(lol)quote:Op woensdag 23 september 2020 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee mods zijn erg territoriaal
Je mag alleen in SHO gastmodden
ik zag je hier.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:10 schreef Fok-it het volgende:
Mikey waarom tag je mij in je DTS-topic wanneer het over sekslijnen gaat.
Maar je wilt weten of ik weleens een sekslijn heb gebeld? Tuurlijkquote:
Er moet toch geld in het laatje komenquote:Op woensdag 23 september 2020 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen zin om te werken morgen boys.
Klopt.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er moet toch geld in het laatje komen
En dan moet de bruiloft nog komenquote:Op woensdag 23 september 2020 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Vies veel onvoorziene uitgaven gehad afgelopen weken.
Doet pijn in mijn portemonnee.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan moet de bruiloft nog komen
Moet maar een goedkoop huwelijksreisje worden danquote:Op woensdag 23 september 2020 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doet pijn in mijn portemonnee.
Balkoniëquote:Op woensdag 23 september 2020 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet maar een goedkoop huwelijksreisje worden dan
Is wel tof jaquote:Op woensdag 23 september 2020 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balkonië
Loka wil nog wel eens naar Jerusalem. Lijkt me best een aardige bestemming.
Maar ze wil ook nog naar Marokko. Die moeten we maar eerst doen dan.
Kat ziek en dood, 1000 euro.quote:
Naw, gecondoleerd met je katquote:Op woensdag 23 september 2020 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kat ziek en dood, 1000 euro.
Tandarts 500 ekkies.
Auto moet gekeurd worden en dingen vervangen, weet nog geen prijs.
Nog dikke water rekening lappen en nog niet de moed gehad om te kijken.
Dank je.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naw, gecondoleerd met je katOud geworden?
Wat sneuquote:Op woensdag 23 september 2020 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
Nee, maar 3 jaar.
Haar hartje was vergroot en kon het allemaal niet meer aan.
Ja.quote:
Dank je.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:14 schreef Azula het volgende:
Ahw gecondoleerd met katje. Wat een rekening wel zeg. 😱
Vrouw vrouw vrouwquote:
Omdat ie én een kapsalon én een pizza én een portie patat kan eten zonder te kotsen.quote:
Moet ik hem dichtgooien?quote:Op woensdag 23 september 2020 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ik merk dat jullie er genoeg van hebben voor vandaag en dat is mooi want bij deze is het topic voor vandaag voor gesloten
Non binaire demi romanticus Non binaire demi romanticus Non binaire demi romanticusquote:Op woensdag 23 september 2020 21:35 schreef Cachie het volgende:
[..]
Trans persoon trans persoon trans persoon
Aberquote:Op woensdag 23 september 2020 21:39 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik moet hier te hard voor nadenken. Wie ben jij ook alweer?
Verstandigquote:Op woensdag 23 september 2020 21:39 schreef Cachie het volgende:
[..]
Oh, als mod.
Nou nou.
Nee geloof het niet.
Cachiequote:
Jij bent ook van dezelfde generatiequote:Op woensdag 23 september 2020 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je wilt weten of ik weleens een sekslijn heb gebeld? TuurlijkDat doet ieder kind toch weleens
Correctquote:Op woensdag 23 september 2020 21:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij bent ook van dezelfde generatie
Iedereen heeft een innerlijk Hans.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:44 schreef phoenyx het volgende:
Braddie is een held. Ik wil dat alleen maar bevestigen. Je kan nog zo zwaar zijn etc. maar het gaat om het innerlijk. En dat heeft hij
Ja maar zijne is extra grootquote:Op woensdag 23 september 2020 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen heeft een innerlijk Hans.
Waaromquote:
xDquote:
Het lijkt me ook geen kwaaie, komt ook uit een lastige familie met moordenaarsquote:Op woensdag 23 september 2020 21:44 schreef phoenyx het volgende:
Braddie is een held. Ik wil dat alleen maar bevestigen. Je kan nog zo zwaar zijn etc. maar het gaat om het innerlijk. En dat heeft hij
Ja hihaho. Maar wat vind je leuk aan hem dan? Kan me niks bedenken hoor. Hij is er. En hij zal vast een vriendelijke knul zijn, maar verder.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:47 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Omdat zijn lichaam groter is dus heeft hij meer volume
Muzikaal talentquote:Op woensdag 23 september 2020 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hihaho. Maar wat vind je leuk aan hem dan? Kan me niks bedenken hoor. Hij is er. En hij zal vast een vriendelijke knul zijn, maar verder.
Dat valt allemaal wel meequote:
Hij kan goed piano spelen. Kan soms flink boos worden. Is niet bang om dat te laten merken en blijft gewoon wel doorgaan met zijn passie. Hij is gewoon zwaar maar verder een prima kerel. Hij banned soms onnodig op zijn youtubechats maar ja, hij is ook niet perfectquote:Op woensdag 23 september 2020 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hihaho. Maar wat vind je leuk aan hem dan? Kan me niks bedenken hoor. Hij is er. En hij zal vast een vriendelijke knul zijn, maar verder.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het op dat vlak wel tegen hem aflegt
Niemand is perfectquote:Op woensdag 23 september 2020 21:51 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hij kan goed piano spelen. Kan soms flink boos worden. Is niet bang om dat te laten merken en blijft gewoon wel doorgaan met zijn passie. Hij is gewoon zwaar maar verder een prima kerel. Hij banned soms onnodig op zijn youtubechats maar ja, hij is ook niet perfect
Keyboard speelt hij overigens* Ben wel benieuwd hoe hij uit de weg kan met een piano overigens. Imo vind ik dat ook veel mooier, maar goed.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:51 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hij kan goed piano spelen. Kan soms flink boos worden. Is niet bang om dat te laten merken en blijft gewoon wel doorgaan met zijn passie. Hij is gewoon zwaar maar verder een prima kerel. Hij banned soms onnodig op zijn youtubechats maar ja, hij is ook niet perfect
Breng jij eens een duit in het zakjequote:
Kom je nou hier om het over braddie te hebben omdat dat in klb niet de bedoeling is?quote:Op woensdag 23 september 2020 21:51 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 23 september 2020 22:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeg, is t niet bedtijd voor jullie?
Nee misselijk slap wurmpjequote:Op woensdag 23 september 2020 22:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Ben jij een beetje verliefd op Braddie? Volgende deel kunnen we hem wel weer vermelden hoor als je dat wiltquote:
Of niet.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij een beetje verliefd op Braddie? Volgende deel kunnen we hem wel weer vermelden hoor als je dat wilt
Ik kijk Netflixquote:Op woensdag 23 september 2020 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Breng jij eens een duit in het zakje
Wat kijk je?quote:
aaaah nog 5 minuutjes toeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 23 september 2020 22:03 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2020 22:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
aaaah nog 5 minuutjes toeeeeeeeeeeee
Prima seriequote:Op woensdag 23 september 2020 22:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vikings aan het kijken momenteel
Beter Prime, is maar 3 eurootjesquote:Op woensdag 23 september 2020 22:09 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet mijn mening over Videoland enigszins rectificeren overigens. Ik dacht vroeger echt dat dit een Ria streamingsdienst was maar dat valt toch goed mee, al paar leuke serietjes op gevonden
Spitsenbroers is een prima serie op videoland.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:09 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet mijn mening over Videoland enigszins rectificeren overigens. Ik dacht vroeger echt dat dit een Ria streamingsdienst was maar dat valt toch goed mee, al paar leuke serietjes op gevonden
Die ook ja.quote:
Hm ik vind voetbalseries nooit zo leuk vaak.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Spitsenbroers is een prima serie op videoland.
prima serie ook genoeg drama buiten het voetballen om.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ik vind voetbalseries nooit zo leuk vaak.
Ja tuurlijk.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij een beetje verliefd op Braddie? Volgende deel kunnen we hem wel weer vermelden hoor als je dat wilt
*FOK!quote:Op woensdag 23 september 2020 22:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.
Maar iedereen op fok kan van hem houden, genoeg voor iedereen van hem
Op zijn eigen kanaal kun je nog meer van hem houdenquote:Op woensdag 23 september 2020 22:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.
Maar iedereen op fok kan van hem houden, genoeg voor iedereen van hem
Hoeveel je van iemand kan houden is niet plaatsgebondenquote:Op woensdag 23 september 2020 22:19 schreef Fugue het volgende:
[..]
Op zijn eigen kanaal kun je nog meer van hem houden
Kun jij even met je braddie-fetish een eigen ruimte zoeken dan?quote:Op woensdag 23 september 2020 22:22 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hoeveel je van iemand kan houden is niet plaatsgebonden
Nee braddie is fokquote:Op woensdag 23 september 2020 22:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kun jij even met je braddie-fetish een eigen ruimte zoeken dan?
Ik word wel weer eruit gezocht terwijl ik er helemaal niet over begon uberhaupt.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kun jij even met je braddie-fetish een eigen ruimte zoeken dan?
Andere dingen aan het doen dan FOK!quote:
Verstandigquote:Op woensdag 23 september 2020 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Andere dingen aan het doen dan FOK!
Stubbe natuurlijk! Henk Stubbe!quote:
Mogelijk de bekendste inwoner van Biggeveenquote:
Ojaquote:Op woensdag 23 september 2020 23:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Mogelijk de bekendste inwoner van Biggeveen
waar is diegene die dat deed eigenlijkquote:Op donderdag 24 september 2020 11:14 schreef Fugue het volgende:
Waarom posten jullie? Het topic is nog niet geopend
Zag Mortaxx vanmorgen in NWSquote:Op donderdag 24 september 2020 11:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
waar is diegene die dat deed eigenlijk
LOL! humorquote:Op donderdag 24 september 2020 11:14 schreef Fugue het volgende:
Waarom posten jullie? Het topic is nog niet geopend
Heb je ook maar even geliked.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb super veel likes op mijn post in jouw topic
Het gaat er vooral om wie het liked.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb super veel likes op mijn post in jouw topic
Fokkie noemt je dubieusquote:Op donderdag 24 september 2020 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je ook maar even geliked.
Just in case?quote:Op donderdag 24 september 2020 20:18 schreef Justin_Case het volgende:
Ik notuleer wel. Iedere zin 1 post.
Ik wil graag een punt van orde maken. Wij verwachten een strikte lijn in hoe laat het topic wordt geopend.quote:
Vind je het hier nu opeens zo leuk om te posten dan?quote:
Waarom zou het niet leuk zijn?quote:Op donderdag 24 september 2020 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je het hier nu opeens zo leuk om te posten dan?
Jij niet dan?quote:Op donderdag 24 september 2020 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je het hier nu opeens zo leuk om te posten dan?
Je bent al je rages al snel vergeten danquote:
Vooruitkijken en niet naar het verleden.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent al je rages al snel vergeten dan
Hoe laat?quote:Op donderdag 24 september 2020 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
Deze vergadering loopt niet echt lekker. Laten we het morgen nog eens proberen
Verwacht van iedereen dan actieve deelname!
Ik zal op tijd zijn dit keer!!! Sorry dat ik even niet aanwezig was !!!!quote:Op donderdag 24 september 2020 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
Deze vergadering loopt niet echt lekker. Laten we het morgen nog eens proberen
Verwacht van iedereen dan actieve deelname!
Cruciale fouten dit. We laten het bij een motie van afkeuring.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zal op tijd zijn dit keer!!! Sorry dat ik even niet aanwezig was !!!!
Ik ga een motie van walging indienen bij voorzitter Mortaxx over deze zeer confronterende memoquote:Op donderdag 24 september 2020 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cruciale fouten dit. We laten het bij een motie van afkeuring.
Denk dat Ama het hier mee eens isquote:
Niks mis mee iddquote:Op donderdag 24 september 2020 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeker dan weet je dat het een vruchtbare dag wordt
Prima tijd, hebben we nog 2,5 uur voor de Vrije Training 1 van de Formule 1.quote:
quote:Op donderdag 24 september 2020 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Prima tijd, hebben we nog 2,5 uur voor de Vrije Training 1 van de Formule 1.
Wat een kuthoerquote:Op donderdag 24 september 2020 22:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tegen een tinderchick gezegd dat ik naar de Formule 1 in Zandvoort ga. Heeft me eerst een paar dagen genegeerd en toen verwijderd.
Idd vriend, ik vind het ook een erg onaangenaam persoon achteraf! Terwijl ze zelf ook van F1 hield zei ze :/quote:
Denk dat ze Film1 bedoelde maat.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Idd vriend, ik vind het ook een erg onaangenaam persoon achteraf! Terwijl ze zelf ook van F1 hield zei ze :/
(lol)quote:Op donderdag 24 september 2020 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ze Film1 bedoelde maat.
Gun ik jouquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
@:fugue krijg nog steeds likes op m'n post in je nws topic
Jij hebt nooit meegedaan.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alleen samen kunnen we de overheid controleren. Ik doe niet meer mee.
#VRIENDENPEOPLE!
Link?quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij m'n meest populaire post ooit
Flikker zelf op. Wil jouw like niet eensquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan flikker maar op. Anders had ik je een extra like gegeven.
Like gezet op deze post. Lekker voor jequote:Op vrijdag 25 september 2020 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Flikker zelf op. Wil jouw like niet eens
TR gemaakt. Geniet van je banquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Like gezet op deze post. Lekker voor je
Luie hond.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weekend.
Lekker met de voetjes omhoog.
Hij uit zijn ongenoegen over het levenquote:
Er is altijd wel een lul om te pijpenquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij uit zijn ongenoegen over het leven
Ok Nikonloverquote:
Dit is geen antwoordquote:Op zaterdag 26 september 2020 09:03 schreef aloa het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7778 Dud0rgod
Vertelquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:41 schreef Mortaxx het volgende:
@:fok-it T-Mobile probeerde me op te lichten. Kun je een beter aanbod doen
Waarom zou ik een beter aanbod kunnen doen?quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:41 schreef Mortaxx het volgende:
@:fok-it T-Mobile probeerde me op te lichten. Kun je een beter aanbod doen
Werk jij niet voor die Tokoquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou ik een beter aanbod kunnen doen?
Vodafone. Maar daar werk ik al jaar niet meerquote:
Ik kan verlengen dus kies simonly, pas looptijd aan naar 1 jaar, kies de juiste bundel. 26 euro per maand dus prima dan ga ik 5 euro per maand minder betalen dan nu, twee keer klikken en verlengd.quote:
Oh ook geen contacten meer in het wereldjequote:Op zaterdag 26 september 2020 10:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vodafone. Maar daar werk ik al jaar niet meer
Jawel maar Vodafone is een dure kut providerquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh ook geen contacten meer in het wereldje
Ja zijn allemaal zo duurquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel maar Vodafone is een dure kut provider
Uhu. Kan je vervolgens zonder problemen naar andere provider overstappen. Ga je toch naar hollandsnieuwe ofzoquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja zijn allemaal zo duur
Nu heb ik verlenging geannuleerd. Zou ik dan gewoon m'n huidige abo kunnen laten doorlopen?
Ze moeten wel onbeperkt data hebben. En vind overstappen zo'n gedoequote:Op zaterdag 26 september 2020 10:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. Kan je vervolgens zonder problemen naar andere provider overstappen. Ga je toch naar hollandsnieuwe ofzo
Tele2 vriendquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze moeten wel onbeperkt data hebben. En vind overstappen zo'n gedoe
Overstappen kan echt een drama zijn jaquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar zoek je? Ik vergelijk altijd via mobiel.nlquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen zin om te zoeken :squote:Op zaterdag 26 september 2020 11:03 schreef Fugue het volgende:
[..]
Waar zoek je? Ik vergelijk altijd via mobiel.nl
Ik zoek wel voor je. Hoeveel belminuten/sms?quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen zin om te zoeken :s
Ik kon altijd huidige abo verlengen en dan voor een paar euro minder duur. Waarom maken ze het zo moeilijk
1 jaar looptijd, onbeperkt data, 200 belminuten ofzoquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:06 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik zoek wel voor je. Hoeveel belminuten/sms?
Jazeker. Ze zijn bij de russen op bezoek in de volgende tijdzonequote:
1 jaar looptijd is alleen bij Tele2quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1 jaar looptijd, onbeperkt data, 200 belminuten ofzo
Je bent ontslagenquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
1 jaar looptijd is alleen bij Tele2
20gb per maand? Dat is toch veel te weinigquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:33 schreef Fugue het volgende:
[..]
Met 20GB data en 2 jaar looptijd is die ¤17
Wtf doe jij met je dataquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
20gb per maand? Dat is toch veel te weinig
Ja weet niet ik vind het wel handig om mijn laptop aan de kabel aan te sluiten somsquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee is toch onzinnig apart internet te gaan nemen als je gewoon hotspot aan kunt zetten
Je bent toch niet zo'n nerdje dat aan gamen doetquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:40 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja weet niet ik vind het wel handig om mijn laptop aan de kabel aan te sluiten soms
Jawel maar dat doe ik gewoon op ps4.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n nerdje dat aan gamen doet
quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:42 schreef Fugue het volgende:
[..]
Jawel maar dat doe ik gewoon op ps4.
Behalve Among us dat is wel laptop
Heb ik alquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter werken ze aan een stabiele toekomst.
Als het bij haar stabiel is ga ik mij zorgen makenquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter werken ze aan een stabiele toekomst.
Ja gelukkig ben je als vrouw tegenwoordig niet alleen maar broedmachinequote:Op zaterdag 26 september 2020 11:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je vruchtbare jaren zijn bijna voorbij
Natuurlijk wel als dat wegvalt ben je niets meer dan een gemankeerde manquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:57 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja gelukkig ben je als vrouw tegenwoordig niet alleen maar broedmachine
Equalityquote:Op zaterdag 26 september 2020 12:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk wel als dat wegvalt ben je niets meer dan een gemankeerde man
Saai is het hè. Al die donaties en dan voor dit...quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:21 schreef Mortaxx het volgende:
Doe niet alsof jullie iets te doen hebben
Ja heb dan toch recht op vermaakquote:Op zaterdag 26 september 2020 20:43 schreef Azula het volgende:
[..]
Saai is het hè. Al die donaties en dan voor dit...
Echt hè. Nou ja ik zou mezelf wel vermaken met al dat gratis geld.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja heb dan toch recht op vermaak
Toch weer 8000 euro voor Danny aan het eind van het jaar om zijn huis in een kerstkribbetje te veranderenquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:05 schreef Azula het volgende:
[..]
Echt hè. Nou ja ik zou mezelf wel vermaken met al dat gratis geld.
Ben jelly. Wil ook 8000 euro aan kerstversiering. Zou dan kei gelukkig zijn. Winterwonderland maar dan wel met m’n kankerkachel op 26 graden.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch weer 8000 euro voor Danny aan het eind van het jaar om zijn huis in een kerstkribbetje te veranderen
Ik wil best 8000 euro. Maar niet voor kerstversieringquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:24 schreef Azula het volgende:
[..]
Ben jelly. Wil ook 8000 euro aan kerstversiering.
Nee oké zou wel nuttige dingen van halen maar ook zeker wel een euro of 300 aan kerst. Dat lukt me zonder 8000 euro ook wel eig.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil best 8000 euro. Maar niet voor kerstversiering
300 euro voor kerst??quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:25 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee oké zou wel nuttige dingen van halen maar ook zeker wel een euro of 300 aan kerst. Dat lukt me zonder 8000 euro ook wel eig.
Nah nee das overdreven maar per jaar geef ik toch steeds weer een berg uit.quote:
Zelfs met cadeautjes is dat best prijzig. Tenzij je aardig luxe eetquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:31 schreef Azula het volgende:
[..]
Nah nee das overdreven maar per jaar geef ik toch steeds weer een berg uit.
Tijd voor themaplanning kerst2k20.
Oh je bedoelt inclusief cadeautjes en eten HAHA ja nee dan lukt 300 makkelijk.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfs met cadeautjes is dat best prijzig. Tenzij je aardig luxe eet
Wat moet je voor 300 euro besteden buiten cadeaus en eten dan?quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:37 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh je bedoelt inclusief cadeautjes en eten HAHA ja nee dan lukt 300 makkelijk.
Versiering. Kan in 1 element eindeloos verschillende soorten takjes en bessen en dingen en bladeren hangen, maar dan heb je wel wat.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet je voor 300 euro besteden buiten cadeaus en eten dan?
Dayumquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:42 schreef Azula het volgende:
[..]
Versiering. Kan in 1 element eindeloos verschillende soorten takjes en bessen en dingen en bladeren hangen, maar dan heb je wel wat.
Het had m’n werk kunnen zijn nuquote:
Ja gezellig 👌🏻quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:51 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zin in de kerstborrel bij Danny. Rij je met mij mee?
Nou ja, als je mag blijven. Ontslagen worden tijdens de feestdagen lijkt me niet zo gezelligquote:
Ama heeft al een vaste aanstellingquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, als je mag blijven. Ontslagen worden tijdens de feestdagen lijkt me niet zo gezellig
Ontslag op staande voet is nog steeds mogelijk. Met een slokje teveel op onflatteuze kiekjes van een dronken Danny op FOK! posten bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ama heeft al een vaste aanstelling
Dat zegt niets meer tegenwoordig. Gewoon boventallig verklarenquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ama heeft al een vaste aanstelling
Lijkt me stug met al die corona. Dit jaar maar even geen Andy Williams.quote:
John Williams> Andy Willamsquote:
Johnquote:
Nee ik ook niet. Ben van mezelf al knap genoeg.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:48 schreef Amarantha het volgende:
Versiering ga ik niet veel aan uitgeven.
Picsquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ben van mezelf al knap genoeg.
Aardbeiquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:01 schreef Azula het volgende:
Jezus wat saai dit. #ikdoenietmeermee volgende illegale die ik aangeboden krijg #benikdabei
Saaie boel hier idd.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:01 schreef Azula het volgende:
Jezus wat saai dit. #ikdoenietmeermee volgende illegale die ik aangeboden krijg #benikdabei
Drama.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:17 schreef Azula het volgende:
[..]
Niet alleen hier maar zelfs hier is het drama.
Trek maar bij mij in hoorquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:18 schreef Azula het volgende:
Nooit gedacht dat ik zou wensen in een studentenhuis te wonen...
Daar zal haar verveling niet van weggaan hoorquote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zal haar verveling niet van weggaan hoor
(lol)
Speel je gitaar ja? Daar moet je toch wel een keer een meisje mee in de watten kunnen leggenquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Elke avond racegeweld en hartstochtelijk gitaarspel. En natuurlijk ONZ SC
Eens. Als je kijkt naar hoeveel chicks Clapton het bed geeft in gekregenquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Speel je gitaar ja? Daar moet je toch wel een keer een meisje mee in de watten kunnen leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |