Kan me wel voorstellen dat er een soort mechachrome deal kan komen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Leuk bedacht van Ollie maar dat is toch totaal onvergelijkbaar? Die Renault motoren werden gewoon gebouwd en doorontwikkeld omdat meer teams ermee reden. RBR plakte er alleen een Tag Heuer badge op. Ik neem aan dat Honda de stekker uit dat hele motorenprogramma trekt.
De enige optie zou dan Mugen zijn, maar het lijkt me bijzonder stug.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Leuk bedacht van Ollie maar dat is toch totaal onvergelijkbaar? Die Renault motoren werden gewoon gebouwd en doorontwikkeld omdat meer teams ermee reden. RBR plakte er alleen een Tag Heuer badge op. Ik neem aan dat Honda de stekker uit dat hele motorenprogramma trekt.
Honda is ook een commercieel bedrijf. Nu is het nog zo dat ze het F1-motorenprogramma zelf betalen, maar dat kan ook door een derde gebeuren waarbij Honda dan pure leverancier wordt en geen partner. De afdeling voor racemotoren bediend al allerlei klanten en allerlei series.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Leuk bedacht van Ollie maar dat is toch totaal onvergelijkbaar? Die Renault motoren werden gewoon gebouwd en doorontwikkeld omdat meer teams ermee reden. RBR plakte er alleen een Tag Heuer badge op. Ik neem aan dat Honda de stekker uit dat hele motorenprogramma trekt.
Bij Renault? Pfft, echt niet. Hij kan bij elk team terecht en zodra Mercedes weet dat Lewis gaat stoppen, kan hij daarnaartoe.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:20 schreef THEFXR het volgende:
Max moet op zijn knieën smekend excuus aanbieden
Hmm, ging Aston niet instappen volgend jaar? Of bouwen die zelf de motor niet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:31 schreef vosss het volgende:
Afwachten. Jammer wel dat er een fabrikant vertrekt. Niet best.
Zou me niks verbazen dat RBR straks gewoon de handdoek gooit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Bij Renault? Pfft, echt niet. Hij kan bij elk team terecht en zodra Mercedes weet dat Lewis gaat stoppen, kan hij daarnaartoe.
Die geven alleen de naam aan racing point, net zoals het nu red bull aston martin isquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, ging Aston niet instappen volgend jaar? Of bouwen die zelf de motor niet?
Die connectie heeft RB al natuurlijk..
Rebranded ja zodat het minder opvalt als ze wel de stekker eruit trekken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik vind Renault niet onzeker. Die rebranden volgend jaar hun complete team naar Alpine en geven in interviews geen blijk van twijfel over hun deelname, zoals Honda wel continu deed.
Ah ok, ik dacht dat die echt serieus gingen instappen met echt eigen materiaal.. jammer..quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:42 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Die geven alleen de naam aan racing point, net zoals het nu red bull aston martin is
Lijkt mij eigenlijk héél sterk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat een zooitje. als ik 't goed begrijp zijn er andere redenen waarom ze niet met Mercedes praten.
dat is dan info die Olav Bol brengt. een persoonlijke vete. 't schijnt zelfs dat Mercedes medewerkers ooit geen toegang tot het hotel kregen nadat het hotel in handen kwam van deze Dietrich. ik weet niet wat er allemaal van waar is.
als dat zo is dan is dat uitermate triest en onprofessioneel.
Ik sluit niet uit dat RB en Renault weer samen gaan werken. Maar ik denk niet dat Max daarvoor excuses gaat aanbieden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen dat RBR straks gewoon de handdoek gooit.
Ik denk dat Max een ander pakkie aan gaat krijgen op termijn; Die heeft geen zin in Renault2.0, die komt of bij Benz, of bij een zustertje daarvan.. Racing Point zou me niks verbazen. Ik denk namelijk niet dat ze bij MB de ballen hebben om hem naast Hamilton te zetten, en if so, dan neemt Hamstert vrij vlot de kuierlatten denk ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat RB en Renault weer samen gaan werken. Maar ik denk niet dat Max daarvoor excuses gaat aanbieden.
Ja, dat moet haast wel. Kan me niet voorstellen dat RBR zo even een nieuwe motorenfabrikant uit de hoge hoed tovert, die ook nog eens competatieve motoren brengt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk dat Max een ander pakkie aan gaat krijgen op termijn; Die heeft geen zin in Renault2.0, die komt of bij Benz, of bij een zustertje daarvan.. Racing Point zou me niks verbazen. Ik denk namelijk niet dat ze bij MB de ballen hebben om hem naast Hamilton te zetten, en if so, dan neemt Hamstert vrij vlot de kuierlatten denk ik.
Waterstof is gewoon elektrisch.quote:
Weet ik wel, maar klinkt toch andersquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Waterstof is gewoon elektrisch.
Sowieso waterstof.
No one knows, maar Max moet en zal die Hamilton van P1 krijgen, dus een Benz-motor team is een moetje, maja, dan blijft hij de underdog omdat alles het allemaal steeds net niet is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ja, dat moet haast wel. Kan me niet voorstellen dat RBR zo even een nieuwe motorenfabrikant uit de hoge hoed tovert, die ook nog eens competatieve motoren brengt.
Zou Mclaren/Mercedes een goede combo worden? Ik heb er stiekem wel hoop op.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:01 schreef Sounddragon het volgende:
Sowieso wel wenselijk voor de merchandise, want ik verrot het om een roze 33 achterop mijn blacky te plakken of in roze shirtjes te gaan lopen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:01 schreef Sounddragon het volgende:
Sowieso wel wenselijk voor de merchandise, want ik verrot het om een roze 33 achterop mijn blacky te plakken of in roze shirtjes te gaan lopen
Jos Verstappen zal wel flashbacks krijgen naar 1999 toen Honda de stekker uit hun fabrieksteam project trok.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:50 schreef beantherio het volgende:
Honda toont zich zo langzamerhand een onbetrouwbare partner in de geschiedenis van de Formule 1.
Ja lach maar, kán toch gewoon niet?quote:
Zelfs als Red Bull niet verder wilt dan zullen die twee teams waarschijnlijk niet verdwijnen. Dat zou pure kapitaalvernietiging zijn. De teams worden dan verkocht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:05 schreef Dutchguy het volgende:
Ik heb er vertrouwen in dat er een oplossing komt. Het veld is nu eigenlijk al te klein met 10 teams. De hele F1 kan het zich niet veroorloven om nog 2 teams te zien vertrekken. Dan is het gedaan met de sport.
Die was ik alweer vergeten. Dat was ook een heel bedrijfspolitiek verhaal waarbij het management vrij plotseling het eigen team in de stront liet zakken om te kiezen voor een motordeal met BAR.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jos Verstappen zal wel flashbacks krijgen naar 1999 toen Honda de stekker uit hun fabrieksteam project trok.
True, als het straks neerkomt op een MB vs Ferrari verhaal is het wel klaar met de F1.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:05 schreef Dutchguy het volgende:
Ik heb er vertrouwen in dat er een oplossing komt. Het veld is nu eigenlijk al te klein met 10 teams. De hele F1 kan het zich niet veroorloven om nog 2 teams te zien vertrekken. Dan is het gedaan met de sport.
Dan moet er nog steeds een kooitje vet hard rennende hamstertjes achterin.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zelfs als Red Bull niet verder wilt dan zullen die twee teams waarschijnlijk niet verdwijnen. Dat zou pure kapitaalvernietiging zijn. De teams worden dan verkocht.
Dat begrijp ik, er zijn ook motoren beschikbaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan moet er nog steeds een kooitje vet hard rennende hamstertjes achterin.
Niks competitiefs.. RBR gaat echt niet middenveld racen, dan stappen ze eruit, 100%.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, er zijn ook motoren beschikbaar.
Die hoop moet je laten varen met VAG die al hun focus voor e-motorsports bekend heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
True, als het straks neerkomt op een MB vs Ferrari verhaal is het wel klaar met de F1.
Offfff... er moeten in 2022 ineens een paar SERIEUZE fabrikanten gaan instappen à la Audi en Porsche, of Lambo ofzo... Op zich mogelijk, maar dan nog steeds is het middenveldvulling, en geen potentiële kanshebbers voor een titel, sowieso niet in hun rookie jaar.
Dat zit recentelijk toch wat anders:quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
Die hoop moet je laten varen met VAG die al hun focus voor e-motorsports bekend heeft gemaakt.
Racing Point wordt volgend jaar Aston Martin (zelfde eigenaar, zijnde Stroll) en die rijden met Mercedes motoren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, ging Aston niet instappen volgend jaar? Of bouwen die zelf de motor niet?
Die connectie heeft RB al natuurlijk..
Mazepin is nog op zoek naar een team. Wilde Williams al overnemen en schijnt nu bezig te zijn met Haas. Maar dat is één team en dus is er nog een koper nodig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zelfs als Red Bull niet verder wilt dan zullen die twee teams waarschijnlijk niet verdwijnen. Dat zou pure kapitaalvernietiging zijn. De teams worden dan verkocht.
Ja dat was ook opmerkelijk. Al had dat volgens mij ook te maken met de plotselinge dood van Harvey Postlethwaite.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
Die was ik alweer vergeten. Dat was ook een heel bedrijfspolitiek verhaal waarbij het management vrij plotseling het eigen team in de stront liet zakken om te kiezen voor een motordeal met BAR.
It's all politics and smokescreensquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
Die hoop moet je laten varen met VAG die al hun focus voor e-motorsports bekend heeft gemaakt.
2021 is door dat opschuiven nu sowieso een speeljaartje geworden.. het laatste jaar voor de big change was al voorspeld als matig en een flauwe doorontwikkeling van de huidige auto's, en door dat doorschuiven nu is het helemaal futloze cola geworden.. Er is tijd en ruimte voor newbie-fabrikanten.. de tijd om erin te stappen is NUquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:27 schreef Breekfast het volgende:
Red Bull zal met hangende pootjes terug moeten naar Renault ben ik bang.
Als Abiteboul het veld zou ruimen dan kan het best wel weer tot een goede samenwerking komen. De motor lijkt inmiddels een stuk betrouwbaarder en qua vermogen zijn ze nooit minder geweest dan Honda.
En voor Renault is het natuurlijk ook reuze interessant. Die leveren straks alleen nog aan hun eigen team. Qua ontwikkelingskosten scheelt het natuurlijk ontzettend als Red Bull weer terugkomt als klant.
Neemt niet weg dat je wel weer opnieuw moet beginnen. 2021 is een verloren jaar. Honda gaat daar geen energie meer in steken.
De DTM bestaat na dit jaar ook niet meer in de huidige vorm omdat alle fabrikanten vertrokken zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:33 schreef opgebaarde het volgende:
Verstappen moet gewoon DTM gaan rijden. Gelijkwaardige bolides en de DRS-haters zijn meteen verlost van hun grootste ergenis.
Al die treintjes zonder één inhaalpoging hebben ook hun charme
Ik zie voor 2026 echter geen nieuwe motorfabrikanten instappen. Tot die tijd blijven de huidige motorregels gehandhaafd met beperkte mogelijkheden tot upgraden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
It's all politics and smokescreens
[..]
2021 is door dat opschuiven nu sowieso een speeljaartje geworden.. het laatste jaar voor de big change was al voorspeld als matig en een flauwe doorontwikkeling van de huidige auto's, en door dat doorschuiven nu is het helemaal futloze cola geworden.. Er is tijd en ruimte voor newbie-fabrikanten.. de tijd om erin te stappen is NU
De vraag is of F1 dat vol kan houden, wil je nog 5 jaar met een dominante Merc motor verder of ga je voor een nieuw en eenvoudigere motorspec waardoor motorfabrikanten in kunnen stappen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik zie voor 2026 echter geen nieuwe motorfabrikanten instappen. Tot die tijd blijven de huidige motorregels gehandhaafd met beperkte mogelijkheden tot upgraden.
Volgens mij zelfs al bevestigd. Met een tintje roze voor BWT.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:43 schreef shiz het volgende:
Aston Martin gaat mogelijk toch gewoon in British Racing Green rijden, was dat niet een gerucht?
Kan mij geen enkele combinatie bedenken tussen het groen en roze.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs al bevestigd. Met een tintje roze voor BWT.
Een LinkedIn bericht is iets anders dan beleid.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:26 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat zit recentelijk toch wat anders:
https://www.gptoday.net/n(...)n-porsche-naar-de-f1
Over 20 jaar misschien.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:54 schreef nils7 het volgende:
[..]
Een LinkedIn bericht is iets anders dan beleid.
FE is ook een kermisrondje dat klopt maar wel de toekomst.
Iemand heeft al geprobeerd beide te combinerenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Kan mij geen enkele combinatie bedenken tussen het groen en roze.
Alpine gaat overigens rijden in Frans blauw
Zou leuk zijn als IndyCar bijv. nog wat internationaler zou worden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Over 20 jaar misschien.
Op dit moment zijn zelfs de IndyCar en WEC betere alternatieven dan de Formule E.
Formule Ferrari here we goquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:35 schreef beantherio het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik me zorgen begin te maken over de toekomst van formule 1 als geheel. Honda zegt eigenlijk "Formule 1 is niet langer relevant en daarom stoppen we ermee". Daar hebben ze misschien wel gelijk in. Als ze dat bij Mercedes en Renault (twee bedrijven die in een vergelijkbaar schuitje zitten als Honda) ook gaan bedenken dan heeft de sport wel echt een probleem.
Blijven ze wel in IndyCar vraag ik me af.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:35 schreef beantherio het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik me zorgen begin te maken over de toekomst van formule 1 als geheel. Honda zegt eigenlijk "Formule 1 is niet langer relevant en daarom stoppen we ermee". Daar hebben ze misschien wel gelijk in. Als ze dat bij Mercedes en Renault (twee bedrijven die in een vergelijkbaar schuitje zitten als Honda) ook gaan bedenken dan heeft de sport wel echt een probleem.
Er valt nu ook gewoon ontzettend weinig te winnen / eer te behalen, en het afbreukrisico is wel groot.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:35 schreef beantherio het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik me zorgen begin te maken over de toekomst van formule 1 als geheel. Honda zegt eigenlijk "Formule 1 is niet langer relevant en daarom stoppen we ermee". Daar hebben ze misschien wel gelijk in. Als ze dat bij Mercedes en Renault (twee bedrijven die in een vergelijkbaar schuitje zitten als Honda) ook gaan bedenken dan heeft de sport wel echt een probleem.
Die motoren zijn niet hybride en werken veel eenvoudiger dan wat ze in F1 doen, dus het lijkt me niet dat ze daar veel kosten voor maken. Dat zal het dan wel makkelijker te verantwoorden maken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:43 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Blijven ze wel in IndyCar vraag ik me af.
Klinkt logisch inderdaad, ze zijn daar ook een grotere speler.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die motoren zijn niet hybride en werken veel eenvoudiger dan wat ze in F1 doen, dus het lijkt me niet dat ze daar veel kosten voor maken. Dat zal het dan wel makkelijker te verantwoorden maken.
En het is vermakelijker om te kijkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die motoren zijn niet hybride en werken veel eenvoudiger dan wat ze in F1 doen, dus het lijkt me niet dat ze daar veel kosten voor maken. Dat zal het dan wel makkelijker te verantwoorden maken.
Eens. Ik vind dat dit ook duidelijk maakt dat het F1 eigenlijk al een hele tijd een probleem heeft. Het veld is gewoon te klein en nu staat dat gegeven nu wel heel duidelijk in het spotlicht. Dit is niet alleen voor RB en AT een probleem.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:44 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Er valt nu ook gewoon ontzettend weinig te winnen / eer te behalen, en het afbreukrisico is wel groot.
Er is geen motor die ook maar een beetje kan tippen aan die van Mercedes en dat blijft naar alle waarschijnlijkheid nog wel een tijdje zo. Alle andere merken worden op dit moment afgezeken/uitgelachen vanwege 'slecht' presteren.
Bij nu instappen weet je eigenlijk dat het bakken met geld kost en je er zeker een paar jaar geen succes mee gaat hebben.
Max naar Mercedes zou leuk zijn voor de onderlinge strijd, maar werkelijk desastreus voor de rest van het veld. Het is ook maar zeer de vraag of het dan spannender en leuker gaat worden. Er moeten gewoon meer gelijkwaardige(re) teams komen met perspectief, anders zie ik het ook somber in.
dat verhaal wat onlangs ging dat Mercedes het team gaat verkopen klinkt mij nog steeds logisch in de oren. De eerste stap in de richting van een exitquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:35 schreef beantherio het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik me zorgen begin te maken over de toekomst van formule 1 als geheel. Honda zegt eigenlijk "Formule 1 is niet langer relevant en daarom stoppen we ermee". Daar hebben ze misschien wel gelijk in. Als ze dat bij Mercedes en Renault (twee bedrijven die in een vergelijkbaar schuitje zitten als Honda) ook gaan bedenken dan heeft de sport wel echt een probleem.
Dat is dus ook de toekomst voor de F1. Dergelijke motoren zijn goedkoper, eenvoudiger en zorgen voor meer beleving bij de fans.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die motoren zijn niet hybride en werken veel eenvoudiger dan wat ze in F1 doen, dus het lijkt me niet dat ze daar veel kosten voor maken. Dat zal het dan wel makkelijker te verantwoorden maken.
Nee autoracen en milieu gaat niet samen maar productie auto's en milieu juist wel aangezien ze een negatieve bijdragen aan leveren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat is dus ook de toekomst voor de F1. Dergelijke motoren zijn goedkoper, eenvoudiger en zorgen voor meer beleving bij de fans.
De huidige peperdure complexe ruimtevaarttechnologie die de F1 gebruikt is alleen interessant voor ingenieurs en wellicht de marketingafdeling van de diverse fabrikanten. Het verbruik of de CO2-uitstoot van een Formule 1 auto is echter totaal niet relevant. F1 auto's zijn nu zuiniger dan vroeger maar er staan intussen wel vijf races meer op de kalender dan in 1996 (corona buiten beschouwing gelaten). Wat denk je dat het voor CO2-uitstoot geeft om al dat materieel naar alle uithoeken van de wereld te slepen?
Vandaar ook dat Formule E zo'n belachelijke klasse is. Met elektrische auto's 'racen' in Chili, Zuid-Korea, Indonesië, China, Argentinië... Waar ben je dan in godsnaam mee bezig?
Autoracen en milieu gaan niet samen dus die link moet je überhaupt niet willen leggen. F1 zou zich moeten focussen op het zijn van de snelste, beste raceklasse.
Na het vertrek van McLaren heeft Renault ook belang bij nieuwe klantenteams hoor. Die raken volgend jaar een hoop data kwijt en hebben dus weinig te eisen. Sowieso is het niet gezegd dat Red Bull naar Renault overstapt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:22 schreef Gruj0 het volgende:
Haha, die RBR toch. Verafschuwden Renault en moeten nu op de knieën om terug te mogen komen.![]()
RBR management.. ""
![]()
![]()
Renault moet maar eisen dat hun naam groot op de RBR wagens terecht komt.
Nog niet, maar vanaf 2022 (oorspronkelijke planning) of 2023 wel, zij het wat simpeler dan in de F1. Geen MGU-H bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die motoren zijn niet hybride en werken veel eenvoudiger dan wat ze in F1 doen, dus het lijkt me niet dat ze daar veel kosten voor maken. Dat zal het dan wel makkelijker te verantwoorden maken.
Ik mag toch hopen dat ze slimmer zijn bij de FIA en daar over nadenken nu, anders komt het denk ik niet goed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik zie voor 2026 echter geen nieuwe motorfabrikanten instappen. Tot die tijd blijven de huidige motorregels gehandhaafd met beperkte mogelijkheden tot upgraden.
Ik ook niet; dat brg is al niet echt geweldig, en een likkie roze zo hier en daar gaat dat zéker niet verbeterenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Kan mij geen enkele combinatie bedenken tussen het groen en roze.
Alpine gaat overigens rijden in Frans blauw
My gawd dat is nasty, brrrquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Iemand heeft al geprobeerd beide te combineren
[ twitter ]
BRG (donkergroen metallic) is mijn favoriete kleur voor een autoquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze slimmer zijn bij de FIA en daar over nadenken nu, anders komt het denk ik niet goed.
[..]
Ik ook niet; dat brg is al niet echt geweldig, en een likkie roze zo hier en daar gaat dat zéker niet verbeteren
[..]
My gawd dat is nasty, brrr![]()
Van die kleurencombi is echt niks te maken, of er moet een lelijkste auto van het veld verkiezing komen ofzo.. dan is het instant win.
Mooi, plak er eens een paar mooie roze stickers op?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
BRG (donkergroen metallic) is mijn favoriete kleur voor een auto
Zoiets bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
Aston Martin heeft een iets lichtere metallic kleur.
British Racing Green. Mooie kleur inderdaad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
BRG (donkergroen metallic) is mijn favoriete kleur voor een auto
Zoiets bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
Aston Martin heeft een iets lichtere metallic kleur.
Dat wordt al minder, inderdaadquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mooi, plak er eens een paar mooie roze stickers op?
Doet het best goed met oldkool John Player Special-reclame in zwart met goud en zilver ofzoquote:
Dat verkoop je anno nu never nooit meer aan de milieu-lobby, en tevens wordt F1 natuurlijk gebruikt als ontwikkelings-platform voor hybride technieken, daar is een flink deel van de sponsoring en interesse van de fabrikanten op gebaseerd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:00 schreef manny het volgende:
Mischien ook wel een kans om weer te starten met V8. 5 liter ofzo. Simpelere regels. Niks hybride / elektrisch.
Het moet een weekend klachten van omwonenden regenen als het F1 circus ergens neerstrijkt.
Kan circuit Zandvoort gelijk weer van de kalender af.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:00 schreef manny het volgende:
Mischien ook wel een kans om weer te starten met V8. 5 liter ofzo. Simpelere regels. Niks hybride / elektrisch.
Het moet een weekend klachten van omwonenden regenen als het F1 circus ergens neerstrijkt.
wel eens maar het grote geld ben je dan ook wel kwijt, ze moeten voor 2025 met iets goeds komen wat dat betreft om het interessant te houden voor fabrikanten als Mercedes en Renault, Ferrari lijkt me daar iets flexibeler in maar dat is maar een gevoel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:00 schreef manny het volgende:
Mischien ook wel een kans om weer te starten met V8. 5 liter ofzo. Simpelere regels. Niks hybride / elektrisch.
Het moet een weekend klachten van omwonenden regenen als het F1 circus ergens neerstrijkt.
quote:Maar 2022 is te vroeg, zeggen ze. Goed ingevoerde bronnen gaan ervan uit dat Porsche waarschijnlijk pas vanaf 2026 wil meedoen aan de sport.
Je weet dat de DTM ook DRS heeft?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:33 schreef opgebaarde het volgende:
Verstappen moet gewoon DTM gaan rijden. Gelijkwaardige bolides en de DRS-haters zijn meteen verlost van hun grootste ergenis.
Al die treintjes zonder één inhaalpoging hebben ook hun charme
Dit soort dingen horen we al jaren en daarom geloof ik er weinig van. Volkswagen staat ook onder druk en die laat Porsche nu niet ineens scheppen met geld investeren in een F1-project waarvan de techniek weinig toekomst heeft.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:34 schreef Breekfast het volgende:
Haha, grote kop op GPblog.nl: "Volkswagen is klaar om in F1 te stappen als partner van Red Bull".
Klik je door:
[..]
Ze waren voor het Dieselgate schandaal volgens diverse bronnen dichtbij een instap. Helaas gooide dat schandaal roet in het eten maar Porsche zou al een F1 motor gebouwd hebben nadat ze zich teruggetrokken hadden uit Le Mans.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:39 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit soort dingen horen we al jaren en daarom geloof ik er weinig van. Volkswagen staat ook onder druk en die laat Porsche nu niet ineens scheppen met geld investeren in een F1-project waarvan de techniek weinig toekomst heeft.
die LeMans hybrid van hun zat er toch ook niet ver vanaf qua techniek?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze waren voor het Dieselgate schandaal volgens diverse bronnen dichtbij een instap. Helaas gooide dat schandaal roet in het eten maar Porsche zou al een F1 motor gebouwd hebben nadat ze zich teruggetrokken hadden uit Le Mans.
Dat klopt. Ze waren bezig met een haalbaarheidsonderzoek voor deelname aan Formule 1. Er is inderdaad ook een proefmotor gebouwd. Helaas is dat project een paar jaar geleden gestaakt. Maar ze hebben de techniek wel in huis en zouden het wel moeten kunnen. De techniek van hun LMP-auto's lijkt veel op die van Formule 1.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze waren voor het Dieselgate schandaal volgens diverse bronnen dichtbij een instap. Helaas gooide dat schandaal roet in het eten maar Porsche zou al een F1 motor gebouwd hebben nadat ze zich teruggetrokken hadden uit Le Mans.
hoe dan ook voor Red Bull een aardige klap financieel gezien dan is een klantenmotor van een ander nog redelijk overzichtelijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:44 schreef Breekfast het volgende:
Ik vind het idee om zelfstandig de motor te gaan bouwen, met Honda mogelijk nog als tijdelijke partner, wel een interessant idee. Dan ben je voorgoed van het gezeik af.
Geen idee alleen hoeveel extra geld dat kost
Abiteboul heeft niets te kiezen dus dat zal wel meevallen. Beide partijen zijn tot elkaar veroordeeld zolang RBR geen alternatief vindt.quote:
Het gaat niet om zijn Twitter-account maar om zijn Instagram-account.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:39 schreef Lionheaad het volgende:
Gpfans heeft niet in de gaten dat dit niet het juiste twitter account van Max is
https://www.gpfans.com/nl(...)ull-racing-en-honda/
Beter voor het milieu.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:35 schreef beantherio het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik me zorgen begin te maken over de toekomst van formule 1 als geheel. Honda zegt eigenlijk "Formule 1 is niet langer relevant en daarom stoppen we ermee". Daar hebben ze misschien wel gelijk in. Als ze dat bij Mercedes en Renault (twee bedrijven die in een vergelijkbaar schuitje zitten als Honda) ook gaan bedenken dan heeft de sport wel echt een probleem.
De Formule1 draagt juist bij aan een beter milieu. Veel van de technieken op hedendaagse straatauto's zijn afkomstig uit de Formule1quote:
Dat denk ik niet. Ik denk niet dat je als PR-medewerker allemaal lekkere wijven gaat volgen op Instagram met het account van de atleet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het gaat niet om zijn Twitter-account maar om zijn Instagram-account.
Beide accounts zullen trouwens wel bediend worden door een PR-medewerker dus zo boeiend is het verder niet.
Pfff coureurs zijn net mensen....quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik denk niet dat je als PR-medewerker allemaal lekkere wijven gaat volgen op Instagram met het account van de atleet.
Zo te zien volgt Max RBR en Honda Racing nu wel weer op insta dus hij heeft zijn emoties weer enigszins onder controle gekregen. Maar het is duidelijk dat kleuter Max zijn speeltjes weer boos door de kamer heeft gegooid vandaag. Die jongen moet echt nog een hele hoop leren.
Omdat een PR-medewerker tijdelijk Honda ontvolgd op social media moet Verstappen "nog een hoop leren"? Wat is dit voor futiel geneuzel?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik denk niet dat je als PR-medewerker allemaal lekkere wijven gaat volgen op Instagram met het account van de atleet.
Zo te zien volgt Max RBR en Honda Racing nu wel weer op insta. Maar het is duidelijk dat kleuter Max zijn speeltjes weer boos door de kamer heeft gegooid vandaag. Die jongen moet echt nog een hele hoop leren.
Je kan niet lezen gozer. Hij beheert zijn insta zelf.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:23 schreef beantherio het volgende:
[..]
Omdat een PR-medewerker tijdelijk Honda ontvolgd op social media moet Verstappen "nog een hoop leren"? Wat is dit voor futiel geneuzel?
Heb je de foto's op die account wel eens bekeken? Nooit opgevallen dat het geen zelf genomen foto's zijn maar steeds door professionele fotografen genomen foto's waar ie zelf op staat? Denk daar eens over na.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je kan niet lezen gozer. Hij beheert zijn insta zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |