SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Starhopper op 28-09-2020 18:57:45 ]Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Dat zou fijn zijnquote:Op maandag 28 september 2020 18:21 schreef Mr.Ping het volgende:
Misschien hebben ze goed nieuws over een vaccin!
Wat doe je?quote:Op maandag 28 september 2020 18:26 schreef Alaianaya het volgende:
Ik ben benieuwd. Mijn werkgever kennende blijf ik in één van de drie grote steden gewoon rustig op kantoor werken gezien zij van mening zijn dat ik een vitaal beroep uitoefen.
En niet meer naar voetbalquote:Op maandag 28 september 2020 18:28 schreef roos94 het volgende:
Weer hetzelfde riedeltje wat we al duizend keer hebben gehoord. Het gaat niet goed, mensen houden te weinig afstand, was je handen stuk, denk aan je oma blablabla
Nog steeds nodig dus.quote:Op maandag 28 september 2020 18:28 schreef roos94 het volgende:
Weer hetzelfde riedeltje wat we al duizend keer hebben gehoord. Het gaat niet goed, mensen houden te weinig afstand, was je handen stuk, denk aan je oma blablabla
Ik hoop het nietquote:Op maandag 28 september 2020 18:39 schreef Idisrom het volgende:
Gaat kerkbezetting ook weer naar maximaal 30 personen?
Made in Russiaquote:Op maandag 28 september 2020 18:47 schreef KingRoland het volgende:
Straks zeggen ze gewoon
Dames en heren, we hebben een werkend vaccin tegen corona
quote:
quote:Op maandag 28 september 2020 18:37 schreef Alaianaya het volgende:
[..]
Customer due diligence bij een financiële instelling.
Gelijk een conversatie van hoog niveau, zo te zien.quote:Op maandag 28 september 2020 18:53 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Chat staat aan bij de NOS livestream op YT
Dat het niveau nog ergens lager kan liggen dan op fok...quote:Op maandag 28 september 2020 18:53 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Chat staat aan bij de NOS livestream op YT
Op FOK! zitten louter hooggeleiden.quote:Op maandag 28 september 2020 18:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat het niveau nog ergens lager kan liggen dan op fok...
Dat merk je direct aan de spelling.quote:Op maandag 28 september 2020 18:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Op FOK! zitten louter hooggeleiden.
Jij bent zeker nieuw hier.quote:Op maandag 28 september 2020 18:57 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Dat merk je direct aan de spelling.
quote:Op maandag 28 september 2020 18:57 schreef Nikonlover het volgende:
FOK! FORUM! FOK! FORUM! FOK! FORUM! FOK! FORUM! FOK! FORUM! FOK! FORUM! FOK! FORUM! FOK! FORUM! FOK! FORUM! FOK! FORUM! FOK! FORUM! FOK! FORUM! FOK! FORUM! FOK! FORUM! FOK! FORUM! FOK! FORUM! FOK! FOK
Wat is je probleem, G?quote:Op maandag 28 september 2020 18:57 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Dat merk je direct aan de spelling.
Ja bij persco 19.000 in 2030.quote:Op maandag 28 september 2020 18:47 schreef KingRoland het volgende:
Straks zeggen ze gewoon
Dames en heren, we hebben een werkend vaccin tegen corona
@Nikonloverquote:Op maandag 28 september 2020 18:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
de bingokaart!!? waar is de bingo-kaart
We're doomed, doooooomedquote:Op maandag 28 september 2020 19:00 schreef roos94 het volgende:
Ten eerste heb ik super veel respect voor corona
Ten tweede, we zijn fucked
Gr mark
Inderdaadquote:Op maandag 28 september 2020 19:01 schreef trein2000 het volgende:
Voortschrijdend inzichtAchter de feiten aan lopen bedoel je
Tis weer zover jaquote:Op maandag 28 september 2020 19:01 schreef trein2000 het volgende:
Echt he. 'Dreigen'quote:Op maandag 28 september 2020 19:01 schreef trein2000 het volgende:
Sinds 27 februari ongeveer in Nederland. Eigenlijk al eerder.quote:Op maandag 28 september 2020 19:02 schreef Schuimpjes het volgende:
Achter het virus aanlopen. Dan doen we al weken
Bek dicht kan eruit > lege stadionsquote:Op maandag 28 september 2020 19:02 schreef Jed1Gam het volgende:
- Hou je aan de regels
- We doen het samen
- Geen handen schudden
- 1.5 meter
- We hebben de app
- Blijf thuis
- Het is ernstig
- Bek houden!
"Bek dicht"quote:
Dutrouxedquote:Op maandag 28 september 2020 19:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zal even in de kelder kijken.
Whehe geef hem eens ongelijk.quote:Op maandag 28 september 2020 19:04 schreef roos94 het volgende:
Bruno Bruins zit thuis heerlijk met de slofjes aan en een goed glas wijn in de hand. Blij dat hij van het zinkend schip is gesprongen
Weer die k*tmensen, je kan beter kippen houdenquote:Op maandag 28 september 2020 19:04 schreef Slobeend het volgende:
Het ligt weer aan de mense. Noem gewoon de maatregelen op.
En ze de scholen zoveel mogelijk op locatie willen laten lesgeven. Tsja vreemd he dat hbo en uni mensen met het ov moetenquote:Op maandag 28 september 2020 19:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
Zeuren over het volle OV terwijl de NS een campagne aan het voeren is over 'kom terug naar het OV'!!! Echt downies in Den Haag
Rutte en De Jonge zijn het orkest dat elke keer maar blijft doorspelenquote:Op maandag 28 september 2020 19:04 schreef roos94 het volgende:
Bruno Bruins zit thuis heerlijk met de slofjes aan en een goed glas wijn in de hand. Blij dat hij van het zinkend schip is gesprongen
Hugo komt over als een autoverkoperquote:Op maandag 28 september 2020 19:05 schreef KennyPowers het volgende:
Waarom kan ik Rutte prima hebben maar krijg ik echt een hekel aan Hugo bij dit soort momenten?
Dit verhaaltje is voor alle domme mensen die zich zonder “why” niet het “what” kunnen volgen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:04 schreef Slobeend het volgende:
Voor jou speciale maatregelen maatje, 1,4m speciaal voor jouquote:Op maandag 28 september 2020 19:05 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Hugo komt over als een autoverkoper
Ja maar die snappen toch niet wat exponentieel betekent.quote:Op maandag 28 september 2020 19:06 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Dit verhaaltje is voor alle domme mensen die zich zonder “why” niet het “what” kunnen volgen.
Maar het ligt ook wel een beetje aan de mensen toch?quote:Op maandag 28 september 2020 19:04 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op maandag 28 september 2020 19:05 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Hugo komt over als een autoverkoper
Ja, ook.quote:Op maandag 28 september 2020 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar het ligt ook wel een beetje aan de mensen toch?
Niet aan jou en mij, ouwe reusquote:Op maandag 28 september 2020 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso. Als iedereen stil stond voor 2-3 weken zonder te bewegen is het weg.quote:Op maandag 28 september 2020 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kunnen FOK!kersquote:Op maandag 28 september 2020 19:07 schreef KennyPowers het volgende:
Het virus zo hard mogelijk raken
Of bleekmiddel injecterenquote:Op maandag 28 september 2020 19:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sowieso. Als iedereen stil stond voor 2-3 weken zonder te bewegen is het weg.
Dit soort populistische praatquote:Op maandag 28 september 2020 19:07 schreef KennyPowers het volgende:
Het virus zo hard mogelijk raken
Het is wel zo. Ik bedoel als iedereen dood is...quote:Op maandag 28 september 2020 19:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Of bleekmiddel injecteren
quote:Op maandag 28 september 2020 19:06 schreef roos94 het volgende:
Dat gebarenwijf heeft echt een goeie kop lichaam voor de radio
Jellyquote:Op maandag 28 september 2020 19:06 schreef roos94 het volgende:
Dat gebarenwijf heeft echt een goeie kop voor de radio
Ze heeft ook de vorm van een wortel.quote:Op maandag 28 september 2020 19:06 schreef roos94 het volgende:
Dat gebarenwijf heeft echt een goeie kop voor de radio
What?quote:Op maandag 28 september 2020 19:06 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Dit verhaaltje is voor alle domme mensen die zich zonder “why” niet het “what” kunnen volgen.
Eik momentquote:Op maandag 28 september 2020 19:09 schreef Predator40 het volgende:
na 3 weken pas een nieuw eik moment
of versoepelingen of een briljante lockdown
die lockdown komt wel eerderquote:Op maandag 28 september 2020 19:09 schreef Predator40 het volgende:
na 3 weken pas een nieuw eik moment
of versoepelingen of een briljante lockdown
Die lust er wel pap vanquote:Op maandag 28 september 2020 19:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Irma kan goed rukken volgens mij
quote:Op maandag 28 september 2020 19:11 schreef Cynicio het volgende:
Ik stoor me altijd aan die "restaurahhh" van Rutte
quote:
Lollllllllllquote:Op maandag 28 september 2020 19:12 schreef Hamzoef het volgende:
Lolllllll scholen blijven open. Maar je mag geen 5 mensen boven de we jaar uitnodigen.
Donder toch op.
Kinderen waren toch niet besmettelijk.quote:Op maandag 28 september 2020 19:12 schreef Hamzoef het volgende:
Lolllllll scholen blijven open. Maar je mag geen 5 mensen boven de we jaar uitnodigen.
Donder toch op.
Hij wil vooral dat die niet naar de tering gaan denk ik.quote:Op maandag 28 september 2020 19:12 schreef heywoodu het volgende:
Ja, want de Efteling is een eerste levensbehoefte. Zijn uitleg daarover is vooral absurd.
Wat staat hier?quote:Op maandag 28 september 2020 19:12 schreef Hamzoef het volgende:
Donder toch op.
Maar zeg dat dan, in plaats van bij iets als de Efteling te zeggen "niet te weinig mensen, anders is het absurd".quote:Op maandag 28 september 2020 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij wil vooral dat die niet naar de tering gaan denk ik.
Een borrel drinken ook niet. Maar dat heef de Jong toch uitgelegd net?quote:Op maandag 28 september 2020 19:12 schreef heywoodu het volgende:
Ja, want de Efteling is een eerste levensbehoefte. Zijn uitleg daarover is vooral absurd.
Ik moet morgen vanuit Zeeland reizen naar Rotterdam centrum, omdat mijn docent aanwezigheid bij een theorievak verplicht. Want hij wil studenten in de ogen kunnen kijken. Ik ben dan ruim 3 (!) uur aan het reizen in openbaar vervoer. Met vele overstap. In diezelfde klas komen mensen samen uit diverse steden en provincies. Mensen die ziek zijn en hoesten, maar toch opdraven omdat ze geen vertraging willen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:12 schreef Hamzoef het volgende:
Donder toch op.
kenneth heeft ebolaquote:Op maandag 28 september 2020 19:14 schreef Coco. het volgende:
Het is weer leuk geweest met irma heeft corona grappen jongens.
Je mag wel 4 mensen uitnodigen onder de 13.quote:Op maandag 28 september 2020 19:12 schreef Hamzoef het volgende:
Lolllllll scholen blijven open. Maar je mag geen 5 mensen boven de 13jaar uitnodigen.
Donder toch op.
Heeft ie groto ogen?quote:Op maandag 28 september 2020 19:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hugo vindt het inderdaad wel wat minder leuk dan in het begin.
quote:Op maandag 28 september 2020 19:15 schreef heywoodu het volgende:
Sportkantines dicht, bekken gaan schuimen.
Moet jij weten.quote:
@Caland vindt dit inderdaad niet leukquote:Op maandag 28 september 2020 19:15 schreef heywoodu het volgende:
Sportkantines dicht, bekken gaan schuimen.
had Epstein geen problemen meequote:Op maandag 28 september 2020 19:15 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Je mag wel 4 mensen uitnodigen onder de 13.
Benno L approvesquote:Op maandag 28 september 2020 19:15 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Je mag wel 4 mensen uitnodigen onder de 13.
Een van de twee is lekker en het is niet bier.quote:
quote:Op maandag 28 september 2020 19:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
had Epstein geen problemen mee
Is wel weer erg ongelukkig, zo'n in de hand hoestende doventolk.quote:Op maandag 28 september 2020 19:14 schreef Coco. het volgende:
Het is weer leuk geweest met irma heeft corona grappen jongens.
Kinky en Sexjobs🥰🥰quote:Op maandag 28 september 2020 19:16 schreef Zorro het volgende:
Sexdinges niks over gezegd, gewoon batsen
Ik vind speciaalbier ook wel goed te duwen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een van de twee is lekker en het is niet bier.
Alle intelligente mensen bedoel je, weer alleen de Mongolen die blijven rijden.quote:Op maandag 28 september 2020 19:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
JAAA, alle idioten weer van de weg af.
Laptop.quote:Op maandag 28 september 2020 19:17 schreef KingRoland het volgende:
Ik moet me scriptie schrijven hoe ga ik dat doen thuis teringhonden
Rdam in lockdownquote:Op maandag 28 september 2020 19:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lol @:ggmm @:wereldgozer @:zipportal @:lenny_leonard
Ik heb mijn scriptie ook thuis geschreven Hans.quote:Op maandag 28 september 2020 19:17 schreef KingRoland het volgende:
Ik moet me scriptie schrijven hoe ga ik dat doen thuis teringhonden
had de indruk dat er juist meteen handhaving zou worden opgeschaald.quote:Op maandag 28 september 2020 19:13 schreef Predator40 het volgende:
gewoon weer fop maatregelen behalve het thuiswerken.
allemaal adviezen, veel mensen er nog schijt aan, zelfs aan de basisregels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |