abonnement Unibet Coolblue
pi_195156235
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:55 schreef fetX het volgende:

[..]

:D

Waar héb je het over? Ik zeg al dat ik me überhaupt vergiste in het topic, ik kom hier normaal gesproken echt nooit en er viel vorig jaar genoeg te lachen om jullie hoor.

Allemaal users die over mij heen vallen omdat ik zeg dat ik het een matig PSV vond, mijn hemel. Blijkbaar doet mijn mening er hier behoorlijk toe.
Zo rollen ze hier.
pi_195156237
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:05 schreef nickhguitar het volgende:
Ik vond Boscagli en Rosario trouwens echt goed beide. Max speelde niet eens heel top, maar toch weer heel belangrijk. Malen ook onzichtbaar; heel matig. Ihattaren idem dito helaas.

Lijkt overigens toch wel dat we een motivatieprobleempje hebben ofzo. Vorig jaar ook al meerder van dit soort potjes gespeeld. Pas als het mes de keel raakt kunnen we ineens allemaal weer gas geven.
Ik had inderdaad ook de nodige flashbacks naar vorig seizoen. Al lijkt het afgaande op de eerste 2 potjes defensief wel veel beter te staan. Maar van 'vol gasvoetbal' was pas sprake na de 1-1. Toen kwam het heilige vuur eigenlijk pas.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_195156248
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:56 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
Rodney...
pi_195156361
Als verdediger bij amateur heb ik altijd geleerd dat bij het terugspelen op de keeper je de bal nooit richting het doel mag terugspelen maar ernaast, zodat wanneer de keeper zich eens vergist, niet de bal zomaar in het doel verdwijnt. Is dit niet van toepassing bij profvoetbal? Dus Max zit eigenlijk ook een klein beetje fout.
pi_195156427
Matige keeper.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_195157531
Die Mvogo _O-
  zondag 20 september 2020 @ 03:27:55 #32
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_195157788
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_195158015
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 23:25 schreef daniela_007 het volgende:
Als verdediger bij amateur heb ik altijd geleerd dat bij het terugspelen op de keeper je de bal nooit richting het doel mag terugspelen maar ernaast, zodat wanneer de keeper zich eens vergist, niet de bal zomaar in het doel verdwijnt. Is dit niet van toepassing bij profvoetbal? Dus Max zit eigenlijk ook een klein beetje fout.
Eens hoor, dit was me ook een kut terugspeelbal zeg. Hard en komt volgens mij nog op een polletje terecht waardoor ie stuit.... maar dat geklungel van die keeper en hoe hij dit oplost :')
U MAD?
pi_195158056
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 22:55 schreef fetX het volgende:

[..]

:D

Waar héb je het over? Ik zeg al dat ik me überhaupt vergiste in het topic, ik kom hier normaal gesproken echt nooit en er viel vorig jaar genoeg te lachen om jullie hoor.

Allemaal users die over mij heen vallen omdat ik zeg dat ik het een matig PSV vond, mijn hemel. Blijkbaar doet mijn mening er hier behoorlijk toe.
kom op dan
U MAD?
  zondag 20 september 2020 @ 07:04:50 #35
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_195158124
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 23:18 schreef Boussaadia het volgende:

[..]

Zo rollen ze hier.
Hey Bronson, ouwe zuignap dat je bent.
Hoeveel accounts heb je hier op FOK!
En niet zo generaliseren knakker, het gros is gewoon kritisch wanneer er een wanprestatie wordt geleverd.
pi_195158216
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 23:25 schreef daniela_007 het volgende:
Als verdediger bij amateur heb ik altijd geleerd dat bij het terugspelen op de keeper je de bal nooit richting het doel mag terugspelen maar ernaast, zodat wanneer de keeper zich eens vergist, niet de bal zomaar in het doel verdwijnt. Is dit niet van toepassing bij profvoetbal? Dus Max zit eigenlijk ook een klein beetje fout.
Dat leerden wij ook, in de F2 ofzo al :')
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 20 september 2020 @ 07:45:48 #37
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195158224
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 23:25 schreef daniela_007 het volgende:
Als verdediger bij amateur heb ik altijd geleerd dat bij het terugspelen op de keeper je de bal nooit richting het doel mag terugspelen maar ernaast, zodat wanneer de keeper zich eens vergist, niet de bal zomaar in het doel verdwijnt. Is dit niet van toepassing bij profvoetbal? Dus Max zit eigenlijk ook een klein beetje fout.
Gaf hij zelf ook toe idd
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_195158555
Wie heeft die keeper gescout joh.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_195159349
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 08:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Wie heeft die keeper gescout joh.
Stanley Menzo.
pi_195159358
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 08:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Wie heeft die keeper gescout joh.
Stevie Wonder.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_195159387
quote:
10s.gif Op zondag 20 september 2020 10:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Stevie Wonder.
die zag ik niet aankomen
pi_195159413
Beetje vertekend beeld zo'n wedstrijd van gisteren. Dikverdiende overwinning, geen kans weggegeven.
pi_195159444
quote:
2s.gif Op zondag 20 september 2020 10:08 schreef Evertjan het volgende:

[..]

die zag ik niet aankomen
Hij ook niet.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_195159485
quote:
10s.gif Op zondag 20 september 2020 10:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Hij ook niet.
Kan me herinneren dat ene Heurelho Gomes ook niet lekker begon :P
  zondag 20 september 2020 @ 10:17:41 #45
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_195159509
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 01:57 schreef Bolasie het volgende:
Die Mvogo _O-
Handig zo'n keeper die goed kan meevoetballen. :)
pi_195159515
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 10:16 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Kan me herinneren dat ene Heurelho Gomes ook niet lekker begon :P
Klopt. Je ziet wel dat Mvogo prima kan keepen op de lijn. Balletjes uit de kruising plukken enzo, dat doet hij allemaal netjes. Hij moet zichzelf alleen niet overschatten qua meevoetballen enzo ;(
Brutal. Fucking. Metal.
pi_195159558
quote:
19s.gif Op zondag 20 september 2020 10:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Klopt. Je ziet wel dat Mvogo prima kan keepen op de lijn. Balletjes uit de kruising plukken enzo, dat doet hij allemaal netjes. Hij moet zichzelf alleen niet overschatten qua meevoetballen enzo ;(
Ik heb hem gisteren ook wel even vervloekt :P Maar nu moet je zo'n jongen juist laten staan, als je hem nu wisselt kan hij meteen terug naar Leipzig. Die goal van vorige week was 100% zijn schuld, nu vond ik het ook wel voor een groot deel de schuld van Max.

En daarnaast: we hadden Emmen natuurlijk al lang en breed op de knieën moeten hebben. Het blijft wel triest om te zien dat we pas gas kunnen geven als de nood aan de man is. Als je dit nou gewoon in de 1ste helft al doet :') Blijft toch wel ergerlijk om te zien. Jongen als Malen, Gakpo en Ihattaren die lijken alles wel op 80% te willen doen ofzo.
pi_195159571
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 10:20 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik heb hem gisteren ook wel even vervloekt :P Maar nu moet je zo'n jongen juist laten staan, als je hem nu wisselt kan hij meteen terug naar Leipzig. Die goal van vorige week was 100% zijn schuld, nu vond ik het ook wel voor een groot deel de schuld van Max.

En daarnaast: we hadden Emmen natuurlijk al lang en breed op de knieën moeten hebben. Het blijft wel triest om te zien dat we pas gas kunnen geven als de nood aan de man is. Als je dit nou gewoon in de 1ste helft al doet :') Blijft toch wel ergerlijk om te zien. Jongen als Malen, Gakpo en Ihattaren die lijken alles wel op 80% te willen doen ofzo.
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten :)

Romero moet ook meer minuten krijgen in de spits. De honger naar de goal spatte eraf bij hem _O_
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 20 september 2020 @ 10:24:50 #49
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_195159615
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 10:20 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik heb hem gisteren ook wel even vervloekt :P Maar nu moet je zo'n jongen juist laten staan, als je hem nu wisselt kan hij meteen terug naar Leipzig. Die goal van vorige week was 100% zijn schuld, nu vond ik het ook wel voor een groot deel de schuld van Max.

En daarnaast: we hadden Emmen natuurlijk al lang en breed op de knieën moeten hebben. Het blijft wel triest om te zien dat we pas gas kunnen geven als de nood aan de man is. Als je dit nou gewoon in de 1ste helft al doet :') Blijft toch wel ergerlijk om te zien. Jongen als Malen, Gakpo en Ihattaren die lijken alles wel op 80% te willen doen ofzo.
Ja eens, als je hem er nu uithaalt is het klaar en ben je de huursom kwijt. Tuurlijk is het kut dat die nu 2x op rij een flater heeft, maar reddingen had die wel in huis. Kappen met dat ‘meevoetballen’ en hem nog wat wedstrijden laten staan is in mijn ogen de beste optie.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_195159624
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 23:25 schreef daniela_007 het volgende:
Als verdediger bij amateur heb ik altijd geleerd dat bij het terugspelen op de keeper je de bal nooit richting het doel mag terugspelen maar ernaast, zodat wanneer de keeper zich eens vergist, niet de bal zomaar in het doel verdwijnt. Is dit niet van toepassing bij profvoetbal? Dus Max zit eigenlijk ook een klein beetje fout.
En als keeper bij de eentje kreeg ik al te horen dat je zo’n harde terugspeelbal richting het doel beter kan proberen aan te nemen onder je zool ipv met je binnenkantje, omdat het risico er altijd is dat ie met een stuitje eroverheen gaat. Die kans is iets kleiner als je hem stopt met onderkant voet.

Maar goed, drie punten zijn binnen :7
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')