Dit.quote:Op maandag 28 september 2020 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De club is er niet per se van afhankelijk, kunnen ook gewoon de contributies met 40 euro per maand omhoog gooien. Geen enkel probleem. Maar dan is sporten ineens weer 'onbetaalbaar'.
Misschien van korfbal? Het buiten-seizoen loopt daar vast ook weer ten einde.quote:Op maandag 28 september 2020 15:50 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoe kan je in september al kampioen worden van iets?
Met die maatregelen zal het wel loslopen alleen zijn het best weer heftige maatregelen, helemaal gezien het landelijk karakter er van. Dat was nu juist wat men niet meer wildequote:Op maandag 28 september 2020 15:52 schreef Gehrman het volgende:
[..]
En de herfst is pas net begonnen. Shit is going to hit the fan.
quote:Op maandag 28 september 2020 15:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Heb je dan nog leden over? Ik niet vrees ik.
Precies. Dus doen sportclubs er alles aan dit te voorkomen en daar helpt een goede baromzet bij. Wat voor veel mensen ook nog eens een leuke middag/vooravond betekent. Tel uit je winstquote:Op maandag 28 september 2020 15:52 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
dan krijg je wel heel veel opzeggingen en ondertussen moet je de huur van de velden gewoon betalen aan de gemeente.
Iedere sport heeft bijna stil gelegen tot minimaal 1 juli? En in de zomervakantie liggen veel competities stil voor zover ik weet.quote:Op maandag 28 september 2020 15:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien van korfbal? Het buiten-seizoen loopt daar vast ook weer ten einde.
En toch wil ik wel graag weten wat voor patiënten er in ziekenhuis / IC komen.quote:Op maandag 28 september 2020 15:45 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Weer te laat ingegrepen. Wat een faalbeleid.
Wow, een echte bad ass hier mensen! De vrijwilliger die deze papa moet wegsturen kan zeker al een fluim in z'n / haar gezicht verwachten of wat ga je doen dan?quote:Op maandag 28 september 2020 15:47 schreef Freecky28 het volgende:
[..]
Ga toch echt zaterdag kijken als mijn zoon "kampioen" kan worden .
Beste vent die mij wegstuurd
zoals voorspeld.....quote:Op maandag 28 september 2020 15:52 schreef Gehrman het volgende:
[..]
En de herfst is pas net begonnen. Shit is going to hit the fan.
Aantal ja, maar je kan alsnog met 100man op 20m2 zitten als men er binnen toch geen reet mee doet. Even snel voorlangs dingen pakken, overal aanzitten.quote:Op maandag 28 september 2020 15:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Een kar is wel makkelijk om het aantal bezoekers te reguleren. Karren op = wachten buiten.
Die discussie loopt op best wat plaatsen, met name omdat prijzen bij sportclubs vaak een stuk lager zijn dan reguliere horeca. Echter sportclubs krijgen vrijwel geen subsidie meer van gemeenten, dus moeten ze wel.quote:Op maandag 28 september 2020 15:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit is wel een van de voorbeelden waarbij het 'verdienmodel' moet gaan wijzigen. Is niet leuk. Begrijpen we echt allemaal wel.
Maar als je sportclub zo afhankelijk is van de bar-omzet, is het dan nog wel een sportclub als zodanig? Of eigenlijk gewoon een horeca-onderneming met sport ernaast?
Welke sport?quote:Op maandag 28 september 2020 15:47 schreef Freecky28 het volgende:
[..]
Ga toch echt zaterdag kijken als mijn zoon "kampioen" kan worden .
Beste vent die mij wegstuurd
Ja, in theorie kan dat, ja. In theorie zou het ook kunnen dat iedereen zich perfect aan de regels houdt. Het zal er ergens tussenin zitten, denk je niet?quote:Op maandag 28 september 2020 15:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Aantal ja, maar je kan alsnog met 100man op 20m2 zitten als men er binnen toch geen reet mee doet. Even snel voorlangs dingen pakken, overal aanzitten.
Jazeker. Alhoewel de meeste competities in het korfbal er zo uit zien zomervakantie - 1e helft veld- zaal - 2e helft veld - zomervakantie. En dan heb je dus alleen in juni kampioenen op het veld.quote:Op maandag 28 september 2020 15:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien van korfbal? Het buiten-seizoen loopt daar vast ook weer ten einde.
Oh ik had de drie weken gedachte even laten varen, het ging er nu om dat clubs te afhankelijk van hun baromzet zijn geworden.quote:Op maandag 28 september 2020 15:52 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dit is wel erg dramatisch... contributie 40/maand omhoog. We hebben het nu over potentieel drie weken met beperkte barinkomsten. Dat staat in schril contrast met de maanden in het voorjaar. En zoals gememoreerd zijn er genoeg ludieke ledenacties te bedenken om toch nog wat inkomsten te genereren.
Het is de grootste senioren vereniging van Nederlandquote:Op maandag 28 september 2020 15:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En over hoeveel leden heb je het dan? Een ton winst per jaar komt neer op grofweg 10.000 winst per maand. Als je 20 euro van ieder lid per maand krijgt (= pure winst) heb je aan 500 leden genoeg om datzelfde aantal behalen. Een gemiddelde voetbalclub zal ongeveer rond dat aantal zitten.
Dat dus, het is ook een sociaal gebeuren,quote:Op maandag 28 september 2020 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
Precies. Dus doen sportclubs er alles aan dit te voorkomen en daar helpt een goede baromzet bij. Wat voor veel mensen ook nog eens een leuke middag/vooravond betekent. Tel uit je winst.
Dit lijkt me echt ernstig overdreven.quote:Op maandag 28 september 2020 15:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Horeca moet DICHT, niet korter de tijd geven om te besmetten, ALLE contactberoepen; kappers, physio, schoonheidstroep, massagezooi -> > deuren sluiten.. Terug naar zoals het was in April, dát moet gebeuren.. Doe je er zelf thuis ook 3 dagen over om de kraan dicht te draaien als je constateert dat je wastafel overloopt?![]()
Dan ben je dus de facto hetzelfde als nu kwijt in de maandquote:Op maandag 28 september 2020 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De club is er niet per se van afhankelijk, kunnen ook gewoon de contributies met 40 euro per maand omhoog gooien. Geen enkel probleem. Maar dan is sporten ineens weer 'onbetaalbaar'.
Deels eenschquote:Op maandag 28 september 2020 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen straffen is sowieso van de zotte, ook in landen die strenge maatregelen hebben/hadden getroffen zie je dat het virus bezig is aan een opmars. Hopelijk kiest Rutte vanavond voor een milde toon en gaat hij ons niet belerend of zelfs bestraffend toespreken als een stel kleuters die in de ballenbak hebben liggen vechten want excessen daargelaten hebben we het hartstikke goed gedaan met z'n allen.
Nee die moeten dicht, nou goed.quote:Op maandag 28 september 2020 15:43 schreef raptorix het volgende:
"In de supermarkt mag je alleen nog naar binnen met een winkelwagentje, dat van tevoren wordt ontsmet"
Veel supermarkten in Amsterdam hebben geen wagentjes, ik mag hopen dat mandjes ook mogen.
Waarschijnlijk dezelfde groep als voorheen toch?quote:Op maandag 28 september 2020 15:54 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En toch wil ik wel graag weten wat voor patiënten er in ziekenhuis / IC komen.
Daar is totaal geen focus op zo lijkt.
Nou, bij ons is het nog gewoon fusten naar boven tillen hoor.quote:Op maandag 28 september 2020 15:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is de grootste senioren vereniging van Nederland
Wij waren ook de enige met een ondergrondse bieropslag
Ja gek, het idee was toch juist om met een regionale aanpak te komen.quote:Op maandag 28 september 2020 15:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Met die maatregelen zal het wel loslopen alleen zijn het best weer heftige maatregelen, helemaal gezien het landelijk karakter er van. Dat was nu juist wat men niet meer wilde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |