Wie is Tim Douwsmaquote:Op dinsdag 22 september 2020 18:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tim Douwsma staat op die lijst, dit is een eerdere tweet.
Wow, jij kent ze echt. Of Thomas Berger. die is dacht ik ook wel aardig bekend.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je noemt haar een walgelijk wijf. Als zo'n GeenStijl ballen heeft ga je naar een bizzey of de 538 DJ op de lijst in plaats van makkelijk scoren bij Famke.
Het zal nooit mijn vorm van vermaak worden
Scherp opgemerkt Scrummie!quote:
Thomas Bergerquote:Op dinsdag 22 september 2020 18:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, jij kent ze echt. Of Thomas Berger. die is dacht ik ook wel aardig bekend.
Inderdaad, die naam zegt me echt niks.quote:
Nog even en ik duik ook achter de bank als iemand mij een bakje kibbeling komt brengen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:44 schreef KingRoland het volgende:
Nielsie jij bent het toch ook wel met mij eens dat we toch aan het doordraaien zijn in dit land
man man man
Ik doe niet mee aan de "kijk mij niemand kennen" spelletjes, zeer vermoeiend. Voor je het weet eet je niet meer rond 18:00 omdat het burgerlijk isquote:Op dinsdag 22 september 2020 18:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, jij kent ze echt. Of Thomas Berger. die is dacht ik ook wel aardig bekend.
In China weten ze wel raad mee als men roept dat ze niet mee doen met het beleid van de overheid.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog even en ik duik ook achter de bank als iemand mij een bakje kibbeling komt brengen.
Hier op fok ookquote:Op dinsdag 22 september 2020 18:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In China weten ze wel raad mee als men roept dat ze niet mee doen met het beleid van de overheid.
@yvonne ik mis hier details.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier op fok ook
Ik maakte eens een grapje over urineren en de policy. Dat heb ik geweten
Bans worden niet besprokenquote:Op dinsdag 22 september 2020 18:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:yvonne ik mis hier details.
Je kunt altijd nog je account verwijderen om dat te compenseren @Kapiteintjequote:Op dinsdag 22 september 2020 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan de "kijk mij niemand kennen" spelletjes, zeer vermoeiend. Voor je het weet eet je niet meer rond 18:00 omdat het burgerlijk is
Deuren dichtlassenquote:Op dinsdag 22 september 2020 18:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In China weten ze wel raad mee als men roept dat ze niet mee doen met het beleid van de overheid.
Heeft @Mortaxx o ver @yvonne geürineerd? Of mis ik iets.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:yvonne ik mis hier details.
Moet ik dan eerst een groots statement maken met als bedreiging anders nooit meer te posten of gewoon uit het niets verdwijnen?quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog je account verwijderen om dat te compenseren @:Kapiteintje
Dat laatste.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet ik dan eerst een groots statement maken met als bedreiging anders nooit meer te posten of gewoon uit het niets verdwijnen?
Iets met serieus lichamelijk letsel zou op mijzelf wel de meeste indruk maken. Ik weet eigenlijk niet meer hoe @Kapiteintje is verdwenen, dus die manier heeft in ieder geval weinig indruk gemaakt op mij.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet ik dan eerst een groots statement maken met als bedreiging anders nooit meer te posten of gewoon uit het niets verdwijnen?
Nee blijf!quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |