Inderdaad, nu ga ik me helemaal niet meer aan al die onzin houden.quote:
Dat laatste kunnen ze ook niet, over 3 weken weer in lockdown met z'n allen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
We gaan het regionaal oplossen.
We kunnen het niet.
We gaan het landelijk oplossen.
quote:Op maandag 28 september 2020 19:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat laatste kunnen ze ook niet, over 3 weken weer in lockdown met z'n allen.
Kijk daar ga je al, wat een vieze leugenaar die schoenenverkoper.quote:Op maandag 28 september 2020 19:05 schreef Caland het volgende:
Ik kom niet eens 10 mensen tegen per dag kanjerlul
Volgende week al, de cijfers BLIJVEN STIJGENquote:Op maandag 28 september 2020 19:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat laatste kunnen ze ook niet, over 3 weken weer in lockdown met z'n allen.
Als Hugo zijn werk had gedaan betreffende GGD's en hun BCO was dit allemaal niet nodig geweest.quote:
quote:Op maandag 28 september 2020 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien kunnen ze eerst even de maatregelen vertellen en dan dit lulverhaal, nu haakt iedereen al af.
Een hek om de randstad heb ik enkele maanden geleden al voorgesteld.quote:Op maandag 28 september 2020 19:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als Hugo zijn werk had gedaan betreffende GGD's en hun BCO was dit allemaal niet nodig geweest.
Echt he. "Het virus is als een tanker" en al dat soort cliche gelul.quote:Op maandag 28 september 2020 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien kunnen ze eerst even de maatregelen vertellen en dan dit lulverhaal, nu haakt iedereen al af.
Ja, dat zou het beste zijn. Ook zonder corona overigens.quote:Op maandag 28 september 2020 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een hek om de randstad heb ik enkele maanden geleden al voorgesteld.
En Tilburg platbombarderen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een hek om de randstad heb ik enkele maanden geleden al voorgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |