SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Zolang ik geen klappen krijg wel hoorquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het lekkere muziek hoor. Dank je wel!
Is alles nu weer goed tussen ons?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:03 schreef livelink het volgende:
Brother52, je was niet echt right on time.
Ik zit weer eens niet op te letten...quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:03 schreef livelink het volgende:
Brother52, je was niet echt right on time.
Je hebt het nieuwe topic gevondenquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zit weer eens niet op te letten...
Je zit met je vingers tussen de castagnetten?quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zit weer eens niet op te letten...
Ik was bezig met een pirouettequote:Op dinsdag 22 september 2020 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Je zit met je vingers tussen de castagnetten?
De cover vind ik meer bijzonder in dit geval. Vooral vanwege de hele sfeer van dat nummer.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Gloria Jones - Tainted Love
Het origineel....
Ik hoor het.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Gloria Jones - Tainted Love
Het origineel....
quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:15 schreef brother52 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar![]()
![]()
![]()
Ze zijn hier weer eens vuurwerk aan het afsteken.
Hier ook om de haverklap.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:15 schreef brother52 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar![]()
![]()
![]()
Ik ken het spreekwoord, maar wat is een haverklap eigenlijk?quote:
Dat is best wel op tijd. Zijn ze de coronageesten aan het verjagen?quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:15 schreef brother52 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar![]()
![]()
![]()
Dat zo'n tak keihard in je gezicht zwiept als je 'm aan de kant drukt?quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken het spreekwoord, maar wat is een haverklap eigenlijk?
https://onzetaal.nl/taaladvies/om-de-haverklap/quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken het spreekwoord, maar wat is een haverklap eigenlijk?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/om-de-haverklap/
Daar heb ik mijn redenen voor.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Voor het laatst gedraaid in uitzending 200, ook wel bekend als de Slipstream Hits-show. Dit was de opvolger van Why Don't You Dance With Me.
Ik moest opzoeken wat dat voor lijst is.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een track die even in de Verukkelijke 15 stond( maar inmiddels weer uit de lijst is
)
Met siervuurwerk heb ik wel vrede.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:25 schreef brother52 het volgende:
En alweer een jaar voorbij![]()
Volgens mij nog best prijzig vuurwerk ook.
Je kent mijn voorkeur wel, toch?quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:27 schreef DJ11 het volgende:
Opdracht aan de luisteraars: bedenk een fijne Duitstalige plaat die ik straks kan draaien als onderdeel van een blokje.
Dan kom ik toch uit bij de R49 classic.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:27 schreef DJ11 het volgende:
Opdracht aan de luisteraars: bedenk een fijne Duitstalige plaat die ik straks kan draaien als onderdeel van een blokje.
Ik gok op Laing?quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kent mijn voorkeur wel, toch?
Dat was in de jaren 80 een lijst bij de VARA, tegenwoordig als slap aftreksel daarvan weer in het leven geroepen door Rob Stenders (toen ook presentator) en Leo Blokhuis...quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wat dat voor lijst is.
Rammstein!quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kent mijn voorkeur wel, toch?
Toch staat er wel leuke muziek in. En de bedoeling is goed.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was in de jaren 80 een lijst bij de VARA, tegenwoordig als slap aftreksel daarvan weer in het leven geroepen door Rob Stenders (toen ook presentator) en Leo Blokhuis...
In Extremo - Der Rattenfängerquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken alleen een Jeroen als presentator. Achternaam ben ik even kwijt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was in de jaren 80 een lijst bij de VARA, tegenwoordig als slap aftreksel daarvan weer in het leven geroepen door Rob Stenders (toen ook presentator) en Leo Blokhuis...
Dat laatste klopt, maar ik verwijs graag naar dat Volkskant artikel waar je het eerder vandaag over had...quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch staat er wel leuke muziek in. En de bedoeling is goed.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:34 schreef brother52 het volgende:
Ze hebben nu het zware geschut ontdekt.
Soer...quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken alleen een Jeroen als presentator. Achternaam ben ik even kwijt.
Jeroen Soer inderdaad. Ik vond dat een prettige DJ.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soer...
Felix Meurders heeft het ook jaren gepresenteerd.
Kan me nog live uitzendingen vanaf o.a. het Leidseplein herinneren waar bijv. Orchestral Manoeuvres In The Dark semi-live talking Loud & Clear uitvoerde voor een handje vol mensen...
Yep, geen bruller, fijne stem...quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Jeroen Soer inderdaad. Ik vond dat een prettige DJ.
Ik heb niet zo heel veel met folkmetal maar In Extremo blijf ik leuk vinden.quote:
Ik ken het origineel niet zo heel erg goed maar vond deze remix heel vlak, zat bijna geen dynamiek in.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik begrijp die remixen van Rammstein eigenlijk nooit zo.
Op die van Engel na (Fallen Angel remix), vind ik ze allemaal minder dan het origineel.
Bij deze versie mis je ook het contrast tussen de tekst en de muziek...
Dat is dus bij de meeste remixen van ze.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ken het origineel niet zo heel erg goed maar vond deze remix heel vlak, zat bijna geen dynamiek in.
Wegsturen, aan 1 Famke Louise hebben we meer dan genoeg...quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb hier een boze artiest aan de deur staan, omdat ze door Melting wordt genegeerd...
Deur dicht laten dan.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb hier een boze artiest aan de deur staan, omdat ze door Melting wordt genegeerd...
quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Vanmorgen in Twente tijdens onze fietstocht een bak koffie gehaald bij een klein winkeltje dat vooral,drank, sigaren en koffie verkoopt aan Duitsers.
“Wilt u er krentenwegge bij”, vroeg de hoogbejaarde eigenaresse.
Vriendelijk gebaar, dachten wij.
Totdat de rekening 11 euro bleek te zijn...
quote:
Het was wel supervers brood, haar man werd er ook meteen op uit gestuurd om nieuwe te gaan halen...quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is ook een manier om van de spullen af te geraken.
Dat is stevig aan de prijs... Maar goed, ze missen veel inkomsten denk ik.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Vanmorgen in Twente tijdens onze fietstocht een bak koffie gehaald bij een klein winkeltje dat vooral,drank, sigaren en koffie verkoopt aan Duitsers.
“Wilt u er krentenwegge bij”?, vroeg de hoogbejaarde eigenaresse.
Vriendelijk gebaar, dachten wij.
Totdat de rekening 11 euro bleek te zijn...
Welnee, de winkels hier in Twente (en ook vorige week in Limburg) puilen uit van de mensen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is stevig aan de prijs... Maar goed, ze missen veel inkomsten denk ik.
Lili was here...quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Ik mis livelink al een tijdje....Gilbert O'Sullivan - Get Down
Moet je beter richten.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Ik mis livelink al een tijdje....Gilbert O'Sullivan - Get Down
Ik niet.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:22 schreef DJ11 het volgende:
De DM staat nog steeds open voor verzoekjes, trouwens. Ik ga door tot uiterlijk 22:00 uur.
Heel begrijpelijkquote:Op dinsdag 22 september 2020 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik ga om 21.30 uur douchen en dan plat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit ook in te storten, na een dag fietsen en een te uitgebreid diner...quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik ga om 21.30 uur douchen en dan plat.
En wat zijn de plannen voor morgen?quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit ook in te storten, na een dag fietsen en een te uitgebreid diner...
Zoek ook eens de Nederlandstalige versie van Paul de Leeuw op. Echt erg mooi hoorquote:Op dinsdag 22 september 2020 21:29 schreef Melting het volgende:
Nee, dit nummer kan me niet bekoren, 11.
Paul de Leeuw.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zoek ook eens de Nederlandstalige versie van Paul de Leeuw op. Echt erg mooi hoor
Ah, je bent er weerquote:Op dinsdag 22 september 2020 21:31 schreef livelink het volgende:
Ik vond het nummer van Daniel Lohues wel mooi.
Naar huis...quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
En wat zijn de plannen voor morgen?
#metooquote:Op dinsdag 22 september 2020 21:31 schreef livelink het volgende:
Ik vond het nummer van Daniel Lohues wel mooi.
Recht naar huis, of neem je nog een omweg?quote:
Morgenochtend gaan we hier of daar nog wat dauwtrappen, maar na de lunch is het recht op huis aan...quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Recht naar huis, of neem je nog een omweg?
Moet je wel vroeg vertrekken, als je hier wil dauwtrappen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgenochtend gaan we hier of daar nog wat dauwtrappen, maar na de lunch is het recht op huis aan...
Welterusten Meltingquote:Op dinsdag 22 september 2020 21:38 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek,11. Ik ga nu douchen en richting bed.
Fijne avond allemaal.
Trustenquote:Op dinsdag 22 september 2020 21:38 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek,11. Ik ga nu douchen en richting bed.
Fijne avond allemaal.
Thanks, ik ken de weg...quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je wel vroeg vertrekken, als je hier wil dauwtrappen.![]()
Dus je kan het beter daar doen.
Veel plezier dan nog, en goede reis terug naar huis.
Het gras bij de buren is altijd groener.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:39 schreef DJ11 het volgende:
Lighthouse Family - You Always Want What You Haven't Got
Als het net zo is als vandaag valt het best mee, begin van de middag kon je hier nog dauwtrappen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je wel vroeg vertrekken, als je hier wil dauwtrappen.![]()
Dus je kan het beter daar doen.
Veel plezier dan nog, en goede reis terug naar huis.
Daar komt het wel zo'n beetje op neer. Dit nummer komt van hun album Whatever Gets You Through The Day uit 2001.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gras bij de buren is altijd groener.
Ik ga kijken.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Als je er nog 1 wil toevoegen, dan graag Rowen Hèze met Heilige Anthonius...
Dank, dit heeft speciale herinneringen voor me.quote:
Ze komen toch uit America?quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Vorige week zaten we in de buurt van waar Rowwen Hèze vandaan komt, maar dit dialect heb ik nauwelijks gehoord...
Goedemorgen.quote:Op woensdag 23 september 2020 07:49 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Het was gisteren weer een heerlijk golfdagje
Nog wat tandjes geraakt?quote:Op woensdag 23 september 2020 07:49 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Het was gisteren weer een heerlijk golfdagje
De auto staat nog bij de garage maar ik heb zelf aangegeven geen haast te hebbenquote:Op woensdag 23 september 2020 07:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dat was het zeker.
Hoe is het met je auto afgelopen?
quote:Op woensdag 23 september 2020 08:06 schreef just me het volgende:
[..]
De auto staat nog bij de garage maar ik heb zelf aangegeven geen haast te hebbenDiaan gaat het goed met je ouders ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thnx for asking
Make love, not war ☮
quote:Op woensdag 23 september 2020 08:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Zie spoiler, heel verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thnx for askingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op woensdag 23 september 2020 08:33 schreef just me het volgende:
[..]Klopt helemaal. Maar als ik eerlijk ben v.w.b. mijn vader hoop ik dat dit niet jaren gaat duren. Hij had dit nooit gewild...Het is trouwens wel fijn dat hij ons nog steeds herkent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
[..]![]()
Sterkte met de situatie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thnx for asking
Goedemorgen!![]()
[..]![]()
Sterkte Diaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thnx for askingAin't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
maar dat hoeft toch niets te betekenen ?quote:Op woensdag 23 september 2020 09:33 schreef Rafeiro het volgende:
Sterkte Diaan, ik ben bang dat moeders je vader achterna gaat.
Heb al gehad dat ik haar belde om langs te komen (kijken of ze thuis is) en op de fiets gebeld werd "je had gebeld?". Is nog wel anders, maar niet leuk.
Ik had alleen maar gereageerd met ‘ksst, weg jij, dit is mijn tuin, ksst’quote:Op woensdag 23 september 2020 09:42 schreef just me het volgende:
[..]
maar dat hoeft toch niets te betekenen ?
altijd leuk als je het gordijn van een kamertje opentrekt en er zit een meneer op een steigerplank. Ik heb vriendelijk gevraagd waarom ik niet wist dat er tijdelijk een steiger in mijn voortuin zou komen. Ja mevrouw.. ik zag niemand in de huiskamer en durfde niet aan te bellen (het was al 09.00 uur)
Hoeft niet maar is wel eng, tante, zus van, heeft het wel gediagnosticeerd. En dan wordt alles net wat enger.quote:Op woensdag 23 september 2020 09:42 schreef just me het volgende:
[..]
altijd leuk als je het gordijn van een kamertje opentrekt en er zit een meneer op een steigerplank. Ik heb vriendelijk gevraagd waarom ik niet wist dat er tijdelijk een steiger in mijn voortuin zou komen. Ja mevrouw.. ik zag niemand in de huiskamer en durfde niet aan te bellen (het was al 09.00 uur)
quote:Op woensdag 23 september 2020 09:42 schreef just me het volgende:
[..]
Das ook niet lief van de weergoden....quote:Op woensdag 23 september 2020 13:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Me net lekker met een boek in de tuin geinstalleerd, begint het zomaar te regenen
Oepsquote:Op woensdag 23 september 2020 09:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ze zijn gestraft... het begon te regenen en toen zijn ze maar vertrokkenquote:
kan gebeurenquote:Op woensdag 23 september 2020 19:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan nog even niet luisteren, visite...
quote:
quote:Op woensdag 23 september 2020 19:44 schreef just me het volgende:
ik hoop dat ik niet stoor als ik meeluister
Visite, visite, een huis vol visite?quote:Op woensdag 23 september 2020 19:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan nog even niet luisteren, visite...
Had je zoon nu vandaag die afspraak ?quote:
Ik verveelde me ook en heb een rondje sluizen gepakt. Ik blijf het toch altijd indrukwekkend vinden, die enorme boten in zo'n nauwe sluis. Maar het lukte allemaal weer net.quote:Op woensdag 23 september 2020 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor. Ga gerust je gang.
Ik verveelde me wat, en besloot maar wat plaatjes te gaan draaien.
Dat is ook een vak apart. Een auto kun je makkelijker laten maken als je ergens tegenaan hebt gezeten, maar een boot is toch wel een ander verhaal.quote:Op woensdag 23 september 2020 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik verveelde me ook en heb een rondje sluizen gepakt. Ik blijf het toch altijd indrukwekkend vinden, die enorme boten in zo'n nauwe sluis. Maar het lukte allemaal weer net.
Nee, morgen. En ik laat het maar even gebeuren. Hij zal wel niet gaan en dan zie ik het daarna wel weer. Ik had er niet de energie voor om erachteraan te gaan. Morgenavond heb ik een gesprek met zijn mentor en dan kaart ik het maar eens aan. Wellicht dat school iets kan betekenen.quote:Op woensdag 23 september 2020 19:46 schreef just me het volgende:
[..]
Had je zoon nu vandaag die afspraak ?
Goed van jequote:Op woensdag 23 september 2020 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, morgen. En ik laat het maar even gebeuren. Hij zal wel niet gaan en dan zie ik het daarna wel weer. Ik had er niet de energie voor om erachteraan te gaan. Morgenavond heb ik een gesprek met zijn mentor en dan kaart ik het maar eens aan. Wellicht dat school iets kan betekenen.
Heel verstandig, denk ik.quote:Op woensdag 23 september 2020 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, morgen. En ik laat het maar even gebeuren. Hij zal wel niet gaan en dan zie ik het daarna wel weer. Ik had er niet de energie voor om erachteraan te gaan. Morgenavond heb ik een gesprek met zijn mentor en dan kaart ik het maar eens aan. Wellicht dat school iets kan betekenen.
Het was druk ook met de scheepvaart. Tijdens de lockdown ging ik ook wel vaak naar de sluizen, maar toen was er bijna niks. Nu kwamen de boten achter elkaar en moesten ze wachten.quote:Op woensdag 23 september 2020 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is ook een vak apart. Een auto kun je makkelijker laten maken als je ergens tegenaan hebt gezeten, maar een boot is toch wel een ander verhaal.
Nee, mijn handige zwager wegens een klusje..quote:Op woensdag 23 september 2020 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Visite, visite, een huis vol visite?
Wel leuk om te zien. En heerlijk rustig/stil (met een beetje geluk).quote:Op woensdag 23 september 2020 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was druk ook met de scheepvaart. Tijdens de lockdown ging ik ook wel vaak naar de sluizen, maar toen was er bijna niks. Nu kwamen de boten achter elkaar en moesten ze wachten.
Altijd fijn om zo'n familie te hebben.quote:Op woensdag 23 september 2020 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, mijn handige zwager wegens een klusje..
Zeker, pure noodzaak soms.quote:Op woensdag 23 september 2020 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Altijd fijn om zo'n familie te hebben.
Hij vindt het vast niet erg als het mooie muziek oplevert.quote:Op woensdag 23 september 2020 19:57 schreef Melting het volgende:
Ik vraag me af of Peaceman dit al weet.
quote:Op woensdag 23 september 2020 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij vindt het vast niet erg als het mooie muziek oplevert.
Ja.... maar ze zijn wel samen op het eind.quote:
Wel erg aardig dat ze hem weer gebracht hebben.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:12 schreef just me het volgende:
De garage heeft de auto weer afgeleverd maar ik heb nog geen rekening![]()
ik ga er vanuit dat het niet te duur was anders hadden ze wel gebeld
Ik help het je hopen.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:12 schreef just me het volgende:
De garage heeft de auto weer afgeleverd maar ik heb nog geen rekening![]()
ik ga er vanuit dat het niet te duur was anders hadden ze wel gebeld
hij was er heel luchtig over, hoop dat ik ook zo over denk als ik de rekening krijgquote:Op woensdag 23 september 2020 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel erg aardig dat ze hem weer gebracht hebben.
Hebben ze niet gezegd of het veel werk was?
Dan zal het vast meevallen.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:15 schreef just me het volgende:
[..]
hij was er heel luchtig over, hoop dat ik ook zo over denk als ik de rekening krijg![]()
maar inderdaad super aardig dat ze de auto gewoon thuis kwamen brengen
Stille wateren hebben diepe gronden, zeggen ze toch altijd?quote:
Toch doet dit nummer me herinneren aan momenten dat ik in een groep ben en me er echt totaal geen deel van voel.quote:
volgens mij maalt Livelink's hoofd altijdquote:Op woensdag 23 september 2020 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Stille wateren hebben diepe gronden, zeggen ze toch altijd?
herkenbaarquote:Op woensdag 23 september 2020 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch doet dit nummer me herinneren aan momenten dat ik in een groep ben en me er echt totaal geen deel van voel.
quote:Op woensdag 23 september 2020 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch doet dit nummer me herinneren aan momenten dat ik in een groep ben en me er echt totaal geen deel van voel.
Valt wel mee. Ik ben gewoon niet zo'n groepsmens.quote:
Toch wel redelijk in de R49-groep.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik ben gewoon niet zo'n groepsmens.
quote:Op woensdag 23 september 2020 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch wel redelijk in de R49-groep.
Ja, dat is toch anders. En leuker!quote:Op woensdag 23 september 2020 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch wel redelijk in de R49-groep.
Het is ook een beroerd nummer met een nog beroerdere 'zanger'...quote:Op woensdag 23 september 2020 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Dat laatste in ieder geval.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is ook een beroerd nummer met een nog beroerdere 'zanger'...
Wel vrolijk, en toch heb je geen zin om te dansen?quote:Op woensdag 23 september 2020 20:37 schreef livelink het volgende:
Lekker vrolijk nummer is dit toch!
Scissor sisters met I don't feel like dancing.
Ja, ik persoonlijk kreeg wel dansneigingen.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel vrolijk, en toch heb je geen zin om te dansen?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 september 2020 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik persoonlijk kreeg wel dansneigingen.
quote:Op woensdag 23 september 2020 20:41 schreef livelink het volgende:
Dionne Warwick? - Hearbreaker
Die tante van Whitney bedoel ik.
quote:Op woensdag 23 september 2020 20:45 schreef livelink het volgende:
Geen wonder dat je zo slecht slaapt, Melting
quote:Op woensdag 23 september 2020 20:45 schreef livelink het volgende:
Geen wonder dat je zo slecht slaapt, Melting
quote:Op woensdag 23 september 2020 20:47 schreef livelink het volgende:
The whole of the moon - iets met waterboys.
Welkom.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Ben d'r officieel nu...
Waterboys - Whole Of The Moon
zwager uitgezwaaid ?quote:Op woensdag 23 september 2020 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Ben d'r officieel nu...
Alles weer gefixed?quote:Op woensdag 23 september 2020 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Ben d'r officieel nu...
quote:
quote:
quote:
Broes hoef je nooit aan mij over te laten...quote:Op woensdag 23 september 2020 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, dan laat ik hem aan MadMaster.
Je wilt niet op je geweten hebben dat iemand van jouw dak af valt, nee.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het werd al vroeg donker vandaag en hij moest het dak op.
Dus hebben we over de vakantie's gesproken en komt hij binnenkort terug om het klusje uit te voeren...
Hij is dakdekker en we hebben een plat dak.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Je wilt niet op je geweten hebben dat iemand van jouw dak af valt, nee.
Haar broek zat te strak.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Waarom heeft deze dame zo'n Kermit de Kikker stem?
Misschien omdat ze zo klein is?quote:Op woensdag 23 september 2020 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Waarom heeft deze dame zo'n Kermit de Kikker stem?
handig om vast te pakkenquote:
Ik vind het sowieso wel een leuk liedjequote:Op woensdag 23 september 2020 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Hier is een leuke mash up van met Metallica samen...
Klopt.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Hier is een leuke mash up van met Metallica samen...
Dat mag uiteraard, maar de combi Britney/Metallica is op zich al grappig...quote:Op woensdag 23 september 2020 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wel een leuk liedje
Ja, ik ga het straks opzoeken. Maakt wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard, maar de combi Britney/Metallica is op zich al grappig...
Oei, lopen de discussies zo hoog op?quote:Op woensdag 23 september 2020 21:01 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er al weer op.
Bedankt voor het luisteren.
Ik wens jullie een fijne avond/welterusten.
Ik ga douchen en mijn bed in. Morgen vanwege het werk naar Amsterdam naar de ondernemingskamer.
Wil ik wel een beetje uitgerust zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 september 2020 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ga het straks opzoeken. Maakt wel nieuwsgierig.
quote:Op woensdag 23 september 2020 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Oei, lopen de discussies zo hoog op?
Ik moest wel lachen om het wanhopige 'Stop' van Britneyquote:
Zeker spannend. En best stressvol ook lijkt me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |