quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:34 schreef brother52 het volgende:
Ze hebben nu het zware geschut ontdekt.
Soer...quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken alleen een Jeroen als presentator. Achternaam ben ik even kwijt.
Jeroen Soer inderdaad. Ik vond dat een prettige DJ.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soer...
Felix Meurders heeft het ook jaren gepresenteerd.
Kan me nog live uitzendingen vanaf o.a. het Leidseplein herinneren waar bijv. Orchestral Manoeuvres In The Dark semi-live talking Loud & Clear uitvoerde voor een handje vol mensen...
Yep, geen bruller, fijne stem...quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Jeroen Soer inderdaad. Ik vond dat een prettige DJ.
Rammstein - Ohne Dich (Schiller remix)
Ik heb niet zo heel veel met folkmetal maar In Extremo blijf ik leuk vinden.quote:
Ik ken het origineel niet zo heel erg goed maar vond deze remix heel vlak, zat bijna geen dynamiek in.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik begrijp die remixen van Rammstein eigenlijk nooit zo.
Op die van Engel na (Fallen Angel remix), vind ik ze allemaal minder dan het origineel.
Bij deze versie mis je ook het contrast tussen de tekst en de muziek...
Dat is dus bij de meeste remixen van ze.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ken het origineel niet zo heel erg goed maar vond deze remix heel vlak, zat bijna geen dynamiek in.
Echt - Du Trägst Keine Liebe In Dir
Crowded House - Fall At Your Feet
Wegsturen, aan 1 Famke Louise hebben we meer dan genoeg...quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb hier een boze artiest aan de deur staan, omdat ze door Melting wordt genegeerd...
Deur dicht laten dan.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb hier een boze artiest aan de deur staan, omdat ze door Melting wordt genegeerd...
quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Vanmorgen in Twente tijdens onze fietstocht een bak koffie gehaald bij een klein winkeltje dat vooral,drank, sigaren en koffie verkoopt aan Duitsers.
“Wilt u er krentenwegge bij”, vroeg de hoogbejaarde eigenaresse.
Vriendelijk gebaar, dachten wij.
Totdat de rekening 11 euro bleek te zijn...
quote:
Dido - Don't Think Of Me
Het was wel supervers brood, haar man werd er ook meteen op uit gestuurd om nieuwe te gaan halen...quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is ook een manier om van de spullen af te geraken.
Dat is stevig aan de prijs... Maar goed, ze missen veel inkomsten denk ik.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Vanmorgen in Twente tijdens onze fietstocht een bak koffie gehaald bij een klein winkeltje dat vooral,drank, sigaren en koffie verkoopt aan Duitsers.
“Wilt u er krentenwegge bij”?, vroeg de hoogbejaarde eigenaresse.
Vriendelijk gebaar, dachten wij.
Totdat de rekening 11 euro bleek te zijn...
Welnee, de winkels hier in Twente (en ook vorige week in Limburg) puilen uit van de mensen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is stevig aan de prijs... Maar goed, ze missen veel inkomsten denk ik.
Lili was here...quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Ik mis livelink al een tijdje....Gilbert O'Sullivan - Get Down
Moet je beter richten.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Ik mis livelink al een tijdje....Gilbert O'Sullivan - Get Down
Daniel Merriweather - Impossible
Ik niet.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:22 schreef DJ11 het volgende:
De DM staat nog steeds open voor verzoekjes, trouwens. Ik ga door tot uiterlijk 22:00 uur.
Heel begrijpelijkquote:Op dinsdag 22 september 2020 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik ga om 21.30 uur douchen en dan plat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |