Wat wil je daarmee zeggen? Dat Hitler ook uitstekende ideeën had?quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hitler wilde ook mensen centreren.
Hitler was heel lief voor zijn hondje.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Dat Hitler ook uitstekende ideeën had?
Er is al gelijk een post verwijderd daar.quote:
Man man man.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er is al gelijk een post verwijderd daar.
Ik ga nu ook een omroep beginnen. WOEDEND. @:lenny_leonard
Geen kaart kunnen bemachtigenquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was ook echt heerlijk in de Kuip zondag (ook aangezien jij er weer eens niet was)
Aankomende zondag winterjas aan denk ik
Waarom heeft ie zo'n gek pakje aan?quote:
Zo'n hesje is verplicht bij bouwvakkers.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom heeft ie zo'n gek pakje aan?
Over 50 jaar ben ik doodquote:
'Ik ga naar Feyenoord'. Nou, is dat ook weer opgelost!quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen kaart kunnen bemachtigen
Zondag mag ik weer. Heb wel 2 kinderverjaardagen zondag. Daar moet ik me eerst nog onderuit lullen
'Vrijgenomen, het werkt toch nooit het zooitje rapaille. Moet je kijken hoe het eruit ziet, dat werkt toch nooit'?quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo'n hesje is verplicht bij bouwvakkers.
Qua sfeer maakt het niet uit, bij beiden is het; zitten en gewoon je bek houdenquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Ik ga naar Feyenoord'. Nou, is dat ook weer opgelost!
Vrij beangstigend maar een herkenbaar probleemquote:Op dinsdag 22 september 2020 17:14 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Possetje is uit!!
NWS / Akwasi start ’Omroep Zwart’
Dat is toch die verlopen junk van dat Haags Kwartiertje filmpje?quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:14 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Possetje is uit!!
NWS / Akwasi start ’Omroep Zwart’
Ik ken hem van zijn prachtige content op zijn YouTube-kanaal: https://www.youtube.com/user/emsky2000possequote:Op dinsdag 22 september 2020 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is toch die verlopen junk van dat Haags Kwartiertje filmpje?
Ja.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is toch die verlopen junk van dat Haags Kwartiertje filmpje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |