abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 25 september 2020 @ 10:09:34 #2
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_195246806
Gaat het weer een 1,2,3 tje worden dit weekend?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_195246873
1. Hamilton
2. Bottas
3. Stroll

Vrees ik... Bottas leidt de hele race maar moet Hamilton er voorbij laten (via een "slechte pitstop") omdat Netflix er bij is
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator vrijdag 25 september 2020 @ 12:48:48 #4
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_195248968
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 september 2020 09:20 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hij gebruikt ook heel zijn ERS niet. Is dit geen filmpje uit 2019? Het is niet F1 2020 in ieder geval :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:03 schreef TagForce het volgende:

[..]

Maar dan blijft ie niet op 100% staan en loopt ie terug op elk recht stuk.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 09:38 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Zijn ERS staat automatisch aan. Zo ziet het er iig uit als ik op amateurstand een kwalificatie rij :@
Is wel 2020. In Time Trial staat je ERS sowieso aan, automatische mapping.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_195325332
twitter
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 29 september 2020 @ 14:50:17 #6
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_195325995
quote:
zouden ze ze alle drie in de F1 gooien volgend seizoen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_195327573
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 14:50 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zouden ze ze alle drie in de F1 gooien volgend seizoen?
Ik denk twee. Schumacher sowieso wel bij Alfa vrees ik. Wellicht Illot of Schwarzman bij Haas. Afhankelijk van de licentiepunten
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_195328256
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 14:50 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zouden ze ze alle drie in de F1 gooien volgend seizoen?
Schumacher bij AR. Ilott development/reserve bij Haas en Schwarzman nog een jaartje F2
.
  dinsdag 29 september 2020 @ 18:44:47 #9
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195329878
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:37 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik denk twee. Schumacher sowieso wel bij Alfa vrees ik. Wellicht Illot of Schwarzman bij Haas. Afhankelijk van de licentiepunten
Shwartzman heeft al genoeg punten. Ilott moet minimaal vierde in de F2 worden om in aanmerking te komen. Al lijkt dat er voorlopig wel in te zitten.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  dinsdag 29 september 2020 @ 19:14:07 #10
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
  woensdag 30 september 2020 @ 19:53:56 #11
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_195350350
Steiner is niet blij meer met Grosjean en vice versa. Als je teammaat 12e wordt en jij 17e, moet je het eerst bij jezelf zoeken, denk ik.

Link

Vond het toch al verwonderlijk hoe lang hij het bij Haas heeft uitgehouden.
wordt aan gewerkt....ben net terug
  Moderator woensdag 30 september 2020 @ 20:47:27 #12
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195351506
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 19:53 schreef Lionheaad het volgende:
Steiner is niet blij meer met Grosjean en vice versa. Als je teammaat 12e wordt en jij 17e, moet je het eerst bij jezelf zoeken, denk ik.

Link

Vond het toch al verwonderlijk hoe lang hij het bij Haas heeft uitgehouden.
Goedkoop mischien?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195351826
quote:
HAMILTON PAID FOR A ‘SIMPLE ERROR’ – SO WHY DIDN’T LECLERC?

Lewis Hamilton had two five-second penalties in the Russian Grand Prix for doing a practice start out of position, a punishment that fit a black-and-white crime according to the FIA. So why didn’t Charles Leclerc get the same at the Belgian Grand Prix?

Just three races ago, Leclerc was under investigation for a pre-race reconnaissance lap infringement at Spa. That was known at the time. The investigation concerned a reconnaissance lap that was too slow. The stewards looked into it, they spoke to the team, the team said the reason for this was that Leclerc had gone beyond the Safety Car 2 line and triggered the timing beam for the lap but was stopped for approximately 12 seconds for a practice start. The stewards checked it, saw that Leclerc did the start as Ferrari said, and cleared Leclerc of any wrongdoing on his reconnaissance lap because it was only too slow because of a practice start.

But what seemed to be universally missed at the time – and a post-Sochi article elsewhere drew the initial comparison – and is now creating confusion is that Leclerc shouldn’t have been doing a practice started beyond the SC2 line.
Etc etc


https://the-race.com/form(...)o-why-didnt-leclerc/


Tof artikel. Ook hoe Leclerc dit weekenden mazzelde nadat hij in de auto van Stroll crashte. Ferrari mag net iets meer dan de concurrenten?
  woensdag 30 september 2020 @ 21:41:34 #14
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195352575
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 21:03 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Etc etc


https://the-race.com/form(...)o-why-didnt-leclerc/


Tof artikel. Ook hoe Leclerc dit weekenden mazzelde nadat hij in de auto van Stroll crashte. Ferrari mag net iets meer dan de concurrenten?
De crash met Stroll was direct na de start. Dan zijn de stewards over het algemeen wat soepeler in hun beoordelingen. Bottas en Norris werden ook niet bestraft voor het zich niet aan de regels houden bij bocht twee, terwijl dit later wel het geval was bij Ricciardo en Albon.

En de proefstart van Leclerc was misschien net buiten de aangewezen zone, wat vaker gebeurt vanwege al het rubber wat daar door al die proefstarts ligt, terwijl die van Hamilton een heel stuk verder was. Verder dan de paar meter die Mercedes verwacht had, in ieder geval.

https://racingnews365.nl/(...)tand-tussen-hamilton
No Dyson Barrier is going to stop me!
  woensdag 30 september 2020 @ 22:02:03 #15
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_195353020
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 21:03 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Etc etc


https://the-race.com/form(...)o-why-didnt-leclerc/


Tof artikel. Ook hoe Leclerc dit weekenden mazzelde nadat hij in de auto van Stroll crashte. Ferrari mag net iets meer dan de concurrenten?
Lees dan ook het hele artikel

quote:
This issue should not be reduced to accusations of conspiracy or bias. Instead, it’s a concern that the stewards are not as on top of matters as they should be, and a lack of transparency is exacerbating the issue. Given it governs elite competition, that’s not a great deal better.
Het gaat erom dat er geen transparantie in de besluitvorming is.

Voorbeeld van Leclerc die een paar meter buiten het vierkantje zijn proefstart doet tov Hamilton aan het einde van de invoegstrook.

Zwart/wit gezien allebei fout.
Maar Leclerc kan je daar nog wel verwachten. Hamilton verwacht je daar niet.
Dat is het grote verschil in wel of niet een straf. De Fia hanteert dus een grijs gebied. Dat is nou net wat je niet wil in de koningsklasse. Daar krijg je gezeur door.
Terwijl juist bij dit soort overtredingen er helemaal geen grijs gebied hoeft te zijn. Deze overtredingen kun je heel zwart/wit behandelen. Erbuiten is een straf.

Dat een gevolg van een overtreding wordt meegenomen in een straf gebeurt overal. (zoals door rood rijden zonder en met slachtoffer)
Daarom wordt een fout, Ham tegen Albon, in podium positie aan het einde van de race harder bestraft dan een 1e ronde incident, zoals van Lec in Rusland.
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_195358759
Transparantie en besluitingvorming rond de motor van Ferrari was ook nog wel een dingetje
pi_195360701
Ik vind niet dat iedere aanrijding perse bestraft moet worden. Veel situaties zijn gewoon ongelukkige race incidenten. Niemand rijdt voor zijn lol tegen een andere auto aan, daar zijn F1 auto's veel te kwetsbaar voor. Dus het is niet zo dat je straffen uit moet delen om botsauto tactieken te voorkomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lokale_Notabele op 01-10-2020 12:00:11 ]
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_195363833
https://twitter.com/ryan_long_01

Hoe de coureurs eruit zien met wat extra corona kilo's :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:02:11 #19
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_195381388
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_195381401
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Oei! Een Ferrari motor in 2022?
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:06:10 #21
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_195381442
En ik word altijd voor gek verklaard dat F1 elektrisch moet worden.
Want dan stonden ze in de rij om mee te doen terwijl ze nu moeite hebben om fabrikanten te behouden.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:08:11 #22
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_195381486
Max wordt nooit geen WC meer.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:08:36 #23
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_195381491
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:03 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Oei! Een Ferrari motor in 2022?
Aj dat is wel een hele grote klap voor Red Bull en Toro Rosso.

Terug naar Renaultmotoren gaat hem ook niet meer worden en Mercedes gaat ze ook niet beleveren.
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:10:02 #24
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_195381524
Renault motoren zijn op dit moment beter dan die van Ferrari.

als niemand wil leveren van de FIA/F1 één van de partijen aanwijzen als leverancier.
Dat staat namelijk in de contracten van de motor leverenciers
(al hebben de motor leveranciers het nieuwe concorde contract volgens mij niet getekend)
wordt aan gewerkt....ben net terug
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:12:46 #25
19840 Libris
Live from Singapore
pi_195381582
Officieel bericht: https://global.honda/newsroom/news/2020/c201002aeng.html

quote:
Honda Motor Co., Ltd. today announced that it has decided to conclude its participation in the FIA*1 Formula One (F1) World Championship as a power unit supplier at the end of the 2021 season.

In 2015, Honda resumed competition in F1, the most prestigious automobile racing series in the world, with the goal to win using its own energy management technologies. Initially, Honda experienced a number of difficulties; however, by demonstrating the collective strength of “All Honda,” including the utilization of its aircraft engine technologies, Honda has realized a high level of competitiveness.
Moreover, as a result of the growth Honda achieved together with Red Bull Racing and Scuderia AlphaTauri under a strong partnership with both teams, Honda was able to attain its goal of earning victories with three wins last season and two wins* so far in the 2020 season.
In the meantime, as the automobile industry undergoes a once-in-one-hundred-years period of great transformation, Honda has decided to strive for the “realization of carbon neutrality by 2050.” This goal will be pursued as part of Honda’s environmental initiatives which is one of the top priorities of Honda as a mobility manufacturer.
Toward this end, Honda needs to funnel its corporate resources in research and development into the areas of future power unit and energy technologies, including fuel cell vehicle (FCV) and battery EV (BEV) technologies, which will be the core of carbon-free technologies. As a part of this move, in April of this year, Honda created a new center called Innovative Research Excellence, Power Unit & Energy. Honda will allocate its energy management and fuel technologies as well as knowledge amassed through F1 activities to this area of power unit and energy technologies and take initiatives while focusing on the future realization of carbon neutrality. Toward this end, Honda made the decision to conclude its participation in F1.
Motorsports activities are in Honda’s DNA, and therefore Honda will continue to be passionate about taking on challenges and striving to become No. 1 in all categories of racing in which Honda participates.
In F1, in order to fulfill the expectations of its fans, Honda will work together with Red Bull Racing and Scuderia AlphaTauri to continue competing with its utmost effort and strive for more victories all the way to the end of the 2021 season.
With its “challenging spirit” cultivated through motorsports activities, Honda will take on the new challenge of the future realization of carbon neutrality.
Honda will appreciate the continuous understanding and support for its motorsports activities and for the new challenge of Honda.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')