quote:Op woensdag 30 september 2020 14:23 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Welnee, dat je automatisch de kleding goed trekt is juist een normale reactie. Klinkt mss vreemd maar dat is echt zo.
Het aantal mogelijke scenario’s is oneindig groot. Daarom is de waarde van een mogelijk scenario doorgaans 1 gedeeld door oneindig veel.quote:
Klopt. Maar in mijn scenario zijn wel diverse punten uit het onderzoek meegenomen plus deels verklaringen van Jos B. zelfquote:Op woensdag 30 september 2020 15:01 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Het aantal mogelijke scenario’s is oneindig groot. Daarom is de waarde van een mogelijk scenario doorgaans 1 gedeeld door oneindig veel.
Waarom zouden die Joos en Jos iets samen bekokstoofd hebben? Volgens mij is er geen bewijs dat de twee elkaar zouden kennen en Joos zat in een heel ander age-bracket. Bovendien vraag ik me af hoevaak 80-jarigen levensdelicten plegen, en dan ook nog met een seksueel component.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:03 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Klopt. Maar in mijn scenario zijn wel diverse punten uit het onderzoek meegenomen plus deels verklaringen van Jos B. zelf
Toch zou het raar zijn als die Joos erbij betrokken is en hij daarover niets zegt
ja dat denken ze inderdaad.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:57 schreef capricia het volgende:
Ben wel benieuwd naar de tijdslijn tussen de vermissing en de geschatte tijd van overlijden.
Hij moet nog zo'n 12 tot 24 uur geleefd hebben.
Klopt deze aanname @:ootjekatootje?
Die kerel speelde elk jaar Sinterklaas, en hoezo hadden zij niet voorkeur voor dezelfde doelgroep?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waarom zouden die Joos en Jos iets samen bekokstoofd hebben? Volgens mij is er geen bewijs dat de twee elkaar zouden kennen en Joos zat in een heel ander age-bracket. Bovendien vraag ik me af hoevaak 80-jarigen levensdelicten plegen, en dan ook nog met een seksueel component.
Geen idee, maar waar zou Brech, (toentertijd een midden-dertiger) en Joos (een hoogbejaarde) elkaar van kunnen kennen?quote:Op woensdag 30 september 2020 16:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die kerel speelde elk jaar Sinterklaas, en hoezo hadden zij niet voorkeur voor dezelfde doelgroep?
Ken jij die foto’s van zolder van Joos niet?
Internationale en regionale scouting.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Geen idee, maar waar zou Brech, (toentertijd een midden-dertiger) en Joos (een hoogbejaarde) elkaar van kunnen kennen?
.quote:Bij het onderzoek werden 18 sporen op de onderbroek gevonden, één op de pyjama en één op het lichaam van de jongen.
Verder werden er ook drie haren gevonden waarvan het dna overeenkomt met dat van Brech.
Omdat Brech niet mee was op kamp of de jongen zelfs maar kende, moeten die sporen wel verklaard worden, betoogde de officier.
Een verklaring daarover heeft Brech niet gegeven
Een kind ligt half op zijn buik op de grond.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:19 schreef Woonbootjes het volgende:
Wat ik mij afvraag waarom zou je iemand zijn kleren en lichaam gaan fatsoeneren zo van dan lig je er nog netjes bij ?je verdient het wel om netjes te liggen hier?Of kon hij het niet laten om een dode Nicky te betasten en liefdevol blaadjes te verwijderen
Dit heeft hij denk ik tijdens de schouw bedacht allemaal
Artikel van 12 augustus 2018quote:Op woensdag 30 september 2020 16:30 schreef michaelmoore het volgende:
Jos Brech heeft geen verklaring voor de DNA en speeksel sporen in de onderbroek van Nicky
https://www.limburger.nl/(...)-op-nicky-verstappen
[..]
.
mededeling op RTL nieuws van NUquote:
nee achter het hoge gras tussen de dennenbomenquote:Op woensdag 30 september 2020 16:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hij zag een kind ja, 30m verderop in het hoge gras liggen. uhuh
quote:[b]Tijdens het denken wat nu[/b] klopte hij de blaadjes van de jogging fatsoeneerde de kleding indien deze niet fatsoenlijk zat. IMO
Hij zag een kind ja, 30m verderop in het hoge gras liggen. uhuhquote:Op woensdag 30 september 2020 16:52 schreef Za het volgende:
[..]
Een kind ligt half op zijn buik op de grond.
Een man ziet het kind liggen en draait het om om te zien wat er aan de hand is, of het nog leeft en legt het op zijn rug, na het omdraaien zit er aarde en blaadjes op de joggingbroek.
Het is niet zo dat hij iemand zag liggen en dacht kom die ga ik er eens even netjes bijleggen, hij zag een kind, schoot over het hek en draaide het om.
Tijdens het denken wat nu klopte hij de blaadjes van de jogging fatsoeneerde de kleding indien deze niet fatsoenlijk zat. IMO
Dat hij dat dacht en gedaan heeft geloof ik niet echt van Jos meer dat hij aan Nicky heeft gezeten en zijn kleren verkeerd heeft aan gedaanquote:Op woensdag 30 september 2020 16:52 schreef Za het volgende:
[..]
Een kind ligt half op zijn buik op de grond.
Een man ziet het kind liggen en draait het om om te zien wat er aan de hand is, of het nog leeft en legt het op zijn rug, na het omdraaien zit er aarde en blaadjes op de joggingbroek.
Het is niet zo dat hij iemand zag liggen en dacht kom die ga ik er eens even netjes bijleggen, hij zag een kind, schoot over het hek en draaide het om.
Tijdens het denken wat nu klopte hij de blaadjes van de jogging fatsoeneerde de kleding indien deze niet fatsoenlijk zat. IMO
En hoe heeft hij Nicky daar gekregen? Nicky heeft nog een tijdje geleefd, waar zijn ze geweest.quote:Op woensdag 30 september 2020 17:06 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Dat hij dat dacht en gedaan heeft geloof ik niet echt van Jos meer dat hij aan Nicky heeft gezeten en zijn kleren verkeerd heeft aan gedaan
Ik hoop dat dit nog aan de orde komt. In de rechtzaak. Want ik wil graag een tijdslijn zien. Waar was Nicky al die tijd? Met wie? Hoe?quote:Op woensdag 30 september 2020 17:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En hoe heeft hij Nicky daar gekregen? Nicky heeft nog een tijdje geleefd, waar zijn ze geweest.
Leuk dat je roept hij heeft het gedaan, maar hoe dan? Ff naar huis op de fiets 54 minuten verderop?
Iemand met een pedoverleden vind een dood kind onder dennenbomen op 30 meter afstand van de plek waar hij toevallig moest plassen, en gaat vervolgens aan dat dode kind zitten friemelen aan de onderbroek en spuugt daar even inquote:Op woensdag 30 september 2020 17:06 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Dat hij dat dacht en gedaan heeft geloof ik niet echt van Jos meer dat hij aan Nicky heeft gezeten en zijn kleren verkeerd heeft aan gedaan
En hoe komt dat dode kind er dan?quote:Op woensdag 30 september 2020 17:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Iemand met een pedoverleden vind een dood kind onder dennenbomen op 30 meter afstand van de plek waar hij toevallig moest plassen, en gaat vervolgens aan dat dode kind zitten friemelen aan de onderbroek en spuugt daar een keer te je in
Zo zal het gegaan zijn
Die heeft een jeugdleider met een pedoverleden daar heen gebracht vermoed ikquote:Op woensdag 30 september 2020 17:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En hoe komt dat dode kind er dan?
Ik denk zelf (en ja dat is een scenario) dat hij na zijn daad (verkrachting/misbruik/moord/watdanook) zich zo intens schuldig voelde toen hij Nicky naakt zag liggen en hem fatsoenlijk wilde achterlaten en hem zijn onderbroek en broek wilde aandoen maar dat ging nogal lastig bij een dood kind en Nicky kwam onder de bladeren te zitten. Vanaf dit punt vertelt Josje de waarheid: Hij keek naar Nicky hoe die erbij lag en toen zag hij de bladeren en haalde hij die weg en fatsoeneerde hij de broek enigszins. Hij was zeer bang betrapt te worden en dacht dat men naar hem aan het kijken was en is gevlucht. Thuisgekomen kan hij de slaap niet vatten (vanwege zijn daad) en durfde er met niemand over te praten en is hij de volgende dag teruggekeerd om nog een keer goed rond te kijken met daglicht of daar iets lag wat naar hem kon wijzen maar helaas was de politie er al en is hij weggegaan. De rest van het verhaal kennen jullie.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:19 schreef Woonbootjes het volgende:
Wat ik mij afvraag waarom zou je iemand zijn kleren en lichaam gaan fatsoeneren zo van dan lig je er nog netjes bij ?je verdient het wel om netjes te liggen hier?Of kon hij het niet laten om een dode Nicky te betasten en liefdevol blaadjes te verwijderen
Dit heeft hij denk ik tijdens de schouw bedacht allemaal
klopt er zal een deel waarheid bij zijnquote:Op woensdag 30 september 2020 17:29 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik denk zelf (en ja dat is een scenario) dat hij na zijn daad (verkrachting/misbruik/moord/watdanook) zich zo intens schuldig voelde toen hij Nicky naakt zag liggen en hem fatsoenlijk wilde achterlaten en hem zijn onderbroek en broek wilde aandoen maar dat ging nogal lastig bij een dood kind en Nicky kwam onder de bladeren te zitten. Vanaf dit punt vertelt Josje de waarheid: Hij keek naar Nicky hoe die erbij lag en toen zag hij de bladeren en haalde hij die weg en fatsoeneerde hij de broek enigszins. Hij was zeer bang betrapt te worden en dacht dat men naar hem aan het kijken was en is gevlucht. Thuisgekomen kan hij de slaap niet vatten (vanwege zijn daad) en durfde er met niemand over te praten en is hij de volgende dag teruggekeerd om nog een keer goed rond te kijken met daglicht of daar iets lag wat naar hem kon wijzen maar helaas was de politie er al en is hij weggegaan. De rest van het verhaal kennen jullie.
Over iets liegen is makkelijker als het deels waar is en deels leugen. Iets compleet uit de duim zuigen is lastig vol te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |