Degenen die nog geld krijgen ook niet.quote:Op maandag 28 september 2020 17:04 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Moreel wellicht wel, maar daar koop je niks voor.
maar weer veel te laat.....quote:Op maandag 28 september 2020 17:05 schreef Kyran het volgende:
Maar fijn dat ze thuiswerken weer meer gaan promoten. Dat is echt een prima maatregel met relatief weinig nadelen.
Daar hadden we vroeger geen bedrijven voor nodigquote:Op maandag 28 september 2020 17:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er tegen die tijd nog bedrijven bestaan die een festival kunnen organiseren.
True.quote:Op maandag 28 september 2020 17:05 schreef Mammietje het volgende:
Wat een gemekker en gezeur hier zeg.
Pandemie enzo he, wie had er dan verwacht dat de maatregelen leuk zouden zijn?!
Ah, jij bent het, Jan-Peter.quote:Op maandag 28 september 2020 17:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar hadden we vroeger geen bedrijven voor nodig
Waar is je VOC spirit!
quote:Op maandag 28 september 2020 16:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
Totaal ongeloofwaardig wat de GGD zegt, aldus autoriteit en Fok!-user Oedipus na 2 minuten op google.
Het lijkt mij dat de GGD vooral heel veel reserves moet inbouwen en dat niet zo moet zeggen.quote:uit ad-artikel
"... GGD over de rol van het ventilatiesysteem bij de coronauitbraak in verpleeghuis De Tweemaster in Maassluis. De GGD stelde gisteren dat de ventilatie ‘niet de meest voor de hand liggende verspreidingsroute’ is."
volgend jaar......quote:Op maandag 28 september 2020 17:06 schreef Elan het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ag-binnen-40-minuten
40 minuten testuitslag in plaats van 4 dagen of meer, wij moeten dit ook!
Bizar dat mensen nu midden in een pandemie op cruise vakantie gaan.quote:
Dan hadden de schuldeisers het faillissement niet moeten aanvragen.quote:Op maandag 28 september 2020 17:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Degenen die nog geld krijgen ook niet.
Eens met de kanttekening dat veel te voorkomen had geweest door tijdig ingrijpen.quote:Op maandag 28 september 2020 17:05 schreef Mammietje het volgende:
Tsja, daar kijk ik niet van op. Ze hadden het sowiesi nooit moeten afzwakken (dat thuiswerken he). Het is een bijzonder effectief middel.quote:
Ja nou ik heb dus al een half jaar niet kunnen voetballen!!!quote:Op maandag 28 september 2020 17:05 schreef Mammietje het volgende:
Het grote vaccinatiefestival. Na de prik mag je het terrein betreden.quote:Op maandag 28 september 2020 16:59 schreef Noek het volgende:
Als die ellende voorbij is, wil ik wel een soort van bevrijdingsfeest/festival hoor.
Twerkend vieren dat we gewoon weer een huis vol mensen mogen hebben. Niet dat ik een huis vol mensen wil hebben want dat is de hel maar toch, het feit dat het kan, dat is prachtig!
Terecht.quote:Op maandag 28 september 2020 17:08 schreef Tjacka het volgende:
Ik zou graag bij de GGD werken, maar ik heb geen medische achtergrond. Dus werd niet aangenomen.
En het lijkt er bij een ander deel van de burgers maar niet in te gaan dat eerder ingrijpen ook andere gevolgen heeft.quote:Op maandag 28 september 2020 17:09 schreef Kyran het volgende:
Het lijkt er bij de regering en een groot deel van de burgers ook gewoon niet in te gaan dat eerder ingrijpen vaak ook betekent dat je korter hoeft in te grijpen (en andersom laat ingrijpen vaak resulteert in langduriger ingrijpen).
Wellicht zoeken ze nog een schoonmakerquote:Op maandag 28 september 2020 17:08 schreef Tjacka het volgende:
Ik zou graag bij de GGD werken, maar ik heb geen medische achtergrond. Dus werd niet aangenomen.
Stokpaardje.quote:
App De Jonge.quote:Op maandag 28 september 2020 17:06 schreef Elan het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ag-binnen-40-minuten
40 minuten testuitslag in plaats van 4 dagen of meer, wij moeten dit ook!
Werk zelf part-time en heb serieus overwogen om de GGD te helpen, maar de eisen die ze stellen aan werkzaamheden die zelfs door een gemiddelde VMBO-er gedaan kan worden is echt belachelijk. En maar zeuren dat ze tekorten hebbenquote:Op maandag 28 september 2020 17:08 schreef Tjacka het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |