Jochemfilsdeputesjakiequote:Op woensdag 23 september 2020 19:55 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wij zijn beter dan dat, man.laat de haters lekker haten.
Echt he..hij is net @DeBraad maar dan zonder werkend keyboardquote:Op woensdag 23 september 2020 19:50 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ewa neef kom laten we @:fushia2 opnaaien
@DeBraadquote:Op woensdag 23 september 2020 19:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Echt he..hij is net @:debraad maar dan zonder werkend keyboard
Ow wacht...
Ja via de schotelquote:Op woensdag 23 september 2020 19:55 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb je wel wifi op het kamp eig??
Oooh nog een kampertje gespotquote:Op woensdag 23 september 2020 19:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Echt he..hij is net @:debraad maar dan zonder werkend keyboard
Ow wacht...
Die jou ook stuk voor stuk irritant en een kneus vindenquote:Op woensdag 23 september 2020 19:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hahaha wel kut dat ik je hier niet mag uitschelden zoals ik privé doe....
Hier zijn mods.....
Hahaha flikkerquote:Op woensdag 23 september 2020 20:00 schreef jigggy het volgende:
[..]
Die jou ook stuk voor stuk irritant en een kneus vinden
quote:Op woensdag 23 september 2020 20:00 schreef Fushia2 het volgende:
Daarom post je hier he in de groepchat ben je mijn bitch@:jigggy
Is wel terecht.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:00 schreef jigggy het volgende:
[..]
Die jou ook stuk voor stuk irritant en een kneus vinden
Daar maak ik je ook kapot kneus,jij loopt me alleen hier over me te lullenquote:Op woensdag 23 september 2020 20:00 schreef Fushia2 het volgende:
Dacht het niet kampertjequote:Op woensdag 23 september 2020 20:15 schreef jigggy het volgende:
[..]
Daar maak ik je ook kapot kneus,jij loopt me alleen hier over me te lullen
Laat je even behandelen voor je wanen aubquote:Op woensdag 23 september 2020 20:00 schreef Fushia2 het volgende:
Net door de regen naar de coffeeshop om een lekker Indica'tje te halen. Kletsnat.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:45 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik vind het hier eerlijk gezegd best knus
Smerige junkquote:Op woensdag 23 september 2020 21:47 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Net door de regen naar de coffeeshop om een lekker Indica'tje te halen. Kletsnat.
Maar kleding gaat toch de was in, dus fuck it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |