Euh, nee. Dat ligt aan de groep mensen die die regels gewoon negeren.quote:Op maandag 28 september 2020 21:10 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Precies, dat is het probleem van ons allemaal en ligt echt aan gedrag van ons allemaal.
Tja voor HIV hebben we ook nog geen vaccin, dus het kan even duren voordat we er één hebben. Er zijn er nu een stuk of 5 in een staat van testen (fase I, II of III) en in elk van die fases wordt de mogelijkheid dat het afvalt groter. Met andere woorden een vaccin maken is zo makkelijk nog niet.quote:Op maandag 28 september 2020 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar wanneer kan ik die prik halen?
Morgenquote:Op maandag 28 september 2020 21:07 schreef FalloutVATS het volgende:
Gaat het nou in vanaf morgen of vrijdag? Op AD staat vanaf morgen 18:00 en op de site van rijksoverheid vanaf vrijdag 18:00.
Laat maar was in de war met de datum. Het is morgen natuurlijk gewoon 29 september pfff lol.
Done.quote:Op maandag 28 september 2020 21:05 schreef _serial_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even in de OP aanpassen zodra het kan
Die woord: "blijft allen thuis" komt steeds dichterbij, heb ik het gevoel! Helaas werken nieuwe maatregelen zoals thuiswerken, max 3 personen thuis ontvangen en veel meer niet !quote:Op maandag 28 september 2020 21:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die anderhalve meter komt pas in beeld als je 'BLIJFT ALLEN THUIS!' had gemist.
Dat zijn een paar gekkies die het natuurlijk weer verpesten voor de rest.quote:Op maandag 28 september 2020 21:10 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Precies, dat is het probleem van ons allemaal en ligt echt aan gedrag van ons allemaal.
Dat vaccin tegen Aids daar zoeken ze al sinds de jaren 80 naar.quote:Op maandag 28 september 2020 21:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja voor HIV hebben we ook nog geen vaccin, dus het kan even duren voordat we er één hebben. Er zijn er nu een stuk of 5 in een staat van testen (fase I, II of III) en in elk van die fases wordt de mogelijkheid dat het afvalt groter. Met andere woorden een vaccin maken is zo makkelijk nog niet.
Klopt, maar die groep wordt steeds groter die regels blijft negeren.quote:Op maandag 28 september 2020 21:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Euh, nee. Dat ligt aan de groep mensen die die regels gewoon negeren.
Ja okay fair, natuurlijk interesseert het hun niets. Valt mij ook op idd lolz.quote:Op maandag 28 september 2020 20:56 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik heb de laatste weken meerdere keren op terras of zelfs in restaurants met 4 vrienden gezeten hoor. Volgens mij mocht dat op een terras gewoon. Binnen ook, maar dan met 1.5 meter als ik het goed begreep. Maar dat interesseerde bijna geen enkele horeca gelegenheid wat omdat ze blij zijn met iedere euro omzet.
Zelfde nu met dat mondkapjes beleid. Alsof een winkelier nu even gaat lopen ruziën met klanten over mondkapjesze hebben het al moeilijk genoeg.
In April riepen ze 'eind Augustus begin September'.. waar zijn ze nou?quote:Op maandag 28 september 2020 21:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja voor HIV hebben we ook nog geen vaccin, dus het kan even duren voordat we er één hebben. Er zijn er nu een stuk of 5 in een staat van testen (fase I, II of III) en in elk van die fases wordt de mogelijkheid dat het afvalt groter. Met andere woorden een vaccin maken is zo makkelijk nog niet.
natuurlijk wel als je goed die 1,5m aanhoudt dan is er niet zo heel veel aan de hand als je het combineert met handen wassen helemaal niet. Maar men wil liever horen dat je niet met zoveel mensen in zo en zo'n ruimte moet. ja duh omdat je dan niet fatsoenlijk 1,5m afstand gaat houden.quote:Op maandag 28 september 2020 21:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je een kantine dichtgooit is die 1,5 meter ook niet relevant meer natuurlijk.
Dat is ook echt egoïstisch van hun! Ook kunnen ze niet aanpassen aan de maatregelen.quote:Op maandag 28 september 2020 21:13 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Dat zijn een paar gekkies die het natuurlijk weer verpesten voor de rest.
Sorry hoor, maar dit is gewoon een dikke middelvinger voor mensen die zich wel netjes aan de regels houden en geen hypcriete klootzakjes zijn.
Nog steeds een handjevol mensen in vergelijk met de mensen die zich er wel aan houden. Op het internet schreeuwen zulke mensen het hardst natuurlijk itt de oppositie, dus dat is geen bron.quote:Op maandag 28 september 2020 21:13 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Klopt, maar die groep wordt steeds groter die regels blijft negeren.
Met mondkapje zou ik het dubbele aanhouden.quote:Op maandag 28 september 2020 21:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Volgende persco moet er nadrukkelijk gezegd worden "Ook met mondkapje moet je 1,5m afstand houden!"
Laten we hopen dat ze daar gewoon even doorpakken, maar jammer dat de GGD dat moet regelen.quote:De GGD neemt contact op met instellingen in de ouderenzorg over extra maatregelen, zodat mensen met een kwetsbare gezondheid goed worden beschermd. Het gaat hier over beschermingsmiddelen, testen, contact en bezoek.
Ze zijn er wel maar ze moeten getest worden en dat kost tijd.quote:Op maandag 28 september 2020 21:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In April riepen ze 'eind Augustus begin September'.. waar zijn ze nou?
handjevol ? die hand vol kon ik afgelopen weekend al tellen na 2 minuten in de supermarkt ( en ja ik moest toen echt even wat te eten halen ) nu heb ik al diverse bezorgmomenten gereserveerd.quote:Op maandag 28 september 2020 21:15 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Nog steeds een handjevol mensen in vergelijk met de mensen die zich er wel aan houden. Op het internet schreeuwen zulke mensen het hardst natuurlijk itt de oppositie, dus dat is geen bron.
Politieke statement, dat heeft vrij weinig met de maatregelen te doen, je moet toch wat als je aan het verliezen bent.quote:Op maandag 28 september 2020 21:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Lees net op FB dat er weer protesten komen op het Malieveld tegen de nieuwe maatregelen.
Hebben die ontkenners echt niet door dat die maatregelen door hun eigen gedrag worden veroorzaakt?
Hoe is het met dat Oxford vaccin afgelopen eigenlijk?quote:Op maandag 28 september 2020 21:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze zijn er wel maar ze moeten getest worden en dat kost tijd.
Maar dit virus is veel besmettelijker. Ik zie me nou niet meteen HIV oplopen op het werk.quote:Op maandag 28 september 2020 21:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat vaccin tegen Aids daar zoeken ze al sinds de jaren 80 naar.
Ik wil niet negatief uit de hoek komen, hoor? Maar toch.
Klopt nu is HIV een ander beestje met nogal uitgebreide en lastige manieren om het immuunsysteem te beinvloeden (vandaar ook aids "immune disorder"). En nCov2 heeft waarschijnlijk een minder uitgebreide truckendoos, maar we weten ook nog niet wat er in de truckendoos zit. Vergeet ook niet dat er ook geen vaccins voor SARS of MERS zijn, (vooral omdat het minder noodzakelijk werd maar er is wel degelijk naar gezocht)quote:Op maandag 28 september 2020 21:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat vaccin tegen Aids daar zoeken ze al sinds de jaren 80 naar.
Ik wil niet negatief uit de hoek komen, hoor? Maar toch.
Patiënten zat, huphup..quote:Op maandag 28 september 2020 21:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze zijn er wel maar ze moeten getest worden en dat kost tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |