van de plek waar hij toevallig moest plassen, en gaat vervolgens aan dat dode kind zitten friemelen aan de onderbroek en spuugt daar een keer te je in

Zo zal het gegaan zijn
En hoe komt dat dode kind er dan?
  woensdag 30 september 2020 @ 17:23:20 #223
323876 michaelmoore
pi_195347355
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En hoe komt dat dode kind er dan?
Die heeft een jeugdleider met een pedoverleden daar heen gebracht vermoed ik
Welke smoes hij gebruikt heeft zullen we nooit weten
pi_195347460
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 14:19 schreef Woonbootjes het volgende:
Wat ik mij afvraag waarom zou je iemand zijn kleren en lichaam gaan fatsoeneren zo van dan lig je er nog netjes bij ?je verdient het wel om netjes te liggen hier?Of kon hij het niet laten om een dode Nicky te betasten en liefdevol blaadjes te verwijderen
Dit heeft hij denk ik tijdens de schouw bedacht allemaal
Ik denk zelf (en ja dat is een scenario) dat hij na zijn daad (verkrachting/misbruik/moord/watdanook) zich zo intens schuldig voelde toen hij Nicky naakt zag liggen en hem fatsoenlijk wilde achterlaten en hem zijn onderbroek en broek wilde aandoen maar dat ging nogal lastig bij een dood kind en Nicky kwam onder de bladeren te zitten. Vanaf dit punt vertelt Josje de waarheid: Hij keek naar Nicky hoe die erbij lag en toen zag hij de bladeren en haalde hij die weg en fatsoeneerde hij de broek enigszins. Hij was zeer bang betrapt te worden en dacht dat men naar hem aan het kijken was en is gevlucht. Thuisgekomen kan hij de slaap niet vatten (vanwege zijn daad) en durfde er met niemand over te praten en is hij de volgende dag teruggekeerd om nog een keer goed rond te kijken met daglicht of daar iets lag wat naar hem kon wijzen maar helaas was de politie er al en is hij weggegaan. De rest van het verhaal kennen jullie.

Over iets liegen is makkelijker als het deels waar is en deels leugen. Iets compleet uit de duim zuigen is lastig vol te houden.
  woensdag 30 september 2020 @ 17:30:49 #225
323876 michaelmoore
pi_195347497
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:29 schreef blackmirror het volgende:

[..]

Ik denk zelf (en ja dat is een scenario) dat hij na zijn daad (verkrachting/misbruik/moord/watdanook) zich zo intens schuldig voelde toen hij Nicky naakt zag liggen en hem fatsoenlijk wilde achterlaten en hem zijn onderbroek en broek wilde aandoen maar dat ging nogal lastig bij een dood kind en Nicky kwam onder de bladeren te zitten. Vanaf dit punt vertelt Josje de waarheid: Hij keek naar Nicky hoe die erbij lag en toen zag hij de bladeren en haalde hij die weg en fatsoeneerde hij de broek enigszins. Hij was zeer bang betrapt te worden en dacht dat men naar hem aan het kijken was en is gevlucht. Thuisgekomen kan hij de slaap niet vatten (vanwege zijn daad) en durfde er met niemand over te praten en is hij de volgende dag teruggekeerd om nog een keer goed rond te kijken met daglicht of daar iets lag wat naar hem kon wijzen maar helaas was de politie er al en is hij weggegaan. De rest van het verhaal kennen jullie.

Over iets liegen is makkelijker als het deels waar is en deels leugen. Iets compleet uit de duim zuigen is lastig vol te houden.
klopt er zal een deel waarheid bij zijn
hij zal best later er nog langs gefietst zijn om te kijken of het lijkje zichtbaar was vanaf het fietspad met gedachte om te begraven ofzo , maar heeft het niet gedaan uit angst betrapt te worden
Hij zal best vreselijk in paniek geweest zijn na de sex en nog meer na de moord , en ,20 jaar heeft hij het stil weten te houden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')