abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195306563
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:38 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Als je het weet kun je het ook gewoon hier delen lijkt me.
Nee dat kan niet.
zie email 27 oktober
pi_195306570
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Een goed boek lezen heeft intrinsiek natuurlijk nul met je sociale leven te maken tenzij je in een boekenclubje zit.
Of als je een boek als deze leest: https://www.bol.com/nl/f/(...)dt/9200000011708118/
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195306571
quote:
12s.gif Op maandag 28 september 2020 14:15 schreef Vallon het volgende:

[..]

Ik vraag mij af hoeveel mensen überhaupt nog elders werken als dat thuis ook (zo goed?) kan ?
//--//
En dan, de meeste jobs zijn thuis niet uitvoerbaar. Ook omdat ik mij maar moeilijk kan voorstellen dat de BV Nederland haar geld verdiend door allemaal achter een laptop wat heen en weer te schuiven.
Hier aan toegevoegd dat ik het twijfelachtig vind dat thuiswerken beter zou gaan want in dat geval zou het al de standaard zijn. Diverse mensen willen net als schoolkinderen juist elders zijn om daar effectiever te zijn. Samen opgehokt thuis is vaak een nieuwe dimensie van het samen zijn. De één vindt het supergezellig en de ander verafschuwt het.

Thuiswerken als uitgangspunt beperkt wel virusverspreiding doordat er dan minder kruisbesmetting van inter/regionale interactie en mobiliteit. Het gaat echter geen oplossing zijn.
Ik kan net zo goed thuiswerken als op kantoor, het feit dat men veel mensen niet thuis laat werken is omdat men nog steeds het achterhaalde idee heeft dat mensen minder productief zijn, het tegenovergestelde is vaak waar.
Het enige lastige zijn meetings waar je wilt brainstormen, dat gaat nog wel met man of 4, maar met 12 man is dat niet meer te doen, dus moet je dat op een andere manier invullen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_195306591
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:41 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Nee dat kan niet.
Dan is je uitspraak, wat was het ook alweer... oh ja: gratuit.
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 28 september 2020 @ 15:42:40 #55
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_195306595
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Een goed boek lezen heeft intrinsiek natuurlijk nul met je sociale leven te maken tenzij je in een boekenclubje zit.
Dat klopt. Het gaat er meer om dat wanneer je gericht bent op één hobby of sociale activiteit je het zwaar krijgt als die hobby of activiteit niet meer door kan gaan.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_195306600
142 covidpatiënten op IC, 518 in kliniek
28 september 2020

Het totaal aantal opgenomen covidpatiënten bedraagt 660, 43 meer dan de vorige dag. Daarvan liggen er 518 buiten de Intensive Care, 28 meer dan gisteren.

Op de IC liggen 142 covidpatiënten, 15 meer dan de dag ervoor. Er liggen daarnaast 529 non-covid-patiënten op de IC, 30 minder dan gisteren. De totale IC-bezetting bedraagt daarmee 671, 15 minder dan de vorige dag.

In de afgelopen 24 uur zijn er 10 klinische patiënten verplaatst tussen de regio’s. Er zijn geen IC-patiënten verplaatst.

Dit blijkt uit de gegevens van het LCPS. Voorzitter Ernst Kuipers van het Landelijk Netwerk Acute Zorg: ‘Het aantal opgenomen covidpatiënten blijft snel stijgen. Als de huidige trend zich doorzet zal in het weekend het aantal opgenomen covidpatiënten stijgen tot boven de 1.000.’

De toon is duidelijk veranderd.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 28 september 2020 @ 15:42:54 #57
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_195306602
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:41 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Nee dat kan niet.
Lijkt me beter ja :')
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_195306616
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Bij jeugdwedstrijden vallen chauffeurs geloof ik onder "begeleiding" en mag je mee.
Het lokt hoe dan ook enorm veel gedoe en discussie uit. Ouders die dan meerijden zonder daadwerkelijk kinderen te vervoeren zullen zich ook melden als vervoerder, puur omdat ze hun kind/team willen zien spelen. Binnen de kortste keren krijg je dan alsnog dat er een hoop ouders/familie langs de kant staat en de club kan/wil het niet handhaven (want we zijn geen politieagent).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195306617
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:42 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Dan is je uitspraak, wat was het ook alweer... oh ja: gratuit.
Ik baseer dat gewoon op kennis van zake. Alleen soms heb je wel eens te maken met (semi-)vertrouwelijke informatie die je niet zomaar op internet kunt flikkeren.
zie email 27 oktober
pi_195306619
"In de supermarkt mag je alleen nog naar binnen met een winkelwagentje, dat van tevoren wordt ontsmet"

Veel supermarkten in Amsterdam hebben geen wagentjes, ik mag hopen dat mandjes ook mogen.
pi_195306625
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:41 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Van de bedrijven werd destijds ook gezegd dat ze dan maar een buffer hadden moeten hebben van meerdere maanden. Ik zie het verschil niet.
Ik zie sowieso niet zo het probleem, je kan nog voetballen. Alleen niet nazuipen. Top, beter voor de gezondheid en extra tijd om na te denken hoe het anders zou kunnen.
We hebben het over verenigingen die met vrijwilligers het hoofd boven water proberen te houden zodat anderen kunnen doen wat ze leuk vinden. Niet over bedrijven die winst willen maken. Of misschien moeten clubs vanaf nu de contributies maar drastisch omhoog gooien omdat ze een buffer willen hebben. Benieuwd of je het dan nog zo'n goed plan vindt.

Maar als je na mijn eerdere posts nog altijd niet begrijpt dat je binnenkort dan dus niet meer kan voetballen, houdt het echt wel een eind op.

Laat ik voor het gemak nog even achterwege dat verenigingen er niet alleen zijn voor de actieve sporter.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195306636
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 15:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Geen paniekvoetbal, gewoon het aloude concept van 'wie niet horen wil, moet maar voelen'.. werkt als een raket.. steeds maar 'want anders zou het best wel eens kunnen dat...' roepen zoals de MP al maandenlang doet, zegt alleen maar dat het alleen maar bij loze woorden blijft, en dus neemt geen hont het serieus.
Mensen straffen is sowieso van de zotte, ook in landen die strenge maatregelen hebben/hadden getroffen zie je dat het virus bezig is aan een opmars. Hopelijk kiest Rutte vanavond voor een milde toon en gaat hij ons niet belerend of zelfs bestraffend toespreken als een stel kleuters die in de ballenbak hebben liggen vechten want excessen daargelaten hebben we het hartstikke goed gedaan met z'n allen.
blablablabla
pi_195306641
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:43 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik baseer dat gewoon op kennis van zake. Alleen soms heb je wel eens te maken met (semi-)vertrouwelijke informatie die je niet zomaar op internet kunt flikkeren.
'Geloof me maar alleen ik mag het niet zeggen'. Nee, dat discussieert lekker.
pi_195306644
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:33 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Het gaat niet om het voetballen. Het gaat om de sociale infrastructuur rondom dergelijke clubs.

Ik heb het meegemaakt he, iemand die niet meer naar de maaltijdgroep bij zijn club kon en er daarom maar een eind aan maakte... Nu zijn dat natuurlijk de extremen, dat snap ik ook wel. Maar dat geeft wel aan de dat verenigingen meer kunnen zijn dan alleen tegen een balletje trappen.
Sociale leven , contacten , gezelligheid, plezier , biertje , samen , voetbal
pi_195306652
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:44 schreef Freecky28 het volgende:

[..]

Sociale leven , contacten , gezelligheid, plezier , biertje , samen , voetbal
pandemie
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195306655
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:36 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik weet wat de plaatselijke FC hier aan verloren Corona-omzet heeft, dan schrik je je kapot.
Ik denk dat 80% van de sportclubs niet zonder inkomsten van de kantine kan, mijn oude club draaide ruim een ton positief op de kantine per jaar, ik denk gezien het aantal leden dat dit wellicht al verdubbeld is.
pi_195306656
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:42 schreef _serial_ het volgende:
142 covidpatiënten op IC, 518 in kliniek
28 september 2020

Het totaal aantal opgenomen covidpatiënten bedraagt 660, 43 meer dan de vorige dag. Daarvan liggen er 518 buiten de Intensive Care, 28 meer dan gisteren.

Op de IC liggen 142 covidpatiënten, 15 meer dan de dag ervoor. Er liggen daarnaast 529 non-covid-patiënten op de IC, 30 minder dan gisteren. De totale IC-bezetting bedraagt daarmee 671, 15 minder dan de vorige dag.

In de afgelopen 24 uur zijn er 10 klinische patiënten verplaatst tussen de regio’s. Er zijn geen IC-patiënten verplaatst.

Dit blijkt uit de gegevens van het LCPS. Voorzitter Ernst Kuipers van het Landelijk Netwerk Acute Zorg: ‘Het aantal opgenomen covidpatiënten blijft snel stijgen. Als de huidige trend zich doorzet zal in het weekend het aantal opgenomen covidpatiënten stijgen tot boven de 1.000.’

[ afbeelding ]

De toon is duidelijk veranderd.
Weer te laat ingegrepen. Wat een faalbeleid.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2020 15:45:40 ]
pi_195306661
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:33 schreef Freecky28 het volgende:
Mensen beginnen dit slappe gezeik wel zat te worden , iedereen krijgt er scheit aan en dat is niet meer te handhaven
Wachten op rellen.
Lijkt me fijn. Deze overheid verdient gewoon een schop onder hun hol.

Corrupte symboolpolitiek aan het bedrijven.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 28 september 2020 @ 15:46:10 #69
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195306666
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:44 schreef Elan het volgende:
hebben we het hartstikke goed gedaan met z'n allen.
blijkbaar toch niet met z'n allen maar je bent weer de lul met z'n allen
pi_195306673
Lees dit veel op twitter:

,,werk zoveel mogelijk thuis'' wordt ,,werk thuis''

Jullie het idee dat dit en masse gesteund zal gaan worden?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 28 september 2020 @ 15:46:29 #71
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_195306674
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:43 schreef raptorix het volgende:
"In de supermarkt mag je alleen nog naar binnen met een winkelwagentje, dat van tevoren wordt ontsmet"

Veel supermarkten in Amsterdam hebben geen wagentjes, ik mag hopen dat mandjes ook mogen.
Die hele regel slaat sowieso nergens op, vooral omdat iedereen met z'n takken aan dat karretje zit. En het is maar afwachten of ze die dingen ontsmetten.

Zelf loop ik door zonder, minste risico, helemaal omdat de keer dat ik er kom het voor 1/2 dingen is en je beperkt de tijd binnen er ook mee. :s)
pi_195306678
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 15:45 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Weer te laat ingegrepen. Wat een faalbeleid.
En dan te bedenken dat die piek misschien nog wel weken verderop ligt. Godallejezus wat walgelijk laat en slap ingegrepen.
blablablabla
pi_195306706
quote:

[..]

Dit is wel een van de voorbeelden waarbij het 'verdienmodel' moet gaan wijzigen. Is niet leuk. Begrijpen we echt allemaal wel.

Maar als je sportclub zo afhankelijk is van de bar-omzet, is het dan nog wel een sportclub als zodanig? Of eigenlijk gewoon een horeca-onderneming met sport ernaast?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195306710
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:43 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Het lokt hoe dan ook enorm veel gedoe en discussie uit. Ouders die dan meerijden zonder daadwerkelijk kinderen te vervoeren zullen zich ook melden als vervoerder, puur omdat ze hun kind/team willen zien spelen. Binnen de kortste keren krijg je dan alsnog dat er een hoop ouders/familie langs de kant staat en de club kan/wil het niet handhaven (want we zijn geen politieagent).
Ga toch echt zaterdag kijken als mijn zoon "kampioen" kan worden .
Beste vent die mij wegstuurd
pi_195306712
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:46 schreef Jor_Dii het volgende:

Hier wel.
pi_195306716
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:47 schreef Freecky28 het volgende:

[..]

:')
  maandag 28 september 2020 @ 15:48:07 #77
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195306720
quote:

[..]

Noem gewoon een nummer joh. Ben je er van af :)
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195306721
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:43 schreef raptorix het volgende:

dat is hier altijd al het beleid geweest maar iedereen heeft er nu schijt aan en niemand ontsmet de kar/mandje meer en ook niet meer zijn handen.
en lekker fijn met het complete gezin met snotterende kinderen ( die overal aanzitten ) boodschappen doen.

:{
  maandag 28 september 2020 @ 15:48:35 #79
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195306731
quote:
6s.gif Op maandag 28 september 2020 15:46 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Die hele regel slaat sowieso nergens op, vooral omdat iedereen met z'n takken aan dat karretje zit. En het is maar afwachten of ze die dingen ontsmetten.

Zelf loop ik door zonder, minste risico, helemaal omdat de keer dat ik er kom het voor 1/2 dingen is en je beperkt de tijd binnen er ook mee. :s)
het gaat niet om het karretje maar om de afstand ie het creëert, zal je niet lukken in de supermarkt waar ik kom
pi_195306733
quote:

[..]

Stoer :D
pi_195306736
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

blijkbaar toch niet met z'n allen maar je bent weer de lul met z'n allen
Paar idioten hou je toch maar kom op we lopen over het algemeen als brave schapen ons aan regels te houden waarvoor je 7 maanden geleden zou zijn uitgelachen als je daar mee aan zou komen.

Iets meer liefde mag ook wel.
blablablabla
pi_195306737
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 15:47 schreef capricia het volgende:

[..]

Dit is wel een van de voorbeelden waarbij het 'verdienmodel' moet gaan wijzigen. Is niet leuk. Begrijpen we echt allemaal wel.

Maar als je sportclub zo afhankelijk is van de bar-omzet, is het dan nog wel een sportclub als zodanig? Of eigenlijk gewoon een horeca-onderneming met sport ernaast?
Zonder kantine gaat de sport gewoon door.
Zonder sport kan je die kantine wel sluiten.

Dus ja, het is wel degelijk een sportclub als zodanig.
pi_195306739
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:45 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik denk dat 80% van de sportclubs niet zonder inkomsten van de kantine kan, mijn oude club draaide ruim een ton positief op de kantine per jaar, ik denk gezien het aantal leden dat dit wellicht al verdubbeld is.
En over hoeveel leden heb je het dan? Een ton winst per jaar komt neer op grofweg 10.000 winst per maand. Als je 20 euro van ieder lid per maand krijgt (= pure winst) heb je aan 500 leden genoeg om datzelfde aantal behalen. Een gemiddelde voetbalclub zal ongeveer rond dat aantal zitten.
  maandag 28 september 2020 @ 15:49:00 #84
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_195306743
quote:

[..]

:') :') :') _!!!!!!!!!!!
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_195306746
quote:

[..]

Dat is een goede vraag ;)
Wanneer ontgroeit iets de status van sportkantine?
zie email 27 oktober
  † In Memoriam † maandag 28 september 2020 @ 15:49:11 #86
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195306751
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:43 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

We zijn geen politieagent maar we voelen ons wel verantwoordelijk. Doe wat je kunt doen, maak met andere verenigingen duidelijke afspraken, helder communiceren :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_195306764
quote:

Ja. In het begin wel in ieder geval.
  maandag 28 september 2020 @ 15:49:38 #88
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_195306765
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

het gaat niet om het karretje maar om de afstand ie het creëert, zal je niet lukken in de supermarkt waar ik kom
Onzin, een kar helpt niet bij wel/geen afstand houden hoor.
Het is gewoon schijnveiligheid.
pi_195306781
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

We hebben het over verenigingen die met vrijwilligers het hoofd boven water proberen te houden zodat anderen kunnen doen wat ze leuk vinden. Niet over bedrijven die winst willen maken. Of misschien moeten clubs vanaf nu de contributies maar drastisch omhoog gooien omdat ze een buffer willen hebben. Benieuwd of je het dan nog zo'n goed plan vindt.

Maar als je na mijn eerdere posts nog altijd niet begrijpt dat je binnenkort dan dus niet meer kan voetballen, houdt het echt wel een eind op.

Laat ik voor het gemak nog even achterwege dat verenigingen er niet alleen zijn voor de actieve sporter.
Ja, eerst ging het over de baromzet, wat een levensader zou zijn. Maar ja, dat alcohol is misschien toch ook niet zo'n goed voorbeeld. Dan gaat het over de sociale cohesie die zo vreselijk groot was >>> en dat is nu dus even niet zo handig! En nu over de vrijwilligers die zo zielig zijn en contributies die omhoog moeten (zo hoog zijn die niet ten opzichte van andere sporten)? Come on zeg, het is maar tijdelijk hoor.
pi_195306784
quote:

[..]

De club is er niet per se van afhankelijk, kunnen ook gewoon de contributies met 40 euro per maand omhoog gooien. Geen enkel probleem. Maar dan is sporten ineens weer 'onbetaalbaar'.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195306789
quote:

[..]

Als je dat doet bij een wedstrijd waar ik het voor het zeggen heb, danwel als Corona-coördinator danwel als scheidsrechter staak ik gewoon de wedstrijd hoor. Ik heb geen zin in de boete...
zie email 27 oktober
pi_195306791
quote:

[..]

Hoe kan je in september al kampioen worden van iets? :{
  maandag 28 september 2020 @ 15:50:54 #93
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_195306799
quote:

[..]

Wel op de fiets mag ik hopen. Beetje aan het klimaat denken ^O^
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_195306801
quote:
6s.gif Op maandag 28 september 2020 15:49 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Onzin, een kar helpt niet bij wel/geen afstand houden hoor.
Het is gewoon schijnveiligheid.
Een kar is wel makkelijk om het aantal bezoekers te reguleren. Karren op = wachten buiten.
pi_195306802
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
De club is er niet per se van afhankelijk, kunnen ook gewoon de contributies met 40 euro per maand omhoog gooien. Geen enkel probleem.
Heb je dan nog leden over? Ik niet vrees ik.
zie email 27 oktober
  † In Memoriam † maandag 28 september 2020 @ 15:52:07 #96
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195306822
quote:

[..]

De club is er niet per se van afhankelijk, kunnen ook gewoon de contributies met 40 euro per maand omhoog gooien. Geen enkel probleem. Maar dan is sporten ineens weer 'onbetaalbaar'.
_O- _O-

dan krijg je wel heel veel opzeggingen en ondertussen moet je de huur van de velden gewoon betalen aan de gemeente.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_195306824
quote:

Bij de grotere bedrijven word vrijwel altijd het advies van het RIVM overgenomen.
pi_195306827
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:46 schreef Elan het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat die piek misschien nog wel weken verderop ligt. Godallejezus wat walgelijk laat en slap ingegrepen.
En de herfst is pas net begonnen. Shit is going to hit the fan.
pi_195306835
quote:

[..]

Dit is wel erg dramatisch... contributie 40/maand omhoog. We hebben het nu over potentieel drie weken met beperkte barinkomsten. Dat staat in schril contrast met de maanden in het voorjaar. En zoals gememoreerd zijn er genoeg ludieke ledenacties te bedenken om toch nog wat inkomsten te genereren.
pi_195306836
Moet een sportbond trouwens geld terug betalen als de competitie veel te vroeg is afgebroken?

Bij ons zijn de contributies flink omhoog gegaan door de stijging van de kosten van de bond (tafeltennis). Iedereen wist van te voren dat dit seizoen nog niet afgemaakt kon worden, en toch lieten ze het door gaan en zijn alle bondsgelden al weer binnen. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')