En ik sta er nog in!quote:Op maandag 21 september 2020 17:53 schreef Coco. het volgende:
Hey de OP is gewijzigd, er is iemand weg uit de personae non gratae! Wie zou dat nu zijn..
Graag aanpassenquote:Op maandag 21 september 2020 17:53 schreef Coco. het volgende:
Hey de OP is gewijzigd, er is iemand weg uit de personae non gratae! Wie zou dat nu zijn..
Jij bent toch modquote:
Jankzak.quote:Op maandag 21 september 2020 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent toch mod
Pas die zooi gewoon aan
TR geplaatstquote:Op maandag 21 september 2020 18:05 schreef Charrell het volgende:
[..]
Jankzak.
Pas jij maar lekker je tokkietaaltje aan met je kanker.
Hiet gaat iets misquote:Op maandag 21 september 2020 18:05 schreef Charrell het volgende:
[..]
Jankzak.
Pas jij maar lekker je tokkietaaltje aan met je gedoe.
Wie stond er niet meer tussen dan?quote:Op maandag 21 september 2020 17:53 schreef Coco. het volgende:
Nou indd, rechten van mijn openingspost zijn ingetrokken.. moet toch écht naar de blauwe jasjes luisteren.quote:
Totale wanorde hier.quote:Op maandag 21 september 2020 18:15 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nou indd, rechten van mijn openingspost zijn ingetrokken.. moet toch écht naar de blauwe jasjes luisteren.
Foei foei.
Er is een fout opgetreden
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Gewoon met je poten van die OP afblijven.quote:Op maandag 21 september 2020 18:15 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nou indd, rechten van mijn openingspost zijn ingetrokken.. moet toch écht naar de blauwe jasjes luisteren.
Foei foei.
Er is een fout opgetreden
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Hou je bek tegen GGMM ja.quote:Op maandag 21 september 2020 18:18 schreef Charrell het volgende:
[..]
Tyf zelf maar op, smerige egotripper
Mooi, dan neem ik aan dat je nu oprot.quote:Op maandag 21 september 2020 18:17 schreef Charrell het volgende:
Plaatje weghalen mag niet, maar wel 400 topics ongevraagd je USERICON in beeld in iedere openingspost?!
Als de muziek je niet aanstaat wordt die ook weggehaald en worden er twee van eigen keuze toegevoegd.
Jullie zijn echt niet goed bij je knars meer hoor hier.
quote:Op maandag 21 september 2020 18:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben behoorlijk bruin geworden de afgelopen week.
Ik voel mij een landarbeider.
Dat wordt toch weggehaald?quote:Op maandag 21 september 2020 18:21 schreef Charrell het volgende:
[..]
Schelden met kanker dit dat mag altijd wel?
Haak daar eens op in man
quote:Op maandag 21 september 2020 18:21 schreef Charrell het volgende:
[..]
Schelden met kanker dit dat mag altijd wel?
Haak daar eens op in man
Jeetje.quote:Op maandag 21 september 2020 18:22 schreef Charrell het volgende:
Stijve piemel party hier altijd als ze online politie agentje mogen spelen.
Kansloos kutvolk.
Heerlijk, maak ondertussen soep en carpaccio klaar.quote:Op maandag 21 september 2020 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jeetje.
Gaat het wel helemaal goed?
quote:Op maandag 21 september 2020 18:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Na alle woede en frustratie, hier even een fotootje van de pas geboren hondjes van mijn ouders:
[ afbeelding ]
Leuke foto.quote:Op maandag 21 september 2020 18:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Na alle woede en frustratie, hier even een fotootje van de pas geboren hondjes van mijn ouders:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 september 2020 18:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe mascottes voor hier, weg met die lappenkat.quote:Op maandag 21 september 2020 18:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 september 2020 18:18 schreef Caland het volgende:
User @:charrell komt een beetje geagiteerd over.
Eens.quote:Op maandag 21 september 2020 18:25 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nieuwe mascottes voor hier, weg met die lappenkat.
Ik snap hem nu pas.quote:Op maandag 21 september 2020 18:26 schreef GGMM het volgende:
Bovenstaande post is grappig omdat ze dat niet meer kan.
Heb jij ook een rossige poes?quote:Op maandag 21 september 2020 18:27 schreef Charrell het volgende:
[..]
Die otter en die rossige poes mogen blijven.
Ohhh jij gaat hier zo lekker op he!!quote:Op maandag 21 september 2020 18:26 schreef GGMM het volgende:
Bovenstaande post is grappig omdat ze dat niet meer kan.
Hap.quote:Op maandag 21 september 2020 18:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet ontkennen dat ik hier wel van geniet ja.quote:Op maandag 21 september 2020 18:27 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ohhh jij gaat hier zo lekker op he!!
Pak je massage olie en je keukenrol er maar bij.
Ohquote:Op maandag 21 september 2020 18:28 schreef Caland het volgende:
Vond die hondengrap van me niet heel sterk.
Helemaal niet nu hij geliked wordt door user @:elan
quote:Op maandag 21 september 2020 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
Charrel maakt zich echt ontzettend druk. Je zou bijna denken dat ze verder niet zoveel heeft in haar leven, een baan bijvoorbeeld.
OnlyFans is ook een baan.quote:Op maandag 21 september 2020 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
Charrel maakt zich echt ontzettend druk. Je zou bijna denken dat ze verder niet zoveel heeft in haar leven, een baan bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 21 september 2020 18:30 schreef El-Stinho het volgende:
Dit topic heeft duidelijk een zware maandag.
Ja maar dat is jullie doel, om zovaak mogelijk tegen iemand schenen te schoppen.quote:Op maandag 21 september 2020 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat ik hier wel van geniet ja.
Vooral omdat jij je hier echt oprecht heel druk om maakt.
We kijken allemaal uit naar VI.quote:Op maandag 21 september 2020 18:30 schreef El-Stinho het volgende:
Dit topic heeft duidelijk een zware maandag.
Ah, ik ben precies om 22:20 thuis.quote:
Ik heb gister rendang gehad met een Brand IPA. Lekker man.quote:Op maandag 21 september 2020 18:30 schreef Elan het volgende:
Straks rendang genot eten.
@:Saind welk speciaalbiertje er bij?
Speciaal? Daar moet toch gewoon Bintang bij, gewoon voor het idee.quote:Op maandag 21 september 2020 18:30 schreef Elan het volgende:
Straks rendang genot eten.
@:Saind welk speciaalbiertje er bij?
Ik mis haxball in deze omschrijving van de avond.quote:Op maandag 21 september 2020 18:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
We kijken allemaal uit naar VI.
Lachen met Feyenoord en Negers kunnen niet keepen.
Met als special: de Grote Bas Nijhuis Show.
Dit moet wel over mij gaan, ik ben de meest populaire VBL'er volgens mij.quote:Op maandag 21 september 2020 18:32 schreef Charrell het volgende:
Alleen de fokker die het meest schijnheilig is wordt op handen en voeten gedragen.
Het zal wel.quote:Op maandag 21 september 2020 18:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
We kijken allemaal uit naar VI.
Lachen met Feyenoord en Negers kunnen niet keepen.
Met als special: de Grote Bas Nijhuis Show.
Als er vanavond geen haxball is dan word ik woedendquote:Op maandag 21 september 2020 18:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik mis haxball in deze omschrijving van de avond.
Ik ook maat, ik ook.quote:Op maandag 21 september 2020 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als er vanavond geen haxball is dan word ik woedend
Ben jij blauw dan?quote:Op maandag 21 september 2020 18:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit moet wel over mij gaan, ik ben de meest populaire VBL'er volgens mij.
Ik weet nog niet eigenlijk. Wil ook nog even sporten vanavond.quote:Op maandag 21 september 2020 18:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ook maat, ik ook.
Begrijp ik hieruit dat je zelfs VI gaat kijken?
Oh die moet ik ook nog een keer proberenquote:Op maandag 21 september 2020 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gister rendang gehad met een Brand IPA. Lekker man.
Nu sporten, straks VI kijken en haxball spelen.quote:Op maandag 21 september 2020 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eigenlijk. Wil ook nog even sporten vanavond.
Ik zet net het eten op het vuur.quote:Op maandag 21 september 2020 18:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nu sporten, straks VI kijken en haxball spelen.
Eet smakelijk (alvast) dan.quote:Op maandag 21 september 2020 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zet net het eten op het vuur.
kapucijners, jus, aardappel, briefstuk @:drizzt
Proatgroepje in de kerk. Beetje praten over het leven.quote:
Succes.quote:Op maandag 21 september 2020 18:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Proatgroepje in de kerk. Beetje praten over het leven.
Neem Renee mee, + de kankerschelders.quote:Op maandag 21 september 2020 18:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat heeft onze lieve Renee jou aangedaan?quote:Op maandag 21 september 2020 18:45 schreef Charrell het volgende:
[..]
Neem Renee mee, + de kankerschelders.
quote:Op maandag 21 september 2020 18:45 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ik heet Renéquote:Op maandag 21 september 2020 18:45 schreef Charrell het volgende:
[..]
Filosoferen is leuk.quote:Op maandag 21 september 2020 18:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Prima avondje gedachten verzetten.quote:
quote:
Kapucijners. Dat hoor ik niet vaak.quote:Op maandag 21 september 2020 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn lekker hoorquote:Op maandag 21 september 2020 18:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kapucijners. Dat hoor ik niet vaak.
Er zitten stoffen in kapucijners die ervoor zorgen dat je 's nachts lastig in slaap komt.quote:
Serieus ja? Anti-melatonine zeg maar.quote:Op maandag 21 september 2020 18:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Er zitten stoffen in kapucijners die ervoor zorgen dat je 's nachts lastig in slaap komt.
Ik ben benieuwd naar je bevindingen morgenochtend!
Ja serieus ja.quote:Op maandag 21 september 2020 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Serieus ja? Anti-melatonine zeg maar.
Ben je er vanavond bij met Viquote:Op maandag 21 september 2020 18:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:johannes_vermeer als cadeau kunnen we René een potje kapucijners geven
misschienquote:Op maandag 21 september 2020 18:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ben je er vanavond bij met Vi
Is het niet heerlijk af en toe eens iets te doen met dat zaagsel in je hoofd?quote:Op maandag 21 september 2020 18:57 schreef Caland het volgende:
Nadat ik eerder van @:trein2000 leerde dat covid weet of iemand zit of staat leert Niek mij nu dat je slechter slaapt van kapucijners
Wat een geweldige maandag is dit
Briefstukquote:Op maandag 21 september 2020 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb hier geen powerquote:Op maandag 21 september 2020 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent toch mod
Pas die zooi gewoon aan
omgquote:Op maandag 21 september 2020 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dat was een grapje destijds
Ik zal het even rechtzetten
Kan gebeuren maat, iedereen maakt wel eens een foutje.quote:Op maandag 21 september 2020 19:03 schreef Tjacka het volgende:
@:ggmm sorry van mijn uitspraken gisteren over kudus
Ik ging veel te ver
Zou hij nog fijn vinden ook.quote:Op maandag 21 september 2020 19:08 schreef Charrell het volgende:
Ik wou toch eens dat ik digitaal kon meppen met een negerlul tegen je bakkes
Over wie heb je hetquote:Op maandag 21 september 2020 19:09 schreef Charrell het volgende:
Ja maar echt hard hard.... tegen je slapen zeg maar.
report betreffende deze post:quote:Op maandag 21 september 2020 19:09 schreef Charrell het volgende:
--------quote:Op maandag 21 september 2020 19:09 schreef Charrell het volgende:
Dus 2 tegelijkertijd?quote:Op maandag 21 september 2020 19:09 schreef Charrell het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 21 september 2020 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus 2 tegelijkertijd?
Zou niet de eerste keer zijn dat je 2 lullen tegelijkertijd vasthoudt
@:maxi-mus check deze grap
Neem dan wel een flinke, met een kleine plezier je hem alleen maarquote:Op maandag 21 september 2020 19:08 schreef Charrell het volgende:
Heb nooit twee lullen vastgehad.quote:Op maandag 21 september 2020 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus 2 tegelijkertijd?
Zou niet de eerste keer zijn dat je 2 lullen tegelijkertijd vasthoudt
@:maxi-mus check deze grap
Ja maar als we dat niet doen dan zijn we tsja euh, racistisch. En dat zijn wij niet. Snapjequote:Op maandag 21 september 2020 19:10 schreef Charrell het volgende:
[..]
Iedereen met dat gezeik over dat ze tegen racisme zijn en dat continue roepen.
Het was een grapjequote:Op maandag 21 september 2020 19:11 schreef Charrell het volgende:
[..]
Heb nooit twee lullen vastgehad.
Als ik morgen zeg dat ik een broodje kaas eet.quote:Op maandag 21 september 2020 19:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja maar als we dat niet doen dan zijn we tsja euh, racistisch. En dat zijn wij niet. Snapje
GGMM dusquote:Op maandag 21 september 2020 19:10 schreef Charrell het volgende:
[..]
Iedereen met dat gezeik over dat ze tegen racisme zijn en dat continue roepen.
Dan heb ik een bruine tong, dat is pas racistisch.quote:Op maandag 21 september 2020 19:12 schreef Charrell het volgende:
[..]
Als ik morgen zeg dat ik een broodje kaas eet.
Dan reageren ze nog met: ik ben niet racistisch.
Lik mn reet.
Ik ben tegen racisme. Ook hier wat tegen doen graag @GGMMquote:Op maandag 21 september 2020 19:08 schreef Charrell het volgende:
Bedankt Mark.quote:Op maandag 21 september 2020 19:16 schreef Charrell het volgende:
Ga hier op zitten en hou je bek.
Bekijk All Black Zwarte XXL Buttplug voor fisting op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
Hele goede deal dit koekoekquote:Op maandag 21 september 2020 19:19 schreef scrupuleus het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)6_17.18.ProductImage
Deze gekocht
@:KingRoland
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op maandag 21 september 2020 19:22 schreef Tjacka het volgende:
Vreemd dat er ook mensen voor racisme zijn.
