Mening over Marieke?quote:Op maandag 28 september 2020 23:20 schreef De_Kraam het volgende:
Ik kan die twee moeilijk serieus nemen.
Wat verwacht je anders van Riesjard.quote:
Niks.quote:Op maandag 28 september 2020 23:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van Riesjard.
Inderdaad. De grootste bekken krijgen momenteel het meest aandacht. Ik mis steeds vaker het geluid van de gematigde Nederlander.quote:Op maandag 28 september 2020 23:24 schreef El-Stinho het volgende:
dE buRgEr WORdt nIet GeHoORd
Vermoeiendste langspeelplaat sinds.
Erik is totaal niet objectief.quote:Op dinsdag 29 september 2020 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
Een filmpje van nazis laten zien als het over Trump gaat. Lol dit kan niet.
Gaat vast vertellen hoe GEWELDIG Trump het gedaan heeft in het debatquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:57 schreef praadje het volgende:
Maandag opnieuw Famke Louise bij Jinek. Ze heeft een gesprek met Dhr.Gommers gehad en het licht gezien.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:57 schreef praadje het volgende:
Maandag opnieuw Famke Louise bij Jinek. Ze heeft een gesprek met Dhr.Gommers gehad en het licht gezien.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 00:59 schreef Tourniquet het volgende:
[ twitter ]
Ook een vorm van Intensive Care
Hij zit hem wel erg overdreven te verdedigen, je kunt je beter wat neutraal opstellen. Beide kandidaten zijn eigenlijk dramatisch voor zo’n groot land.quote:
Gruwelijk kort, ik kijk even terugquote:
Ik las --->>> ^^^^quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:15 schreef monkyyy het volgende:
Trump valt wel onder allerlei risicogroepen. Man, oud, overgewicht, spoort niet, laag inkomen.
Alleen domme mannenquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:47 schreef monkyyy het volgende:
Is Famke het type vrouw waar mannen op vallen?
Wat een naviteit. Het gaat haar alleen om het aantal volgers. Je wordt niet zo beroemd als je niet kil en berekenend bent.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi dat Famke haar domme acties weet om te buigen naar iets positiefs. Dat deed ze eerder al met de bontindustrie en nu weer. Veel meer respect voor haar dan voor die lui zoals Bizzey etc die schreeuwen, het stilletjes verwijderen en haar onder de bus gooien.
Laat haar maar even, over een jaar of twee hoor je niets meer van/over haar..quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:10 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wat een naviteit. Het gaat haar alleen om het aantal volgers. Je wordt niet zo beroemd als je niet kil en berekenend bent.
Is daar iets mis mee?quote:
Idd net als die 54% die het onduidelijk vind hoe groot de groep mag zijn..quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:33 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb het idee dat 95% van de vragen die leven bij de ‘jongeren’ al beantwoord kunnen worden als ze eens wat vaker een krant zouden lezen of wat achtergronden bij het nieuws zoeken.
Die jongen die graag wilde weten hoeveel procent van de testen positief zijn, hij vond dat dat gecommuniceerd moest worden.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:33 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb het idee dat 95% van de vragen die leven bij de ‘jongeren’ al beantwoord kunnen worden als ze eens wat vaker een krant zouden lezen of wat achtergronden bij het nieuws zoeken.
Punt was waarom melden ze 't niet gewoon in het nieuws.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:36 schreef koemleit het volgende:
[..]
Die jongen die graag wilde weten hoeveel procent van de testen positief zijn, hij vond dat dat gecommuniceerd moest worden.
Wordt elke week door RIVM gecommuniceerd.. als je iets wil weten kun je ook een beetje moeite doen.
Waarom wel? De besmettingscijfers komen god betert elke dag in het nieuws, wil je iets meer achtergrond dan kijk je wat verder.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:38 schreef matthijst het volgende:
[..]
Punt was waarom melden ze 't niet gewoon in het nieuws.
Pfff meer achtergrondquote:Op maandag 5 oktober 2020 22:41 schreef koemleit het volgende:
[..]
Waarom wel? De besmettingscijfers komen god betert elke dag in het nieuws, wil je iets meer achtergrond dan kijk je wat verder.
Let op. Morgen op alle sites na de dinsdag update van het RIVM. Het wordt gewoon gecommuniceerd. Ik wil ook graag weten wat de gemiddelde ziekenhuistijd is, hoeveel procent naar de IC etc etc. Dat is iets verder zoeken maar je komt er achter.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:42 schreef matthijst het volgende:
[..]
Pfff meer achtergrond![]()
Lijkt me vrij normaal om even aan te geven hoeveel procent positief getest is.
En ze mogen nog stemmen ook. Een bepaalde test zou niet verkeerd zijn nee.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:44 schreef RipCity het volgende:
Krijgen die jongeren geen voorgesprek... Dit kan echt niet
Mooi dat ze dat niet doen juist, zo hoor je wat ze zelf vinden.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:44 schreef RipCity het volgende:
Krijgen die jongeren geen voorgesprek... Dit kan echt niet
Dat laatste correct maar vind dan wel mensen die gewoon een relevante vraag hebben of mening ipv '1.5 meter werkt niet weetje weetje ja toch'.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:46 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Mooi dat ze dat niet doen juist, zo hoor je wat ze zelf vinden.
Ik vind het een positief gesprek. Iedereen wordt netjes in z'n waarde gelaten en alle meningen komen aan het woord. Dat is amper gebeurd de afgelopen maanden.
Ja dat was niet echt een handige opmerking inderdaad.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat laatste correct maar vind dan wel mensen die gewoon een relevante vraag hebben of mening ipv '1.5 meter werkt niet weetje weetje ja toch'.
Alle meningen aan het woord is in principe prima, maar zoek wel mensen die ook enige autoriteit hebben om er een mening over te hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:46 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Mooi dat ze dat niet doen juist, zo hoor je wat ze zelf vinden.
Ik vind het een positief gesprek. Iedereen wordt netjes in z'n waarde gelaten en alle meningen komen aan het woord. Dat is amper gebeurd de afgelopen maanden.
Gebeurd ook bij corona, de gevolgen van overstromende ziekenhuizen zijn economisch en maatschappelijk veel erger dan de maatregelen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:50 schreef alors het volgende:
Ik vind dat dit punt wel heel erg onderbelicht is. Evenals de kosten/baten afweging die wordt gemaakt bij zowat alle andere ziektes, behalve bij corona..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |