Doe jij eens normaal? Groetjes thuis.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Doen jullie eens normaal stelletje tering debielen!!!!
Wie je zoon?quote:Op donderdag 24 september 2020 21:29 schreef Fushia2 het volgende:
Debieltje denkt dat ie grappig is ofzo?
Dit is echt zo'n reactie die ik zou geven.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:04 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Doe jij eens normaal? Groetjes thuis.
En toch was ik je voor.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:09 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n reactie die ik zou geven.
Ik gaf m ook expres niet. Het had wel gekund echter.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:10 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
En toch was ik je voor.
Karperquote:Op donderdag 24 september 2020 22:04 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Doe jij eens normaal? Groetjes thuis.
Desondanks: nee.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:13 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik gaf m ook expres niet. Het had wel gekund echter.
Snoekbaarsquote:
Een beetje zoals een paling?quote:Op donderdag 24 september 2020 22:16 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik hou wel van dames die een beetje tegenspurtelen.
Nog altijd een bedreigde diersoort as we speak. Laat de paling met rust.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:17 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Een beetje zoals een paling?
Laat mij met rust met je Kindertentquote:Op donderdag 24 september 2020 22:18 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nog altijd een bedreigde diersoort as we speak. Laat de paling met rust.
Ben jij ook een bedreigde diersoort dan?quote:Op donderdag 24 september 2020 22:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Laat mij met rust met je Kindertent
Ik ben een spitssnuitgarnaal, dus jaquote:Op donderdag 24 september 2020 22:20 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ben jij ook een bedreigde diersoort dan?
WhAaaaaaaaa shrimpy taxi dit dat zus zoquote:Op donderdag 24 september 2020 22:21 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik ben een spitssnuitgarnaal, dus ja
Hmmm lekker oh ja hou er van aub ga door! Oh wat doe je nu!quote:
Je weet best dat ik altijd een grote bek heb. Niet enkel onlinequote:Op donderdag 24 september 2020 23:29 schreef jigggy het volgende:
[..]
En jij maar weer een grote bek op een forum wat een held ben je toch ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |