Een borrel drinken ook niet. Maar dat heef de Jong toch uitgelegd net?quote:Op maandag 28 september 2020 19:12 schreef heywoodu het volgende:
Ja, want de Efteling is een eerste levensbehoefte. Zijn uitleg daarover is vooral absurd.
Ik moet morgen vanuit Zeeland reizen naar Rotterdam centrum, omdat mijn docent aanwezigheid bij een theorievak verplicht. Want hij wil studenten in de ogen kunnen kijken. Ik ben dan ruim 3 (!) uur aan het reizen in openbaar vervoer. Met vele overstap. In diezelfde klas komen mensen samen uit diverse steden en provincies. Mensen die ziek zijn en hoesten, maar toch opdraven omdat ze geen vertraging willen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:12 schreef Hamzoef het volgende:
Lolllllll scholen blijven open. Maar je mag geen 5 mensen boven de we jaar uitnodigen.
Donder toch op.
kenneth heeft ebolaquote:Op maandag 28 september 2020 19:14 schreef Coco. het volgende:
Het is weer leuk geweest met irma heeft corona grappen jongens.
Je mag wel 4 mensen uitnodigen onder de 13.quote:Op maandag 28 september 2020 19:12 schreef Hamzoef het volgende:
Lolllllll scholen blijven open. Maar je mag geen 5 mensen boven de 13jaar uitnodigen.
Donder toch op.
Heeft ie groto ogen?quote:Op maandag 28 september 2020 19:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hugo vindt het inderdaad wel wat minder leuk dan in het begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |