Heb je interesse dan?quote:Op zondag 20 september 2020 21:54 schreef Mikeytt het volgende:
Ik dacht dat dit een topic was om baby's/kinderen te kopen/verkopen. Was even aan het nadenken hoe dit al 200 delen had
Over 6 maanden ben ik vader. Dan zie ik wel of we het volhouden, anders zien jullie een advertentie tegemoetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
Ik misschienquote:Op woensdag 16 september 2020 13:40 schreef krijtlijk het volgende:
Ik heb een Ellaroo Kristen draagdoek te koop. Afmetingen zijn 0.60 x 4.40. In goede staat.
quote:Op woensdag 23 september 2020 08:36 schreef Mariposas het volgende:
Ik verkoop mijn Medela Freestyle kolf inclusief heel veel extra’s! In 2019 gekocht en uiteraard nog helemaal in orde. DM of PM voor informatie!Zeker interesse maar ik wil eerst kijken of de kleine überhaupt aan de borst wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus mocht je het over een maand nog in de verkoop hebben dan houd ik me zeker aanbevolen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op woensdag 23 september 2020 08:36 schreef Mariposas het volgende:
Ik verkoop mijn Medela Freestyle kolf inclusief heel veel extra’s! In 2019 gekocht en uiteraard nog helemaal in orde. DM of PM voor informatie!Wat wil je ervoor hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Ik heb nog een Liliputi Folktale draagjas liggen. Heb 'm al tweedehands gekocht van een andere fokker dus hoef er niet de hoofdprijs voor.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:17 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik zoek een herfst/winterjas, water- en winddicht (ik heb een hond dus veel buiten). Het liefst met inzetstukken, zodat je hem ook als normale jas kunt dragen, als positiejas en als draagjas.
Ik heb wel eea gevonden, maar de prijzen zijn pittig dus ik gooi hier toch maar een balletje op. Wie weet wil iemand er vanaf (of heeft tips). Ik heb maat 44
Geen interesse, maar wat een leuke jasquote:Op donderdag 24 september 2020 09:30 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik heb nog een Liliputi Folktale draagjas liggen. Heb 'm al tweedehands gekocht van een andere fokker dus hoef er niet de hoofdprijs voor.Zie https://babybio.nl/produc(...)jas-4-in-1-folktale/ , bij interesse kan ik eigen foto's maken.
Ja, de eerste winter met de jongste veel plezier van gehad.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Geen interesse, maar wat een leuke jas
Dat geloof ik. Zo'n jas is op het eerst oog duur, maar je ziet wel dat het kwaliteit en een mooie pasvorm heeft. Ik denk dat je die jas op MP zo kwijt bent mocht Maria 'm niet willen.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:51 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, de eerste winter met de jongste veel plezier van gehad.
Als de maten goed zijn dan neem ik hem zeker over, hij is zo geweldig leukquote:Op donderdag 24 september 2020 10:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat geloof ik. Zo'n jas is op het eerst oog duur, maar je ziet wel dat het kwaliteit en een mooie pasvorm heeft. Ik denk dat je die jas op MP zo kwijt bent mocht Maria 'm niet willen.
Interesse. Is deze ook geschikt voor een newborn?quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:41 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik vond ergens in een kast nog een draagdoek. Het is een Yaro, 100% katoen. Maar 6. Mag weg voor ¤30,-
[ afbeelding ]
Ja, hier kan je ook een newborn in knopen. Hij is redelijk zacht, maar het kan vast nog zachter. Heb ik alleen nooit gedaan.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:55 schreef Wolken het volgende:
[..]
Interesse. Is deze ook geschikt voor een newborn?
Haha, snap ik. Ik heb zo’n 100 draagzakken liggen en ben die aan het opruimen, net als de rest van de zooi boven. En daar lag deze tussen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:32 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Vond ik maar vergeten doeken in de kast. Helaas!
En jij had nog wel zo een mooie paarsachtige doek toch? Die met die glimmers er doorheen?quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:32 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Vond ik maar vergeten doeken in de kast. Helaas!
Ik stuur je een PB.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja, hier kan je ook een newborn in knopen. Hij is redelijk zacht, maar het kan vast nog zachter. Heb ik alleen nooit gedaan.
Die heb ik helaas niet meer.quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:20 schreef Wolken het volgende:
[..]
En jij had nog wel zo een mooie paarsachtige doek toch? Die met die glimmers er doorheen?
[..]
Ik stuur je een PB.
Tot welke kledingmaat kan de wompat medium? En welke kledingmaat voor de buikband?quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wompat Medium, ¤100,-
[ afbeelding ]
Wompat Toddler, ¤110,-
[ afbeelding ]
Tula Standaard Coast, ¤50,-
[ afbeelding ]
Hij kan van maat 68/74 t/m 92.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
Tot welke kledingmaat kan de wompat medium? En welke kledingmaat voor de buikband?
hema?quote:Op maandag 28 september 2020 15:43 schreef F_r het volgende:
Long shot wellicht
Maar iemand een (meisjes) badjas te koop maat 134 maar dan niet van badstof maar van zachter (fleece) stof
Stonden nu niet in haar maat. Maar ik dacht wellicht ligt er eentje bij iemand stof te happen.quote:
Zoek je iets specifieks?quote:Op woensdag 30 september 2020 14:43 schreef Nanukerst het volgende:
Ik zoek overhemden in maat 122/128. Heeft iemand toevallig iets liggen?
Ik heb een witte.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:43 schreef Nanukerst het volgende:
Ik zoek overhemden in maat 122/128. Heeft iemand toevallig iets liggen?
Geen lelijke.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoel je de Little People toren? Of die Ikea?quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:23 schreef Jentin het volgende:
@:Malteser, ik vind de garage erg tof. Is die nog leuk voor een tweejarige? Ik heb geen idee
Ik noteer het.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:26 schreef lunapuella het volgende:
@:Malteser ik heb wel interesse in de Little People trein, camper, winkel en garage (als Jentin 'm niet wil), en de voertuigenpuzzel.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:14 schreef Tink89 het volgende:
Malteser: de houten puzzels zijn hier erg welkom!
Er is je iemand voor met interesse, ik hou je op de hoogte.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:31 schreef Spees_Eend het volgende:
Malteser als je de Grimms toren nog hebt, graag!
Kind is smal en ik houd van kleur 👍🏻 Ik zal morgen overzichtsfoto maken 😊quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:45 schreef LadyBlack het volgende:
Als t toevallig beetje leuk gekleurd en smalvallend 116 is dan wel ja
De toren is verkocht. Sorry!quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:31 schreef Spees_Eend het volgende:
Malteser als je de Grimms toren nog hebt, graag!
Ja graagquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb 2 kaartjes voor Dippie Doe die voor 31 oktober gebruikt moeten worden. Ze mogen gratis weg. Heeft iemand hier nog interesse in?
Tof! Ik heb ze als pdf, dus kan ze per mail of telefoon doorsturen. Als je me 1 van die 2 in een pb/dm stuurt, stuur ik ze naar je op.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:14 schreef gestreeptestoel het volgende:
[ afbeelding ]
VERKOCHT
[ afbeelding ]
VERKOCHT
[ afbeelding ]
Maat 104/110
Hoeveel vraag je er voor?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:57 schreef Adrian4 het volgende:
Ik heb een vestje met treinen in die maat @:Sunshine1982
Deze
[ afbeelding ]
Ja, goeie! Thanksquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:56 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Kijk op Vinted als je hier niks kan vinden.
https://www.vinted.nl/enf(...)098406-meyaday-pakje
https://www.vinted.nl/enf(...)-twee-pakjes-maat-62
https://www.vinted.nl/enf(...)-maat-6268-maxomorro
Etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Nanukerst op 19-10-2020 15:26:01 ]
Oh, ik heb net prijzen toegevoegd!quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:26 schreef Adrian4 het volgende:
![]()
![]()
Wat wil je hebben voor Triominos, Waar ben je en de flipperkast? @:Nanukerst
Oeps, te vroeg.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:30 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Oh, ik heb net prijzen toegevoegd!
All yours, DM je adres maar!quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:31 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Oeps, te vroeg.
Ik wil ze alle drie wel overnemen!
quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:43 schreef CaVaBien het volgende:
@:nanukerst ik zou graag de monopoly fortnite, monopoly junior, speedpizza en buurman en buurman willen overnemen.
Daar heb ik wel wat van, geloof ik. Stuur je me een bericht? Dan kijk ik vanavond/morgenvroeg even.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:05 schreef Burdie het volgende:
Tevens ben ik zelf op zoek naar broeken in maat 110.
[ Bericht 5% gewijzigd door Nanukerst op 25-10-2020 12:46:57 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ja, ik misschien welquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:16 schreef Loj het volgende:
Ik heb nog een jasje van wol (volgens de label 110%) uit Nepal (ook echt die stijl). (Blauw/rood/paars ongeveer).
Draagmaat is ongeveer 86 gok ik.
Iemand interesse? Dan regelen we iets van een foto (ik heb daar ruzie mee op fok). Ik hoef er niet veel voor
Zoek je iets specifieks? Kan morgen al op de bus.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:46 schreef SQ het volgende:
Heeft iemand nog wat leuk spul in maat 50 wat snel verzonden kan worden? Paar truitjes vooral? Ik haat teksten
Wat vind je wel leuk? Ik heb wel veel spul (unisex of jongens).quote:Op woensdag 28 oktober 2020 15:46 schreef SQ het volgende:
Heeft iemand nog wat leuk spul in maat 50 wat snel verzonden kan worden? Paar truitjes vooral? Ik haat teksten
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:16 schreef Loj het volgende:
Ik heb nog een jasje van wol (volgens de label 110%)
Ja, ik heb misschien wel interesse.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:01 schreef Nanukerst het volgende:
Is er hier animo voor een indrukwekkende verzameling Pokemonkaarten?
Jaaaa! Mijn 3- en 6 jarige zijn mega fansquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:01 schreef Nanukerst het volgende:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:34 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ja, ik misschien wel
[..]
Zoek je iets specifieks? Kan morgen al op de bus.
Thanks voor de aanbiedingen! Ik krijg van een nabij wonende fokster al wat leuke dingen bezorgd, dus ik ben weer even voorzienquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:46 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Wat vind je wel leuk? Ik heb wel veel spul (unisex of jongens).
Voornamelijk Hema en H&M spul.
Van rompers tot pakjes.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:06 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, ik heb misschien wel interesse.
Oke, even geduld want de puber is uit logeren nu. Ik probeer het morgen of zondag online te zetten!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:30 schreef Fazz het volgende:
[..]
Jaaaa! Mijn 3- en 6 jarige zijn mega fans![]()
Ze hadden vorige week ruzie over of een bepaalde pokemon nou een ultrabeast was of niet, de 3 jarige had gelijk![]()
We willen er binnen nu en een paar weken graag vanaf zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:43 schreef twist02 het volgende:
Iemand interesse in een 3-delige babykamer? Merk Interbaby, type 'Calgary':
Het gaat om het ledikant (60x120), commode en kledingkast.
Gebruikt bij 2 kinderen, dus hier en daar wel wat gebruikssporen, en ook 1 kras op een zijkant van het ledikant.
We hoeven er dan ook geen hoofdprijs voor; de opbrengst is voor de aankleding van de nieuwe kinderkamers
Kan uiteraard eigen foto's toevoegen als er interesse is
Op te halen in West-Brabant (0164).
Zelf heb ik hem niet nodig, maar denk dat ze bij een vrijwilliger organisatie in mijn werkgemeente (één van de twee met het netnummer) hem wel kunnen gebruiken. Als je niemand hebt en je hem naar de kringloop wil brengenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:15 schreef twist02 het volgende:
Ik gooi deze er toch nog een keer in:
[..]
We willen er binnen nu en een paar weken graag vanaf zijnkan uiteraard altijd nog naar de Kringloop o.i.d., maar hoopte er via deze weg nog iemand blij mee te kunnen maken
Omdat ik door de bomen het bos niet meer zie, zijn dit de autostoelen die je met de gordel vastzet? Of toch isofix?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:25 schreef Malteser het volgende:
Vanaf volgend weekend beschikbaar:
2x Maxi Cosi Axiss, kleur zwart, inclusief badstof zomerhoezen.
Uiteraard zijn de stoelen in prima staat, nooit betrokken geweest bij een aanrijding. Ideale stoelen vanwege het draaisysteem.
Vraagprijs hier op Fok!: ¤40,- per stoel, ¤75,- voor allebei samen.
Bij interesse maak ik foto’s.
Deze zet je vast met de gordel. Zowel naar links als naar rechts draaibaar, afhankelijk van de positie in de auto.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:38 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Omdat ik door de bomen het bos niet meer zie, zijn dit de autostoelen die je met de gordel vastzet? Of toch isofix?
Welke regio?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:25 schreef Malteser het volgende:
Uiteraard zijn de stoelen in prima staat, nooit betrokken geweest bij een aanrijding. Ideale stoelen vanwege het draaisysteem.
Hier ook wel misschienquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:01 schreef Nanukerst het volgende:
Ze zijn gereserveerd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:25 schreef Malteser het volgende:
Misschien wel ja, nog even kijken wat ik qua verzekering ga doen komend jaar.quote:Op zondag 1 november 2020 16:34 schreef SaskiaR het volgende:
Heeft iemand interesse in een Medela Swing Maxi kolf? Ca. 5 jaar oud, maar niet veel gebruikt. Weinig toebehoren, dus die moet je er zelf bij kopen. Mag weg voor weinig.
? Kun je een kolf declareren?quote:Op zondag 1 november 2020 16:37 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Misschien wel ja, nog even kijken wat ik qua verzekering ga doen komend jaar.
Je mag hem hebben voor verzendkosten, anders gooi ik hem toch weg.quote:Op zondag 1 november 2020 16:37 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Misschien wel ja, nog even kijken wat ik qua verzekering ga doen komend jaar.
Vaak wel een deel in de aanvullende verzekering. Vorige keer kreeg ik 80 euro kolf, 100 euro lactatiekundige en m'n eigen bijdrage voor kraamzorg en eigen bijdrage ziekenhuisbevalling. Laatste was alleen niet van toepassing, ik was medisch.quote:
In dat geval is hij erg welkom.quote:Op zondag 1 november 2020 17:27 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Je mag hem hebben voor verzendkosten, anders gooi ik hem toch weg.
Ik heb je ge-pm'd!quote:Op zondag 1 november 2020 20:29 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Vaak wel een deel in de aanvullende verzekering. Vorige keer kreeg ik 80 euro kolf, 100 euro lactatiekundige en m'n eigen bijdrage voor kraamzorg en eigen bijdrage ziekenhuisbevalling. Laatste was alleen niet van toepassing, ik was medisch.
[..]
In dat geval is hij erg welkom.
Fotootje?quote:Op zondag 1 november 2020 18:01 schreef MorganLeFay het volgende:
Is er interesse in een iELM softshell overall in maat 116? Donkerblauw met vos/bospatroon. Bijna niet gebruikt.
Ik heb wel interesse, ligt er wel aan waar in brabant (ik woon dichtbij de grens zuidholland/brabant).quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:05 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand hier interesse in een grote kist vol met (oude) Duplo? Is echt een heleboel. Mag weg voor ¤25, maar wel graag ophalen (Brabant). Evt kan ik een foto maken.
Ik wil 'm toch wel voor ZZ, als het er nog is. Die andere printjes is ze vast binnenkort vergeten. Hoop ik.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:36 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik gooi het iELM pakje in maat 116 er nogmaals in!
Valt ruim en heeft dit patroontje:
[ afbeelding ]
Zo goed als nieuw. Nog nooit gebruikt om in te spelen (alleen als warmhoudpakje voor en na het zwemmen)
Haha ok! Via DM verderquote:Op vrijdag 6 november 2020 12:56 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik wil 'm toch wel voor ZZ, als het er nog is. Die andere printjes is ze vast binnenkort vergeten. Hoop ik.
Ik heb ook interessequote:Op vrijdag 6 november 2020 12:05 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand hier interesse in een grote kist vol met (oude) Duplo? Is echt een heleboel. Mag weg voor ¤25, maar wel graag ophalen (Brabant). Evt kan ik een foto maken.
Hier ook interesse! Mochten de andere twee afhakenquote:Op vrijdag 6 november 2020 12:05 schreef Burdie het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de lange mouwen shirts en winterjurkenquote:Op zondag 8 november 2020 18:03 schreef SQ het volgende:
Is er wellicht interesse in positiekleding maat L?
Ik heb o.a. hemdjes, t-shirts, lange mouwen shirts, jeans, leggings, jurken voor winter en zomer, huisbroeken.
Bij interesse maak ik foto's. Mag weg voor weinig.
quote:Op zondag 15 november 2020 13:23 schreef Viv het volgende:
Ik kwam dit toevallig tegen in een ander subforum, misschien is er hier interesse?
V&A / [TK]Peuterkleding
[ Bericht 5% gewijzigd door Ynske op 15-11-2020 20:10:56 ]Today is life -
Dale Carnegie
quote:Op zondag 15 november 2020 17:53 schreef Ynske het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 november 2020 19:34 schreef Burdie het volgende:
[..]Precies wat ik dacht. Ik woon in de buurt van de outlet in Roermond en daar haal ik dit nieuw voor dezelfde prijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op zondag 15 november 2020 19:34 schreef Burdie het volgende:
[..]Lol auto correct. Ik verbaasde me van de enorme prijzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
Dale Carnegie
[ Bericht 1% gewijzigd door Mariposas op 15-11-2020 21:10:50 ]No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
[ Bericht 42% gewijzigd door Nanukerst op 15-11-2020 21:33:40 ]
quote:Op zondag 15 november 2020 21:11 schreef Nanukerst het volgende:
Boekenpakket Geronimo Stilton: ¤5,-
[ afbeelding ]
Deze neem ik graag van je over!
[ Bericht 18% gewijzigd door Nanukerst op 17-11-2020 16:31:44 ]
Hoeveel wil je voor die van Mozart? Oh en is dat Paco & Mozart of een andere?quote:Op donderdag 19 november 2020 10:27 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik heb nog een hele stapel baby/peuterboekjes. Van die dikke kartonnen boekjes waar je op rondjes kan drukken en dan geluidjes krijgt (boerderij, voertuigen, muziekinstrumenten, Mozart, Vivaldi). Ze zijn in uitstekende staat...mijn kind was geen boekenkauwer![]()
Heb ook Dikkie Dik in de tuin en in de dierentuin.
Bij interesse maak ik nog wel foto's want ze staan sinds begin deze week in de berging
Ik ben ook geïnteresseerd, mijn kids zijn helaas wel boekenkauwers dus boekjes worden hier letterlijk en figuurlijk verslonden.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:27 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik heb nog een hele stapel baby/peuterboekjes. Van die dikke kartonnen boekjes waar je op rondjes kan drukken en dan geluidjes krijgt (boerderij, voertuigen, muziekinstrumenten, Mozart, Vivaldi). Ze zijn in uitstekende staat...mijn kind was geen boekenkauwer![]()
Heb ook Dikkie Dik in de tuin en in de dierentuin.
Bij interesse maak ik nog wel foto's want ze staan sinds begin deze week in de berging
Ik had gehoopt op een ander Mozart boekje dus ik sla 'm overquote:Op donderdag 19 november 2020 19:46 schreef Lemijn het volgende:
Aha, kleine kinderen-versies. Toch heb ik wel interesse hoor, in alle 4 de muziekboeken, even afhankelijk van verder geïnteresseerden en de prijs.
Oh ja het is al beter dan alleen de panty willenquote:Op zondag 22 november 2020 11:05 schreef Aure het volgende:
Ik heb interesse in de stipjesjurk, het stipjesshirt en de onderste jeansbroek (die donkere met grijze buikdinges). Maar dat is niet echt bulkafname
Oh en de panty![]()
Doe ook maar de streepjes longsleeve erbijquote:Op zondag 22 november 2020 11:10 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh ja het is al beter dan alleen de panty willen
Gaan we regelen!
Ik stuur je een DM!quote:Op woensdag 25 november 2020 01:05 schreef aapieannie het volgende:
@:MaJo
Ik plaats de foto even hier. Dit zijn de sjaaltjes die ik heb. Zijn van Silly Billy. Je mag ze tegen de verzendkosten hebben als je interesse hebt
[ afbeelding ]
Foto's er maar even bij, misschien helpt het.quote:Op zondag 22 november 2020 10:59 schreef SQ het volgende:
Nou hèhèfoto's gemaakt. Positiekleding, alles moet weg!
https://imgur.com/a/HkY7gL1
Ik mag geen comments uploaden dus doe ik dat even hier. Alle kleding heeft draagmaat L / 42-44.
2 maxijurken van Anna Field, heerlijk luchtig voor de zomer. Ze vallen denk ik goed bij een lichaamslengte tussen de 1.70 en 1.80. Anders kun je ze innemen.
2 longsleeve jurkjes h&m van soepelvallende viscosemix. Bij de blommen zit een klein naadje los, da's met 3 steekjes gefikst. Als je dit echt niet zelf kan doe ik het wel voor je.
3 longsleeves h&m van viscosemix. Zitten zaaalig en rekken oneindig mee.
4 huisbroeken / joggers van LIDL. De zwarte heeft een los naadje voor, makkelijk te herstellen.
3 zwarte jeggings h&m
2 jeans van mamalicious en een navy zomerbroek van LIDL.
Shorts h&m en een ongedragen panty XL.
Zomershirts. De grijze met bloemen heeft een klein gaatje.
Het is allemaal graag gedragen spul, vaak al tweedehands of gekregen. Ik vraag er dus symbolische prijzen voor. (Verzendkosten plus een fooi voor de moeite zeg maar). Ik geef de voorkeur aan bulkafnamevoor iemand met een kleine portemonnee misschien? Verzending geschiedt met DHL.
Ik wil er graag vanaf, vind weggooien zo zonde. Liever dat iemand er nog plezier van heeft.
[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 25-11-2020 17:17:19 ]disclaimer
Waar zit jij ergens en heb je een foto?quote:Op zondag 29 november 2020 10:22 schreef fysio-tje het volgende:
Ik heb nog een mooie learning tower in de aanbieding. Heeft iemand hier interesse in? Vraagprijs 30 euro , de opbrengst gaat als sponsorgeld naar mijn zus die volgend jaar oktober mee doet aan de Africa classic.
Ik zamel hiervoor geld in om te zorgen voor schoon drinkwater, goede hygiëne en veilige wc’s. In Afrika zorgen meisjes en vrouwen voor water dat ze bij een put of bron verderop halen. De tijd die ze hieraan besteden kunnen zij niet naar school of werk. Ook is de weg naar de waterput of bron soms erg gevaarlijk. Zo krijgen ze onderweg te maken met seksueel geweld of komen zij wilde dieren tegen.
Als in hun dorp een waterpunt wordt gebouwd, verandert dit hun hele leven. Want dan kunnen zij hun tijd besteden aan school en werk. Daarnaast zijn goede wc's en wasbakken op school belangrijk. Niet alleen zijn de kinderen dan minder vaak ziek, voor meisjes betekent dit dat zij ook naar school kunnen wanneer ze ongesteld zijn. Dit vergroot de kans dat ze school afmaken.
Ik woon net onder Eindhoven en ik heb een foto maar kreeg hm niet geplaatst. Hier de link naar de marktplaats advertentie met de foto.quote:Op zondag 29 november 2020 13:27 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Waar zit jij ergens en heb je een foto?
Is dat een zelfgemaakte via ikeahack?quote:Op zondag 29 november 2020 13:36 schreef fysio-tje het volgende:
[..]
Ik woon net onder Eindhoven en ik heb een foto maar kreeg hm niet geplaatst. Hier de link naar de marktplaats advertentie met de foto.
learning tower
¤ 30,00
https://link.marktplaats.(...)socialbuttons_seller
Ja!quote:Op zondag 29 november 2020 16:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
Is dat een zelfgemaakte via ikeahack?
Mooi dat je hiermee geld inzamelt voor een goed doel!quote:Op zondag 29 november 2020 13:36 schreef fysio-tje het volgende:
[..]
Ik woon net onder Eindhoven en ik heb een foto maar kreeg hm niet geplaatst. Hier de link naar de marktplaats advertentie met de foto.
learning tower
¤ 30,00
https://link.marktplaats.(...)socialbuttons_seller
Sorry ik ben duidelijk te ijverig geweest in de verkoop!🤭 Als je alsnog interesse hebt mag je hem voor 10 euro overnemen. Ik hoor wel of je het nog wil!quote:Op zondag 29 november 2020 21:49 schreef Tink89 het volgende:
Voor mij iig niet, dan maak ik hem liever zelf inderdaad.
Heb je toevallig een foto van de jas?quote:Op maandag 30 november 2020 23:41 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb nog steeds Tumble n dry jas stormy liggen in maatje 86 (valt ruim).
Mag weg voor een leuk prijsje want ik vind het anders zo zonde, zgan want vorige winter te groot en nu te klein.
Ook in de aanbieding lage converse in maatje 22 (de makkelijk aan/uit versie https://www.converse.com/(...)lr%2Fyth/7V603C.html ).
Ik heb een heel lekker gebreid newborn pakje waar mijn jabba alweer uit is gegroeid:quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:54 schreef Wolken het volgende:
Ik ben op zoek naar warme pakjes maat 50/56 voor een jongen . Iemand nog wat liggen?
Had je hier ook een foto van van het gehele pakje misschien?quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:30 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb een heel lekker gebreid newborn pakje waar mijn jabba alweer uit is gegroeid:
[ afbeelding ]
Ik heb wel interesse in het jurkje en de tops en als ze comfi zijn de panty's. Ik had ze ooit van lidl en daar zat een 'ondersteunende' band in die m'n buik helemaal afknelde. Ondingen...quote:Op donderdag 3 december 2020 12:44 schreef Seven. het volgende:
Al mijn zwangerschapskleding. Ik ben 172cm, maat 38 van boven en maat 42 van onderen.
Ik heb 3 zwarte zwangerschapspanty's maat L (volgens mij 60 denier) van H&M.
Taupe en grijs gemeleerd voedingstop van H&M maat L (vrijwel niet gedragen, want dit is voor mij echt 2 maten te groot)
[ afbeelding ]
Seraphine jurkje maat M-L
Deze zit echt superlekker! Mooie kwaliteit, veel rek in de stof. Voor de winter prima met een dikke panty en jasje/vestje er overheen.
[ afbeelding ]
Broek maat L H&M, deze valt tot op de enkel (sorry, geen betere foto waar ik 'm draag):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broek maat L H&M, valt ook tot op de enkel:
[ afbeelding ]
De panty's heb ik zelf nooit geprobeerd want het was de hele zomer prima weer. Aangezien het H&M is (of misschien toch HEMA, kom ff aan het twijfelen), denk ik niet dat het bagger is.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in het jurkje en de tops en als ze comfi zijn de panty's. Ik had ze ooit van lidl en daar zat een 'ondersteunende' band in die m'n buik helemaal afknelde. Ondingen...
Ik volg je!quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:28 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
https://www.vinted.fr/member/38491113-dstnzhr
Ik heb wat jongenskleding in maat 92 online gezet, voornamelijk van Zara. En ook al een eerste kledingstukje dat Z. niet meer past.
Wordt binnenkort aangevuld met meer in meisjes maat 50 en 56. En ook positiekleding in maat 38.
Via Vinted is verzenden deze maand ¤1,-, dus doe er je voordeel mee. :-) Oh, en doe vooral een bod.
Je kunt beter als eerste foto een overzichtsfoto maken want zo lijkt het net alsof je een vestje van Feetje voor ¤50,- verkoopt.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:32 schreef Seven. het volgende:
Zie hier mijn vinted profiel!
https://www.vinted.fr/member/36422363-emilyw1983
Ik heb nu 2 kledingpakketten maar blijkbaar willen mensen dat niet.
Dozen vol op zolder, als je geduld hebt zal ik komende week even kijken.quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:10 schreef Jentin het volgende:
Iemand toevallig iets leuks liggen voor een jongen, maat 140? Ik zoek vooral truien en/of vesten. Ik hou wel van kleurrijk en kabeltruien, niet van grijs-met-neon-schreeuwtekst.
Heb je ze nog? Hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op donderdag 3 december 2020 13:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Is er iemand nog geïnteresseerd in gebruikte dr. Martens maat 31? Anders gooi ik ze weg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hoor, ik heb ze nog. Je mag ze tegen de verzendkosten hebben. Ophalen kan ook, ik woon in Rotterdam.quote:Op zondag 13 december 2020 13:19 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Heb je ze nog? Hoeveel wil je er voor hebben?
Hey wat fijn, bedankt!quote:Op zondag 13 december 2020 13:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb ze nog. Je mag ze tegen de verzendkosten hebben. Ophalen kan ook, ik woon in Rotterdam.
Ik DM je vanavond evenquote:Op zondag 13 december 2020 13:28 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Hey wat fijn, bedankt!
Rotterdam... Da's wel heel ver vanuit het verre noorden. Verzenden graag dus.
Ik heb geduldquote:Op zondag 13 december 2020 11:24 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Dozen vol op zolder, als je geduld hebt zal ik komende week even kijken.
Als je geen tweedehandse vindt: de zeeman. Echt leuke dingen in de winkel vaak en die bleven bij prul best aardig zitten.quote:Op zondag 13 december 2020 18:11 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Gezocht:
Haarbandjes, strikjes, turbans etc. voor new born. Geen mutsjes. En kousjes met strikjes.
Heeft iemand wat liggen?
Heb daar gister idd wat haarbandjes gehaald.quote:Op zondag 13 december 2020 19:30 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Als je geen tweedehandse vindt: de zeeman. Echt leuke dingen in de winkel vaak en die bleven bij prul best aardig zitten.
Ja, dat is het ongeveer. Wil je me een pm sturen? Ik ga zo naar bed en kom er morgen bij je op terugquote:Op zondag 13 december 2020 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
OoooohhhIk neem heel graag de 4 bovenste shirts en de pyama van je over als t ongeveer maat 104/110 is?
Dan wordt de pyjama misschien wat kort, die valt kort. Maar de shirtjes kunnen zeker.quote:Op zondag 13 december 2020 22:11 schreef LadyBlack het volgende:
Anders gesteld: ik heb een bonenstaakje van 110cm. Denk je dat t past?
Mag ik de twee geen little bird shirts kopen en het shirt met de kegels?quote:Op zondag 13 december 2020 22:05 schreef MevrouwCactus het volgende:
Little Bird, maat 4-5y.
[ afbeelding ]
¤7,50 per stuk
[ afbeelding ]
Pyjama, ¤10,-
Geen Little Bird, wel leuk:
[ afbeelding ]
¤4,- per stuk
Is goed, ik leg ze voor je apart.quote:Op maandag 14 december 2020 15:34 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Mag ik de twee geen little bird shirts kopen en het shirt met de kegels?
En ik ga vanavond even vragen of hij deze pyama wel aan wil![]()
Ze zijn er! Wat zijn ze leuk! Ik had ze alvast voor mijn dochter bedoeld, maar zoon vind ze ook zo leuk. Hij heeft ze nu gelijk aan! Bedankt!quote:
Oh top! Ik had de bezorging regelmatig in de gaten gehouden en elke keer zag ik dat hij weer opschoof. Fijn dat ze zijn binnen zijnquote:Op maandag 21 december 2020 12:08 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Ze zijn er! Wat zijn ze leuk! Ik had ze alvast voor mijn dochter bedoeld, maar zoon vind ze ook zo leuk. Hij heeft ze nu gelijk aan! Bedankt!
quote:Op maandag 21 december 2020 20:47 schreef Nanukerst het volgende:
Geronimo Stilton's Reis door de tijd - pakket (hardcover): deel 1 t/m 5. ¤30,- inclusief verzenden.Ben je deze al kwijt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo nee ga ik even thuis overleggen namelijk![]()
quote:Op maandag 21 december 2020 20:47 schreef Nanukerst het volgende:
Geronimo Stilton's Reis door de tijd - pakket (hardcover): deel 1 t/m 5. ¤30,- inclusief verzenden.Bij deze de vraagprijs geboden. Ik heb toestemming gekregen van mijn vrouw. hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who forget their past , are condemned to re-live it...
Heb je al overlegd? Want er is een andere geinteresseerde die er heel blij van wordt volgens mijquote:Op woensdag 23 december 2020 08:32 schreef Loj het volgende:
[..]
Ben je deze al kwijt?
Zo nee ga ik even thuis overleggen namelijk
quote:Op woensdag 23 december 2020 14:36 schreef Loj het volgende:
Doe dan maar de andere geïnteresseerde hoor
Mijn jongens kunnen nog niet normaal reageren vandaag
Mocht de andere geïnteresseerde toch niet meer geïnteresseerd zijn dan wil mijn leesmonster de 5 boeken van Geronimo Stilton/ Reis door de Tijd wel, hij is al bijna door de vorige stapel heen...quote:
Zijn al verkocht, sorry! Binnenkort wel een hele lading Dolfje Weerwolfje in de verkoop, maar die van jou heeft die al gelezen zeker?quote:Op donderdag 24 december 2020 18:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Mocht de andere geïnteresseerde toch niet meer geïnteresseerd zijn dan wil mijn leesmonster de 5 boeken van Geronimo Stilton/ Reis door de Tijd wel, hij is al bijna door de vorige stapel heen...
Dolfje, leuk!quote:Op donderdag 24 december 2020 20:09 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Zijn al verkocht, sorry! Binnenkort wel een hele lading Dolfje Weerwolfje in de verkoop, maar die van jou heeft die al gelezen zeker?
Wij hebben 8 delen geloof ik, hij moet er nog 1 lezen. Ik zal aan je denken!quote:Op donderdag 24 december 2020 20:23 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Dolfje, leuk!
En deel heeft ie gelezen, maar nog lang niet allemaal (we hebben 4 delen in de kast, en een deel van de bieb geleend). Zeker interesse dus, er is ook nog een kleine smurf die volgens jaar pas naar groep 3 gaat
[ Bericht 2% gewijzigd door Nanukerst op 28-12-2020 19:33:19 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel De Geluksvogels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Nanukerst op 28-12-2020 19:33:37 ]
quote:Op maandag 28 december 2020 16:24 schreef Nanukerst het volgende:
Heel veel boeken! Prijzen in overlegHi, mag ik 5 delen Dolfje overnemen? Het eerste boek hebben we al. Ook interesse in het Donald duck pakket. Ik dm je even!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graagquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:16 schreef Wolken het volgende:
Ik heb ongeveer 18 zwangerschapstests en rond de 50 ovulatietesten over. Mogen weg tegen verzendkosten.
Deze:
¤ 3,82 30%OFF | 20Pcs Vroege Zwangerschap Test Strips Thuis Prive Meten Vrouwen Ultra Vroege Testen Kits Zwangerschap Test Kit YYY9139-2
https://a.aliexpress.com/_B1FShO
Ja die had ik besteld.... kreeg een mail dat ie toch niet leverbaar wasquote:Op vrijdag 8 januari 2021 07:41 schreef Tinos85 het volgende:
https://www.hema.nl/kind/(...)lauw-1000020652.html
https://www.amazon.nl/Mei(...)in+the+dark+p&sr=8-5 ?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 10:36 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ja die had ik besteld.... kreeg een mail dat ie toch niet leverbaar was
Wowwwwwww rainbows everywherequote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:34 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
https://www.amazon.nl/Mei(...)in+the+dark+p&sr=8-5 ?
Anders deze van IKEA? https://www.ikea.com/nl/n(...)s-wit-geel-10300814/quote:Op vrijdag 8 januari 2021 11:23 schreef Tink89 het volgende:
Heeft er iemand toevallig een schortje liggen (om te helpen koken) in maat 92?
Txs! Is ook leuk ja. Had nog niet aan ikea gedacht.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:02 schreef Aure het volgende:
[..]
Anders deze van IKEA? https://www.ikea.com/nl/n(...)s-wit-geel-10300814/
Deze valt wel echt groot, voor mijn jongen nog te lang (afgelopen september was hij 91 cm) en volgens mij is Prul niet zo groot.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:06 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Txs! Is ook leuk ja. Had nog niet aan ikea gedacht.
Klopt, txs! Prul is nu 85 cm ongeveer.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 23:19 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
Deze valt wel echt groot, voor mijn jongen nog te lang (afgelopen september was hij 91 cm) en volgens mij is Prul niet zo groot.
K weet niet of zelf maken een optie is, anders is deze wel goed te doen.quote:Op zondag 10 januari 2021 08:36 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Klopt, txs! Prul is nu 85 cm ongeveer.
Oooooh die had ik vroegerquote:Op zondag 10 januari 2021 11:39 schreef MevrouwCactus het volgende:
Fisher Price garage, compleet, mooie stickers (op sommige plekjes na) etc. ¤25,-
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik nog wel wat heb Gogo, ik zal morgen even zoekenquote:Op maandag 18 januari 2021 08:14 schreef Gogo83 het volgende:
Ik zoek babykleding voor een meisje in maat 56 en 62. Heb wel wat, maar het meeste is toch echt behoorlijk jongensachtig, dus ik kan wel wat leuks erbij gebruiken. Zijn er hier nog mensen die iets hebben liggen?
Ik ga een kijkje nemen!quote:Op maandag 18 januari 2021 19:39 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog wel wat heb Gogo, ik zal morgen even zoeken
Hmz, nu ik erover nadenk, ons meisje is van mei, dus heb denk ik geen winterachtig spul meer.
Mocht je alsnog benieuwd zijn, als je Instagram hebt kan je kijken op het account @:kofferbaksale
Ik heb wrs nog wel genoeg liggen, maar moet even de dozen induiken om te kijken wat er echt nog inzitquote:Op maandag 18 januari 2021 08:14 schreef Gogo83 het volgende:
Ik zoek babykleding voor een meisje in maat 56 en 62. Heb wel wat, maar het meeste is toch echt behoorlijk jongensachtig, dus ik kan wel wat leuks erbij gebruiken. Zijn er hier nog mensen die iets hebben liggen?
Thanks voor het aanbod, maar ik ben juist niet heel erg van het lichtroze en wit. Dus goed dat je dat erbij zegt!quote:Op maandag 18 januari 2021 21:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb wrs nog wel genoeg liggen, maar moet even de dozen induiken om te kijken wat er echt nog inzit. Ik heb wel echt héél erg stereotype meisje-dingen, dus veel lichtroze en wit zegmaar. Weet niet of dat je ding is / of je daar naar op zoek bent? Dan kan ik wel even kijken en wat foto's maken..
Ik ga er zo een jas opzetten, is labelmaat 86 maar draagmaat 92.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:24 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben op zoek naar een winterjas (jongen/unisex) in maat 92. Groeispurt, alweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |