En ik sta er nog in!quote:Op maandag 21 september 2020 17:53 schreef Coco. het volgende:
Hey de OP is gewijzigd, er is iemand weg uit de personae non gratae! Wie zou dat nu zijn..
Graag aanpassenquote:Op maandag 21 september 2020 17:53 schreef Coco. het volgende:
Hey de OP is gewijzigd, er is iemand weg uit de personae non gratae! Wie zou dat nu zijn..
Jij bent toch modquote:
Jankzak.quote:Op maandag 21 september 2020 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent toch mod
Pas die zooi gewoon aan
TR geplaatstquote:Op maandag 21 september 2020 18:05 schreef Charrell het volgende:
[..]
Jankzak.
Pas jij maar lekker je tokkietaaltje aan met je kanker.
Hiet gaat iets misquote:Op maandag 21 september 2020 18:05 schreef Charrell het volgende:
[..]
Jankzak.
Pas jij maar lekker je tokkietaaltje aan met je gedoe.
Wie stond er niet meer tussen dan?quote:Op maandag 21 september 2020 17:53 schreef Coco. het volgende:
Nou indd, rechten van mijn openingspost zijn ingetrokken.. moet toch écht naar de blauwe jasjes luisteren.quote:
Totale wanorde hier.quote:Op maandag 21 september 2020 18:15 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nou indd, rechten van mijn openingspost zijn ingetrokken.. moet toch écht naar de blauwe jasjes luisteren.
Foei foei.
Er is een fout opgetreden
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Gewoon met je poten van die OP afblijven.quote:Op maandag 21 september 2020 18:15 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nou indd, rechten van mijn openingspost zijn ingetrokken.. moet toch écht naar de blauwe jasjes luisteren.
Foei foei.
Er is een fout opgetreden
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Hou je bek tegen GGMM ja.quote:Op maandag 21 september 2020 18:18 schreef Charrell het volgende:
[..]
Tyf zelf maar op, smerige egotripper
Mooi, dan neem ik aan dat je nu oprot.quote:Op maandag 21 september 2020 18:17 schreef Charrell het volgende:
Plaatje weghalen mag niet, maar wel 400 topics ongevraagd je USERICON in beeld in iedere openingspost?!
Als de muziek je niet aanstaat wordt die ook weggehaald en worden er twee van eigen keuze toegevoegd.
Jullie zijn echt niet goed bij je knars meer hoor hier.
quote:Op maandag 21 september 2020 18:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben behoorlijk bruin geworden de afgelopen week.
Ik voel mij een landarbeider.
Dat wordt toch weggehaald?quote:Op maandag 21 september 2020 18:21 schreef Charrell het volgende:
[..]
Schelden met kanker dit dat mag altijd wel?
Haak daar eens op in man
quote:Op maandag 21 september 2020 18:21 schreef Charrell het volgende:
[..]
Schelden met kanker dit dat mag altijd wel?
Haak daar eens op in man
Jeetje.quote:Op maandag 21 september 2020 18:22 schreef Charrell het volgende:
Stijve piemel party hier altijd als ze online politie agentje mogen spelen.
Kansloos kutvolk.
Heerlijk, maak ondertussen soep en carpaccio klaar.quote:Op maandag 21 september 2020 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jeetje.
Gaat het wel helemaal goed?
quote:Op maandag 21 september 2020 18:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Na alle woede en frustratie, hier even een fotootje van de pas geboren hondjes van mijn ouders:
[ afbeelding ]
Leuke foto.quote:Op maandag 21 september 2020 18:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Na alle woede en frustratie, hier even een fotootje van de pas geboren hondjes van mijn ouders:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 september 2020 18:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe mascottes voor hier, weg met die lappenkat.quote:Op maandag 21 september 2020 18:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 september 2020 18:18 schreef Caland het volgende:
User @:charrell komt een beetje geagiteerd over.
Eens.quote:Op maandag 21 september 2020 18:25 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nieuwe mascottes voor hier, weg met die lappenkat.
Ik snap hem nu pas.quote:Op maandag 21 september 2020 18:26 schreef GGMM het volgende:
Bovenstaande post is grappig omdat ze dat niet meer kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |