Zeker gezien er vier andere sporen zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 16:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Pas hier nu maar mee op, we hebben bij Lucia de Berk gezien waartoe zulke redenaties kunnen leiden.
Met de nadruk op toenmalig...quote:Op maandag 28 september 2020 16:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het OM grijpt alles aan. Het toemalige rapport was duidelijk geen misbruik vastgesteld.
wist die Jos zulke dingen wel ?/quote:Op maandag 28 september 2020 16:23 schreef Za het volgende:
[..]
Wanneer je bv een etalagepop neemt, en die twee kledingstukken aantrekt.
Vervolgens gooi je wat groene kleurstof op de band van de spijkerbroek.
Daarna ontdoe je de pop eerst van de spijkerbroek door deze via de benen uit te doen (of los te knippen) en daarna op dezelfde wijze de onderbroek.
Juist de binnenkant van de onderbroek kan dan tijdens dit proces wat van de eerder op de band van de spijkerbroek aangebrachte groene kleurstof oppikken.
Er is niks veranderd. Fotos van bewijs kun je misschien opnieuw interperteren. Sectie niet, dat is eenmalig.quote:Op maandag 28 september 2020 16:29 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Met de nadruk op toenmalig...
Moet ik het nog een keer herhalen?
Om tactische redenen wordt er altijd informatie uit rapporten achter gehouden om later de dader te kunnen pakken.
Ze mogen ook weleens gaan verklaren waarom ze al die uitgebreide cardiologische onderzoeken zijn gaan doen, indien zo duidelijk was dat het hier een verkrachtig en moord betrof.quote:Op maandag 28 september 2020 16:27 schreef TjjWester het volgende:
Het OM grijpt alles aan. Het toemalige rapport was duidelijk geen misbruik vastgesteld.
Het OM kan trouwens elke eis indirnen.
Maar op het moment dat je iemand hebt gepakt en voor de rechter brengt zullen er geen tactische redenen meer zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 16:29 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Met de nadruk op toenmalig...
Moet ik het nog een keer herhalen?
Om tactische redenen wordt er altijd informatie uit rapporten achter gehouden om later de dader te kunnen pakken.
Misschien hebben ze anaal sperma gevonden bij het slachtoffer maar hebben ze dat 20 jaar achtergehouden om zodoende de dader te laten denken dat hij er mee weg zou komen.....quote:Op maandag 28 september 2020 16:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Er is niks veranderd. Fotos van bewijs kun je misschien opnieuw interperteren. Sectie niet, dat is eenmalig.
Je doet je naam eer aan. Het sectierapport is toenertijd uitgebreid behandeld in de media.quote:Op maandag 28 september 2020 16:32 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Misschien hebben ze anaal sperma gevonden bij het slachtoffer maar hebben ze dat 20 jaar achtergehouden om zodoende de dader te laten denken dat hij er mee weg zou komen.....
Zo werkt dat nu eenmaal bij justitie.....
Dat zou een stunt zijnquote:Op maandag 28 september 2020 16:32 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Misschien hebben ze anaal sperma gevonden bij het slachtoffer maar hebben ze dat 20 jaar achtergehouden om zodoende de dader te laten denken dat hij er mee weg zou komen.....
Zo werkt dat nu eenmaal bij justitie.....
nee doet dat geen pijn ?quote:Op maandag 28 september 2020 16:33 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan. Het sectierapport is toenertijd uitgebreid behandeld in de media.
Heb je trouwens wel eens anale sex gehad??
Er is vandaag heel veel veranderd, eindelijk.quote:Op maandag 28 september 2020 16:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Er is niks veranderd. Fotos van bewijs kun je misschien opnieuw interperteren. Sectie niet, dat is eenmalig.
Bij twee volwassen is dat al een heel gedoe met zeer veel pijn.quote:Op maandag 28 september 2020 16:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee doet dat geen pijn ?
mijn vorige vriendin die was er niet blij mee
Hij heeft helemaal niks bekend. Alleen bekentenissen onder ede zijn van belang.quote:Op maandag 28 september 2020 16:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er is vandaag heel veel veranderd, eindelijk.
Een pedo heeft bekend op PD geweest te zijn, voordat Nicky officieel gevonden werd.
Ongeacht of er nu een hele juridisch spel gespeeld gaat worden over het DNA en de rechtsgeldigheid van het verkrijgen ervan.
JA en over die sporen is nooit gesproken om dat specifieke dader informatie is.quote:Op maandag 28 september 2020 16:37 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Bij twee volwassen is dat al een heel gedoe met zeer veel pijn.
Bij een kind is dat zeer lastig zo niet ondoendelijk en godsonmogelijk om te doen zonder sporen.
Dat is het geval voor getuigenverklaringen; als verdachte heb je het recht om niets te verklaren, maar ook dingen te verklaren die niet waar zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 16:39 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal niks bekend. Alleen bekentenissen onder ede zijn van belang.
Ik heb vandaag al meerdere keren tegen je gezegd: hij hoeft maar te zeggen ik heb het gelogen en er blijft nul over van je bekentenis.
Het sectierapport is zo goed als openbaar, er kan geen misbruik worden vastgesteld.quote:Op maandag 28 september 2020 16:39 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
JA en over die sporen is nooit gesproken om dat specifieke dader informatie is.
Jij denkt echt dat bij elke misdrijf alles naar buiten wordt gebracht hahahahah
Zo werkt dat niet in de grote mensen wereld knul.....
Precies dus zijn verklaring dat hij op het PD is geweest heeft bijzonder weinig waarde, zeker als de rest van zijn verhaal gelogen is.quote:Op maandag 28 september 2020 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is het geval voor getuigenverklaringen; als verdachte heb je het recht om niets te verklaren, maar ook dingen te verklaren die niet waar zijn.
Weet ik wel, maar ik kan ook allerlei waanzinnige doodsoorzaken gaan fantaseren.quote:Op maandag 28 september 2020 16:18 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Wat begrijp je precies niet aan "kan"?
Daar is wel over gesproken. Er zijn geen beschadigingen geconstateerd.quote:Op maandag 28 september 2020 16:39 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
JA en over die sporen is nooit gesproken om dat specifieke dader informatie is.
Jij denkt echt dat bij elke misdrijf alles naar buiten wordt gebracht hahahahah
Zo werkt dat niet in de grote mensen wereld knul.....
Alles wat naar buiten wordt gebracht in dit soort misdrijven kun je voor zoete koek aannemen....quote:Op maandag 28 september 2020 16:40 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het sectierapport is zo goed als openbaar, er kan geen misbruik worden vastgesteld.
Laten we eerlijk zijn, jij denkt niet aan een misschien. Al jouw postjes schreeuwen van het tegendeel. Prima maar ga niet overdrijven.quote:Op maandag 28 september 2020 16:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar ik kan ook allerlei waanzinnige doodsoorzaken gaan fantaseren.
Misschien is Jos B echt onschuldig en waren het Aliens die met een onzichtbaar laserwapen dat geen sporen achterlaat Nicky hebben doodgebeamd.
Doe je geen moeite. Dit soort belangerijke informatie is bewust uit het sectierapport gelaten voor een zaak over twintig jaar..........quote:Op maandag 28 september 2020 16:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar is wel over gesproken. Er zijn geen beschadigingen geconstateerd.
Je kunt toch niet ontkennen dat er heel vele niet klopt?? Geen idee of hij vermoord is, vervuilde dna, een plotselingen getuigen, slecht onderzoek.....quote:Op maandag 28 september 2020 16:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar ik kan ook allerlei waanzinnige doodsoorzaken gaan fantaseren.
Misschien is Jos B echt onschuldig en waren het Aliens die met een onzichtbaar laserwapen dat geen sporen achterlaat Nicky hebben doodgebeamd.
PS: Heb zoiets soortgelijks ooit in een documentaire gezien op Discovery Channel, dus heb enige kennis van zaken.
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, niet andersom. Dat lijkt de rechtbank in dit geval niet te doen.quote:Op maandag 28 september 2020 16:43 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, jij denkt niet aan een misschien. Al jouw postjes schreeuwen van het tegendeel. Prima maar ga niet overdrijven.
In de eis tegen Brech wordt duidelijk gesproken over verkrachting door het OMquote:Op maandag 28 september 2020 16:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar is wel over gesproken. Er zijn geen beschadigingen geconstateerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |