Alleen domme mannenquote:Op maandag 5 oktober 2020 21:47 schreef monkyyy het volgende:
Is Famke het type vrouw waar mannen op vallen?
Wat een naïviteit. Het gaat haar alleen om het aantal volgers. Je wordt niet zo beroemd als je niet kil en berekenend bent.quote:Op maandag 5 oktober 2020 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het altijd wel mooi dat Famke haar domme acties weet om te buigen naar iets positiefs. Dat deed ze eerder al met de bontindustrie en nu weer. Veel meer respect voor haar dan voor die lui zoals Bizzey etc die schreeuwen, het stilletjes verwijderen en haar onder de bus gooien.
Laat haar maar even, over een jaar of twee hoor je niets meer van/over haar..quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:10 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wat een naïviteit. Het gaat haar alleen om het aantal volgers. Je wordt niet zo beroemd als je niet kil en berekenend bent.
Is daar iets mis mee?quote:
Idd net als die 54% die het onduidelijk vind hoe groot de groep mag zijn..quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:33 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb het idee dat 95% van de vragen die leven bij de ‘jongeren’ al beantwoord kunnen worden als ze eens wat vaker een krant zouden lezen of wat achtergronden bij het nieuws zoeken.
Die jongen die graag wilde weten hoeveel procent van de testen positief zijn, hij vond dat dat gecommuniceerd moest worden.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:33 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb het idee dat 95% van de vragen die leven bij de ‘jongeren’ al beantwoord kunnen worden als ze eens wat vaker een krant zouden lezen of wat achtergronden bij het nieuws zoeken.
Punt was waarom melden ze 't niet gewoon in het nieuws.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:36 schreef koemleit het volgende:
[..]
Die jongen die graag wilde weten hoeveel procent van de testen positief zijn, hij vond dat dat gecommuniceerd moest worden.
Wordt elke week door RIVM gecommuniceerd.. als je iets wil weten kun je ook een beetje moeite doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |