Ik heb zin in een worstenbroodje nuquote:Op woensdag 23 september 2020 15:33 schreef Azula het volgende:
Zin in smeuïg mals potverdirue heel erg langzaam gegaard vlees.
Doen als in innig tongen tijdens de seks en in elkaar klaarkomen?quote:
Jaquote:Op woensdag 23 september 2020 15:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Doen als in innig tongen tijdens de seks en in elkaar klaarkomen?
Ligt aan de vergoedingquote:
Heb er net 4 opquote:Op woensdag 23 september 2020 15:39 schreef Marsenal het volgende:
[..]
sow, is dit een open veiling want ik ben gek op kinder countries
Wie ben jijquote:Op woensdag 23 september 2020 15:41 schreef Pensylvania het volgende:
Ey.. ik was gequote door Fucksia... waar is ie nou gebleven..
Kinder chocola > alle andere chocolaquote:Op woensdag 23 september 2020 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kinder maakt sowieso lekkere chocolade.
Niet gelachen.quote:Op woensdag 23 september 2020 15:47 schreef Pensylvania het volgende:
macaron macaron.. wat ben jij een macaron..
De vraag is: valt er iets te pijpen dan?quote:Op woensdag 23 september 2020 15:39 schreef Fushia2 het volgende:
En je krijgt een pijpbeurt van @:naardegallemiezen
Gelukkig maar. Dat is echt het laatste wat ik jou gun.quote:
Doet moet je hem vragen.quote:Op woensdag 23 september 2020 15:49 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
De vraag is: valt er iets te pijpen dan?
Sooooooowwwwwwquote:Op woensdag 23 september 2020 15:50 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Dat is echt het laatste wat ik jou gun.
Twijfel je aan Solo's pener?quote:Op woensdag 23 september 2020 15:49 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
De vraag is: valt er iets te pijpen dan?
@jigggy is diegene die je moet hebbenquote:Op woensdag 23 september 2020 15:51 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat ook wel van m wist
Ja klopt die is wel wat groter hé @jigggyquote:Op woensdag 23 september 2020 15:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
@:jigggy is diegene die je moet hebben
Daar weet jij alles vanquote:Op woensdag 23 september 2020 15:52 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ja klopt die is wel wat groter hé @:jigggy
Als je van vette peners houdt moet je bij @Braddie zijn...quote:Op woensdag 23 september 2020 15:52 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
met tepels als hockeypucksquote:Op woensdag 23 september 2020 15:57 schreef Fushia2 het volgende:
Bradge heeft Wel dikkere tieten....
Iedereen zo zijn eigen smaakquote:Op woensdag 23 september 2020 15:57 schreef Fushia2 het volgende:
Bradge heeft Wel dikkere tieten....
Klopt.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:04 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Iedereen zo zijn eigen smaak
Ik doe niet aan betaalde seks.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:05 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
je hebt nog een afspraak voor volgende week 15:00 staan hier bij mij
Ben je lekker gekomen ja?quote:Op woensdag 23 september 2020 16:06 schreef Solotovski het volgende:
Ik moest komen van fushia
Wat is er
quote:Op woensdag 23 september 2020 16:06 schreef Solotovski het volgende:
Ik moest komen van fushia
Wat is er
Dit. Hij vroeg of je even wilde kijken daarnaarquote:Op woensdag 23 september 2020 16:05 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Doet je kont nog zeer, je hebt nog een afspraak voor volgende week 15:00 staan hier bij mij
Zoo het koerdenzaad stijgt naar je kop zo te zienquote:Op woensdag 23 september 2020 16:07 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
[..]
Dit. Hij vroeg of je even wilde kijken daarnaar
Zou toch wat zijn als mensen ook nog eens voor zo'n bezwete bilnaad als de jouwe zouden moeten betalen zegquote:
Ok. Ha-ha-ha. Zal er eens mee op je gezicht komen zitten.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:08 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als mensen ook nog eens voor zo'n bezwete bilnaad als de jouwe zouden moeten betalen zeg
Nee, zo werkt dat onderzoek niet. Had je nou maar uni gedaan, dan had je het in 1 keer begrepen. Je kan je gewoon melden om 14:45, je omkleden en dan schuin op de onderzoeksbank gaan liggen. Je kan eventueel een beetje tegendruk geven als het pijn doet maar ik ga er vanuit dat het bij jou geen probleem gaat zijn, want je bent wel grotere voorwerpen in de anale regio gewend.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ok. Ha-ha-ha. Zal er eens mee op je gezicht komen zitten.
Wat ga je vanavond koken?quote:
fixedquote:Op woensdag 23 september 2020 16:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat ga je vanavond frituren/bestellen?
Crip?quote:Op woensdag 23 september 2020 16:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zoo het koerdenzaad stijgt naar je kop zo te zien
quote:Op woensdag 23 september 2020 16:09 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat onderzoek niet. Had je nou maar uni gedaan, dan had je het in 1 keer begrepen. Je kan je gewoon melden om 14:45, je omkleden en dan schuin op de onderzoeksbank gaan liggen. Je kan eventueel een beetje tegendruk geven als het pijn doet maar ik ga er vanuit dat het bij jou geen probleem gaat zijn, want je bent wel grotere voorwerpen in de anale regio gewend.
Wanneer de tijd rijp isquote:Op woensdag 23 september 2020 16:26 schreef Fushia2 het volgende:
Braad wanneer gaan we nou meeten met @:solotovski
Ik hoef die sneuneus niet te zienquote:Op woensdag 23 september 2020 16:26 schreef Fushia2 het volgende:
Braad wanneer gaan we nou meeten met @:solotovski
quote:Op woensdag 23 september 2020 16:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wanneer je afgevallen bent zeker
Kom samen trainen dan
That makes two of us then. Dipstickquote:Op woensdag 23 september 2020 16:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik hoef die sneuneus niet te zien
quote:Op woensdag 23 september 2020 16:23 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Reageer eens serieus in feedback
Biina 2,5 miljoen subs man man manquote:
de levenquote:Op woensdag 23 september 2020 17:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Biina 2,5 miljoen subs man man man
quote:Op woensdag 23 september 2020 16:29 schreef DeBraad het volgende:
[..]
@solo, pas op man hij wil je opeten
That makes two of us then. Dipstick
quote:Op woensdag 23 september 2020 15:52 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Jij bent ook dik fushiaquote:Op woensdag 23 september 2020 16:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wanneer je afgevallen bent zeker
Kom samen trainen dan
Wij zijn beter dan dat, man.quote:Op woensdag 23 september 2020 19:50 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ewa neef kom laten we @:fushia2 opnaaien
Ikquote:Op woensdag 23 september 2020 19:55 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wij zijn beter dan dat, man.
eens eens,maar hij verdiend geen medelijdenquote:Op woensdag 23 september 2020 19:55 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wij zijn beter dan dat, man.
Heb je wel wifi op het kamp eig??quote:Op woensdag 23 september 2020 19:50 schreef jigggy het volgende:
[..]
Jochemfilsdeputesjakiequote:Op woensdag 23 september 2020 19:55 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wij zijn beter dan dat, man.laat de haters lekker haten.
Echt he..hij is net @DeBraad maar dan zonder werkend keyboardquote:Op woensdag 23 september 2020 19:50 schreef jigggy het volgende:
[..]
@DeBraadquote:Op woensdag 23 september 2020 19:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Echt he..hij is net @:debraad maar dan zonder werkend keyboard
Ow wacht...
Ja via de schotelquote:Op woensdag 23 september 2020 19:55 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb je wel wifi op het kamp eig??
Oooh nog een kampertje gespotquote:Op woensdag 23 september 2020 19:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Echt he..hij is net @:debraad maar dan zonder werkend keyboard
Ow wacht...
Die jou ook stuk voor stuk irritant en een kneus vindenquote:Op woensdag 23 september 2020 19:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hahaha wel kut dat ik je hier niet mag uitschelden zoals ik privé doe....
Hier zijn mods.....
Hahaha flikkerquote:Op woensdag 23 september 2020 20:00 schreef jigggy het volgende:
[..]
Die jou ook stuk voor stuk irritant en een kneus vinden
quote:Op woensdag 23 september 2020 20:00 schreef Fushia2 het volgende:
Daarom post je hier he in de groepchat ben je mijn bitch@:jigggy
Is wel terecht.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:00 schreef jigggy het volgende:
[..]
Die jou ook stuk voor stuk irritant en een kneus vinden
Daar maak ik je ook kapot kneus,jij loopt me alleen hier over me te lullenquote:Op woensdag 23 september 2020 20:00 schreef Fushia2 het volgende:
Dacht het niet kampertjequote:Op woensdag 23 september 2020 20:15 schreef jigggy het volgende:
[..]
Daar maak ik je ook kapot kneus,jij loopt me alleen hier over me te lullen
Laat je even behandelen voor je wanen aubquote:Op woensdag 23 september 2020 20:00 schreef Fushia2 het volgende:
Net door de regen naar de coffeeshop om een lekker Indica'tje te halen. Kletsnat.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:45 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik vind het hier eerlijk gezegd best knus
Smerige junkquote:Op woensdag 23 september 2020 21:47 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Net door de regen naar de coffeeshop om een lekker Indica'tje te halen. Kletsnat.
Maar kleding gaat toch de was in, dus fuck it
Ooh sprry dat ik je scharrel diss hahaquote:Op woensdag 23 september 2020 21:10 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Laat je even behandelen voor je wanen aub
In elk geval ook geen psychotische wanen dus ik ben helemaal tevreden. As you were.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:55 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik speur sarcasme en humor, geen haat.
je moer met een Amsterdammertje als buttplugquote:Op woensdag 23 september 2020 22:01 schreef Domme_Gans het volgende:
@:Viesdik is een achterlijk randdebiel, opgelost slotje.
Dat is veels te klein voor haar.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:06 schreef Viesdik het volgende:
[..]
je moer met een Amsterdammertje als buttplug
je disst helemaal niks, weet niet waar je dat vandaan haalt Pipoquote:Op woensdag 23 september 2020 21:55 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ooh sprry dat ik je scharrel diss haha
Komt zeker omdat je met obesitas geboren bentquote:Op woensdag 23 september 2020 22:07 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Dat is veels te klein voor haar.
Nee ze is een volgevreten zeugquote:Op woensdag 23 september 2020 22:09 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Komt zeker omdat je met obesitas geboren bent
Kusje jigggyboyflikkerquote:Op woensdag 23 september 2020 22:07 schreef jigggy het volgende:
[..]
je disst helemaal niks, weet niet waar je dat vandaan haalt Pipo
Ik had een ban jaquote:Op woensdag 23 september 2020 21:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Gozer!
Ik dacht je hebt een ban
Gelukkig niet
haha.. je moeder ik een vies vet varkenquote:Op woensdag 23 september 2020 22:09 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Nee ze is een volgevreten zeug
#haramquote:Op donderdag 24 september 2020 11:47 schreef Viesdik het volgende:
[..]
haha.. je moeder ik een vies vet varken
hear hear
Hey ben jij @DeBraad ?quote:Op donderdag 24 september 2020 11:47 schreef Viesdik het volgende:
[..]
hear hear
Jullie twee zijn een match made in heavenquote:Op donderdag 24 september 2020 11:47 schreef Viesdik het volgende:
[..]
hear hear
hahahahahaquote:Op donderdag 24 september 2020 12:11 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
@:Viesdik is te slim on @:debraad te zijn.
Mensen lafjes bedreigen en uitschelden waar anderen het niet kunnen zien en dan lafjes gaan huilen omdat ze de gevolgen van hun laffe acties niet kunnen accepterenquote:
Je leeft in een waanquote:Op donderdag 24 september 2020 12:28 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Mensen lafjes bedreigen en uitschelden waar anderen het niet kunnen zien en dan lafjes gaan huilen omdat ze de gevolgen van hun laffe acties niet kunnen accepteren____________!
Ik als rondbillige kat laat zich graag big macs voeren door je moekequote:Op donderdag 24 september 2020 12:08 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Jullie twee zijn een match made in heaven
is dit een oprecht compliment?quote:Op donderdag 24 september 2020 12:11 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
@:Viesdik is te slim on @:debraad te zijn.
Tuurlijk waarom nietquote:Op donderdag 24 september 2020 12:36 schreef Viesdik het volgende:
[..]
is dit een oprecht compliment?
Kunnen jullie gezellig samen Diabetes 2 krijgen, zij heeft het al.quote:Op donderdag 24 september 2020 12:36 schreef Viesdik het volgende:
[..]
is dit een oprecht compliment?
Subtiel...ik hou ervanquote:Op donderdag 24 september 2020 12:39 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Kunnen jullie gezellig samen Diabetes 2 krijgen, zij heeft het al.
Ik heb zelfs katten aids.. Dat is corona elite pro.quote:Op donderdag 24 september 2020 12:39 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Kunnen jullie gezellig samen Diabetes 2 krijgen, zij heeft het al.
Nou nou nou, doet ze hartstikke aardig tegen je en dan krijg je ditquote:Op donderdag 24 september 2020 12:50 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik heb zelfs katten aids.. Dat is corona elite pro.
Ik schijt uit luiheid gewoon in je moeders bek. Zodat je moeder kotst in de emmer waar ze zojuist ook in gescheten heeft.
Trouwens, elke medewerker van ubereats en thuisbezorgd hebben inmiddels een reservesleutel van je moeke zodat ze niet meer naar de deur hoeft te gelopen als ze 5 keer per dag fastfood laat bezorgen.
Dit verhaal klopt als een bus, ik zie het ook helemaal voor me. Echt waar match made in heavenquote:Op donderdag 24 september 2020 12:50 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik schijt uit luiheid gewoon in je moeders bek. [b]Zodat je moeder kotst in de emmer waar ze zojuist ook in gescheten heeft.
Trouwens, elke medewerker van ubereats en thuisbezorgd hebben inmiddels een reservesleutel van je moeke zodat ze niet meer naar de deur hoeft te gelopen als ze 5 keer per dag fastfood laat bezorgen.
Dit kan alleen @DeBraad verzinnen omdat het zijn leven is.quote:Op donderdag 24 september 2020 12:50 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik schijt uit luiheid gewoon in je moeders bek. Zodat je moeder kotst in de emmer waar ze zojuist ook in gescheten heeft.
Ik gun @Viesdik die vette zeug dat niets anders is dan mijn "biologische moder" geloof mequote:Op donderdag 24 september 2020 12:53 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nou nou nou, doet ze hartstikke aardig tegen je en dan krijg je dit
Dus de 'ik heb je moeder geneukt hihaho'-grapjes hebben geen effect op jou?quote:Op donderdag 24 september 2020 12:54 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik gun @:Viesdik die vette zeug dat niets anders is dan mijn "biologische moder" geloof me
Terwijl ik mezelf juist zo weinig gunquote:Op donderdag 24 september 2020 12:54 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik gun @:Viesdik die vette zeug dat niets anders is dan mijn "biologische moder" geloof me
Nee, sterker nog ik heb alleen maar medelijden met je. Zou je bijna 50 euro kado willen doen zodat je een lekker strakke Hongaarse hoer van 20 kunt neukenquote:Op donderdag 24 september 2020 12:55 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dus de 'ik heb je moeder geneukt hihaho'-grapjes hebben geen nut op jou?
Daarom, ik gun je ook het minste van het minste.quote:Op donderdag 24 september 2020 12:55 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Terwijl ik mezelf juist zo weinig gun
Nou, daar zeg ik geen nee tegen!quote:Op donderdag 24 september 2020 12:56 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Nee, sterker nog ik heb alleen maar medelijden met je. Zou je bijna 50 euro kado willen doen zodat je een lekker strakke Hongaarse hoer van 20 kunt neuken
Vraagje, ben je op zoek naar begrip, medelijden of schouderklopje dat je die zegt en vindt over je biologische moeder?quote:Op donderdag 24 september 2020 12:56 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Nee, sterker nog ik heb alleen maar medelijden met je. Zou je bijna 50 euro kado willen doen zodat je een lekker strakke Hongaarse hoer van 20 kunt neuken
Geen van allen, ik mag toch ook een mededeling doen met betrekking tot dat geval of nietquote:Op donderdag 24 september 2020 13:06 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Vraagje, ben je op zoek naar begrip, medelijden of schouderklopje dat je die zegt en vindt over je biologische moeder?
Niet om lullig te doen hoor. Maar zelfs al zou ik mijn moeder haten, zou ik dit nog steeds niet trots verkondigen op een kansloos forum als dit.
De moeder van @Viesdik daarentegenquote:Op donderdag 24 september 2020 13:07 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Geen van allen, ik mag toch ook een mededeling doen met betrekking tot dat geval of nietZe is trouwens net zo kansloos als jij als FOK!, komt alleen maar mooi uit.
Point well takenquote:Op donderdag 24 september 2020 13:07 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Geen van allen, ik mag toch ook een mededeling doen met betrekking tot dat geval of nietZe is trouwens net zo kansloos als jij als FOK!, komt alleen maar mooi uit.
Ik ben onkwetsbaar man.. al doe je nog zo je best.quote:Op donderdag 24 september 2020 13:09 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De moeder van @:viesdik daarentegen
Volgens mij ben ik anoniem zat, werkelijk waar niemand weet wie ik ben, terwijl er wel al via DM's gevraagd is wie ik ben. Maar die op vraag geef ik geen antwoord, haal de hints maar uit wat ik weet van sommige users hierquote:Op donderdag 24 september 2020 13:09 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Point well taken![]()
Al zal ik door mijn anonimiteit mijn familie altijd buiten beschouwing laten
Doe je dit ook irl?quote:Op donderdag 24 september 2020 13:11 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik ben onkwetsbaar man.. al doe je nog zo je best.
Want zolang mensen je niet kennen, hoef je je ook niet kwetsbaar op te stellen.
Gouden regel jongen
Noch veilig noch laf. Het is gewoon een keuze
quote:Op donderdag 24 september 2020 13:11 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik ben onkwetsbaar man.. al doe je nog zo je best.
Want zolang mensen je niet kennen, hoef je je ook niet kwetsbaar op te stellen.
Gouden regel jongen
Noch veilig noch laf. Het is gewoon een keuze
Nope.. maar dan nog steeds ben ik beperkt kwetsbaar.quote:
Brad komt niet meer in deze giftige omgeving.quote:Op donderdag 24 september 2020 13:20 schreef Pensylvania het volgende:
gelukkig zijn er nog enkele kwaliteitsusers @:solotovski @:debraad @:fripsel
Sinds vorige keer dat hij dat zei heeft hij hier nog minimaal 5x gepostquote:Op donderdag 24 september 2020 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Brad komt niet meer in deze giftige omgeving.
Kloptquote:Op donderdag 24 september 2020 13:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Sinds vorige keer dat hij dat zei heeft hij hier nog minimaal 5x gepost
We kunnen hem lokken met een pizza?quote:Op donderdag 24 september 2020 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Brad komt niet meer in deze giftige omgeving.
of een batterij voor zijn keyboardquote:Op donderdag 24 september 2020 13:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
We kunnen hem lokken met een pizza?
Je moeder was wel zeer hoffelijk vannachtquote:Op donderdag 24 september 2020 13:26 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Nope.. maar dan nog steeds ben ik beperkt kwetsbaar.
Ben wel eens door een persoon met een ernstige vorm van simpliciteit voor rotte vis uitgemaakt.
Wat een mens met beperkt intellect, woordenschat en woordkeuze uit de kast kan halen, resulteert vaak in een dominerend gevoel van cynisme.
Wat vervolgens resulteert in het gevoel van medelijden boven het gevoel van kwetsbaarheid.
De grens ligt voor mij bij geweld, en het ongefundeerd prediken van haat naar groepen.
Zo'n schild is heel machtig, want dan kijk je over mensen heen ipv er tegenaan.
Iets wat vrouwen verhoudingsgewijs minder goed kunnen dan mannen.
Dat is ergens natuurlijk ook wel begrijpelijk. Want als je niet hoffelijk bent, ben je een botte boer.
tokkiequote:Op donderdag 24 september 2020 13:51 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je moeder was wel zeer hoffelijk vannacht
Allemaal gekheid, respect voor @Viesdikquote:
die heb je nog van me tegoedquote:Op donderdag 24 september 2020 14:26 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Allemaal gekheid, respect voor @:viesdik
Je zou alleen wat meer tieten moeten posten.
Net zoals iemand die zegt ik lach je niet uit, maar ik lach je toe!!!!quote:Op woensdag 23 september 2020 21:55 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik speur sarcasme en humor, geen haat.
Hoelaat vanavond @jigggyquote:Op woensdag 23 september 2020 21:55 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ooh sprry dat ik je scharrel diss haha
ik of is? @Domme_Gans welke versiertechniek gebruikt deze plompe kat?quote:Op donderdag 24 september 2020 11:47 schreef Viesdik het volgende:
[..]
hear hear
Hij is de feedee zeg maar, dus hij laat zich big macs voeren door een feeder. Hij vindt klaarblijkelijk lekker als die trechter door zijn viesdikke keel wordt gejast en dat hij dan zo letterlijk vet gevoerd wordt. Hij is graag @Viesdik .quote:Op donderdag 24 september 2020 16:32 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik of is? @:Domme_Gans welke versiertechniek gebruikt deze plompe kat?
Voor mensen als dat worden onze gevleugelde vrienden geslacht om chickenmcnuggets te worden. En wat doen ze dan ermee kotsend boven de toilet hangen omdat ze geen maat weten te houden en er teveel van naar binnen jagen.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:33 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Hij is de feedee zeg maar, dus hij laat zich big macs voeren door een feeder. Hij vindt klaarblijkelijk lekker als die trechter door zijn viesdikke keel wordt gejast en dat hij dan zo letterlijk vet gevoerd wordt. Hij is graag @:Viesdik .
Hallo Mapima.quote:Op donderdag 24 september 2020 13:17 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik anoniem zat, werkelijk waar niemand weet wie ik ben, terwijl er wel al via DM's gevraagd is wie ik ben. Maar die op vraag geef ik geen antwoord, haal de hints maar uit wat ik weet van sommige users hier
Ja soms ben ik een beetje boos, maar met jou erbij fuseren we in iets leuks.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:10 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
@:Boze_Eend en ik zijn leuk!
Wie ben jij nou weerquote:Op donderdag 24 september 2020 17:37 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ja soms ben ik een beetje boos, maar met jou erbij fuseren we in iets leuks.
U bent altijd welkomquote:Op donderdag 24 september 2020 16:26 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Hoelaat vanavond @:jigggy
@Fushia2 kijk kijk kijkquote:
Beter gun je wat goeie curryquote:Op donderdag 24 september 2020 21:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Doen jullie eens normaal stelletje tering debielen!!!!
Jij durft ook nog steeds te ontkennen dat je hartstikke geh bent. Niet erg verder, maar ja wel straight blijven enzoquote:
Bedoel je @DeBraad ?quote:Op donderdag 24 september 2020 21:16 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Kunnen jullie aub stoppen met braddie een mention te sturen?
Mvg
Je vaderr is gay wat kom je pratenquote:Op donderdag 24 september 2020 21:27 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Jij durft ook nog steeds te ontkennen dat je hartstikke geh bent. Niet erg verder, maar ja wel straight blijven enzo
Paki paki peper in je anusquote:
Liever nietquote:Op donderdag 24 september 2020 21:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Paki paki peper in je anus
Doe jij eens normaal? Groetjes thuis.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Doen jullie eens normaal stelletje tering debielen!!!!
Wie je zoon?quote:Op donderdag 24 september 2020 21:29 schreef Fushia2 het volgende:
Debieltje denkt dat ie grappig is ofzo?
Dit is echt zo'n reactie die ik zou geven.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:04 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Doe jij eens normaal? Groetjes thuis.
En toch was ik je voor.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:09 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n reactie die ik zou geven.
Ik gaf m ook expres niet. Het had wel gekund echter.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:10 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
En toch was ik je voor.
Karperquote:Op donderdag 24 september 2020 22:04 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Doe jij eens normaal? Groetjes thuis.
Desondanks: nee.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:13 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik gaf m ook expres niet. Het had wel gekund echter.
Snoekbaarsquote:
Een beetje zoals een paling?quote:Op donderdag 24 september 2020 22:16 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik hou wel van dames die een beetje tegenspurtelen.
Nog altijd een bedreigde diersoort as we speak. Laat de paling met rust.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:17 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Een beetje zoals een paling?
Laat mij met rust met je Kindertentquote:Op donderdag 24 september 2020 22:18 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nog altijd een bedreigde diersoort as we speak. Laat de paling met rust.
Ben jij ook een bedreigde diersoort dan?quote:Op donderdag 24 september 2020 22:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Laat mij met rust met je Kindertent
Ik ben een spitssnuitgarnaal, dus jaquote:Op donderdag 24 september 2020 22:20 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ben jij ook een bedreigde diersoort dan?
WhAaaaaaaaa shrimpy taxi dit dat zus zoquote:Op donderdag 24 september 2020 22:21 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik ben een spitssnuitgarnaal, dus ja
Hmmm lekker oh ja hou er van aub ga door! Oh wat doe je nu!quote:
Je weet best dat ik altijd een grote bek heb. Niet enkel onlinequote:Op donderdag 24 september 2020 23:29 schreef jigggy het volgende:
[..]
En jij maar weer een grote bek op een forum wat een held ben je toch ook
quote:Op donderdag 24 september 2020 23:47 schreef jigggy het volgende:
Wat ben je toch weer een keyboard commando
@:fushia2
Ga weer schreeuwen
Strooit feiten als motherfucking sinterklaas hierowquote:Op donderdag 24 september 2020 23:47 schreef jigggy het volgende:
Wat ben je toch weer een keyboard commando
@:fushia2
Ga weer schreeuwen
Bedanktquote:Op vrijdag 25 september 2020 07:55 schreef Fugue het volgende:
Sorry, JC staat in de file. Hij heeft mij gevraagd of ik het topic wilde openen voor vandaag dus bij deze
Heerlijk vroeg wakker op mn vrije dagquote:
Ik ben ook wel benieuwd. Wat een opwarmkoning is het toch, niemand kan zo goed eten opwarmen als @DeBraadquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:19 schreef JochemSjakie het volgende:
@:DeBraad heb je nog een culinaire tip voor mij?
Gevaarlijkquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
black longsleeve grey joggers
ik heb 2 paar nike zwart tight joggers maar wil nog 2 erbij kopenquote:
Slavinken?quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:19 schreef JochemSjakie het volgende:
@:DeBraad heb je nog een culinaire tip voor mij?
Tight joggers is wel erg chill ja en idd beter blackaquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb 2 paar nike zwart tight joggers maar wil nog 2 erbij kopen
maar is al eeuwen uitverkocht
googelde net op black joggers omdat ik gewoon echt nodig heb
en die grijze die ik nu aan heb is lelijk en zitten gaten in
nu net deze besteld
[ [url=https://img.gymshark.com/image/fetch/q_auto,f_auto,w_auto/https://cdn.shopify.com/s(...)581332750]afbeelding[/url] ]
gymshark alleen, normaal ik niet zo van die baddybuilding merken maar deze jogger ziet er vergelijkbaar uit als die nike en normale prijs ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |