Oh ik vind het prima dat ze het óók via social media doen. Maar er zijn er nog steeds genoeg die dat niet doen. En daar moet de overheid dan ook rekening mee houden.quote:Op maandag 28 september 2020 12:47 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk nog, er zijn nog 17 miljoen andere mensen waarvan sommige wel eerder social media controleren.
'Als het goed is'quote:Op maandag 28 september 2020 12:59 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Had je beter kunnen wachten. Bij Buitenhof werd gezegd dat het als het goed is per 1 oktober weer op orde is.
Nou ja, de klachten zijn zo goed als weer over (hoesten etc).quote:Op maandag 28 september 2020 12:59 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Had je beter kunnen wachten. Bij Buitenhof werd gezegd dat het als het goed is per 1 oktober weer op orde is.
quote:Op maandag 28 september 2020 12:51 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Alleen in slechtgeventileerde binnenruimten.
quote:
quote:Op maandag 28 september 2020 12:50 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Buiten? Als op, ik ga even een ommetje maken met de hond, waar is mijn mondkapje?
quote:
Mijn voorspellende gaven zijn echt legendarisch. Een van de kwalificaties voor het modschapquote:
Je kunt 't, capricia. Het is rot, maar houd even vol. Je krijgt vast vandaag de uitslag.quote:Op maandag 28 september 2020 12:57 schreef capricia het volgende:
Woensdag online een afspraak gemaakt, zaterdag kon ik terecht.
Ik wacht nu nog op de uitslag.
Ben bijna een week verder dus.
En het vervelende is dat ik het zat ben, thuis blijven.
Ik zeg nergens dat het onzin is. Ik stel gewoon een normale vraag hoor. Begrijpend lezen geen kwalificatie? Jij post gewoon onduidelijk en vaag, terecht dat daar vragen over komen. Er is geen enkel land dat mondkapjes overal buitenshuis verplicht.quote:Op maandag 28 september 2020 13:00 schreef Natalie het volgende:
Mijn voorspellende gaven zijn echt legendarisch. Een van de kwalificaties voor het modschap
Mijn vrouw werkt in het onderwijs en is/was verkouden.quote:Op maandag 28 september 2020 12:57 schreef capricia het volgende:
Woensdag online een afspraak gemaakt, zaterdag kon ik terecht.
Ik wacht nu nog op de uitslag.
Ben bijna een week verder dus.
En het vervelende is dat ik het zat ben, thuis blijven.
* Tijger_m werkt zijn lijstje bij "subtieler worden"..."voorspellende gaven krijgen"quote:Op maandag 28 september 2020 13:00 schreef Natalie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Mijn voorspellende gaven zijn echt legendarisch. Een van de kwalificaties voor het modschap
Iedereen moet 't natuurlijk lekker voor zichzelf weten. In mijn geval: ook al kondigen ze straks aan dat 't alleen maar in winkels hoeft ofzo, dan maak ik 't voor mezelf nog even wat veiliger door het ook op plekken te doen die ik onveilig acht. Dus ja, dan zet ik er ook één op als ik mijn dochter 's morgens naar school toe breng. Alle ouders staan daar hutjemutje op elkaar alsof er niets aan de hand is: moeten zij weten. Ik doe 't anders.
Kan je lullig en overdreven vinden. Mag, jouw leven.
Je hebt toch ook klachten, al dan niet gehad?quote:Op maandag 28 september 2020 13:01 schreef Lingue het volgende:
Het bandje van de ggd zegt: ‘ test alleen met klachten’.
Tja... laten we het erop houden dat er geen duidelijk beeld is wat er wanneer moet...
Oh ik vroeg alleen of je het landelijk voor je zag maar sorry.quote:Op maandag 28 september 2020 13:00 schreef Natalie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Iedereen moet 't natuurlijk lekker voor zichzelf weten. In mijn geval: ook al kondigen ze straks aan dat 't alleen maar in winkels hoeft ofzo, dan maak ik 't voor mezelf nog even wat veiliger door het ook op plekken te doen die ik onveilig acht. Dus ja, dan zet ik er ook één op als ik mijn dochter 's morgens naar school toe breng. Alle ouders staan daar hutjemutje op elkaar alsof er niets aan de hand is: moeten zij weten. Ik doe 't anders.
Kan je lullig en overdreven vinden. Mag, jouw leven.
Ja. Haha!quote:Op maandag 28 september 2020 13:01 schreef Natalie het volgende:
[..]
Je kunt 't, capricia. Het is rot, maar houd even vol. Je krijgt vast vandaag de uitslag.
Als je een klacht heb maak je een afspraak en deze annuleer je niet. Makkelijker kunnen we het niet maken.quote:Op maandag 28 september 2020 13:01 schreef Lingue het volgende:
Het bandje van de ggd zegt: ‘ test alleen met klachten’.
Tja... laten we het erop houden dat er geen duidelijk beeld is wat er wanneer moet...
Dat is goed. Dat die voorrang werkt.quote:Op maandag 28 september 2020 13:02 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mijn vrouw werkt in het onderwijs en is/was verkouden.
Kon gisterochtend 11 uur terecht, 15:00 uur uitslag al.
Het kan dus wel.
Beter koop je gewoon van die uitwasbare mondkapjes.quote:Op maandag 28 september 2020 13:03 schreef R-woud93 het volgende:
Straks maar even wat mondkapjes inslaan, kwestie van tijd voordat het landelijk ingevoerd gaat worden.
Dan moeten we dat dus ook accepteren en het liefst altijd plekken vrijhouden voor niet-covidpatiënten. Maar gewoon accepteren dat sommige patiënten niet meer geholpen kunnen worden.quote:Op maandag 28 september 2020 12:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Omdat het al vanaf dag één NIET om het aantal doden gaat, maar om de enorme belasting die Covid19 op de zorg heeft.
Niks doen resulteert op een gegeven moment op bomvolle ziekenhuizen. Niet alleen de IC's, maar ook, en juist, vooral de reguliere bedden.
Met als gevolg dat er dan géén plek meer is.
Voor niemand. Auto ongeluk gehad? Helaas, vol. Hartaanval? Sorry meneer, geen plek meer.
Wat was daar dan?quote:Op maandag 28 september 2020 13:03 schreef DonDruiper het volgende:
Ben benieuwd of ze vanavond ook iets gaan zeggen over Miljoenenjacht.
Dat kan dus écht niet.
Hij had eerder moeten drukken inderdaad, dom!quote:Op maandag 28 september 2020 13:03 schreef DonDruiper het volgende:
Ben benieuwd of ze vanavond ook iets gaan zeggen over Miljoenenjacht.
Dat kan dus écht niet.
Ja slimquote:Op maandag 28 september 2020 13:03 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Beter koop je gewoon van die uitwasbare mondkapjes.
Klopt inderdaad... Die groep moet natuurlijk niet te groot zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 13:03 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dan moeten we dat dus ook accepteren en het liefst altijd plekken vrijhouden voor niet-covidpatiënten. Maar gewoon accepteren dat sommige patiënten niet meer geholpen kunnen worden.
Als je een beetje klachten hebt, dan heb je klachten. Maakt niet uit of het er veel of weinig zijn, lijkt me.quote:Op maandag 28 september 2020 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom je af zou willen zeggen. Je hebt die klachten toch op z'n minst gehad of zelfs nog een beetje. Dan test je toch sowieso niet voor niets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |