Hey ben jij @DeBraad ?quote:Op donderdag 24 september 2020 11:47 schreef Viesdik het volgende:
[..]
haha.. je moeder ik een vies vet varken
hear hear
Jullie twee zijn een match made in heavenquote:Op donderdag 24 september 2020 11:47 schreef Viesdik het volgende:
[..]
haha.. je moeder ik een vies vet varken
hear hear
hahahahahaquote:Op donderdag 24 september 2020 12:11 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
@:Viesdik is te slim on @:debraad te zijn.
Mensen lafjes bedreigen en uitschelden waar anderen het niet kunnen zien en dan lafjes gaan huilen omdat ze de gevolgen van hun laffe acties niet kunnen accepterenquote:
Je leeft in een waanquote:Op donderdag 24 september 2020 12:28 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Mensen lafjes bedreigen en uitschelden waar anderen het niet kunnen zien en dan lafjes gaan huilen omdat ze de gevolgen van hun laffe acties niet kunnen accepteren____________!
Ik als rondbillige kat laat zich graag big macs voeren door je moekequote:Op donderdag 24 september 2020 12:08 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Jullie twee zijn een match made in heaven
is dit een oprecht compliment?quote:Op donderdag 24 september 2020 12:11 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
@:Viesdik is te slim on @:debraad te zijn.
Tuurlijk waarom nietquote:Op donderdag 24 september 2020 12:36 schreef Viesdik het volgende:
[..]
is dit een oprecht compliment?
Kunnen jullie gezellig samen Diabetes 2 krijgen, zij heeft het al.quote:Op donderdag 24 september 2020 12:36 schreef Viesdik het volgende:
[..]
is dit een oprecht compliment?
Subtiel...ik hou ervanquote:Op donderdag 24 september 2020 12:39 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Kunnen jullie gezellig samen Diabetes 2 krijgen, zij heeft het al.
Ik heb zelfs katten aids.. Dat is corona elite pro.quote:Op donderdag 24 september 2020 12:39 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Kunnen jullie gezellig samen Diabetes 2 krijgen, zij heeft het al.
Nou nou nou, doet ze hartstikke aardig tegen je en dan krijg je ditquote:Op donderdag 24 september 2020 12:50 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik heb zelfs katten aids.. Dat is corona elite pro.
Ik schijt uit luiheid gewoon in je moeders bek. Zodat je moeder kotst in de emmer waar ze zojuist ook in gescheten heeft.
Trouwens, elke medewerker van ubereats en thuisbezorgd hebben inmiddels een reservesleutel van je moeke zodat ze niet meer naar de deur hoeft te gelopen als ze 5 keer per dag fastfood laat bezorgen.
Dit verhaal klopt als een bus, ik zie het ook helemaal voor me. Echt waar match made in heavenquote:Op donderdag 24 september 2020 12:50 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik schijt uit luiheid gewoon in je moeders bek. [b]Zodat je moeder kotst in de emmer waar ze zojuist ook in gescheten heeft.
Trouwens, elke medewerker van ubereats en thuisbezorgd hebben inmiddels een reservesleutel van je moeke zodat ze niet meer naar de deur hoeft te gelopen als ze 5 keer per dag fastfood laat bezorgen.
Dit kan alleen @DeBraad verzinnen omdat het zijn leven is.quote:Op donderdag 24 september 2020 12:50 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik schijt uit luiheid gewoon in je moeders bek. Zodat je moeder kotst in de emmer waar ze zojuist ook in gescheten heeft.
Ik gun @Viesdik die vette zeug dat niets anders is dan mijn "biologische moder" geloof mequote:Op donderdag 24 september 2020 12:53 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nou nou nou, doet ze hartstikke aardig tegen je en dan krijg je dit
Dus de 'ik heb je moeder geneukt hihaho'-grapjes hebben geen effect op jou?quote:Op donderdag 24 september 2020 12:54 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik gun @:Viesdik die vette zeug dat niets anders is dan mijn "biologische moder" geloof me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |