Terwijl ik mezelf juist zo weinig gunquote:Op donderdag 24 september 2020 12:54 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik gun @:Viesdik die vette zeug dat niets anders is dan mijn "biologische moder" geloof me
Nee, sterker nog ik heb alleen maar medelijden met je. Zou je bijna 50 euro kado willen doen zodat je een lekker strakke Hongaarse hoer van 20 kunt neukenquote:Op donderdag 24 september 2020 12:55 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dus de 'ik heb je moeder geneukt hihaho'-grapjes hebben geen nut op jou?
Daarom, ik gun je ook het minste van het minste.quote:Op donderdag 24 september 2020 12:55 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Terwijl ik mezelf juist zo weinig gun
Nou, daar zeg ik geen nee tegen!quote:Op donderdag 24 september 2020 12:56 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Nee, sterker nog ik heb alleen maar medelijden met je. Zou je bijna 50 euro kado willen doen zodat je een lekker strakke Hongaarse hoer van 20 kunt neuken
Vraagje, ben je op zoek naar begrip, medelijden of schouderklopje dat je die zegt en vindt over je biologische moeder?quote:Op donderdag 24 september 2020 12:56 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Nee, sterker nog ik heb alleen maar medelijden met je. Zou je bijna 50 euro kado willen doen zodat je een lekker strakke Hongaarse hoer van 20 kunt neuken
Geen van allen, ik mag toch ook een mededeling doen met betrekking tot dat geval of nietquote:Op donderdag 24 september 2020 13:06 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Vraagje, ben je op zoek naar begrip, medelijden of schouderklopje dat je die zegt en vindt over je biologische moeder?
Niet om lullig te doen hoor. Maar zelfs al zou ik mijn moeder haten, zou ik dit nog steeds niet trots verkondigen op een kansloos forum als dit.
De moeder van @Viesdik daarentegenquote:Op donderdag 24 september 2020 13:07 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Geen van allen, ik mag toch ook een mededeling doen met betrekking tot dat geval of nietZe is trouwens net zo kansloos als jij als FOK!, komt alleen maar mooi uit.
Point well takenquote:Op donderdag 24 september 2020 13:07 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Geen van allen, ik mag toch ook een mededeling doen met betrekking tot dat geval of nietZe is trouwens net zo kansloos als jij als FOK!, komt alleen maar mooi uit.
Ik ben onkwetsbaar man.. al doe je nog zo je best.quote:Op donderdag 24 september 2020 13:09 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De moeder van @:viesdik daarentegen
Volgens mij ben ik anoniem zat, werkelijk waar niemand weet wie ik ben, terwijl er wel al via DM's gevraagd is wie ik ben. Maar die op vraag geef ik geen antwoord, haal de hints maar uit wat ik weet van sommige users hierquote:Op donderdag 24 september 2020 13:09 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Point well taken![]()
Al zal ik door mijn anonimiteit mijn familie altijd buiten beschouwing laten
Doe je dit ook irl?quote:Op donderdag 24 september 2020 13:11 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik ben onkwetsbaar man.. al doe je nog zo je best.
Want zolang mensen je niet kennen, hoef je je ook niet kwetsbaar op te stellen.
Gouden regel jongen
Noch veilig noch laf. Het is gewoon een keuze
quote:Op donderdag 24 september 2020 13:11 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik ben onkwetsbaar man.. al doe je nog zo je best.
Want zolang mensen je niet kennen, hoef je je ook niet kwetsbaar op te stellen.
Gouden regel jongen
Noch veilig noch laf. Het is gewoon een keuze
Nope.. maar dan nog steeds ben ik beperkt kwetsbaar.quote:
Brad komt niet meer in deze giftige omgeving.quote:Op donderdag 24 september 2020 13:20 schreef Pensylvania het volgende:
gelukkig zijn er nog enkele kwaliteitsusers @:solotovski @:debraad @:fripsel
Sinds vorige keer dat hij dat zei heeft hij hier nog minimaal 5x gepostquote:Op donderdag 24 september 2020 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Brad komt niet meer in deze giftige omgeving.
Kloptquote:Op donderdag 24 september 2020 13:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Sinds vorige keer dat hij dat zei heeft hij hier nog minimaal 5x gepost
We kunnen hem lokken met een pizza?quote:Op donderdag 24 september 2020 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Brad komt niet meer in deze giftige omgeving.
of een batterij voor zijn keyboardquote:Op donderdag 24 september 2020 13:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
We kunnen hem lokken met een pizza?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |