Jij ookquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
[ afbeelding ]
Q is omgekomen van de honger of heeft nu voedselvergiftigingquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteindelijk bezorgd. 90 minuten ipv de beloofde 35.
Of koud etenquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Q is omgekomen van de honger of heeft nu voedselvergiftiging
Hier ook voornamelijk doner en kapsalon. Geen Wagamama of five guys of Mexicaans of Indiaasquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:53 schreef Senn88 het volgende:
Ik kan trouwens meepraten nu over thuisbezorgd. Tijdje terug een pizza besteld, werd op fiets gebracht. Helaas weinig keuze mbt bezorgvoer hier
Hier is echt zoveel keuze; en ook kwalitatief goed eten. Ik ga binnenkort sowieso weer eens de homecooking bestellen van een van mijn favoriete restaurants hierquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier ook voornamelijk doner en kapsalon. Geen Wagamama of five guys of Mexicaans of Indiaas
Dat is wel al meer dan hierquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier ook voornamelijk doner en kapsalon. Geen Wagamama of five guys of Mexicaans of Indiaas
Geen hond hebben die pottytrained is :’)quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral als je met een hond naar buiten moet.
Gelukkig hoeft dat pas straks weer. Plasje in het steegje en gauw terug.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Haiquote:
Alleen als jij er bentquote:
Hier schijnt de zon hoor.quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgenheerlijk weer om in bed te blijven liggen.
Nóg een reden om geen hond te nemen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe is het met je rug?quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:09 schreef Senn88 het volgende:
Goedemorgen! Huisje is bijna tiptop netjes alleen boven nog even dweilen. Zin in een niks moet alles mag weekend.
Dé reden om geen hond te nemen voor mijquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nóg een reden om geen hond te nemen.
Ik heb er echt nooit moeite mee. En de keren dat het echt regent valt ook reuze mee.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dé reden om geen hond te nemen voor mijmaar ik stond net half te kokhalzen boven een kattenbak dus dat is ook geen pretje.
Maar het moet wel dag in dag uit vier keer per dag, ook als je je beroerd voelt of als je geen tijd hebt.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er echt nooit moeite mee. En de keren dat het echt regent valt ook reuze mee.
Als je als ZZP’er thuiswerkt kun je al helemaal je moment kiezen.
Redelijk ok, bij nieren nog wel gevoelig. Die zijn ook beschadigd weet ik inmiddels. Verder is mijn stuitje ook nog vies gevoelig.quote:
Die levensstijl went best snel hoorquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het moet wel dag in dag uit vier keer per dag, ook als je je beroerd voelt of als je geen tijd hebt.
Ik heb een hond gehad vroeger en toen liepen we er met z'n vieren over te klagen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die levensstijl went best snel hoor
Sommige dingen moet je niet aan willen wennen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die levensstijl went best snel hoor
2x per dag red je het ook wel mee. En daar maak je tijd voor. Voor kinderen moet je ook tijd maken.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het moet wel dag in dag uit vier keer per dag, ook als je je beroerd voelt of als je geen tijd hebt.
Kinderen, Jezus, wat zeg je nu.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2x per dag red je het ook wel mee. En daar maak je tijd voor. Voor kinderen moet je ook tijd maken.
Luna wil inderdaad ook maar 2/3 x per dag. Die haat wandelen in de regenquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2x per dag red je het ook wel mee. En daar maak je tijd voor. Voor kinderen moet je ook tijd maken.
En nog steeds!quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een hond gehad vroeger en toen liepen we er met z'n vieren over te klagen.
Die van mij is ook heel snel klaar met regen. Normaal gaan we 3x per dag. Maar als het bloedheet is of de hele dag regent vind die 2x ook best.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Luna wil inderdaad ook maar 2/3 x per dag. Die haat wandelen in de regen
Vroeger bij ons 5quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Die van ons ging vier keeren dan de zoektocht naar het perfecte grassprietje.
Mijn ouders hebben er een die 6x per dag gaat anders kan je hem achter het behang plakken. Het is ook wel een beetje energieniveau bepalend.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Die van ons ging vier keeren dan de zoektocht naar het perfecte grassprietje.
Ja ik zou geen border collie ofzo nemen. Jammer dat mopsen zo doorgefokt zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben er een die 6x per dag gaat anders kan je hem achter het behang plakken. Het is ook wel een beetje energieniveau bepalend.
Je moet sowieso wel heel erg off the beaten path gaan om een ras te vinden wat dat niet is.. beste keus tegenwoordig is gewoon een Roteb-terrier, die zijn doorgaans onverwoestbaar.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik zou geen border collie ofzo nemen. Jammer dat mopsen zo doorgefokt zijn.
Genoeg rassen waar nog bewust gefokt wordt en er regels zijn om bepaalde erfelijke gebreken zoveel mogelijk te voorkomen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je moet sowieso wel heel erg off the beaten path gaan om een ras te vinden wat dat niet is.. beste keus tegenwoordig is gewoon een Roteb-terrier, die zijn doorgaans onverwoestbaar.
Mijn broer staat sinds kort op de lijst voor een Heidewachtel bij een fokker die maar eens in de paar jaar een keer een nestje heeft. Dan betaal je ook wel de hoofdprijs, maar weet je wel dat het geen doorgefokt exemplaar is.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg rassen waar nog bewust gefokt wordt en er regels zijn om bepaalde erfelijke gebreken zoveel mogelijk te voorkomen.
Maar dan moet je niet bij er broodfokker een hond kopen waar ze zoveel mogelijk puppies willen schuiven.
Mijn ouders kochten een boomer die blind bleek te zijn. Die konden ze gewoon “omruilen”.
Ja dat is de normale manier zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn broer staat sinds kort op de lijst voor een Heidewachtel bij een fokker die maar eens in de paar jaar een keer een nestje heeft. Dan betaal je ook wel de hoofdprijs, maar weet je wel dat het geen doorgefokt exemplaar is.
Heb jij nog leuke eettips?quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja dat is de normale manier zou ik zeggen.
Niet vliegtuigen vol pups uit Oost-Europa die maar Nederland komen. Of “zwerfhonden” uit zuid-Europa.
Bij de thai kan hij zich laten verwennenquote:Op zaterdag 26 september 2020 18:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb jij nog leuke eettips?
Wil vriendje voor zijn verjaardag geven maar niet gewoon uit eten snap je?
Tribecca?quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb jij nog leuke eettips?
Wil vriendje voor zijn verjaardag geven maar niet gewoon uit eten snap je?
Tribecca 2 jaar terug al gegevenquote:Op zaterdag 26 september 2020 18:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Tribecca?
Vrienden waren van de week naar de portier geweest! Was ook erg lekker zeiden ze.
8-gangen
Moet je doen maatquote:Op zaterdag 26 september 2020 18:28 schreef kree het volgende:
Hmmmmm zal ik thuisbezorgd weer.... heb wel ff zin in kibbeling
Het kan he maargoed is ook wel duur als je het teveel doet. Nog ff denken ben er nog niet uit.quote:
Laat het ons wetenquote:Op zaterdag 26 september 2020 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
Het kan he maargoed is ook wel duur als je het teveel doet. Nog ff denken ben er nog niet uit.
Haha neig er wel naar lol. Gehehe maar die zijn niet tot heel laat open dus moet zo ff bedenkenquote:
Of een leuke jackrussel die continu stuitertquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik zou geen border collie ofzo nemen. Jammer dat mopsen zo doorgefokt zijn.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:gcjoel ik stuur je wel iets door waar ik Cali ook mee naartoe wil nemen, maar moet wel een verrassing blijven natuurlijk.
Ah, je komt haar eindelijk eens naar Den Haag brengen met de auto?quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:gcjoel ik stuur je wel iets door waar ik Cali ook mee naartoe wil nemen, maar moet wel een verrassing blijven natuurlijk.
Beste cadeau dat ik haar kan geven.quote:Op zondag 27 september 2020 07:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, je komt haar eindelijk eens naar Den Haag brengen met de auto?
Wat een man, wat een liefde.quote:Op zondag 27 september 2020 08:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beste cadeau dat ik haar kan geven.
ik had gisteren voor het eerst de verwarming aanquote:Op maandag 28 september 2020 07:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het zelfs in bed alweer koud.
Verwarming.quote:Op maandag 28 september 2020 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had gisteren voor het eerst de verwarming aan
Ik kom je wel warm houden.quote:Op maandag 28 september 2020 07:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het zelfs in bed alweer koud.
was wel lekker fietsweer gisterenquote:
Onze cv ketel is stukquote:Op maandag 28 september 2020 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had gisteren voor het eerst de verwarming aan
Ohw, dat is wel een minpuntjequote:
zonder verwarming was het 17,5quote:Op maandag 28 september 2020 08:21 schreef Koen66 het volgende:
het was net onder de 21 graden in de woonkamer. ik weiger de CV nu al aan te zetten
Verwarmingstechnisch is het ook nog te doen hier (met kaarsen aan dan) maar douchenquote:Op maandag 28 september 2020 08:21 schreef Koen66 het volgende:
het was net onder de 21 graden in de woonkamer. ik weiger de CV nu al aan te zetten
ja logisch.... Douchenquote:Op maandag 28 september 2020 08:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Verwarmingstechnisch is het ook nog te doen hier (met kaarsen aan dan) maar douchenik mis mijn douche!
Was bij jou het licht al wel aan dan?quote:Op maandag 28 september 2020 08:38 schreef Koen66 het volgende:
wow, ik doe een conferencecall (op mn zolderkantoor) en het is gewoon weer donker geworden
er kwam net genoeg licht door zolderraam om licht niet aan te hoeven doen..... helaas, dan maar slecht zichtbaar op de cam hahaquote:Op maandag 28 september 2020 08:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Was bij jou het licht al wel aan dan?
Cali approves this message.quote:Op maandag 28 september 2020 08:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet ook nog even iemand laten komen.
Ik heb komend weekend lang weekend in het vooruitzichtquote:Op maandag 28 september 2020 10:27 schreef gcjoel het volgende:
Vandaag nog lekker vrij. Morgen pas werken
En nog een beetje van de natuur kunnen genieten?quote:Op maandag 28 september 2020 10:27 schreef gcjoel het volgende:
Vandaag nog lekker vrij. Morgen pas werken
Zaterdag was nog best oké volgens mij.quote:Op maandag 28 september 2020 10:37 schreef STING het volgende:
[..]
En nog een beetje van de natuur kunnen genieten?
We hebben gewoon zo goed als geen regen gehad
Het was eerst voorspeld dat alleen vrijdag redelijk zou zijn, met za & zo regen, maar uiteindelijk was het zaterdag inderdaad nog half bewolkt en zondag flink bewolkt, maar gelukkig geen regenquote:Op maandag 28 september 2020 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zaterdag was nog best oké volgens mij.
Jaja, de blije dagen van de thuiswerker zijn voorbij.. al die inderhaast ingerichte zolderkantoortjes gaan straks lichtelijk oncomfortabel worden denk ik. Als ze dat niet al waren met het zonnetje op het dak.quote:Op maandag 28 september 2020 09:28 schreef DrMarten het volgende:
Mezelf ook maar weer naar boven gesleept met een ontbijtje en een kan koffie.
Straalkacheltje er bij aan en een poging doen tot werken
Tot een uurtje of 5. Toen begon het te regenen. Gister was het hier ook druilerig weer de halve dag.quote:Op maandag 28 september 2020 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zaterdag was nog best oké volgens mij.
Ze waren idd niet al te ideaal qua klimaatquote:Op maandag 28 september 2020 10:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jaja, de blije dagen van de thuiswerker zijn voorbij.. al die inderhaast ingerichte zolderkantoortjes gaan straks lichtelijk oncomfortabel worden denk ik. Als ze dat niet al waren met het zonnetje op het dak.
Van mij mag die herfst ook nog een paar weken wachten
Hittetechnisch is het hier best oke. Zit aan de schaduwkant van het huis. Op kantoor zit ik pal op het zuiden zonder airco. Daar is niet uit te houden in een hittegolf.quote:Op maandag 28 september 2020 10:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jaja, de blije dagen van de thuiswerker zijn voorbij.. al die inderhaast ingerichte zolderkantoortjes gaan straks lichtelijk oncomfortabel worden denk ik. Als ze dat niet al waren met het zonnetje op het dak.
Van mij mag die herfst ook nog een paar weken wachten
Mjah, true, maar dan wordt werken wel een dure hobbyquote:Op maandag 28 september 2020 10:53 schreef STING het volgende:
[..]
Ze waren idd niet al te ideaal qua klimaat
Voorlopig gelukkig nog niet al te koud, en makkelijker om het op te warmen, dan het af te laten koelen.
Ik zit er al een poosje over te denken om hier zo'n Tado-ding neer te hangen.. dan bepaal je gewoon per ruimte wanneer er gestookt moet worden. Thermostaat hangt in de huiskamer hier, maar ik zit meestal hier in mijn cave of ik ben op zolder bezig.. moet dus de huiskamer verwarmen om boven warmte te kunnen tappen.. nogal inefficiënt idd.quote:Op maandag 28 september 2020 10:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hittetechnisch is het hier best oke. Zit aan de schaduwkant van het huis. Op kantoor zit ik pal op het zuiden zonder airco. Daar is niet uit te houden in een hittegolf.
Nu wordt het anders. Boven enkel glas, dus minder geisoleerd dan beneden. Kan wel het hele huis warm gaan stoken, maar zodra beneden de boel aangenaam is, zal dat boven wel weer af gaan nemen. Dus maar een apart kacheltje gehaald voor de werkkamer
Ik heb gewoon voor 3 tientjes een straalkacheltje gehaald. Is zat om een slaapkamer op te warmen.quote:Op maandag 28 september 2020 11:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, true, maar dan wordt werken wel een dure hobby![]()
Ik heb wel een aardige office, maar ik werk niet thuis
[..]
Ik zit er al een poosje over te denken om hier zo'n Tado-ding neer te hangen.. dan bepaal je gewoon per ruimte wanneer er gestookt moet worden. Thermostaat hangt in de huiskamer hier, maar ik zit meestal hier in mijn cave of ik ben op zolder bezig.. moet dus de huiskamer verwarmen om boven warmte te kunnen tappen.. nogal inefficiënt idd.
Keramisch kacheltje nemen, die zijn stiller.. en even de specs checken, staat er meestal wel bij.. voor 3 tientjes kun je ook niet te veel verwachten natuurlijkquote:Op maandag 28 september 2020 11:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb gewoon voor 3 tientjes een straalkacheltje gehaald. Is zat om een slaapkamer op te warmen.
Ding maakt alleen iets mee geluid dan ik had voorzien.
Dat heb ik ook, dan is de woonkamer nog lekker warm, maar m'n werkkamer niet. Dus zou ik de woonkamer moeten stoken tot 26 graden ofzo om het in het andere kamertje ook warm te krijgen.quote:Op maandag 28 september 2020 11:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, true, maar dan wordt werken wel een dure hobby![]()
Ik heb wel een aardige office, maar ik werk niet thuis
[..]
Ik zit er al een poosje over te denken om hier zo'n Tado-ding neer te hangen.. dan bepaal je gewoon per ruimte wanneer er gestookt moet worden. Thermostaat hangt in de huiskamer hier, maar ik zit meestal hier in mijn cave of ik ben op zolder bezig.. moet dus de huiskamer verwarmen om boven warmte te kunnen tappen.. nogal inefficiënt idd.
Raampje op de ventilatiestand, dan blijft hij doorpruttelen, maar het is zo inefficiënt als watquote:Op maandag 28 september 2020 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, dan is de woonkamer nog lekker warm, maar m'n werkkamer niet. Dus zou ik de woonkamer moeten stoken tot 26 graden ofzo om het in het andere kamertje ook warm te krijgen.
Trek meestal gewoon een vest aan.
Gevulde speculaas, die heb ik gelukkig nog kunnen weerstaanquote:Op maandag 28 september 2020 11:46 schreef Sounddragon het volgende:
Ikke niet zo, maar pepernoten en gevulde speculaas zijn wel heel erg gevaarlijk
De speculaas hier ookquote:Op maandag 28 september 2020 11:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gevulde speculaas, die heb ik gelukkig nog kunnen weerstaan.
Saaaaaaaaaamequote:Op maandag 28 september 2020 11:44 schreef Debsterr het volgende:
Ik hou echt teveel van chocolade kruidnoten. Not good.
Oh, ik mocht net 3 kruidnootjes van mezelfquote:Op maandag 28 september 2020 11:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Saaaaaaaaaame
Had woensdag een zak gekocht speciaal voor iemand, uiteindelijk zat ik toch alleen thuisToen die zak maar leeggegeten.
Nee er was geen regen maar door de voorspelling niks uitgezocht. Uiteindelijk ring gekochtquote:Op maandag 28 september 2020 10:37 schreef STING het volgende:
[..]
En nog een beetje van de natuur kunnen genieten?
We hebben gewoon zo goed als geen regen gehad
Ik loop er hard voorbij in de winkel.. niegezien, niegezien, niegezien..quote:Op maandag 28 september 2020 11:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gevulde speculaas, die heb ik gelukkig nog kunnen weerstaan.
Aww te cutequote:Op maandag 28 september 2020 11:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, ik mocht net 3 kruidnootjes van mezelf![]()
Oeh, plaatjeeeeequote:Op maandag 28 september 2020 12:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee er was geen regen maar door de voorspelling niks uitgezocht. Uiteindelijk ring gekocht
Zo herkenbaar "Ik ga het niet kopen, zonde van m'n geld, is maar tijdelijk lekker"quote:Op maandag 28 september 2020 12:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik loop er hard voorbij in de winkel.. niegezien, niegezien, niegezien..
Rest volgt een half uur laterquote:Op maandag 28 september 2020 12:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Aww te cute![]()
Je vind ze dan i.i.g éxtra lekker!
Dat lukte zaterdag. Gister niet meerquote:Op maandag 28 september 2020 12:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik loop er hard voorbij in de winkel.. niegezien, niegezien, niegezien..
Nee nee, eerst lunch!quote:Op maandag 28 september 2020 12:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rest volgt een half uur later
Half uur!? Denk je dat ik discipline heb of zoquote:Op maandag 28 september 2020 12:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rest volgt een half uur later
3? Tering, dat kan ik echt niet. Gister een halve zak weggevretenquote:Op maandag 28 september 2020 11:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, ik mocht net 3 kruidnootjes van mezelf![]()
Geld boeit niet, maar ik probeer kilo's kwijt te raken, dan moet je geen snoepmeuk gaan kopen waar je niet vanaf kunt blijven. Ik loop wel even langs het nootjes pad.quote:Op maandag 28 september 2020 12:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zo herkenbaar "Ik ga het niet kopen, zonde van m'n geld, is maar tijdelijk lekker"Vervolgens ga ik dezelfde avond tóch nog naar de winkel
Wij hebben dit. Met alleen boven de extra regelknoppies. Ben nog niet tevreden. Die knoppen zitten te dicht op de verwarming om goed te meten dus slaan te snel uit. Gister extra thermostaat voor boven besteld die de meting midden in de kamer kan doen en dan de knop aanstuurt.quote:Op maandag 28 september 2020 11:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Raampje op de ventilatiestand, dan blijft hij doorpruttelen, maar het is zo inefficiënt als wat![]()
Met een Tado kun je desnoods alleen de plee verwarmen in de ochtend tussen 05.00 en 05.30 als je dat wilt, alleen kost dat ook weer een duitje; dat ding kopen, geheid weer geneuzel met kabeltje bijtrekken naar de ketel ofzo, en uiteraard moet elke ruimte die je zo wilt bedienen wel een regelknoppie hebben van een paar tientjes per stuk.. Maar.. ik denk wel dat hij er komt.. want als ik kijk hoe vaak ik vergeet om die thermostaat omlaag te gooien, gaat dat automatiseren me die dingen rap terug laten verdienen.
Plus dat het natuurlijk tof is om het via GH te kunnen bedienen. (tot je WIFi plat ligt)
![]()
Vesten zijn nu een beetje lastig met die brok kunsthars aan mijn arm![]()
Moet zelf ook "wat" kilo's kwijtquote:Op maandag 28 september 2020 12:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geld boeit niet, maar ik probeer kilo's kwijt te raken, dan moet je geen snoepmeuk gaan kopen waar je niet vanaf kunt blijven. Ik loop wel even langs het nootjes pad.
Dat dus.quote:Op maandag 28 september 2020 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Chocoladekruidnootjes.Maar zak open = zak leeg, dus ik haal maar niks.
gelukkig heb ik daar geen last van bij kruidnoten.quote:Op maandag 28 september 2020 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Chocoladekruidnootjes.Maar zak open = zak leeg, dus ik haal maar niks.
Normale Kruidnoten over het algemeen wel, chocolade kruidnoten daar in tegenquote:Op maandag 28 september 2020 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik daar geen last van bij kruidnoten.
die kan ik prima in de winkel laten liggen.
Mijn probleem is dat Joop er laatst mee thuiskwam. Maar die was niet zo handig en gooide pepernoten in dezelfde bak als de kruidnoten en schuimpjes, dus daar kan je nu iemand mee doodgooien.quote:Op maandag 28 september 2020 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik daar geen last van bij kruidnoten.
die kan ik prima in de winkel laten liggen.
Herkenbaar :’)quote:Op maandag 28 september 2020 12:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geld boeit niet, maar ik probeer kilo's kwijt te raken, dan moet je geen snoepmeuk gaan kopen waar je niet vanaf kunt blijven. Ik loop wel even langs het nootjes pad.
Nuttige info, goed om te weten voorafquote:Op maandag 28 september 2020 12:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hebben dit. Met alleen boven de extra regelknoppies. Ben nog niet tevreden. Die knoppen zitten te dicht op de verwarming om goed te meten dus slaan te snel uit. Gister extra thermostaat voor boven besteld die de meting midden in de kamer kan doen en dan de knop aanstuurt.
'wat' is een vrij rekbaar begrip hmm?quote:Op maandag 28 september 2020 12:05 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Moet zelf ook "wat" kilo's kwijtMaar het is zóóóó verleidelijk allemaal
3 keer zo duur als een zak winegums, maja, je moet wat he?quote:
Geen idee. Dat verkopen ze zelf in ieder geval niet erbij.quote:Op maandag 28 september 2020 12:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nuttige info, goed om te weten vooraf![]()
Kun je de knop niet afschermen van de radiator dmv een hitteschildje ofzo?
Hmm, zou ik wel FF McGyveren eerst om te proberen denk ik, maja, that's mequote:Op maandag 28 september 2020 13:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geen idee. Dat verkopen ze zelf in ieder geval niet erbij.
Helaas, het godenlichaam-tijdperk gaat eens voorbij jongeh!quote:
Nee joh, lachende Boeddhalichaam.quote:Op maandag 28 september 2020 13:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Helaas, het godenlichaam-tijdperk gaat eens voorbij jongeh!
Dat weet hij. 'Faxie' krijg je als je 'Fattie' laat uitspreken door iemand met een spraakgebrek.quote:Op maandag 28 september 2020 13:24 schreef Sounddragon het volgende:
Helaas, het godenlichaam-tijdperk gaat eens voorbij jongeh!
Nee geen idee hoe dat precies werkt bij die gewone dingen.quote:Op maandag 28 september 2020 13:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, zou ik wel FF McGyveren eerst om te proberen denk ik, maja, that's meEen gewone thermostaatkraan heeft daar toch ook geen moeite mee volgens mij.
Ohja, alleen even van godsdienst wisselen; ik ga even choco-kruidnootjes hamsteren, thanks!quote:Op maandag 28 september 2020 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, lachende Boeddhalichaam.
Plots weet ik wat ik fout doe.quote:Op maandag 28 september 2020 13:35 schreef Mr.Sandman het volgende:
Die sportdranken zijn ook maar een illusie, blijkbaar moet je nog steeds eerst sporten.
Of als je moet niezenquote:Op maandag 28 september 2020 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weet hij. 'Faxie' krijg je als je 'Fattie' laat uitspreken door iemand met een spraakgebrek.
Ik snap hem, digitale zooi is niet altijd beterquote:Op maandag 28 september 2020 13:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee geen idee hoe dat precies werkt bij die gewone dingen.
Tado meet echt precies de temperatuur in de ruimte en gaat dan aan of uit op basis van je schema. Dus hij meet veel te snel dat het 20 is en gaat uit. Maar dan is het nog veel kouder.
Caramel zeezout Kruidnoten voor mijquote:Op maandag 28 september 2020 11:44 schreef Debsterr het volgende:
Ik hou echt teveel van chocolade kruidnoten. Not good.
Mjah, die wilde ik wel halen, maar toen dacht ik: dat is maar 1 smaak, de hele tijd. En de gewone choco kruidnootjes, dat zijn er 3! Ze hadden ook een smaak variatie zakje bij de Jumbo, maar daar zaten dan ook weer aardbeikruidnootjes inquote:Op maandag 28 september 2020 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Caramel zeezout Kruidnoten voor mij
Van huis uit atheïst, ik kan alle kanten op.quote:Op maandag 28 september 2020 13:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ohja, alleen even van godsdienst wisselen; ik ga even choco-kruidnootjes hamsteren, thanks!
Gewoon meerdere zakjes van één smaak per zakje.quote:Op maandag 28 september 2020 14:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah, die wilde ik wel halen, maar toen dacht ik: dat is maar 1 smaak, de hele tijd. En de gewone choco kruidnootjes, dat zijn er 3! Ze hadden ook een smaak variatie zakje bij de Jumbo, maar daar zaten dan ook weer aardbeikruidnootjes in. Dus dat was geen optie. Bah.
Oh die had ik niet eens gezien, volgende keer danquote:Op maandag 28 september 2020 14:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah, die wilde ik wel halen, maar toen dacht ik: dat is maar 1 smaak, de hele tijd. En de gewone choco kruidnootjes, dat zijn er 3! Ze hadden ook een smaak variatie zakje bij de Jumbo, maar daar zaten dan ook weer aardbeikruidnootjes in. Dus dat was geen optie. Bah.
Zo ging het telkens met de paaseitjes. Ik kon mezelf nu beter beheersenquote:Op maandag 28 september 2020 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon meerdere zakjes van één smaak per zakje.
Ja precies. Hij gaat dus om de haverklap weer aan want het is niet warm genoeg.quote:Op maandag 28 september 2020 13:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik snap hem, digitale zooi is niet altijd beter![]()
Maar.. als het goed is gaat ie dan op termijn ook weer aan als die radiator afkoelt, alleen worden die laatste 2 graden dan idd wel een langdradig iets.
Ik blijf het een aparte beweging vinden dat we eet- en drinkwaren met een eigen structuur en smaak de smaak van andere eet- en drinkwaren gaan geven. Aardbeikruidnootjes? Wtf? Net zoals thee met 1.001 smaken. Hoepel op, ik wil thee die naar thee smaakt, geen thee die het aroma draagt van de vagina van een exotische prinses die gebaad heeft in ezelinnenmelk.quote:Op maandag 28 september 2020 14:01 schreef Debsterr het volgende:
Bestaat dit?quote:Op maandag 28 september 2020 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik blijf het een aparte beweging vinden dat we eet- en drinkwaren met een eigen structuur en smaak de smaak van andere eet- en drinkwaren gaan geven. Aardbeikruidnootjes? Wtf? Net zoals thee met 1.001 smaken. Hoepel op, ik wil thee die naar thee smaakt, geen thee die het aroma draagt van de vagina van een exotische prinses die gebaad heeft in ezelinnenmelk.
Beginnend Boeddhist hierquote:Op maandag 28 september 2020 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van huis uit atheïst, ik kan alle kanten op.
vooral in de breedte![]()
Zal wel eens zo'n startersetje kopen als hij weer eens langs komt op iBood, dan ga ik wel eens aan de klooi hier.. Ik wil het sowieso op de een of andere manier geautomatiseerd hebben..quote:Op maandag 28 september 2020 14:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies. Hij gaat dus om de haverklap weer aan want het is niet warm genoeg.
Verder vind ik het systeem wel heel fijn met die app en makkelijk in te stellen enzo.
@yvie Heb jij hier antwoord op?quote:Op maandag 28 september 2020 14:20 schreef gianni61 het volgende:
Bestaat dit?
Ik vraag dit voor een vriend.
leuk geprobeerd, maar zal geen reet uitmaken.quote:Op maandag 28 september 2020 14:39 schreef Debsterr het volgende:
Wat vinden jullie er van? https://nos.nl/artikel/23(...)22-00-uur-dicht.html
Horeca om 22 uur dicht ook echt. Wat gaat dat nou weer uitmaken behalve dat de horeca dit niet nog een keer overleefd?quote:Op maandag 28 september 2020 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leuk geprobeerd, maar zal geen reet uitmaken.
Was te verwachten, geen problemen mee, maar vraag me af of het voldoende is om het tij te keren.quote:Op maandag 28 september 2020 14:39 schreef Debsterr het volgende:
en geen publiek bij sportwedstrijden.quote:Op maandag 28 september 2020 14:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Horeca om 22 uur dicht ook echt. Wat gaat dat nou weer uitmaken behalve dat de horeca dit niet nog een keer overleefd?
Denk inderdaad dat mondkapjes meer doet dan die gekke openingstijden. En hoe gaan ze dat ontsmetten oppakken dan als mensen nu al geen centimeter ruimte laten bij de in- en uitgang van de supermarkt?quote:Op maandag 28 september 2020 14:42 schreef STING het volgende:
[..]
Was te verwachten, geen problemen mee, maar vraag me af of het voldoende is om het tij te keren.
Ik mis nog de verplichte mondkapjes in de horeca en winkels/supermarkten, maar kennelijk denken we in NL daar nog steeds anders over dan in bijv. Duitsland.
Ik snap niet waarom nederlanders zo tegen mondkapjes zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 14:42 schreef STING het volgende:
[..]
Was te verwachten, geen problemen mee, maar vraag me af of het voldoende is om het tij te keren.
Ik mis nog de verplichte mondkapjes in de horeca en winkels/supermarkten, maar kennelijk denken we in NL daar nog steeds anders over dan in bijv. Duitsland.
Op het begin hadden we nog medewerkers die de karretjes schoonmaakten en de in- en uit flow nog een beetje reguleerde, maar het is nu lekker chaotisch. Hoop dat ze die medewerkers weer terugbrengen.quote:Op maandag 28 september 2020 14:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat mondkapjes meer doet dan die gekke openingstijden. En hoe gaan ze dat ontsmetten oppakken dan als mensen nu al geen centimeter ruimte laten bij de in- en uitgang van de supermarkt?
Ik wil er best een op doen in de winkel hoor maar niet als ik aan het fietsen ben of gewoon buiten loop.quote:Op maandag 28 september 2020 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom nederlanders zo tegen mondkapjes zijn.
Zo'n kapje is nauwelijks een belemmering in een winkel..
KM werkt bij die grote bouwmarkt, yippiyayayippiyee, en de schroefjes/ijzerwaren gang is voortaan beveiligd i.v.m. teveel druktequote:Op maandag 28 september 2020 14:46 schreef STING het volgende:
[..]
Op het begin hadden we nog medewerkers die de karretjes schoonmaakten en de in- en uit flow nog een beetje reguleerde, maar het is nu lekker chaotisch. Hoop dat ze die medewerkers weer terugbrengen.
En dan staan er van die vieze plantenspuiten bij de ingang en een rol wc-papier ofzo waarmee je het dan zelf schoon moet maken. Of het is op/leeg.quote:Op maandag 28 september 2020 14:46 schreef STING het volgende:
[..]
Op het begin hadden we nog medewerkers die de karretjes schoonmaakten en de in- en uit flow nog een beetje reguleerde, maar het is nu lekker chaotisch. Hoop dat ze die medewerkers weer terugbrengen.
De mensen die het echt iets kan schelen nemen gewoon hun eigen desinfectans mee om het karretje schoon te maken, neem ik aan.quote:Op maandag 28 september 2020 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan staan er van die vieze plantenspuiten bij de ingang en een rol wc-papier ofzo waarmee je het dan zelf schoon moet maken. Of het is op/leeg.
Wacht wat.quote:Op maandag 28 september 2020 14:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
KM werkt bij die grote bouwmarkt, yippiyayayippiyee, en de schroefjes/ijzerwaren gang is voortaan beveiligd i.v.m. teveel drukte.
Ik gebruik nog even handgelquote:Op maandag 28 september 2020 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mensen die het echt iets kan schelen nemen gewoon hun eigen desinfectans mee om het karretje schoon te maken, neem ik aan.
Was eerst afgezet met touwen en een mededeling dat er max. zoveel mensen in die gang mochten. Maar dat werkte niet toen Jan Jans en de kinderen gezellig allemaal onder dat touw door wandelden.quote:
Ik moet ook gewoon eens leren dat mensen idioten zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 14:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Was eerst afgezet met touwen en een mededeling dat er max. zoveel mensen in die gang mochten. Maar dat werkte niet toen Jan Jans en de kinderen gezellig allemaal onder dat touw door wandelden.
Dit vat het mooi samen, denk/vrees ik. Teveel mensen die de hele hand grijpen als ze één vinger aangereikt krijgen. Kwestie van tijd voor we weer in een intelligente lockdown zitten dan met een max aantal personen weer de supermarkt en de bouwmarkt in mogen.quote:Op maandag 28 september 2020 14:52 schreef Debsterr het volgende:
Was eerst afgezet met touwen en een mededeling dat er max. zoveel mensen in die gang mochten. Maar dat werkte niet toen Jan Jans en de kinderen gezellig allemaal onder dat touw door wandelden.
Kut. Vooral die kroegen. Ik ben bang dat dit de definitieve doodsteek wordt veel kroegen.quote:Op maandag 28 september 2020 14:39 schreef Debsterr het volgende:
Op zich begrijpelijk. Als ik zie wat daar voor rijen voor de deur stonden tijdens de lockdownquote:Op maandag 28 september 2020 14:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
KM werkt bij die grote bouwmarkt, yippiyayayippiyee, en de schroefjes/ijzerwaren gang is voortaan beveiligd i.v.m. teveel drukte.
Voor een intelligente lockdown heb je helaas intelligente mensen nodig..quote:Op maandag 28 september 2020 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit vat het mooi samen, denk/vrees ik. Teveel mensen die de hele hand grijpen als ze één vinger aangereikt krijgen. Kwestie van tijd voor we weer in een intelligente lockdown zitten dan met een max aantal personen weer de supermarkt en de bouwmarkt in mogen.
Ervaring leert ook dat als de supermarkt de verplichting krijgt om een max aantal bezoekers toe te laten en te controleren dat er max één iemand per huishouden naar binnen gaat, je al een hoop minder-intelligente mensen buiten de deur houdt. Niet ideaal, maar hey, blijkbaar moet het eerst zover komen...quote:Op maandag 28 september 2020 14:59 schreef gianni61 het volgende:
Voor een intelligente lockdown heb je helaas intelligente mensen nodig..
Hier sinds vandaagquote:Op maandag 28 september 2020 14:46 schreef STING het volgende:
[..]
Katten die op hun baasjes lijken.quote:Op maandag 28 september 2020 15:01 schreef Lokasenna het volgende:
Onze kat krijgt morgen een soa test
Hoop dat ze het niet van hun baasje opgelopen hebben.quote:Op maandag 28 september 2020 15:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Katten die op hun baasjes lijken.
“ Gewone” thee mag de schoenen van smaakjesthee nog niet eens poetsenquote:Op maandag 28 september 2020 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik blijf het een aparte beweging vinden dat we eet- en drinkwaren met een eigen structuur en smaak de smaak van andere eet- en drinkwaren gaan geven. Aardbeikruidnootjes? Wtf? Net zoals thee met 1.001 smaken. Hoepel op, ik wil thee die naar thee smaakt, geen thee die het aroma draagt van de vagina van een exotische prinses die gebaad heeft in ezelinnenmelk.
Ze is even zedig als ik en Kaneel inderdaad, dus ik ben niet ongerust.quote:Op maandag 28 september 2020 15:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Katten die op hun baasjes lijken.
Warme chocolademelk met framboosquote:Op maandag 28 september 2020 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft mijn jumbo nog steeds. Je mag er ook nog steeds niet in zonder kar.quote:Op maandag 28 september 2020 14:46 schreef STING het volgende:
[..]
Een AH hier in de omgeving is zo van God los dat je ongevraagd onderdeel van een competitie wordt om omver gereden te worden met een karretje als je met een mondkapje op boodschappen gaat doen.quote:Op maandag 28 september 2020 15:06 schreef rival het volgende:
Heeft mijn jumbo nog steeds. Je mag er ook nog steeds niet in zonder kar.
Mijn kleine beetje hoop dat we heel.misschien voor begeleiding enzo wel weer naar kantoor zouden mogen is weer aardig de grond in geboordquote:Op maandag 28 september 2020 15:07 schreef gcjoel het volgende:
Twijfel nu wel over mijn kantoorwerk.
Vind eigenlijk dat ik weer thuis moet gaan werken compleet. Maar het deed me ook wel goed wat meer ritme te hebben.
Wij krijgen 4 nieuwe mensen komende 2 maandenquote:Op maandag 28 september 2020 15:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn kleine beetje hoop dat we heel.misschien voor begeleiding enzo wel weer naar kantoor zouden mogen is weer aardig de grond in geboord
Ik heb ook echt medelijden met de echt nieuwe mensen die in mei zijn gestart.
Onze buitendienst zou inmiddels weer aan het werk mogen, maar vraag me af of dat nog doorgaat.
Bij mij op het werk is de business case al bijna om een groot deel van de kantoorpanden af te stoten en thuiswerken als norm in te gaan stellen.quote:Op maandag 28 september 2020 15:13 schreef DrMarten het volgende:
Mijn kleine beetje hoop dat we heel.misschien voor begeleiding enzo wel weer naar kantoor zouden mogen is weer aardig de grond in geboord
Ik heb ook echt medelijden met de echt nieuwe mensen die in mei zijn gestart.
Onze buitendienst zou inmiddels weer aan het werk mogen, maar vraag me af of dat nog doorgaat.
Ik zie soms filmpjes (uit Amerika dan wel) waar mensen worden aangevallen omdat ze een mondkapje dragen... wat boeit het jou nou of een ander voorzichtig wilt zijnquote:Op maandag 28 september 2020 15:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een AH hier in de omgeving is zo van God los dat je ongevraagd onderdeel van een competitie wordt om omver gereden te worden met een karretje als je met een mondkapje op boodschappen gaat doen.
Ja, ze dragen dat ding voor jouquote:Op maandag 28 september 2020 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie soms filmpjes (uit Amerika dan wel) waar mensen worden aangevallen omdat ze een mondkapje dragen... wat boeit het jou nou of een ander voorzichtig wilt zijn![]()
Deze week was in Nederland in de trein iemand aangevallen die de mondkap even omhoog had geschoven om een slok water te drinkenquote:Op maandag 28 september 2020 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie soms filmpjes (uit Amerika dan wel) waar mensen worden aangevallen omdat ze een mondkapje dragen... wat boeit het jou nou of een ander voorzichtig wilt zijn![]()
Eigen verantwoordelijkheid is mooi, zolang het niet doorslaat in een 'fuck you' mentaliteit naar de rest van de wereld.quote:Op maandag 28 september 2020 15:15 schreef rival het volgende:
Ik hoop dat ik zsm thuis mag werken op m’n nieuwe baan. Op m’n oude baan vond ik het zo belachelijk dat ik maar op moest komen draven. Ook dat het kantoor ineens weer gevuld werd omdat de schermen eraan kwamen. Die waren er toch echt nog niet. Hoorde van een collega dat die er de dag nadat ik weg was waren, terwijl ik ze juist wilde hebbenquote:Op maandag 28 september 2020 15:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij krijgen 4 nieuwe mensen komende 2 maanden![]()
Hoe gaan we dat doen? Die hebben echt begeleiding nodig.
Ergens in Japan ofzo is dat zelfs normaalquote:Op maandag 28 september 2020 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ze dragen dat ding voor jou
Ja lekker iemand aanvallen omdat je bang bent besmet te raken. Beetje gaan vechten, ja dan ben je veilig bezig :’)quote:Op maandag 28 september 2020 15:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze week was in Nederland in de trein iemand aangevallen die de mondkap even omhoog had geschoven om een slok water te drinken
Toen ik er was werd de reisleidster verkouden dus die heeft een hele tijd met zo'n ding op gelopen, met een notitieboekje bij zich als ze dingen moest vertellen. Beetje zoals die clip van Bob Dylan, had wel wat.quote:Op maandag 28 september 2020 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ergens in Japan ofzo is dat zelfs normaal
Toch? Dat elke zieke zo een ding op heeft of thuis blijft?
Zolang je maar niet zingt of je favoriete voetbalclub toejuicht tijdens het slaan, toch?quote:Op maandag 28 september 2020 15:20 schreef rival het volgende:
Ja lekker iemand aanvallen omdat je bang bent besmet te raken. Beetje gaan vechten, ja dan ben je veilig bezig :’)
En niet dansen he!quote:Op maandag 28 september 2020 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je maar niet zingt of je favoriete voetbalclub toejuicht tijdens het slaan, toch?
quote:Op maandag 28 september 2020 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je maar niet zingt of je favoriete voetbalclub toejuicht tijdens het slaan, toch?
Ja vind ik alleen maar netjes als iemand dat doet!quote:Op maandag 28 september 2020 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik er was werd de reisleidster verkouden dus die heeft een hele tijd met zo'n ding op gelopen, met een notitieboekje bij zich als ze dingen moest vertellen. Beetje zoals die clip van Bob Dylan, had wel wat.
En toen werd een reisgenootje ook verkouden en werd ze echt scheef aangekeken door iedereen en heeft ze er ook maar eentje opgezet.
1 december krijgen wij weer 6 nieuwen binnen. Ben benieuwd.quote:Op maandag 28 september 2020 15:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij krijgen 4 nieuwe mensen komende 2 maanden![]()
Hoe gaan we dat doen? Die hebben echt begeleiding nodig.
Zo stonden de poppetjes bij oude 2d vechtspelletjes ook altijd als je niks deedquote:
Exploding Fistquote:Op maandag 28 september 2020 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo stonden de poppetjes bij oude 2d vechtspelletjes ook altijd als je niks deed
... waar is @Ang3l als je hem nodig hebt?quote:Op maandag 28 september 2020 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Exploding Fist
International Karate
Ik moest googlen en kan niet anders concluderen dan dat jij heel oud bent.quote:Op maandag 28 september 2020 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Exploding Fist
International Karate
Jouw gebrek aan algemene ontwikkeling zegt niks over mijn leeftijd.quote:Op maandag 28 september 2020 15:34 schreef gianni61 het volgende:
Ik moest googlen en kan niet anders concluderen dan dat jij heel oud bent.
Vriend van mij had een feest op IJburg. Die hadden spotters staan bij de weg en als er controle aan kwam rijden riep de dj om dat iedereen een stoel moest pakken. :’)quote:
Ik leer nog elke dag bij.quote:Op maandag 28 september 2020 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw gebrek aan algemene ontwikkeling zegt niks over mijn leeftijd.Al is het geen nieuws dat ik niet de jongste ben hier.
Heb je niet herkend op de foto’s in de mediaquote:Op maandag 28 september 2020 15:39 schreef Debsterr het volgende:
Ach ja, maandje geleden nog naar de getver gegaan op een bruiloft en flink gedanst met zijn allen. Voelde de week erna toch een beetje... verkeerd.
Herkenbaar maar dan met terrasbezoek. Sindsdien ook niet meer op het terras geweest en thuis in mijn eentje zuipen.quote:Op maandag 28 september 2020 15:39 schreef Debsterr het volgende:
Ach ja, maandje geleden nog naar de getver gegaan op een bruiloft en flink gedanst met zijn allen. Voelde de week erna toch een beetje... verkeerd.
Ben net een kameleon joh!quote:Op maandag 28 september 2020 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je niet herkend op de foto’s in de media
Ik begin je zorg over het gebrek aan intelligente mensen voor een dito lockdown steeds beter te begrijpen.quote:Op maandag 28 september 2020 15:39 schreef gianni61 het volgende:
Ik leer nog elke dag bij.
Zo weet ik pas sinds een half uur hoe ik mijn telefoon qr codes moet scannen en dat ik mijn telefoon ook op een willekeurig stuk fruit kan richten en hij mij verteld hoeveel calorieën dit bevat
watquote:Op maandag 28 september 2020 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo weet ik pas sinds een half uur hoe ik mijn telefoon qr codes moet scannen en dat ik mijn telefoon ook op een willekeurig stuk fruit kan richten en hij mij verteld hoeveel calorieën dit bevat
Tevens, ff testen. 🍆quote:Op maandag 28 september 2020 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i know right.quote:
quote:
quote:Op maandag 28 september 2020 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i know right.
Bij mijn trosje cherry tomaatjes werkt het in ieder geval.
Zeker alleen Android.quote:Op maandag 28 september 2020 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i know right.
Bij mijn trosje cherry tomaatjes werkt het in ieder geval.
Wilde net zeggen: wat voor mensen doen dat?? En toen zag ik de post van debsterquote:Op maandag 28 september 2020 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
Vriend van mij had een feest op IJburg. Die hadden spotters staan bij de weg en als er controle aan kwam rijden riep de dj om dat iedereen een stoel moest pakken. :’)
Stuur een foto van je pruim en we proberen het uit.quote:
Ik ben idd clubkapioen karate geweest ja. Hoe wist je dat?quote:Op maandag 28 september 2020 15:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
... waar is @:Ang3l als je hem nodig hebt?
Ik had dat dus met tekkie in LAB-1.quote:Op maandag 28 september 2020 15:39 schreef Debsterr het volgende:
En zag dat er weer een Tekkie komt bij Lab-1?quote:Op maandag 28 september 2020 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had dat dus met tekkie in LAB-1.
Voelde me er de dag erna noet goed bij, en niet alleen de kater.
Ik zag t ook. Vroegen al mensen of ik kwam. Ik sla 'm over. Voel me er niet zo goed bij.quote:Op maandag 28 september 2020 16:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En zag dat er weer een Tekkie komt bij Lab-1?
quote:Op maandag 28 september 2020 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had dat dus met tekkie in LAB-1.
Voelde me er de dag erna noet goed bij, en niet alleen de kater.
Ja op een gegeven moment ben je als organisatie natuurlijk de politieagent die je ook niet wil zijn, maar dat hoort er denk ik in deze tijd ook bij. Mensen lappen t ZO snel aan hun laars,dan kun je t nog zo mooi regelen......quote:Op maandag 28 september 2020 16:17 schreef Debsterr het volgende:
Overigens was de try-out van Theo Maassen prima georganiseerd daar - statafels met zitplek voor 2, jammer alleen dat iedereen elkaar kende en overal ging buurten.
Slimquote:Op maandag 28 september 2020 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag t ook. Vroegen al mensen of ik kwam. Ik sla 'm over. Voel me er niet zo goed bij.
Zou ik inderdaad niet meer heen gaan. Walgelijk kinderachtig om zo te werken.quote:Op maandag 28 september 2020 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment ben je als organisatie natuurlijk de politieagent die je ook niet wil zijn, maar dat hoort er denk ik in deze tijd ook bij. Mensen lappen t ZO snel aan hun laars,dan kun je t nog zo mooi regelen......
Maar bij tekkie was t serieus gewoon je camera afplakken en (zoals hierboven bij rival ook stond) iemand op de uitkijk die dan riep dat je allemaal moest gaan zitten als t zover was. Dat vind ik niet eens meer proberen het goede te doen.
Nope, dat je in je enthousiasme wat te dichtbij komt, okay. Maar bewust de zaken omzeilen zo, bah. En daardoor zijn de cafés en restaurants weer de dupe nu...quote:Op maandag 28 september 2020 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment ben je als organisatie natuurlijk de politieagent die je ook niet wil zijn, maar dat hoort er denk ik in deze tijd ook bij. Mensen lappen t ZO snel aan hun laars,dan kun je t nog zo mooi regelen......
Maar bij tekkie was t serieus gewoon je camera afplakken en (zoals hierboven bij rival ook stond) iemand op de uitkijk die dan riep dat je allemaal moest gaan zitten als t zover was. Dat vind ik niet eens meer proberen het goede te doen.
In mijn hoofd bedoel ikquote:
Tsjaa, veel mensen zien het zonder grens teveel als mogelijkheid om maar feestjes te organiseren. En daar ben jij de dupe van. Hoeveel geluidsoverlast we hier de afgelopen weken wel niet hebben gehad van de studentenhuizen die maar thuis feesten...quote:Op maandag 28 september 2020 16:22 schreef DrMarten het volgende:
Beperkt mensen thuis uitnodigen, ook weer zoiets. Vorig weekend verjaardag van mijn neefje gevierd met mijn ouders, broers, 1 schoonzus en de kinderen.
Over 2 weken is mijn nichtje jarig, dat zouden we dan niet mogen vieren op eenzelfde manier. Ik zou wel naar mijn broer en de kinderen mogen want 4 personen. Ik mag naar mijn ouders want minder dan 4 personen, maar samen met mijn ouders naar mijn broer en de kinderen is dan ineens een probleem
Precies. En dan heb je een Koelhuis Construct wat zijn best probeert te doen met looproutes, schotjes tussen de zitjes, mensen die rondlopen en je er echt op aanspreken als je danst .... en dat moet dan dicht tijdelijk op straf na controle. Is nu weer open, hebben WEER extra maatregelen toegepast op t terrein. En zo;n Tekkie op LAB-1 die doet er dan echt alles aan om t willens enw etens te omzeilen.quote:Op maandag 28 september 2020 16:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope, dat je in je enthousiasme wat te dichtbij komt, okay. Maar bewust de zaken omzeilen zo, bah. En daardoor zijn de cafés en restaurants weer de dupe nu...
Nu gaat er weer 1 lijn getrokken worden en heeft iedereen er last van. Niet leuk, maar wel begrijpelijk.quote:Op maandag 28 september 2020 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. En dan heb je een Koelhuis Construct wat zijn best probeert te doen met looproutes, schotjes tussen de zitjes, mensen die rondlopen en je er echt op aanspreken als je danst .... en dat moet dan dicht tijdelijk op straf na controle. Is nu weer open, hebben WEER extra maatregelen toegepast op t terrein. En zo;n Tekkie op LAB-1 die doet er dan echt alles aan om t willens enw etens te omzeilen.
Ik vind er een groot verschil inzitten tussen een organisatie die er een hoop aan doet, en waarbij de bezoekers het af en toe aan hun laars lappen en teruggefloten moeten worden. Of een organisatie die niet eens probeert. Kan daar slecht tegen.
Lui in de straat hiernaast hadden kennelijk ook iets van een verjaardag. Grote tent in de tuin en 2 avonden achter elkaar een zooi volk over de vloer met veel kabaal.quote:Op maandag 28 september 2020 16:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsjaa, veel mensen zien het zonder grens teveel als mogelijkheid om maar feestjes te organiseren. En daar ben jij de dupe van. Hoeveel geluidsoverlast we hier de afgelopen weken wel niet hebben gehad van de studentenhuizen die maar thuis feesten...
Weet niet precies wat de restricties in NL zijn op het moment? In veel plaatsen laten ze teveel afhangen van het gezonde verstand van de mensen zelf heb ik het idee. Dan weet je dus vantevoren al dat dat niet gaat werkenquote:Op maandag 28 september 2020 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In mijn hoofd bedoel ik
Oke, ik had ook keelpijn en heb ff sporten e.d. overgeslagen. Maar dat heeft maar 3 dagen geduurd. Dt weer buiten helpt niet mee, schreeuwen en alcohol ook niet en mijn stem is al niet al te sterk. Maar ja, keelpijn IS een symptoom, dus ff rustigaan gedaan. Maar is voorbij nu.
Wat ik bedoelde is dat ik me er achteraf niet goed bij voelde hoe t daar "geregeld" was. En die conclusie had ik op de avond zelf ook kunnen trekken en kunnen gaan, maar dan ben je al halverwge de avond, zit er alcohol in, is t gezellig en dan merk ook ik aan mezlf dat ik met de stroom meega. En dat vind ik hypocriet van mezelf. Dat voelde ik achteraf, dus dat bedoelde ik.
Dus ik ga niet naar de volgende editie.
Ach, als er 1 plek is waar je niet bang hoeft te zijn voor corona dan is het het ziekenhuis. Dat scheeltquote:Op maandag 28 september 2020 16:28 schreef Debsterr het volgende:
Vrijdagochtend bloedprikken, wat een feest
Mwahquote:Op maandag 28 september 2020 16:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ach, als er 1 plek is waar je niet bang hoeft te zijn voor corona dan is het het ziekenhuis. Dat scheelt
True, maar ik ben gewoon heel erg slecht met naalden enzoquote:Op maandag 28 september 2020 16:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ach, als er 1 plek is waar je niet bang hoeft te zijn voor corona dan is het het ziekenhuis. Dat scheelt
Gewoon achter centraal station?quote:Op maandag 28 september 2020 16:30 schreef Debsterr het volgende:
Is niet het ziekenhuis trouwens, dat scheelt weer.
Oké, mits mensen niet al rochelend via de gewone ingang binnenkomen als ze positief zijnquote:
Ja, levert weer wat knaken op! Je moet wat, als starter op de woningmarktquote:Op maandag 28 september 2020 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon achter centraal station?
Zat jij niet onder de tattoos?quote:Op maandag 28 september 2020 16:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
True, maar ik ben gewoon heel erg slecht met naalden enzo
Jawel, dan leggen ze me ook altijd plat op de stoelquote:Op maandag 28 september 2020 16:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zat jij niet onder de tattoos?
ik kan ook niet tegen het moment dat die naald mijn vel in gaat, dan kijk ik ff de andere kant op
True.quote:Op maandag 28 september 2020 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu gaat er weer 1 lijn getrokken worden en heeft iedereen er last van. Niet leuk, maar wel begrijpelijk.
Ik heb t laatst zelf gedaan met een thuis kit.quote:Op maandag 28 september 2020 16:28 schreef Debsterr het volgende:
Vrijdagochtend bloedprikken, wat een feest
Je kan veel dingen niet met wet regelen,.quote:Op maandag 28 september 2020 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet niet precies wat de restricties in NL zijn op het moment? In veel plaatsen laten ze teveel afhangen van het gezonde verstand van de mensen zelf heb ik het idee. Dan weet je dus vantevoren al dat dat niet gaat werken
Periodieke soa testquote:Op maandag 28 september 2020 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb t laatst zelf gedaan met een thuis kit.
Wat een SLAGVELD was dat!!!
"Wat doet u achter het centraal daaaaaaaaaaaan?quote:Op maandag 28 september 2020 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon achter centraal station?
Wut?quote:Op maandag 28 september 2020 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb t laatst zelf gedaan met een thuis kit.
Wat een SLAGVELD was dat!!!
Kilootje of 50..quote:Op maandag 28 september 2020 12:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'wat' is een vrij rekbaar begrip hmm?
Ja de thuistest was toen gratis, omdat je eigenlijk geen seks mocht hebben natuurlijk.quote:
Jezus, dat klinkt echt heel erg naar. Maar inderdaad wel een goed moment om even iedereen te testen.quote:Op maandag 28 september 2020 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de thuistest was toen gratis, omdat je eigenlijk geen seks mocht hebben natuurlijk.
Goed moment van de GGD om ff iedereen (zoveel mogelijk) te testen op HIV.
Maar dan zit je dus met een vingerprikker en een buisje waar BEST WEL VEEL in moet.
Dus je moet heel je vinger lek prikken en uitwringen en zo in dat ding druppelen
Ik vond t niet heel plezierig neequote:Op maandag 28 september 2020 16:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jezus, dat klinkt echt heel erg naar. Maar inderdaad wel een goed moment om even iedereen te testen.
quote:Op maandag 28 september 2020 16:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jawel, dan leggen ze me ook altijd plat op de stoel
En dan te bedenken dat diabetespatiënten meerdere keren per dag prikkenquote:Op maandag 28 september 2020 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ellendige ding dus. Dan schiet die naald er zo ineens PRIK uit, in je vingertop
Inentingen boeien me niet, maar bloed afnemen vind ik wel naar, al zit het gewoon tussen de oren. En ik had de vorige keer een blauw ei op m'n arm, voelde het ook welquote:Op maandag 28 september 2020 16:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel naalden in mijn lijf gehad dat ik er niet meer anders van wordt. Alleen het moment dat ie de huid in gaat kijk ik niet, maar verder boeit het me allemaal niet. Helemaal bloed prikken. Als je een goede prikker hebt voel je er niks van.
Over een paar weken weer de griepprik. Stelt ook niks voor.
Waarom heb je dat zo vaak?quote:Op maandag 28 september 2020 16:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel naalden in mijn lijf gehad dat ik er niet meer anders van wordt. Alleen het moment dat ie de huid in gaat kijk ik niet, maar verder boeit het me allemaal niet. Helemaal bloed prikken. Als je een goede prikker hebt voel je er niks van.
Zit idd wel echt verschil in de prikkers ja.quote:Op maandag 28 september 2020 16:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
M'n zwager mag zichzelf elke dag bloedverdunners geven in de buik, ook met zo'n prikje geloof ik.quote:Op maandag 28 september 2020 16:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat diabetespatiënten meerdere keren per dag prikken
Zou er ook niet echt om staan te springen om dat zelf te gaan doen.quote:Op maandag 28 september 2020 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit idd wel echt verschil in de prikkers ja.
Meestal gaat t wel prima, maar had er eentje waarbij ze 5 buisjes moest en dan moet ze die verwisselen terwijl de naald in je arm zit. Dus dat wiebelt dan een beetje.............. en vervolgens liep ik 2 weken met een paarse arm rond vanwege onderhuidse bloedingem.Charmant. Net een junk.
Nou, je moest dus een heel buisje vullen.quote:Op maandag 28 september 2020 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ah; dat valt zo te zien mee qua bloedafname.
Ja dit, was een mooie bloeduitstorting en ik had blijkbaar lastige aders.quote:Op maandag 28 september 2020 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit idd wel echt verschil in de prikkers ja.
Meestal gaat t wel prima, maar had er eentje waarbij ze 5 buisjes moest en dan moet ze die verwisselen terwijl de naald in je arm zit. Dus dat wiebelt dan een beetje.............. en vervolgens liep ik 2 weken met een paarse arm rond vanwege onderhuidse bloedingem.Charmant. Net een junk.
Dan heb je ook maar 1 druppeltje nodig. Dat scheelt.quote:Op maandag 28 september 2020 16:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat diabetespatiënten meerdere keren per dag prikken
De GGD had zelf wel wat beters te doenquote:Op maandag 28 september 2020 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou er ook niet echt om staan te springen om dat zelf te gaan doen.
's ochtends ook misselijk?quote:Op maandag 28 september 2020 16:45 schreef Debsterr het volgende:
Hopelijk niet al teveel buisjes, even checken hoe mijn ijzer enzo is want moest zaterdag naar de vluchtstrook toen ik duizelig werd achter het stuur
Ha haquote:Op maandag 28 september 2020 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
's ochtends ook misselijk?
Chronisch ziek, dus een hele tijd halfjaarlijks controle (inmiddels jaarlijks en niet altijd meer bloedonderzoek). Indertijd in 2 etappes bijna 9 weken in het ziekenhuis gelegen met bijna dagelijks bloedprikken, tig infuusnaalden, 2 operaties enzo.quote:
Oei, dat klinkt wel heftig ja! En auw auw auw dingen aan je tenenquote:Op maandag 28 september 2020 16:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Chronisch ziek, dus een hele tijd halfjaarlijks controle (inmiddels jaarlijks en niet altijd meer bloedonderzoek). Indertijd in 2 etappes bijna 9 weken in het ziekenhuis gelegen met bijna dagelijks bloedprikken, tig infuusnaalden, 2 operaties enzo.
Later nog een paar kleine ingreepjes en onderzoeken met roesjes dus infuusnaalden.
Verdovingen in oogleden ivm weghaken abcesjes, verdovingen bij de tandarts etc etc
De meest pijnlinke blijft wel de verdoving in de grote teen ivm ingegroeide teennagel. Toen bijna van mijn stokje gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |