Ja.quote:Op maandag 28 september 2020 21:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is hier zo'n wirwar geworden van maximale groepsgroottes, wel/niet reserveren, mondkapjes wel/niet, bepaalde ruimtes nu weer dicht/andere niet... zeg het maar...
Jullie gaan met je vijven naar je opa en oma?! Wtf ...quote:Op maandag 28 september 2020 21:05 schreef DebielStudentje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik kom zelf als student zeer graag bij mijn opa en oma, en met mij de 4 studenten in mijn studentenhuis ook. Lieve mensen, lekker eten, goede verhalen.
Dat is toch gezellig voor je, als je contact nodig hebt toch?quote:Op maandag 28 september 2020 21:05 schreef DebielStudentje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik kom zelf als student zeer graag bij mijn opa en oma, en met mij de 4 studenten in mijn studentenhuis ook. Lieve mensen, lekker eten, goede verhalen.
kunnen we zelf niet meer nadenken ?????quote:Op maandag 28 september 2020 21:05 schreef Ven1972 het volgende:
We veranderen veelt te veel aan coronaregels wat ook veel voor onduidelijkheid zorgt. Dat is op zich wel gevaarlijk als voor veel mensen onbegrip zorgt. En dat houdt het virus nog veel vrij spel bij ons!
Welke kant? Vorige week stond er wel een leuk stuk over de D naar G mutatie in de spike protein in de nature. Ze zien dat de D (of de G) in ieder geval de nieuwe mutatie nu vrijwel overal aanwezig is en dat dat eigenlijk de pandemie is. Verder zijn er aanwijzingen dat die nieuwe sneller overdraagbaar is maar dat zijn proeven in cijllijnen nog niet eens in proefdieren en de experts hebben nog geen consensus of die mutatie nou erg is of niet. Het spike eiwit zelf veranderd er wel door maar er lijken zowel tegen de D als de G gewoon dezelfde antistoffen aangemaakt worden na infectie.quote:Op maandag 28 september 2020 21:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hoort overigens weinig nieuws meer vanuit die kant, of luister ik gewoon de verkeerde kant op? Zou er nu toch wel zo'n beetje moeten zijn?
En de regionale dan?quote:Op maandag 28 september 2020 21:05 schreef _serial_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even in de OP aanpassen zodra het kan
Ja wel, maar ze leggen nog steeds de bal bij ons over hoe we gedragen en omgaan met de maatregelen.quote:Op maandag 28 september 2020 21:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kunnen we zelf niet meer nadenken ?????
In testfases.quote:Op maandag 28 september 2020 21:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Een muterend virus.
Waar blijft dat vacicin dan? Nou,nou, Nou?![]()
Mja, dat is wat er gewoon normaal gebeurd, daarom vind ik het ook zo raar dat er totaal geen aanpassingen in bezoekregelingen komen, maar ondertussen de kantine van de sportvereniging wel volledig dicht moet.quote:Op maandag 28 september 2020 21:05 schreef maily het volgende:
[..]
Jullie gaan met je vijven naar je opa en oma?! Wtf ...
Heel vreemd ja!quote:Op maandag 28 september 2020 21:07 schreef FalloutVATS het volgende:
Gaat het nou in vanaf morgen of vrijdag? Op AD staat vanaf morgen 18:00 en op de site van rijksoverheid vanaf vrijdag 18:00.
Nee, dat blijkt wel, als we met een noodgang richting tweede lockdown gaan.quote:Op maandag 28 september 2020 21:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kunnen we zelf niet meer nadenken ?????
Kijk maar uit dat opa of oma jullie niet aansteekt...Carona is overal.quote:Op maandag 28 september 2020 21:05 schreef DebielStudentje het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar wanneer kan ik die prik halen?quote:Op maandag 28 september 2020 21:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Welke kant? Vorige week stond er wel een leuk stuk over de D naar G mutatie in de spike protein in de nature. Ze zien dat de D (of de G) in ieder geval de nieuwe mutatie nu vrijwel overal aanwezig is en dat dat eigenlijk de pandemie is. Verder zijn er aanwijzingen dat die nieuwe sneller overdraagbaar is maar dat zijn proeven in cijllijnen nog niet eens in proefdieren en de experts hebben nog geen consensus of die mutatie nou erg is of niet. Het spike eiwit zelf veranderd er wel door maar er lijken zowel tegen de D als de G gewoon dezelfde antistoffen aangemaakt worden na infectie.
jezus, zelfs dat is al moeilijkquote:Op maandag 28 september 2020 21:07 schreef FalloutVATS het volgende:
Gaat het nou in vanaf morgen of vrijdag? Op AD staat vanaf morgen 18:00 en op de site van rijksoverheid vanaf vrijdag 18:00.
Tja de regel was vrij simple houdt 1,5m afstand maar blijkbaar is die regel ook al te moeilijk dus moeten er randvoorwaarden bij maar vooral houdt 1,5m afstand.quote:Op maandag 28 september 2020 21:05 schreef Ven1972 het volgende:
We veranderen veelt te veel aan coronaregels wat ook veel voor onduidelijkheid zorgt. Dat is op zich wel gevaarlijk als voor veel mensen onbegrip zorgt. En dat houdt het virus nog veel vrij spel bij ons!
en mensen kunnen toch ook wel zelf even logisch nadenken dat die 1.5m niet heilig is ?quote:Op maandag 28 september 2020 21:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja de regel was vrij simple houdt 1,5m afstand maar blijkbaar is die regel ook al te moeilijk dus moeten er randvoorwaarden bij maar vooral houdt 1,5m afstand.
Als je een kantine dichtgooit is die 1,5 meter ook niet relevant meer natuurlijk.quote:Op maandag 28 september 2020 21:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja de regel was vrij simple houdt 1,5m afstand maar blijkbaar is die regel ook al te moeilijk dus moeten er randvoorwaarden bij maar vooral houdt 1,5m afstand.
Pas na de verkiezingen, kost teveel stemmen zo'n lockdown.quote:Op maandag 28 september 2020 21:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt wel, als we met een noodgang richting tweede lockdown gaan.
Niet helemaal wat ik bedoelde, maar is zeker eens voorgekomen met kerst en pasen enzo.quote:Op maandag 28 september 2020 21:05 schreef maily het volgende:
[..]
Jullie gaan met je vijven naar je opa en oma?! Wtf ...
Zolang je de basisregels blijft toepassen dan kom je een heel eind.quote:Op maandag 28 september 2020 21:05 schreef Ven1972 het volgende:
Eens geen enkele.quote:Op maandag 28 september 2020 20:55 schreef MakkieR het volgende:
Ja ik sta elke keer verbaasd te kijken dat men hier denkt dat jongeren, opa's en oma's willen bezoeken. Ik ken werkelijk geen enkele puber die vrijwillig naar hun opa of oma wil. Ze gaan omdat ze moeten en ze gaan omdat opa en oma dat wil.
Die anderhalve meter komt pas in beeld als je 'BLIJFT ALLEN THUIS!' had gemist.quote:Op maandag 28 september 2020 21:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Precies, dat is het probleem van ons allemaal en ligt echt aan gedrag van ons allemaal.quote:Op maandag 28 september 2020 21:10 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Zolang je de basisregels blijft toepassen dan kom je een heel eind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |