abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 september 2020 @ 15:58:23 #126
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195306951
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:54 schreef _serial_ het volgende:

[..]

En toch wil ik wel graag weten wat voor patiënten er in ziekenhuis / IC komen.
Daar is totaal geen focus op zo lijkt.
Ouderen? Mensen met een onderliggende aandoening?
Zuiger van het FOK!-OMT
  maandag 28 september 2020 @ 15:58:40 #127
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_195306955
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:55 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ja, in theorie kan dat, ja. In theorie zou het ook kunnen dat iedereen zich perfect aan de regels houdt. Het zal er ergens tussenin zitten, denk je niet?
Oh uiteraard, maar zolang men er enorm los mee omgaat dan kies ik toch echt wat voor mijzelf het veiligste is. En dat is de minste tijd binnen.

Laat ze eerst maar alles ontsmetten en handhaven op daadwerkelijk afstand houden.
pi_195306957
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh ik had de drie weken gedachte even laten varen, het ging er nu om dat clubs te afhankelijk van hun baromzet zijn geworden.
Tja, het is kiezen of delen. Hoge contributie kun je de barprijzen mee omlaag gooien of vice versa.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195306960
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 15:56 schreef capricia het volgende:

[..]

Dan ben je dus de facto hetzelfde als nu kwijt in de maand :D . Goedkoper zelfs omdat de club minder overhead zou hebben zonder horeca.
Ja nee niet. Wat denk je van al die jeugdleden. Laat jij je kind sporten voor 50¤ in de maand? Ook als je er 2 of 3 hebt?
zie email 27 oktober
pi_195306963
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 15:56 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Waarschijnlijk dezelfde groep als voorheen toch?
Ongetwijfeld, maar we roepen nu gewoon xxx mensen in ziekenhuis/IC
Terwijl je naar mijn idee veel gerichter kan handelen door te focussen op beschermen van groepen als je weet wat voor groep mensen je in de ziekenhuizen krijgt.

Maargoed daar ben ik vast de enige in. :s)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_195306965
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Ze gaan er dus vanuit dat de R waarde zal gaan zakken naar 1 of daaronder in 3 weken. Met de huidige uitloop van besmettingen en opnames is dat natuurlijk onhaalbaar lijkt me. Het zal dus verlengt worden (met nog eens 3 weken) dus dit kan zo maar dooretteren richting de feestdagen..

-O-
Hou op hoor. Als we dan toch ff een stap terug moeten dan meteen graag een grotere stap, zodat we in december weer wat vrijheid kunnen genieten, net als in de zomer.
  maandag 28 september 2020 @ 15:59:22 #132
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195306972
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:54 schreef Predator40 het volgende:

[..]

zoals voorspeld..... :{
het is echt om te janken gewoon
Dit heeft echt geen bal met de herfst te maken :').
Antifa
pi_195306973
quote:
Ze gaan er dus vanuit dat de R waarde zal gaan zakken naar 1 of daaronder in 3 weken. Met de huidige uitloop van besmettingen en opnames is dat natuurlijk onhaalbaar lijkt me. Het zal dus verlengt worden (met nog eens 3 weken) dus dit kan zo maar dooretteren richting de feestdagen..

-O-
Kauw hier maar eens op: hoe hoger het aantal besmettingen, hoe makkelijker de R0 naar beneden te brengen is. ;)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195306975
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:58 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ja nee niet. Wat denk je van al die jeugdleden. Laat jij je kind sporten voor 50¤ in de maand? Ook als je er 2 of 3 hebt?
Prijsdifferentiatie dus.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195306976
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 15:56 schreef capricia het volgende:

[..]

Dan ben je dus de facto hetzelfde als nu kwijt in de maand :D . Goedkoper zelfs omdat de club minder overhead zou hebben zonder horeca.
Haha ik red 40 eu in de maand niet hoor, ik ben wel wat duurder uit.

Maar verplaats je nou eens. Wat denk je van die alleenstaande moeder met drie kinderen, die dolgraag met hun vriendjes willen voetballen? Dat zij zit te wachten op een contributieverhoging of per kind (want leden he) nog even 20 eu wil storten?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 28 september 2020 @ 15:59:44 #136
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195306981
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Paar idioten hou je toch maar kom op we lopen over het algemeen als brave schapen ons aan regels te houden waarvoor je 7 maanden geleden zou zijn uitgelachen als je daar mee aan zou komen.

Iets meer liefde mag ook wel.
heeft weinig zin om iets goed te noemen als het niet goed genoeg blijkt te zijn, dat is net zoiets als je best doen daar schiet je ook weinig mee op als het niet goed is.
pi_195306988
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 15:56 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Deels eensch :Y, maar we zijn wel heel aardig aan het neigen naar die ballenbak, en we moeten niet kijken en wijzen naar anderen, maar die hand in eigen boezem steken en onze eigen statistieken gebruiken en daarnaar handelen.. het moet niet 'beter als die anderen'; het moet gewoon zo goed mogelijk, en niet halfbakken.

Tweede golf was voorspeld, kunnen we weinig aan doen, maar we kunnen wel zelf bepalen hoe hoog hij wordt.. :)
Het hele principe van de rechtstaat valt natuurlijk wel bij handhaving, er is in de voorbije maanden amper opgetreden tegen overtreders, er is amper ingegrepen toen de besmettingen opliepen en de overheid heeft zelf zijn shit ook totaal niet op orde.

Van een collectief falen wil ik niks horen.
blablablabla
pi_195306993
quote:

-O-
joh.....en ik was een paniekzaaier toen ik dat voorspelde :o
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195306998
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 15:54 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wow, een echte bad ass hier mensen! De vrijwilliger die deze papa moet wegsturen kan zeker al een fluim in z'n / haar gezicht verwachten of wat ga je doen dan?
Hahha heerlijk al die "aanval" reacties , ff kijken hoe mensen reageren, had het kunnen weten
pi_195307000
Mijn vader die coronacoordinator is bij zijn amateurclub en contact heeft met de KNVB en veiligheidsregio's verwacht dat de KNVB de amateur competities gaat stil leggen. Mooi klote voor de jeugd.
pi_195307007
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:58 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ja gek, het idee was toch juist om met een regionale aanpak te komen.
als ze op tijd waren kon dat makkelijk, daar zijn ze dus nu te laat mee
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  maandag 28 september 2020 @ 16:01:08 #142
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195307013
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:59 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, maar we roepen nu gewoon xxx mensen in ziekenhuis/IC
Terwijl je naar mijn idee veel gerichter kan handelen door te focussen op beschermen van groepen als je weet wat voor groep mensen je in de ziekenhuizen krijgt.

Maargoed daar ben ik vast de enige in. :s)
Alleen samen krijgen we corona onder controle!
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195307016
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:00 schreef Predator40 het volgende:

[..]

joh.....en ik was een paniekzaaier toen ik dat voorspelde :o
Dit lijkt me geen paniekzaaien, maar puur even kijken naar waar we momenteel staan (en mogelijk over 3 weken).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195307019
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 15:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Horeca moet DICHT, niet korter de tijd geven om te besmetten, ALLE contactberoepen; kappers, physio, schoonheidstroep, massagezooi -> > deuren sluiten.. Terug naar zoals het was in April, dát moet gebeuren.. Doe je er zelf thuis ook 3 dagen over om de kraan dicht te draaien als je constateert dat je wastafel overloopt? :')

Ze zijn de tafel aan het aaien met een kwastje, terwijl er iemand een beuk op moet geven, maar ze poepen in hun broek in Den Haag om eventuele gevolgen, en hoe lager ze sappelen, hoe groter die kans op 'gevolgen' (lees: protesten) is.
Dat moet allemaal niet, je kan ook overdrijven.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2020 16:01:45 ]
pi_195307021
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:00 schreef Jaeger85 het volgende:
Mijn vader die coronacoordinator is bij zijn amateurclub en contact heeft met de KNVB en veiligheidsregio's verwacht dat de KNVB de amateur competities gaat stil leggen. Mooi klote voor de jeugd.
Hoezo alleen voor de jeugd?
pi_195307026
Iedereen is opge"fok"t
pi_195307027
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Haha ik red 40 eu in de maand niet hoor, ik ben wel wat duurder uit.

Maar verplaats je nou eens. Wat denk je van die alleenstaande moeder met drie kinderen, die dolgraag met hun vriendjes willen voetballen? Dat zij zit te wachten op een contributieverhoging of per kind (want leden he) nog even 20 eu wil storten?
Dat is aan de club, hoe die zijn contributie differentieert.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195307041
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 15:59 schreef capricia het volgende:

[..]

Prijsdifferentiatie dus.
Waardoor de senioren contributies richting de 60¤ gaan? Dat kan toch niet man.
zie email 27 oktober
pi_195307063
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:00 schreef Jaeger85 het volgende:
Niet dat ik je niet geloof hoor, maar is er ook iets concreets of is dit een gevoel van je vader?
zie email 27 oktober
pi_195307064
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:02 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Waardoor de senioren contributies richting de 60¤ gaan? Dat kan toch niet man.
Is dat de groep die 60 euro in de horeca bij het sporten uitgeeft?
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')