Jij ookquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
[ afbeelding ]
Q is omgekomen van de honger of heeft nu voedselvergiftigingquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteindelijk bezorgd. 90 minuten ipv de beloofde 35.
Of koud etenquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Q is omgekomen van de honger of heeft nu voedselvergiftiging
Hier ook voornamelijk doner en kapsalon. Geen Wagamama of five guys of Mexicaans of Indiaasquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:53 schreef Senn88 het volgende:
Ik kan trouwens meepraten nu over thuisbezorgd. Tijdje terug een pizza besteld, werd op fiets gebracht. Helaas weinig keuze mbt bezorgvoer hier
Hier is echt zoveel keuze; en ook kwalitatief goed eten. Ik ga binnenkort sowieso weer eens de homecooking bestellen van een van mijn favoriete restaurants hierquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier ook voornamelijk doner en kapsalon. Geen Wagamama of five guys of Mexicaans of Indiaas
Dat is wel al meer dan hierquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier ook voornamelijk doner en kapsalon. Geen Wagamama of five guys of Mexicaans of Indiaas
Geen hond hebben die pottytrained is :’)quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral als je met een hond naar buiten moet.
Gelukkig hoeft dat pas straks weer. Plasje in het steegje en gauw terug.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Haiquote:
Alleen als jij er bentquote:
Hier schijnt de zon hoor.quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgenheerlijk weer om in bed te blijven liggen.
Nóg een reden om geen hond te nemen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe is het met je rug?quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:09 schreef Senn88 het volgende:
Goedemorgen! Huisje is bijna tiptop netjes alleen boven nog even dweilen. Zin in een niks moet alles mag weekend.
Dé reden om geen hond te nemen voor mijquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nóg een reden om geen hond te nemen.
Ik heb er echt nooit moeite mee. En de keren dat het echt regent valt ook reuze mee.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dé reden om geen hond te nemen voor mijmaar ik stond net half te kokhalzen boven een kattenbak dus dat is ook geen pretje.
Maar het moet wel dag in dag uit vier keer per dag, ook als je je beroerd voelt of als je geen tijd hebt.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er echt nooit moeite mee. En de keren dat het echt regent valt ook reuze mee.
Als je als ZZP’er thuiswerkt kun je al helemaal je moment kiezen.
Redelijk ok, bij nieren nog wel gevoelig. Die zijn ook beschadigd weet ik inmiddels. Verder is mijn stuitje ook nog vies gevoelig.quote:
Die levensstijl went best snel hoorquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het moet wel dag in dag uit vier keer per dag, ook als je je beroerd voelt of als je geen tijd hebt.
Ik heb een hond gehad vroeger en toen liepen we er met z'n vieren over te klagen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die levensstijl went best snel hoor
Sommige dingen moet je niet aan willen wennen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die levensstijl went best snel hoor
2x per dag red je het ook wel mee. En daar maak je tijd voor. Voor kinderen moet je ook tijd maken.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het moet wel dag in dag uit vier keer per dag, ook als je je beroerd voelt of als je geen tijd hebt.
Kinderen, Jezus, wat zeg je nu.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2x per dag red je het ook wel mee. En daar maak je tijd voor. Voor kinderen moet je ook tijd maken.
Luna wil inderdaad ook maar 2/3 x per dag. Die haat wandelen in de regenquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2x per dag red je het ook wel mee. En daar maak je tijd voor. Voor kinderen moet je ook tijd maken.
En nog steeds!quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een hond gehad vroeger en toen liepen we er met z'n vieren over te klagen.
Die van mij is ook heel snel klaar met regen. Normaal gaan we 3x per dag. Maar als het bloedheet is of de hele dag regent vind die 2x ook best.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Luna wil inderdaad ook maar 2/3 x per dag. Die haat wandelen in de regen
Vroeger bij ons 5quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Die van ons ging vier keeren dan de zoektocht naar het perfecte grassprietje.
Mijn ouders hebben er een die 6x per dag gaat anders kan je hem achter het behang plakken. Het is ook wel een beetje energieniveau bepalend.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Die van ons ging vier keeren dan de zoektocht naar het perfecte grassprietje.
Ja ik zou geen border collie ofzo nemen. Jammer dat mopsen zo doorgefokt zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben er een die 6x per dag gaat anders kan je hem achter het behang plakken. Het is ook wel een beetje energieniveau bepalend.
Je moet sowieso wel heel erg off the beaten path gaan om een ras te vinden wat dat niet is.. beste keus tegenwoordig is gewoon een Roteb-terrier, die zijn doorgaans onverwoestbaar.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik zou geen border collie ofzo nemen. Jammer dat mopsen zo doorgefokt zijn.
Genoeg rassen waar nog bewust gefokt wordt en er regels zijn om bepaalde erfelijke gebreken zoveel mogelijk te voorkomen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je moet sowieso wel heel erg off the beaten path gaan om een ras te vinden wat dat niet is.. beste keus tegenwoordig is gewoon een Roteb-terrier, die zijn doorgaans onverwoestbaar.
Mijn broer staat sinds kort op de lijst voor een Heidewachtel bij een fokker die maar eens in de paar jaar een keer een nestje heeft. Dan betaal je ook wel de hoofdprijs, maar weet je wel dat het geen doorgefokt exemplaar is.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg rassen waar nog bewust gefokt wordt en er regels zijn om bepaalde erfelijke gebreken zoveel mogelijk te voorkomen.
Maar dan moet je niet bij er broodfokker een hond kopen waar ze zoveel mogelijk puppies willen schuiven.
Mijn ouders kochten een boomer die blind bleek te zijn. Die konden ze gewoon “omruilen”.
Ja dat is de normale manier zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn broer staat sinds kort op de lijst voor een Heidewachtel bij een fokker die maar eens in de paar jaar een keer een nestje heeft. Dan betaal je ook wel de hoofdprijs, maar weet je wel dat het geen doorgefokt exemplaar is.
Heb jij nog leuke eettips?quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja dat is de normale manier zou ik zeggen.
Niet vliegtuigen vol pups uit Oost-Europa die maar Nederland komen. Of “zwerfhonden” uit zuid-Europa.
Bij de thai kan hij zich laten verwennenquote:Op zaterdag 26 september 2020 18:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb jij nog leuke eettips?
Wil vriendje voor zijn verjaardag geven maar niet gewoon uit eten snap je?
Tribecca?quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb jij nog leuke eettips?
Wil vriendje voor zijn verjaardag geven maar niet gewoon uit eten snap je?
Tribecca 2 jaar terug al gegevenquote:Op zaterdag 26 september 2020 18:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Tribecca?
Vrienden waren van de week naar de portier geweest! Was ook erg lekker zeiden ze.
8-gangen
Moet je doen maatquote:Op zaterdag 26 september 2020 18:28 schreef kree het volgende:
Hmmmmm zal ik thuisbezorgd weer.... heb wel ff zin in kibbeling
Het kan he maargoed is ook wel duur als je het teveel doet. Nog ff denken ben er nog niet uit.quote:
Laat het ons wetenquote:Op zaterdag 26 september 2020 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
Het kan he maargoed is ook wel duur als je het teveel doet. Nog ff denken ben er nog niet uit.
Haha neig er wel naar lol. Gehehe maar die zijn niet tot heel laat open dus moet zo ff bedenkenquote:
Of een leuke jackrussel die continu stuitertquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik zou geen border collie ofzo nemen. Jammer dat mopsen zo doorgefokt zijn.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:gcjoel ik stuur je wel iets door waar ik Cali ook mee naartoe wil nemen, maar moet wel een verrassing blijven natuurlijk.
Ah, je komt haar eindelijk eens naar Den Haag brengen met de auto?quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:gcjoel ik stuur je wel iets door waar ik Cali ook mee naartoe wil nemen, maar moet wel een verrassing blijven natuurlijk.
Beste cadeau dat ik haar kan geven.quote:Op zondag 27 september 2020 07:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, je komt haar eindelijk eens naar Den Haag brengen met de auto?
Wat een man, wat een liefde.quote:Op zondag 27 september 2020 08:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beste cadeau dat ik haar kan geven.
ik had gisteren voor het eerst de verwarming aanquote:Op maandag 28 september 2020 07:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het zelfs in bed alweer koud.
Verwarming.quote:Op maandag 28 september 2020 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had gisteren voor het eerst de verwarming aan
Ik kom je wel warm houden.quote:Op maandag 28 september 2020 07:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het zelfs in bed alweer koud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |