Oke apart. Mij werd laatst verteld dat ik dat niet te horen zou krijgen omdat de test per individu te onbetrouwbaar is. Pas bij grote aantallen kunnen ze er wat zinnigs over zeggen omdat ze wel de mate van onbetrouwbaarheid weten.quote:Op zondag 27 september 2020 21:08 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja.
Mijn neef is bloeddonor en daar vonden ze antistoffen. En dat kreeg hij keurig te horen.
Soort van zwangerschapstestje, zeg maar.quote:Op zondag 27 september 2020 21:07 schreef quirina het volgende:
Dat hameren op een vaccin heeft geen zin. Dat duurt nog een jaar.
Eenvoudiger en snelle testen die je zelf kan doen thuis zou prio moeten hebben.
Moet je de deur uit eerst ff testen.. zo simpel als tandenpoetsen.
Slaat je test positief uit,mond-vod op en naar de ggd, quarantaine tot je negatief test.
Tijd voor een wordt bloeddonor en hoor of je al corona hebt gehad campagne.quote:Op zondag 27 september 2020 21:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In principe wel, ja. Zo niet dan heb je een probleem want dan kan je dus gewoon covid nog een keer krijgen.
Proberen BN-ers niet allemaal interessant te doenquote:Op zondag 27 september 2020 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
Je weet het niet he ....
Beetje interessant doen ....
Gordon sanitairequote:Op zondag 27 september 2020 20:47 schreef Ven1972 het volgende:
Gordon heeft ook corona, zit dus thuis in quarantaine.
Twee vliegen in een klap? Slimquote:Op zondag 27 september 2020 21:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tijd voor een wordt bloeddonor en hoor of je al corona hebt gehad campagne.
Voor de spiegel ff een wattenstaaf naar de juiste plek wringen of werkt die test andersquote:Op zondag 27 september 2020 21:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Soort van zwangerschapstestje, zeg maar.
Maar idd, het zou perfect zijn als we die covid-19 sneltesten gewoon konden inslaan bij de apotheek & iedere dag even testen voor je de deur uit gaat. Dan kan iedereen die 't niet heeft gewoon 't leven weer oppakken. Volgens mij heb je die ziekte dan zo onder de duim.
Je bedoelt dat zwakkeren bij toedienen van het vaccin alsnog op de IC komen omdat het afweersysteem het virus niet weet te onderdrukken?quote:Op zondag 27 september 2020 21:09 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het zou sws een unicum zijn dat er onder de vlag van Covid19 voor het eerst een genetisch gemodificeerd (RNA/DNA) vaccin op mensen, laat staan op wereldschaal, wordt toegepast.
Issue met een verzwakte variant (maar ook zg vectorvaccins) is dat die wel eens ongeschikt kunnen zijn voor kwetsbare mensen. Mensen die je immers niet zomaar de "Covid19" kunt laten doormaken.
Er is ook flink onduidelijkheid hoeveel antigenen -en stoffen nodig zijn om te voorkomen dat iemand - in welke mate voor een herstel - ziek wordt.
Helaas wel, ja. Maar godallemachtig, hij spuit een biological om een verminderde weerstand te hebben in? Als dat waar is dan heeft hij echt het IQ van een gevulde koek.quote:Op zondag 27 september 2020 21:12 schreef Natalie het volgende:
[..]
Proberen BN-ers niet allemaal interessant te doen
Tijdje terug interview gehoord met iemand van Sanquin die wel een mooie uitleg over T-cel immuniteit enzo gaf. Belangrijkste wat ik meekreeg uit dat interview was de opmerking: "Eigenlijk weten we nog maar heel weinig over het immuunsysteem, maar we leren op dit moment heel snel"quote:Op zondag 27 september 2020 21:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In principe wel, ja. Zo niet dan heb je een probleem want dan kan je dus gewoon covid nog een keer krijgen.
Gaat via je neus & ze hoeven niet zo ver naar boven als nu nodig is.quote:Op zondag 27 september 2020 21:12 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Voor de spiegel ff een wattenstaaf naar de juiste plek wringen of werkt die test anders
Bij jouw punt 1 gaat het mis. Want dat was precies wat hij had moeten zeggen, maar dat deed hij niet, hij ontraadde het. Hij had primair voor de volksgezondheid moeten adviseren, niet voor de politieke en logistieke problemen moeten kiezen en er dan een dom verhaal aan draaien. Hadden verzorgers dit geweten, hadden ze zelf voor niet medische mondkapjes of sjaals whatever kunnen kiezen. Had levens gescheeld. Letterlijk.quote:Op zondag 27 september 2020 21:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik blijf dat een bijzonder verhaal vinden. Dat kun je toch op 2 manieren uitleggen?
1. Er was een tekort aan mondkapjes en hoewel we dachten dat het nodig was, waren er niet genoeg dus hebben we prio gegeven aan ziekenhuizen
2. Wij zijn van mening dat het niet nodig is, maar omdat er geen tekort aan mondkapjes meer is, kan het geen kwaad mensen dat extra beetje comfort te geven, aangezien er veel beroepsgroepen bij ons geweest zijn die het fijn vinden.
Als ik de berichten van het RIVM e.d. lees bedoelden zij 2, maar dat bekt natuurlijk een stuk minder lekker in de media. Wat zou het RIVM ermee te winnen hebben om dit te doen? Waarom zou het RIVM bewust mensen de dood in hebben gejaagd (woorden van allerlei publicaties erover)
Dat soort selectieve verontwaardiging van veel media vind ik eerder schadelijk dan goede onderzoeksjournalistiek
BN-ers hebben ook niet allemaal een hoog IQquote:Op zondag 27 september 2020 21:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Helaas wel, ja. Maar godallemachtig, hij spuit een biological om een verminderde weerstand te hebben in? Als dat waar is dan heeft hij echt het IQ van een gevulde koek.
Stugge, afstandelijke Zeeuwen.quote:Op zondag 27 september 2020 21:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Heel Nederland besmet? Nee, één kleine provincie bleef moedig weerstand bieden aan het virus.
Zeeland.
https://www.telegraaf.nl/(...)virus-zich-nog-koest
Ah, inclusief oversterfte. OK.quote:Op zondag 27 september 2020 20:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Redelijk zeker, 200,000 officieel en de oversterfte beloopt nog eens rond de 100.000.
Dat weet ik niet, ik heb mij niet verdiept in wie dat onderzoek in het VK heeft gedaan.
Instagram en Twitter worden letterlijk het social media riool dan. Zie het al voor me, iemand test positief en maakt een foto van zijn/haar drol met: "Positief getestquote:Op zondag 27 september 2020 21:13 schreef quirina het volgende:
Ze kijken het rioolwater na, maar ze kunnen niet een snelle ontlasting test maken?
Teststrip ff in je drol s’morgens en je weet t...
Wel rot als je niet elke dag poept.
Niet allemaal... oh ja, jouw gevoel voor understatement is er nog steeds, zie ikquote:Op zondag 27 september 2020 21:14 schreef Natalie het volgende:
[..]
BN-ers hebben ook niet allemaal een hoog IQ
Hij heeft een ernstige vorm van psoriasis en de medicijnen daarvoor zijn echt heel heftig.quote:Op zondag 27 september 2020 21:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hij heeft wel psoriasis op z'n hoofd, maar lijkt me niet dat je daarvoor een spuit nodig hebt.
Nee dat mag niet he. Tepels mogen ook niet op insta en twitter.quote:Op zondag 27 september 2020 21:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Instagram en Twitter worden letterlijk het social media riool dan. Zie het al voor me, iemand test positief en maakt een foto van zijn/haar drol met: "Positief getest"
Ik kan niet wachten!
Ja, je zit midden in je eerste les: 'Doe het subtiel'quote:Op zondag 27 september 2020 21:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet allemaal... oh ja, jouw gevoel voor understatement is er nog steeds, zie ik
quote:Op zondag 27 september 2020 21:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, je zit midden in je eerste les: 'Doe het subtiel'
Kan wel, maar er is echt geen bewijs van dat het coronavirus bij zwakkeren zo lang actief blijft.quote:Op zondag 27 september 2020 21:10 schreef quirina het volgende:
Kan het ook niet zo zijn dat het coronavirus bij zwakkeren heel lang actief blijft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |