'de-opgespoten-lippen-van-famke-louise-hebben-meer-inhoud-dan-haar-bovenkamer'quote:Op woensdag 23 september 2020 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
De nieuwe Angela is uit.
https://www.ad.nl/show/de(...)bovenkamer~a183017f/
ripquote:Op woensdag 23 september 2020 13:58 schreef Elan het volgende:
Ik vlieg altijd rond in de X-achtundzwanzig
Opwindend?quote:Op woensdag 23 september 2020 13:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'de-opgespoten-lippen-van-famke-louise-hebben-meer-inhoud-dan-haar-bovenkamer'
[ afbeelding ]
Goed voor de immuniteitquote:Op woensdag 23 september 2020 14:08 schreef Elan het volgende:
[ twitter ]
Permanent hek om het Jodendorp graag.
quote:Op woensdag 23 september 2020 14:08 schreef Elan het volgende:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 23 september 2020 14:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Uur geleden al geplaatst en besproken.
quote:Op woensdag 23 september 2020 14:08 schreef Elan het volgende:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 23 september 2020 11:52 schreef Zipportal het volgende:
Als Elan een post zet zet ik een like terug.
Een bedankje is niet nodig dan. @:fetX
Hier ookquote:Op woensdag 23 september 2020 13:57 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor koffie. @:Charrell @:Wereldgozer
Ik had GGMM ook kunnen benoemen maar die zomaar weg.
Domke Louise.quote:Op woensdag 23 september 2020 13:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'de-opgespoten-lippen-van-famke-louise-hebben-meer-inhoud-dan-haar-bovenkamer'
[ afbeelding ]
Dat leidt geheid tot het strooien van notesquote:Op woensdag 23 september 2020 14:32 schreef Zipportal het volgende:
COR / Famke Louise #ikdoenietmeermee
Daar ook maar even met gifjes strooien.
quote:Op woensdag 23 september 2020 14:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat leidt geheid tot het strooien van notes
Pathéquote:Op woensdag 23 september 2020 15:01 schreef Zipportal het volgende:
[ instagram ]
FEE materiaal. @:lenny_leonard
quote:Op woensdag 23 september 2020 15:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pathé
Walgelijk dit. Beter Euroscoop
Oh en wel tijd voor FEE dus.
quote:Euroscoop was een Belgisch bedrijf dat bioscoopcomplexen exploiteerde. Het had vestigingen in België en Nederland. In november 2019 werd het overgenomen door de groep Pathé.
quote:
36 uur niet aanwezig en dan dit schamele aantal quotes/meldingen.quote:Op woensdag 23 september 2020 15:00 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omroep Zwart krijgt dus Pathé thuisquote:Op woensdag 23 september 2020 15:01 schreef Zipportal het volgende:
[ instagram ]
FEE materiaal. @:lenny_leonard
Ik doe niet meer mee.quote:Op woensdag 23 september 2020 15:06 schreef Caland het volgende:
@:lenny_leonard zet zich weer eens voor lul
@:elan zou hem nu sterkte toewensen
Hoi mopquote:Op woensdag 23 september 2020 15:00 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zei toch dat ze je misten.quote:Op woensdag 23 september 2020 15:00 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 september 2020 15:49 schreef Charrell het volgende:
Rode kool met kaneel en appeltjes!
EINDELIJK HERFSTWEER!!!Ik kan hier niet van genieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Tjackaquote:Op woensdag 23 september 2020 15:55 schreef scrupuleus het volgende:
Welke lafaard heeft dat bericht over @:charrell anoniem gepost?
welk bericht?quote:Op woensdag 23 september 2020 15:55 schreef scrupuleus het volgende:
Welke lafaard heeft dat bericht over @:charrell anoniem gepost?
daar kijk ik nooit naar, duurt me te langquote:Op woensdag 23 september 2020 16:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jouw bericht hier? Doneer 5 euro of meer.
Bovenaan de site.
Heeft Lee een nieuw nummer?quote:Op woensdag 23 september 2020 16:02 schreef Zipportal het volgende:
Lee Euromast en Pinda Stekelenburg bij De Vooravond.
Dit even ter info.
@:maxi-mus @:de_kraam
Niet strafbaarquote:Op woensdag 23 september 2020 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar kijk ik nooit naar, duurt me te lang
Oh serieus?!!!!!quote:Op woensdag 23 september 2020 16:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jouw bericht hier? Doneer 5 euro of meer.
Bovenaan de site.
Ik word gedemoniseerdquote:Op woensdag 23 september 2020 16:07 schreef Charrell het volgende:
[..]
Oh serieus?!!!!!
Heeft die gek er geld voor gegeven om mijn naam belachelijk te maken.
HAHAHAHAHA (op zijn Lenny’s)
@:lenny_leonard
Weer eens wat anders dan rituals.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:07 schreef Charrell het volgende:
[..]
Oh serieus?!!!!!
Wel godverdomme.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan rituals.
Niet mijn probleemquote:Op woensdag 23 september 2020 16:09 schreef Charrell het volgende:
Ik kijk overigens ook nooit langer dan 3 seconden op die trage kutbalk.
Jij bent toch wel wat meer waard dan die 5 euro?quote:Op woensdag 23 september 2020 16:07 schreef Charrell het volgende:
[..]
Oh serieus?!!!!!
Beetje belachelijk om geld te storten voor een bericht.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij bent toch wel wat meer waard dan die 5 euro?
Doneer eens wat meer, @:Tjacka
gr gr Danny.
Voor ons als werklozen wel ja. Maar prima dat mensen FOK steunen.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:12 schreef Charrell het volgende:
[..]
Beetje belachelijk om geld te storten voor een bericht.
Ons?quote:Op woensdag 23 september 2020 16:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voor ons als werklozen wel ja. Maar prima dat mensen FOK steunen.
Het is niet voor een bericht, het is om FOK te steunen. Dat bericht is gewoon een extratjequote:Op woensdag 23 september 2020 16:12 schreef Charrell het volgende:
[..]
Beetje belachelijk om geld te storten voor een bericht.
Wat is je punt?quote:Op woensdag 23 september 2020 16:15 schreef Charrell het volgende:
[..]
Jij praat in meervoud met je “ONS”.
Dan kan je dus de conclusie trekken dat Lenny ook geen baan heeft. Al is dat niet waar, want hij moet nog 2 weken ofzoiets.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:15 schreef Charrell het volgende:
[..]
Jij praat in meervoud met je “ONS”.
Haha ja, waarom zou ik positief of aardig zijn als je toch nooit normaal antwoord krijgt of afgezeken wordt.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niet voor een bericht, het is om FOK te steunen. Dat bericht is gewoon een extratje
Wat ben jij zuur de laatste tijd
Je past je niet aan, je zit echt de hele tijd ontzettend te janken. Ga werk zoeken, ga wat doen.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:17 schreef Charrell het volgende:
[..]
Haha ja, waarom zou ik positief of aardig zijn als je toch nooit normaal antwoord krijgt of afgezeken wordt.
Jullie doen zelf niet anders toch!
Ik pas me gewoon aan, ben de moeilijkste niet.
Vermaak me prima hierquote:Op woensdag 23 september 2020 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je past je niet aan, je zit echt de hele tijd ontzettend te janken. Ga werk zoeken, ga wat doen.
Ja net klaar, eerste kwartiertje even meegepakt dan bespreken ze meestal wel wat 'boeiends'.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu bij Wilfred zeker op radio? Ik luister daar niet naar.
Gewoon.
Beeldigquote:Op woensdag 23 september 2020 16:17 schreef Charrell het volgende:
[..]
Haha ja, waarom zou ik positief of aardig zijn als je toch nooit normaal antwoord krijgt of afgezeken wordt.
Jullie doen zelf niet anders toch!
Ik pas me gewoon aan, ben de moeilijkste niet.
Anderhalfquote:Op woensdag 23 september 2020 16:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan kan je dus de conclusie trekken dat Lenny ook geen baan heeft. Al is dat niet waar, want hij moet nog 2 weken ofzoiets.
Dat klinkt niet als iets waar ik enorm van baal.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je hebt gister wel de viruswaanzin onzin gemist hier GGMM.
Je hebt ons toch wel gemist?quote:Op woensdag 23 september 2020 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als iets waar ik enorm van baal.
Overduidelijk dat jij nog niet wakker bent.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als iets waar ik enorm van baal.
Die Mauritio ziet er goed uit gek!quote:Op woensdag 23 september 2020 16:21 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
![]()
![]()
![]()
@:onlogisch
@:wereldgozer
@:charrell
Die kans heb ik nauwelijks gehad. Je bent hier een uurtje niet en Scrummie stalkt je gelijk op Twitter.quote:
Ik hoop toch dat die mongool binnenkort een paar tikken krijgt ofzo.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.bd.nl/goirle/(...)zKYBhZFDWU%3Famp%3D1
Wat een mongool.
Wtf. Ik heb zojuist hetzelfde gedaan. WAT EEN TOEVAL DITquote:Op woensdag 23 september 2020 16:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hoofd geschoren, baard bijgewerkt.
Skinhead!!!quote:Op woensdag 23 september 2020 16:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wtf. Ik heb zojuist hetzelfde gedaan. WAT EEN TOEVAL DIT
Les voor de volgende keer, screenshot of uitprinten.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:24 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Receptenmachine ligt eruit bij Ome Albert. Dit wordt bestellen.
Lekker fresh toch.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Kon beter andersom.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hoofd geschoren, baard bijgewerkt.
dus beiden haar op de verkeerde plekquote:Op woensdag 23 september 2020 16:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ben jij het Drizzt?quote:Op woensdag 23 september 2020 16:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zometeen effe de straat op en boos kijken naar mensen.
Precies. Heel erg boos. Want corona.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zometeen effe de straat op en boos kijken naar mensen.
Jij denkt aan Drizzt als je ‘zometeen effe de straat op’ leestquote:
Nee maar hij kijkt wel vaak boos...quote:Op woensdag 23 september 2020 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij denkt aan Drizzt als je ‘zometeen effe de straat op’ leest
Oké
Akkoord, tip staat genoteerd.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:25 schreef Charrell het volgende:
[..]
Les voor de volgende keer, screenshot of uitprinten.
Dank voor het meedoenquote:Op woensdag 23 september 2020 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vrees zonder. (ook gestemd)
Gecontroleerd & akkoord bevonden.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wegens jouw gedrag eerder op Twitter waardoor @:afcniels geblokkeerd is door Ancilla.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 september 2020 17:44 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Bestelling is binnen, wegspoelen met japans ramune frisdrankje voor de nasmaak.
@:IwaniusZiet er goddelijk uit geniet er van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Dit kan echt nietquote:Op woensdag 23 september 2020 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
Je verwacht het niet.
https://nos.nl/artikel/23(...)ssioneel-darter.html
Klopt, al moet ik zeggen dat ik het niveau de laatste tijd nogal tegenvalt. Ik denk eerder dat Taylor het makkelijk zou redden als hij nu terugkeert.quote:
Ik heb dit niet gedaanquote:Op woensdag 23 september 2020 16:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij bent toch wel wat meer waard dan die 5 euro?
Doneer eens wat meer, @:Tjacka
gr gr Danny.
quote:Op woensdag 23 september 2020 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
Je verwacht het niet.
https://nos.nl/artikel/23(...)ssioneel-darter.html
[ afbeelding ]
@:IwaniusZiet er goed uit maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
@:IwaniusSushi met mayo. Je zou een nekschot griepje moeten krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
quote:Op woensdag 23 september 2020 19:38 schreef Charrell het volgende:
Surinaams stoofvlees + Surinaamse AardappelsHet klinkt lekkerder dan het eruit ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Past wel bij jou.What can change the nature of a man?
Dankjewelquote:Op woensdag 23 september 2020 19:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het klinkt lekkerder dan het eruit ziet.
Past wel bij jou.
Surinaams stoofvlees + Surinaamse AardappelsWat, het was toch rode kool?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Surinaams stoofvlees + Surinaamse AardappelsNu is je holle kies wel volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Surinaams stoofvlees + Surinaamse AardappelsDit ziet er toch een stuk lekkerder uit als ik het gewoon bij de Surinamer haalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Ja heb ik ook.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat, het was toch rode kool?
Smakelijkquote:Op woensdag 23 september 2020 20:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik eet nu wraps met kipfilet, tomaat, ijsbergsla en maïs.
Surinaams stoofvlees + Surinaamse AardappelsDit is eten. Ik ruikt het door mijn scherm heen, niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De gekkies komen echt overal vandaan nu, groter gevaar dan corona, 5g, trump en gonorroe bij elkaar.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:35 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen in de 5g feestboekgroep
[ afbeelding ]
Eindelijk is er iemand in haar directe omgeving die het snapt en even bezit heeft genomen tot haar instagram account. Vast haar stiefvader. (Die vliegt nu toch niet, lol)quote:Op woensdag 23 september 2020 20:40 schreef Charrell het volgende:
Ten eerste, ik heb respect voor Corona...
[ instagram ]
Prima reactie van straat0493quote:Op woensdag 23 september 2020 20:40 schreef Charrell het volgende:
Ten eerste, ik heb respect voor Corona...
[ instagram ]
niet gekliktquote:Op woensdag 23 september 2020 20:43 schreef Charrell het volgende:
Speciaal voor @:onlogisch
Dit keer geen dj met minder aanzien AKA te min.
Ik gok serieus dat zij zoveel derrie over zich heen krijgt dat ze ergens later dit jaar zichzelf van het leven beroofd.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eindelijk is er iemand in haar directe omgeving die het snapt en even bezit heeft genomen tot haar instagram account. Vast haar stiefvader. (Die vliegt nu toch niet, lol)
Wie gun jij wel een zelfmoord?quote:Op woensdag 23 september 2020 20:45 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ik gok serieus dat zij zoveel derrie over zich heen krijgt dat ze ergens later dit jaar zichzelf van het leven beroofd.
Als gun ik haar dat niet, maar ze had het op een andere gegrondere manier moeten brengen.
Net zoals die hashtag die uit zijn verband wordt gerukt.
Niemand.. wat is dat nou weer voor een vraag man.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wie gun jij wel een zelfmoord?
Slaat ook nergens op om die twee data sets naast elkaar te zettenquote:Op woensdag 23 september 2020 20:35 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen in de 5g feestboekgroep
[ afbeelding ]
Weet je vergoedingen, dat is weet je hij doet gewoon zijn ding en ik weet dat dat gewoon niet echt, maar goed.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eindelijk is er iemand in haar directe omgeving die het snapt en even bezit heeft genomen tot haar instagram account. Vast haar stiefvader. (Die vliegt nu toch niet, lol)
Vragen staat vrij toch?quote:Op woensdag 23 september 2020 20:48 schreef Charrell het volgende:
[..]
Niemand.. wat is dat nou weer voor een vraag man.
... ik denk serieus dat zij hier ten onder aan gaat..quote:Op woensdag 23 september 2020 20:54 schreef GGMM het volgende:
Ze is een keer ongelukkig in de media gekomen dus die zal dit jaar wel zelfmoord plegen!
Ja, jij maakt wel vaker een groot drama van dingen.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:55 schreef Charrell het volgende:
[..]
... ik denk serieus dat zij hier ten onder aan gaat..
Jij niet gelukkig.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jij maakt wel vaker een groot drama van dingen.
*konquote:Op woensdag 23 september 2020 21:00 schreef GGMM het volgende:
Ik word ook altijd een beetje moe van mensen die dan naar een talkshow gaan en dan zeggen "ik kom niet zeggen wat ik wilde zeggen" en "ik zat niet lekker in mijn vel"
Nee muts, in tegenstelling tot je Instragram-onzin krijg je hier wél weerwoord. Dat is het probleem.
Boos.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:00 schreef GGMM het volgende:
Ik word ook altijd een beetje moe van mensen die dan naar een talkshow gaan en dan zeggen "ik kom niet zeggen wat ik wilde zeggen" en "ik zat niet lekker in mijn vel"
Nee muts, in tegenstelling tot je Instragram-onzin krijg je hier wél weerwoord. Dat is het probleem.
Geen dank, ik was het er 100% mee eens!quote:Op woensdag 23 september 2020 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat was een foutje.
Maar bedankt voor je like
lolquote:Op woensdag 23 september 2020 20:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op om die twee data sets naast elkaar te zetten
Ik kan dit weten als expert @:lenny_leonard @:kingroland
Ze hadden daar iemand anders moeten wegzetten met meer politieke en medische kennis, maar ze weten dondersgoed als ze zo’n persoon in combi met die onduidelijke kromme hashtag daar wegzetten dat het negatief ten uiting komt.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:00 schreef GGMM het volgende:
Daarom goed je nachtrust pakken René.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:00 schreef GGMM het volgende:
Oké Angela.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:02 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ze hadden daar iemand anders moeten wegzetten met meer politieke en medische kennis, maar ze weten dondersgoed als ze zo’n persoon in combi met die onduidelijke kromme hashtag daar wegzetten dat het negatief ten uiting komt.
En daar smult iedereen van, dat zorgt voor kijkcijfers, etc etc etc.
Gommers zat er tegenover, die heeft genoeg medische kennis. Aboutaleb zat aan tafel, die weet wel wat van politiek.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:02 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ze hadden daar iemand anders moeten wegzetten met meer politieke en medische kennis, maar ze weten dondersgoed als ze zo’n persoon in combi met die onduidelijke kromme hashtag daar wegzetten dat het negatief ten uiting komt.
Ja ze overschat zichzelf een beetje inderdaad.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:02 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ik schat Roy hoger in dan Famke. En dat voor een Brabo.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ze overschat zichzelf een beetje inderdaad.
En wie hadden ze er dan moeten neerzetten met die die hashtag gebruikt? Iedereen met een beetje kennis van zaken gebruikt die onzin niet.
Het was waarschijnlijk zij of Roy Donders.
Ja, maar ik bedoel iemand uit die hashtag groep, die het beter had moeten verwoorden WAAROM ze de aandacht willen en kritische vragen willen st ellen over het beleid.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gommers zat er tegenover, die heeft genoeg medische kennis. Aboutaleb zat aan tafel, die weet wel wat van politiek.
Wel eens dat het ook vies van RTL is.
quote:Op woensdag 23 september 2020 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ze overschat zichzelf een beetje inderdaad.
En wie hadden ze er dan moeten neerzetten met die die hashtag gebruikt? Iedereen met een beetje kennis van zaken gebruikt die onzin niet.
Het was waarschijnlijk zij of Roy Donders.
De hele doelgroep influencers moeten ze opheffen en doodzwijgen.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:02 schreef Charrell het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel beter te verwoorden aan bizarre en klinkklare onzin van viruswappies. Kritische vragen kan iedereen stellen, daar is geen hashtag voor nodig.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:06 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel iemand uit die hashtag groep, die het beter had moeten verwoorden WAAROM ze de aandacht willen en kritische vragen willen st ellen over het beleid.
Van Haga is een mongool. Als die vent aan tafel wil, moet ie meer zetels halen.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:08 schreef Charrell het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld.. hij steunt ze en wil ook meer onderzoek naar die testen.
Had een goeie partij geweest aan tafel denk ik.
Zelfde type mensen die ook altijd op Opgelicht komen.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:09 schreef GGMM het volgende:
Het zijn ook allemaal mensen die concerten geven waar een hoop mensen op af komen (en Roy Donders) die dus niet gebaat zijn bij anderhalve meter die die hashtag gebruiken.
We worden hier gewoon besodemieterd!
Jij moet schatten aan een paard over laten, die heeft een grotere kop.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik schat Roy hoger in dan Famke. En dat voor een Brabo.
Kleur heeft daar trouwens niks mee te maken.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zelfde type mensen die ook altijd op Opgelicht komen.
Die zetelrovende huisjesmelker die stomdronken achter het stuur kroop en bijna iemand doodreedquote:Op woensdag 23 september 2020 21:08 schreef Charrell het volgende:
[..]
Waar ben je het in dit filmpje niet over eens met hem?quote:Op woensdag 23 september 2020 21:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Van Haga is een mongool. Als die vent aan tafel wil, moet ie meer zetels halen.
Gekeken.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:08 schreef Charrell het volgende:
[..]
Hier is een Brabo overduidelijk in zijn kuif gepikt.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij moet schatten aan een paard over laten, die heeft een grotere kop.
Alles.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:11 schreef Charrell het volgende:
[..]
Waar ben je het in dit filmpje niet over eens met hem?
quote:Op woensdag 23 september 2020 21:13 schreef RamboDirk het volgende:
Stikken jullie er allemaal maar in, ik ga lekker rankingthestars kijken op rtl 5. Met Famke, Bizzey en Donnie.
#dezeisvoorappiequote:Op woensdag 23 september 2020 21:14 schreef GGMM het volgende:
Zodra mensen een virus gaan vergelijken met hart- en vaatziekten haak ik af.
Dit.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:14 schreef GGMM het volgende:
Zodra mensen een virus gaan vergelijken met hart- en vaatziekten haak ik af.
Iemand die we wel serieus moeten nemen en dan kom je met deze totale idioot aanzetten.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:08 schreef Charrell het volgende:
[..]
Hier heeft @Caland ongetwijfeld weer een hilarische opmerking over!quote:Op woensdag 23 september 2020 21:17 schreef Buitendam het volgende:
Collega heeft een kindje gekregen. Hij heet Nouri en het duurde lang voor ie zijn oogjes open deed, vond ze.
Okido dan.
Deze post krijgt van mij een welverdiende like.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:17 schreef Buitendam het volgende:
Collega heeft een kindje gekregen. Hij heet Nouri en het duurde lang voor ie zijn oogjes open deed, vond ze.
Okido dan.
Beetje apart om je kind zo te noemen alleen om die grap te kunnen maken.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:17 schreef Buitendam het volgende:
Okido dan.
quote:Op woensdag 23 september 2020 21:17 schreef Buitendam het volgende:
Okido dan.
Ik wacht in spanning.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier heeft @:caland ongetwijfeld weer een hilarische opmerking over!
quote:Op woensdag 23 september 2020 21:17 schreef Buitendam het volgende:
Okido dan.
Vond ik ook vrij ver gaan.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje apart om je kind zo te noemen alleen om die grap te kunnen maken.
Ja sgoed.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iemand die we wel serieus moeten nemen en dan kom je met deze totale idioot aanzetten.
Een collega van mij had laatst een plant gekocht. Je raadt het al...quote:Op woensdag 23 september 2020 21:17 schreef Buitendam het volgende:
Okido dan.
En toevallig bij AH zeker?quote:Op woensdag 23 september 2020 21:20 schreef Caland het volgende:
Heb net trouwens een kratje hertog jan gekocht
Dit ter info
Ontspan!quote:Op woensdag 23 september 2020 21:20 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ja sgoed.
Ga jij jezelf kapot lachen in je luie stoel.
Fijne avond. Raar geval.
Oké, doei. Fijn dat je oprot.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:20 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ja sgoed.
Ga jij jezelf kapot lachen in je luie stoel.
Fijne avond. Raar geval.
wtfquote:Op woensdag 23 september 2020 21:21 schreef Charrell het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te taggen. Niet alle berichten gaan voor JOUW ego voorbij.
Moet jij weten. Het biedt ons ook weer een mooi inkijkje in het laagste en domste allooi dat ons land rijk is.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:21 schreef Charrell het volgende:
[..]
Alleen voor vanavond, laat me niet wegjagen mongol!
Zow koekoekquote:Op woensdag 23 september 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet jij weten. Het biedt ons ook weer een mooi inkijkje in het laagste en domste allooi dat ons land rijk is.
En op de andere arm Luigi zeker?quote:Op woensdag 23 september 2020 21:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Even een vrolijk plaatjesitem om de boel hier wat op te vrolijken hoor:
[ afbeelding ]
Echt ja.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:24 schreef Caland het volgende:
i zonder hoofdletter
Wat een teringdebiel
Hey je bent er nog steedsquote:Op woensdag 23 september 2020 21:25 schreef Charrell het volgende:
Ach...
Invalid input::deleted_message
Heb je hem aangepast zodat het taalkundig nu wel correct is?quote:Op woensdag 23 september 2020 21:26 schreef GGMM het volgende:
Aantekening bij je note gemaakt overigens.
FOK kan iedereen gebruiken.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:24 schreef Caland het volgende:
i zonder hoofdletter
Wat een teringdebiel
Waarom zei je dan dat je weg zou gaan?quote:Op woensdag 23 september 2020 21:26 schreef Charrell het volgende:
[..]
Mijn linker oog bekijkt otters, de andere zit hier.
Nee ik heb dezelfde fout gemaakt zodat ik je over 7 dagen opnieuw een note kan aansmeren.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je hem aangepast zodat het taalkundig nu wel correct is?
Hier is een foto van.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:26 schreef Charrell het volgende:
[..]
Mijn linker oog bekijkt otters, de andere zit hier.
Veel plezier maat!quote:Op woensdag 23 september 2020 21:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ga met beide ogen een serie kijken.
Doei.
Veel plezier maatquote:Op woensdag 23 september 2020 21:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Doei.
Oh was jij hetquote:Op woensdag 23 september 2020 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik heb dezelfde fout gemaakt zodat ik je over 7 dagen opnieuw een note kan aansmeren.
#ikdoenietmeermeequote:Op woensdag 23 september 2020 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zei je dan dat je weg zou gaan?
Welke serie?quote:Op woensdag 23 september 2020 21:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Doei.
Like gezet,quote:Op woensdag 23 september 2020 21:27 schreef fetX het volgende:
Ik begin inmiddels aan het likesysteem te wennen.
En ja, ik had even nodig.
Dat is geen serie, dat is een website. Daar staan mensen over die (meestal voor geld) uit de kleren gaan.quote:
Oh dat moet ik zienquote:Op woensdag 23 september 2020 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is geen serie, dat is een website. Daar staan mensen over die (meestal voor geld) uit de kleren gaan.
In eerste instantie ik heb superveel respect voor jou.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Heerlijk.
Maar een bedankje kun je vergeten!
Mensen overquote:Op woensdag 23 september 2020 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is geen serie, dat is een website. Daar staan mensen over die (meestal voor geld) uit de kleren gaan.
Like, respect en je verdient een krabbel.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In eerste instantie ik heb superveel respect voor jou.
George Floyd staat daar ook op in betere tijden.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk uit principe geen interracial.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
George Floyd staat daar ook op in betere tijden.
Daar had jij een parodie foto op.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Met een agente toevallig?quote:Op woensdag 23 september 2020 21:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oké even opgezocht maar lijkt wel tof. Ga ik ook eens aan beginnen.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja lijkt erg op elkaar. Maar meer vanuit de Engelsen.
quote:Op woensdag 23 september 2020 21:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar had jij een parodie foto op.
Ik nog daarvoor zelfsquote:Op woensdag 23 september 2020 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar ben ik afgehaakt toen Ragnar dood ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |