Ben je lekker gekomen ja?quote:Op woensdag 23 september 2020 16:06 schreef Solotovski het volgende:
Ik moest komen van fushia
Wat is er
quote:Op woensdag 23 september 2020 16:06 schreef Solotovski het volgende:
Ik moest komen van fushia
Wat is er
Dit. Hij vroeg of je even wilde kijken daarnaarquote:Op woensdag 23 september 2020 16:05 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Doet je kont nog zeer, je hebt nog een afspraak voor volgende week 15:00 staan hier bij mij
Zoo het koerdenzaad stijgt naar je kop zo te zienquote:Op woensdag 23 september 2020 16:07 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
[..]
Dit. Hij vroeg of je even wilde kijken daarnaar
Zou toch wat zijn als mensen ook nog eens voor zo'n bezwete bilnaad als de jouwe zouden moeten betalen zegquote:
Ok. Ha-ha-ha. Zal er eens mee op je gezicht komen zitten.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:08 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als mensen ook nog eens voor zo'n bezwete bilnaad als de jouwe zouden moeten betalen zeg
Nee, zo werkt dat onderzoek niet. Had je nou maar uni gedaan, dan had je het in 1 keer begrepen. Je kan je gewoon melden om 14:45, je omkleden en dan schuin op de onderzoeksbank gaan liggen. Je kan eventueel een beetje tegendruk geven als het pijn doet maar ik ga er vanuit dat het bij jou geen probleem gaat zijn, want je bent wel grotere voorwerpen in de anale regio gewend.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ok. Ha-ha-ha. Zal er eens mee op je gezicht komen zitten.
Wat ga je vanavond koken?quote:
fixedquote:Op woensdag 23 september 2020 16:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat ga je vanavond frituren/bestellen?
Crip?quote:Op woensdag 23 september 2020 16:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zoo het koerdenzaad stijgt naar je kop zo te zien
quote:Op woensdag 23 september 2020 16:09 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat onderzoek niet. Had je nou maar uni gedaan, dan had je het in 1 keer begrepen. Je kan je gewoon melden om 14:45, je omkleden en dan schuin op de onderzoeksbank gaan liggen. Je kan eventueel een beetje tegendruk geven als het pijn doet maar ik ga er vanuit dat het bij jou geen probleem gaat zijn, want je bent wel grotere voorwerpen in de anale regio gewend.
Wanneer de tijd rijp isquote:Op woensdag 23 september 2020 16:26 schreef Fushia2 het volgende:
Braad wanneer gaan we nou meeten met @:solotovski
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |