abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195306841
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

De club is er niet per se van afhankelijk, kunnen ook gewoon de contributies met 40 euro per maand omhoog gooien. Geen enkel probleem. Maar dan is sporten ineens weer 'onbetaalbaar'.
Dit.

Als club doe je je best om genoeg leden te hebben zodat je competitieve elftallen kunt opstellen. Door de contributie laag te houden, maar de faciliteiten wel op niveau te hebben ben je een interessante club.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_195306842
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:50 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Hoe kan je in september al kampioen worden van iets? :{
Misschien van korfbal? Het buiten-seizoen loopt daar vast ook weer ten einde.
pi_195306851
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 15:52 schreef Gehrman het volgende:

[..]

En de herfst is pas net begonnen. Shit is going to hit the fan.
Met die maatregelen zal het wel loslopen alleen zijn het best weer heftige maatregelen, helemaal gezien het landelijk karakter er van. Dat was nu juist wat men niet meer wilde :{
blablablabla
pi_195306855
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:51 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Heb je dan nog leden over? Ik niet vrees ik.
quote:
88s.gif Op maandag 28 september 2020 15:52 schreef just me het volgende:

[..]

_O- _O-

dan krijg je wel heel veel opzeggingen en ondertussen moet je de huur van de velden gewoon betalen aan de gemeente.
Precies. Dus doen sportclubs er alles aan dit te voorkomen en daar helpt een goede baromzet bij. Wat voor veel mensen ook nog eens een leuke middag/vooravond betekent. Tel uit je winst :).
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195306859
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:53 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Iedere sport heeft bijna stil gelegen tot minimaal 1 juli? En in de zomervakantie liggen veel competities stil voor zover ik weet.
pi_195306861
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 15:45 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Weer te laat ingegrepen. Wat een faalbeleid.
En toch wil ik wel graag weten wat voor patiënten er in ziekenhuis / IC komen.
Daar is totaal geen focus op zo lijkt.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_195306862
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:47 schreef Freecky28 het volgende:

[..]

Ga toch echt zaterdag kijken als mijn zoon "kampioen" kan worden .
Beste vent die mij wegstuurd
Wow, een echte bad ass hier mensen! De vrijwilliger die deze papa moet wegsturen kan zeker al een fluim in z'n / haar gezicht verwachten of wat ga je doen dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2020 15:54:35 ]
pi_195306866
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 15:52 schreef Gehrman het volgende:

[..]

En de herfst is pas net begonnen. Shit is going to hit the fan.
zoals voorspeld..... :{
het is echt om te janken gewoon
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  maandag 28 september 2020 @ 15:54:18 #109
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_195306867
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:51 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Een kar is wel makkelijk om het aantal bezoekers te reguleren. Karren op = wachten buiten.
Aantal ja, maar je kan alsnog met 100man op 20m2 zitten als men er binnen toch geen reet mee doet. Even snel voorlangs dingen pakken, overal aanzitten.
pi_195306879
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 15:47 schreef capricia het volgende:

[..]

Dit is wel een van de voorbeelden waarbij het 'verdienmodel' moet gaan wijzigen. Is niet leuk. Begrijpen we echt allemaal wel.

Maar als je sportclub zo afhankelijk is van de bar-omzet, is het dan nog wel een sportclub als zodanig? Of eigenlijk gewoon een horeca-onderneming met sport ernaast?
Die discussie loopt op best wat plaatsen, met name omdat prijzen bij sportclubs vaak een stuk lager zijn dan reguliere horeca. Echter sportclubs krijgen vrijwel geen subsidie meer van gemeenten, dus moeten ze wel.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_195306881
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:47 schreef Freecky28 het volgende:

[..]

Ga toch echt zaterdag kijken als mijn zoon "kampioen" kan worden .
Beste vent die mij wegstuurd
Welke sport?
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_195306888
quote:
6s.gif Op maandag 28 september 2020 15:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Aantal ja, maar je kan alsnog met 100man op 20m2 zitten als men er binnen toch geen reet mee doet. Even snel voorlangs dingen pakken, overal aanzitten.
Ja, in theorie kan dat, ja. In theorie zou het ook kunnen dat iedereen zich perfect aan de regels houdt. Het zal er ergens tussenin zitten, denk je niet?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195306892
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:53 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Jazeker. Alhoewel de meeste competities in het korfbal er zo uit zien zomervakantie - 1e helft veld- zaal - 2e helft veld - zomervakantie. En dan heb je dus alleen in juni kampioenen op het veld.

Maar bij jonge jeugd zijn het minicompetitiejes vaak ja. Met dus ook een kampioen in september/oktober.
zie email 27 oktober
pi_195306893
https://www.dumpert.nl/it(...)0Nhdz0S_bsXTrUvtzvh8

Goed bezig........nog ff een coronaparty
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195306895
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:52 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Dit is wel erg dramatisch... contributie 40/maand omhoog. We hebben het nu over potentieel drie weken met beperkte barinkomsten. Dat staat in schril contrast met de maanden in het voorjaar. En zoals gememoreerd zijn er genoeg ludieke ledenacties te bedenken om toch nog wat inkomsten te genereren.
Oh ik had de drie weken gedachte even laten varen, het ging er nu om dat clubs te afhankelijk van hun baromzet zijn geworden.

Nogmaals: die ludieke ledenacties zijn een pleister op de wonde.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195306899
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:48 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

En over hoeveel leden heb je het dan? Een ton winst per jaar komt neer op grofweg 10.000 winst per maand. Als je 20 euro van ieder lid per maand krijgt (= pure winst) heb je aan 500 leden genoeg om datzelfde aantal behalen. Een gemiddelde voetbalclub zal ongeveer rond dat aantal zitten.
Het is de grootste senioren vereniging van Nederland :)
Wij waren ook de enige met een ondergrondse bieropslag :D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  † In Memoriam † maandag 28 september 2020 @ 15:56:00 #117
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195306901
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

[..]

Precies. Dus doen sportclubs er alles aan dit te voorkomen en daar helpt een goede baromzet bij. Wat voor veel mensen ook nog eens een leuke middag/vooravond betekent. Tel uit je winst :).
Dat dus, het is ook een sociaal gebeuren, *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  maandag 28 september 2020 @ 15:56:00 #118
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195306902
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 15:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Horeca moet DICHT, niet korter de tijd geven om te besmetten, ALLE contactberoepen; kappers, physio, schoonheidstroep, massagezooi -> > deuren sluiten.. Terug naar zoals het was in April, dát moet gebeuren.. Doe je er zelf thuis ook 3 dagen over om de kraan dicht te draaien als je constateert dat je wastafel overloopt? :')

Dit lijkt me echt ernstig overdreven.
Antifa
pi_195306914
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

De club is er niet per se van afhankelijk, kunnen ook gewoon de contributies met 40 euro per maand omhoog gooien. Geen enkel probleem. Maar dan is sporten ineens weer 'onbetaalbaar'.
Dan ben je dus de facto hetzelfde als nu kwijt in de maand :D . Goedkoper zelfs omdat de club minder overhead zou hebben zonder horeca.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 28 september 2020 @ 15:56:36 #120
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195306915
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Mensen straffen is sowieso van de zotte, ook in landen die strenge maatregelen hebben/hadden getroffen zie je dat het virus bezig is aan een opmars. Hopelijk kiest Rutte vanavond voor een milde toon en gaat hij ons niet belerend of zelfs bestraffend toespreken als een stel kleuters die in de ballenbak hebben liggen vechten want excessen daargelaten hebben we het hartstikke goed gedaan met z'n allen.
Deels eensch :Y, maar we zijn wel heel aardig aan het neigen naar die ballenbak, en we moeten niet kijken en wijzen naar anderen, maar die hand in eigen boezem steken en onze eigen statistieken gebruiken en daarnaar handelen.. het moet niet 'beter als die anderen'; het moet gewoon zo goed mogelijk, en niet halfbakken.

Tweede golf was voorspeld, kunnen we weinig aan doen, maar we kunnen wel zelf bepalen hoe hoog hij wordt.. :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195306916
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:43 schreef raptorix het volgende:
"In de supermarkt mag je alleen nog naar binnen met een winkelwagentje, dat van tevoren wordt ontsmet"

Veel supermarkten in Amsterdam hebben geen wagentjes, ik mag hopen dat mandjes ook mogen.
Nee die moeten dicht, nou goed.
pi_195306918
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:54 schreef _serial_ het volgende:

[..]

En toch wil ik wel graag weten wat voor patiënten er in ziekenhuis / IC komen.
Daar is totaal geen focus op zo lijkt.
Waarschijnlijk dezelfde groep als voorheen toch?
pi_195306926
Ze gaan er dus vanuit dat de R waarde zal gaan zakken naar 1 of daaronder in 3 weken. Met de huidige uitloop van besmettingen en opnames is dat natuurlijk onhaalbaar lijkt me. Het zal dus verlengt worden (met nog eens 3 weken) dus dit kan zo maar dooretteren richting de feestdagen..

-O-
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195306943
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:55 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het is de grootste senioren vereniging van Nederland :)
Wij waren ook de enige met een ondergrondse bieropslag :D
Nou, bij ons is het nog gewoon fusten naar boven tillen hoor. ;)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 28 september 2020 @ 15:58:10 #125
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195306948
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Met die maatregelen zal het wel loslopen alleen zijn het best weer heftige maatregelen, helemaal gezien het landelijk karakter er van. Dat was nu juist wat men niet meer wilde :{
Ja gek, het idee was toch juist om met een regionale aanpak te komen.
Antifa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')