Ik ben PUUR met ruggengraat. @Coco.quote:Op maandag 21 september 2020 19:22 schreef Tjacka het volgende:
Vreemd dat er ook mensen voor racisme zijn.
Dom, dommer, domst.quote:Op maandag 21 september 2020 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.
@:wereldgozer @:charrell @:zipportal
Lood om oud ijzer.quote:Op maandag 21 september 2020 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt zipportal dommer dan charrell?
Wat een dilemma dit!quote:Op maandag 21 september 2020 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt zipportal dommer dan charrell?
Jouw ijzer begint behoorlijk weer te roesten. Tijd voor een nieuw accountje.quote:
Beviel hij een beetje?quote:Op maandag 21 september 2020 19:16 schreef Charrell het volgende:
Bekijk All Black Zwarte XXL Buttplug voor fisting op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
Dat werd hoog tijd!quote:Op maandag 21 september 2020 19:45 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb mijn powers weer terug
@:charrell @:lenny_leonard
DM gestuurd om hier misbruik van te gaan maken (ander forum).quote:Op maandag 21 september 2020 19:45 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb mijn powers weer terug
@:charrell @:lenny_leonard
Url gelezen niet verder geklikt.quote:Op maandag 21 september 2020 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/show/po(...)OdG0YmanbK%3Famp%3D1
[ afbeelding ]
Niet ontvangenquote:Op maandag 21 september 2020 19:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
DM gestuurd om hier misbruik van te gaan maken (ander forum).
Ik denk trouwens dat ik hier een flinke oplichtingszaak op het spoor ben! @PeterRdeVries @AlbertoStegemanquote:Op maandag 21 september 2020 19:16 schreef Charrell het volgende:
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle, free the peoplequote:Op maandag 21 september 2020 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Ook precies het volk waar je het van kan verwachtenquote:Op maandag 21 september 2020 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Die goedkopere is geheid een retourtjequote:Op maandag 21 september 2020 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat ik hier een flinke oplichtingszaak op het spoor ben! @:Peterrdevries @:AlbertoStegeman
[ afbeelding ]
Ik weet het niet, ik ga pas overstag na het alwetende oordeel van echte deskundigen, zoals bijvoorbeeld Lange Frans.quote:Op maandag 21 september 2020 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen samen krijgen we de overheid onder controle, free the people
Famke Louise
Weleens als suggestie voorbij zien komen maar heb mij nog nooit aan zijn kunde durven te wagen. Is hij echt zo slim en alwetend?quote:Op maandag 21 september 2020 20:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ga pas overstag na het alwetende oordeel van echte deskundigen, zoals bijvoorbeeld Lange Frans.
quote:Op maandag 21 september 2020 20:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ook precies het volk waar je het van kan verwachten
De wereld was leuker zonder social media.
quote:Op maandag 21 september 2020 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent dan ook gewoon een influencer.
Unity !
Ik plaats hem toch al snel op dezelfde hoogte als grootheid https://twitter.com/BryanRoyAjaxquote:Op maandag 21 september 2020 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weleens als suggestie voorbij zien komen maar heb mij nog nooit aan zijn kunde durven te wagen. Is hij echt zo slim en alwetend?
Insogod stelde dat ze gefuseerd zijn of zo.quote:Op maandag 21 september 2020 20:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Bestaat het nog met die naam? Enig idee?
Zijn tweets en vage optredens ken ik dan weer wel. Vaag als in boven mijn niveau vanzelfsprekend.quote:Op maandag 21 september 2020 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik plaats hem toch al snel op dezelfde hoogte als grootheid https://twitter.com/BryanRoyAjax
Heb je wat nieuwe termen ontdekt?quote:
LAAT MIJ MET RUSTquote:Op maandag 21 september 2020 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je wat nieuwe termen ontdekt?
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Fixedquote:Op maandag 21 september 2020 20:27 schreef Buitendam het volgende:
Scrum heeft het duidelijk zwaar op Twitter. in het leven.
quote:Op maandag 21 september 2020 20:27 schreef Buitendam het volgende:
Scrum heeft het duidelijk zwaar op Twitter.
Wamottequote:Op maandag 21 september 2020 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.
@:wereldgozer @:charrell @:zipportal
mimimimimimiquote:Op maandag 21 september 2020 21:37 schreef Charrell het volgende:
Als maar dat taggen;
-Hans, kijk hier
-Hans, kijk daar
-Hans, check deze spellingsfout hihihihihi
![]()
Dat is pas een janksmiley waard.
Eens en juist daarom ben ik tegen racisme.quote:Op maandag 21 september 2020 21:37 schreef Charrell het volgende:
Als maar dat taggen;
-Hans, kijk hier
-Hans, kijk daar
-Hans, check deze spellingsfout hihihihihi
![]()
Dat is pas een janksmiley waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |