Geen publiek meer bij wedstrijdenquote:
En de Feyenoordfans niet te vergeten.quote:Op maandag 28 september 2020 18:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen publiek meer bij wedstrijden![]()
#TILBURGBEDANKT
Waarom?quote:Op maandag 28 september 2020 18:44 schreef Zipportal het volgende:
FOX Sports gaat hier opgezegd worden.
Voor die sfeerloze bende ga ik niet voor betalen. En bij KPN heb je nog FOX Sports 1 "gratis".quote:
Met de huidige bezetting was het ook al niet erg sfeervol. Ik ga juist FOX nemen denk ik, normaal kijk ik vaak in de kantine.quote:Op maandag 28 september 2020 18:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor die sfeerloze bende ga ik niet voor betalen. En bij KPN heb je nog FOX Sports 1 "gratis".
Op FOX sports 1 zenden ze nooit Feyenoord uit.quote:Op maandag 28 september 2020 18:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor die sfeerloze bende ga ik niet voor betalen. En bij KPN heb je nog FOX Sports 1 "gratis".
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op maandag 28 september 2020 18:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Op FOX sports 1 zenden ze nooit Feyenoord uit.
Ik kijk gewoon via streams online hoorquote:Op maandag 28 september 2020 18:44 schreef Zipportal het volgende:
FOX Sports gaat hier opgezegd worden.
Doe ik ook gewoon voor het Spaanse voetbal. Geen straf.quote:Op maandag 28 september 2020 18:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon via streams online hoor
Niks mis mee ouwe reus.quote:Op maandag 28 september 2020 18:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon via streams online hoor
Oja.quote:Op maandag 28 september 2020 18:54 schreef Caland het volgende:
Even kijken wat de roverheid zo weer te vertellen hep
Is toch best kut. Geen zekerheid,regelmatig vernieuwen,beeld dat vastloopt Had niet verwacht dat jij La Liga via stream zou kijkenquote:Op maandag 28 september 2020 18:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doe ik ook gewoon voor het Spaanse voetbal. Geen straf.
Hoe gaat het met Kyran?quote:
Vaak niet nee.quote:Op maandag 28 september 2020 18:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Op FOX sports 1 zenden ze nooit Feyenoord uit.
Ik heb geen flauw idee Stijn.quote:
Tuurlijk. Maar heb een HD-streamsite die over het algemeen prima werkt. Alleen gisteren bij Cádiz v Sevilla was smerig as fuck. Hele wedstrijd geen hapering en uitgerekend in de 88e minuut dat Sevilla 1-2 maakt welquote:Op maandag 28 september 2020 18:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Is toch best kut. Geen zekerheid,regelmatig vernieuwen,beeld dat vastloopt Had niet verwacht dat jij La Liga via stream zou kijken![]()
Neem aan dat je wel gewoon Ziggo hebt om de grote wedstrijden te kijken?
Eens.quote:Op maandag 28 september 2020 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
Landelijke maatregelen omdat de overheid NIET consequent regionaal kan handhaven en opsporen. OPRUTTE
WIJ SIJN NEDERLAND WIJ SIJN NEDERLAND
Inderdaad, nu ga ik me helemaal niet meer aan al die onzin houden.quote:
Dat laatste kunnen ze ook niet, over 3 weken weer in lockdown met z'n allen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
We gaan het regionaal oplossen.
We kunnen het niet.
We gaan het landelijk oplossen.
quote:Op maandag 28 september 2020 19:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat laatste kunnen ze ook niet, over 3 weken weer in lockdown met z'n allen.
Kijk daar ga je al, wat een vieze leugenaar die schoenenverkoper.quote:Op maandag 28 september 2020 19:05 schreef Caland het volgende:
Ik kom niet eens 10 mensen tegen per dag kanjerlul
Volgende week al, de cijfers BLIJVEN STIJGENquote:Op maandag 28 september 2020 19:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat laatste kunnen ze ook niet, over 3 weken weer in lockdown met z'n allen.
Als Hugo zijn werk had gedaan betreffende GGD's en hun BCO was dit allemaal niet nodig geweest.quote:
quote:Op maandag 28 september 2020 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien kunnen ze eerst even de maatregelen vertellen en dan dit lulverhaal, nu haakt iedereen al af.
Een hek om de randstad heb ik enkele maanden geleden al voorgesteld.quote:Op maandag 28 september 2020 19:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als Hugo zijn werk had gedaan betreffende GGD's en hun BCO was dit allemaal niet nodig geweest.
Echt he. "Het virus is als een tanker" en al dat soort cliche gelul.quote:Op maandag 28 september 2020 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien kunnen ze eerst even de maatregelen vertellen en dan dit lulverhaal, nu haakt iedereen al af.
Ja, dat zou het beste zijn. Ook zonder corona overigens.quote:Op maandag 28 september 2020 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een hek om de randstad heb ik enkele maanden geleden al voorgesteld.
En Tilburg platbombarderen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een hek om de randstad heb ik enkele maanden geleden al voorgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |